Рішення
від 17.04.2020 по справі 320/1449/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 квітня 2020 року м. Київ № 320/1449/19

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панової Г.В., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у

Київській області

до Гостролуцького навчально-виховний комплекс Загальнооосвітня школа І-ІІІ

ступенів - дитячий садок Баришівської районної ради Київської області

про застосування заходів реагування,

В С Т А Н О В И В :

До Київського окружного адміністративного суду звернулося Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (далі - позивач, ГУ ДСНС України у Київській області) з позовом до Гостролуцького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок Баришівської районної ради Київської області (далі - відповідач, Гостролуцький НВК), в якому просить суд застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) будівель та приміщень Гостролуцького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок Баришівської районної ради Київської області (код ЄДРПОУ 20619701) за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Гостролуччя, вул. Я.І. Богдана, 10, шляхом зобов`язання відповідача повністю зупинити експлуатацію вказаного об`єкта до повного усунення порушень зазначених в акті від 06.02.2019 № 4, до повного усунення порушень, зазначених в акті перевірки.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на підставі наказу ГУ ДСНС України у Київській області від 31.012019 № 100 Про проведення позапланових перевірок було проведено позапланову перевірку щодо додержання (виконання) вимог нормативно-правових актів та нормативних документів у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Гостролуцького НВК за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Гостролуччя, вул. Я.І.Богдана, 10.

В ході проведення вказаної перевірки відповідача було встановлено ряд порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, які перебувають на об`єкті, що, у свою чергу, є підставою для застосування заходів реагування у сфері господарської діяльності у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) будівель та приміщень Гостролуцького НВК.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 01.04.2019 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження у судовому засіданні із повідомленням сторін.

Крім того, судом запропоновано відповідачу протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду відзив на позовну заяву.

Відповідач позов не визнав та подав відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що на даний час усунуто порушення, виявлені в ході проведення перевірки щодо додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки.

При цьому, відповідач вказав про те, що заходи з усунення порушень, зафіксованих в акті від 06.02.2019 № 4 почали вживатися ще до відкриття провадження у справі, що підтверджується наданими до суду доказами, а саме копіями довідок та додатку № 3 до річного плану діяльності тендерного комітету, яким підтверджується виділення та використання коштів на усунення порушень. Відтак, зазначив відповідач. З огляду на викладене а також враховуючи ту обставину, що зупинення роботи Гостролуцького НВК призведе до порушення освітнього процесу, просить відмовити у задоволенні позову ГУ ДСНС у Київській області.

Протокольною ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 08.05.2019 судом оголошено перерву у судовому засіданні до 29.05.2019.

У судове засідання, призначене у справі на 29.05.2019 сторони не з`явились, водночас, судом встановлено, що 29.05.2019 на адресу суду надійшло клопотання представника позивача про проведення розгляду справи без участі представника Головного управління ДСНС у Київській області.

Крім того. 29.05.2019 на адресу суду надійшло клопотання директора Гостролуцького НВК про проведення розгляду справи № 320/1449/19 в порядку письмового провадження.

У відповідності до приписів часини третьої статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Протокольною ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 29.05.2019 суд ухвалив подальший розгляд справи здійснювати у порядку письмового провадження.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши представників сторін, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов таких висновків.

Гостролуцький навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок Баришівської селищної ради зареєстровано в якості юридичної особи 18.05.1998, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який наявний у матеріалах справи.

Баришівським районним сектором Головного управління ДСНС України у Київській області проведено планову перевірку щодо додержання суб`єктом господарювання Гостролуцьким навчально-виховним комплексом Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок Баришівської районної ради Київської області (ідентифікаційний код 20619701), вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. За наслідками зазначеної перевірки Баришівським районним сектором Головного управління ДСНС України у Київській області складено припис від 11.04.2018 №68 про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, який вручено 11.04.2018 директору Гостролуцького НВК.

У період з 05.02.2019 по 06.02.2019, на підставі наказу від 31.01.2019 №100 Про проведення перевірок , посвідчення про проведення заходу державного нагляду (контролю) від 31.01.2019 № 226 Баришівським районним сектором Головного управління ДСНС України у Київській області проведено позапланову перевірку щодо додержання суб`єктом господарювання Гостролуцького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок Баришівської районної ради Київської області, що розташований за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Гостролуччя, вул. Якова Богдана, 10, вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, про що складено акт від 06.02.2019 №4 (далі по тексту - акт перевірки).

Як убачається зі змісту зазначеного акта, за результатами проведення заходу, а саме виконання припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту. Техногенної та пожежної безпеки № 68 від 11.04.2018 встановлено факти не усунення відповідачем порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, а саме:

1)дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності. Порушення: абзац перший пункту 2.5 глави 2 розділу III ППБУ;

2) не проведено замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання. Порушення: пункт 1.20 глави 1 розділу IV ППБУ;

3)захист будівель від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів не виконано відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд . Порушення: пункт 1.21 глави 1 розділу IV ППБУ;

4) будівлі та приміщення не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту . Порушення: пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУ.

Вказаний акт перевірки підписано директором Гостролуцького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок Баришівської районної ради Київської області без зауважень.

Через існування небезпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, позивач звернувся до адміністративного суду з позовом про застосування до відповідача заходів реагування у вигляді повної зупинки експлуатації належного відповідачу об`єкта до повного усунення виявлених під час перевірки порушень.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

За змістом статті 3 Конституції України, людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Відповідно до абзацу другого статті 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 № 877-V (далі - Закон № 877-V, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Частиною першою статті 4 Закону № 877-V передбачено, що державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Положеннями статті 64 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 № 5403-VI (далі - КЦЗ, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно - рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення (ч.2 ст.64 КЦЗ).

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи (ч.3 ст.64 КЦЗ).

Згідно з пунктом 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, що затверджене Указом Президента України від 16.01.2013 № 20/2013 (далі - Положення №20/2013), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.

ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно - рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності (абз.2 п.1 Положення № 20/2013).

У пункті 3 зазначеного Положення визначено, що основними завданнями ДСНС України, зокрема, є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

Згідно з частиною другою статті 51 КЦЗ, забезпечення техногенної безпеки суб`єкта господарювання покладається на його керівника.

Забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання (ч.3 ст.55 КЦЗ).

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону (ст.66 КЦЗ).

У силу пункту 12 частини першої статті 67 КЦЗ, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до частини другої статті 68 КЦЗ, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Положеннями частини першої статті 70 КЦЗ встановлено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; негото

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (ч.2. ст 70 КЦЗ).

Суд зазначає, що зі змісту вищевказаних норм законодавства вбачається, що застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є необхідним оперативним та превентивним способом впливу на порушника з метою усунення існування загрози життю та здоров`ю людей. Застосування таких заходів обумовлюється виключно наявністю підстав, передбачених статтею 70 КЦЗ, зокрема, фактом недотримання вимог пожежної безпеки, та не залежить від виконання (не виконання) вимог припису органу контролю щодо усунення виявлених порушень.

Крім того, чинне законодавство не обумовлює імперативно необхідність винесення припису, розпорядження чи постанови з питань пожежної безпеки як передумови звернення до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді зупинення діяльності об`єкту. Більше того, за змістом частини сьомої статті 7 Закону № 877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Як зазначено вище, в акті перевірки від 06.02.2019 № 4 встановлено 4 окремі пункти порушень відповідачем вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної і пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, а саме:

1)дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності. Порушення: абзац перший пункту 2.5 глави 2 розділу III ППБУ;

2) не проведено замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання. Порушення: пункт 1.20 глави 1 розділу IV ППБУ;

3)захист будівель від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів не виконано відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд . Порушення: пункт 1.21 глави 1 розділу IV ППБУ;

4) будівлі та приміщення не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту . Порушення: пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУ.

На підтвердження усунення цих порушень відповідачем надано до суду наступні документи:

- копія технічного звіту про перевірку технічного стану діючих електроустановок і проведення електровимірювальних робіт у відповідності з вимогами Правил технічної експлуатації електроустановок споживача як доказ проведення замірів опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання;

- копія договору № 149 від 25.04.2019, укладеного між відділом освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради і ТОВ Центр пожежних послуг , предметом якого є надання послуг з вогнезахисту дерев`яних елементів горища Гостролуцького ПВК, разом з актом наданих послуг як доказ оброблення дерев`яних елементів горищного покриття засобами вогнезахисту;

- копія договору № 148 від 25.04.2019, укладеного між відділом освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради і ТОВ Центр пожежних послуг , предметом якого є надання послуг зі встановлення системи блискавкозахисту будівлі Гостролуцького ПВК, разом з актом наданих послуг як доказ захисту будівлі від прямих попадань блискавки;

- копія договору № 150 від 25.04.2019, укладеного між відділом освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради і ТОВ Центр пожежних послуг , предметом якого є надання послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації Гостролуцького НВК, разом з актом наданих послуг як доказ обладнання будівлі системами протипожежного захисту.

Як вбачається з матеріалів справи, 25.04.2019 між відділом освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради (замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю Центр пожежних послуг (виконавець) укладено договір № 149, за умовами якого замовник доручає, а виконавець приймає на себе зобов`язання в межах договірної ціни, проіндексованої із врахуванням рівня інфляції виконати на свій ризик, з власних матеріалів, власними і залученими силами і засобами, в терміни встановлені цим договором, всі передбачені умовами цього договору та додатками до цього договору роботи, а саме: - послуги з вогнезахисту дерев`яних елементів покрівлі в Гостролуцькому НВК ЗОШ І-ІІ ступенів- дитячий садок за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Гостролуччя, вул. Якова Богдана, 10.

Пунктом 3.1. договору обумовлено, що договірна ціна з вогнезахисту дерев`яних елементів покрівлі становить 29567 грн.63 коп., у т.ч. ПДВ 4927 грн. 94 коп..

Також, з матеріалів справи вбачається, що сторонами було підписано Акт приймання наданих послуг з вогнезахисту дерев`яних елементів покрівлі загальною вартістю 29567,63 грн.

Додатково, судом встановлено, що 25.04.2019 між відділом освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради (замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю Центр пожежних послуг (виконавець) укладено договір № 148, за умовами якого замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов`язання надати послуги з встановлення системи блискавкозахисту у Гостролуцькому НВК ЗОШ І-ІІ ступенів- дитячий садок , за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Гостролуччя, вул. Якова Богдана, 10.

Пунктом 1.3. договору обумовлено, що строк встановлення системи блискавкозахисту в будівлі Гостролуцького НВК ЗОШ І-ІІ ступенів- дитячий садок - 30 днів.

Загальна вартість послуг становить 133260 грн. 30 коп. у т. ч. ПДВ (20%) 22210 грн. 05 коп.

Згідно Акт приймання наданих послуг сторонами погоджено виконання послуг із встановлення системи блискавкозахисту на Гостролуцьким НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів - дитячий садок за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Гостролуччя, вул. Якова Богдана, 10, загальною вартість робіт -133260,30 грн.

Згідно договору №0096/04 № 150 від 25.04.2019 укладеного між відділом освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради (замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю Центр пожежних послуг (виконавець), замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов`язання надати послуги з встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу (код згідно ДК 021:2015-Встановлення системи пожежної сигналізації) у Гостролуцькому НВК ЗОШ І-ІІ ступенів- дитячий садок , за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Гостролуччя, вул. Якова Богдана, 10.

Строк встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу в будівлі Гостролуцькому НВК ЗОШ І-ІІ ступенів- дитячий садок - 30 робочих днів (п.1.3 договору).

Загальна вартість послуг становить 116773 грн. 28 коп., у т.ч. ПДВ (20%) 19462 грн. 21 коп. (п.2. договору).

За результатами виконаних робіт сторонами було підписано Акт приймання передачі виконаних робіт щодо встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу у Гостролуцькому НВК ЗОШ І-ІІ ступенів- дитячий садок , за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Гостролуччя, вул. Якова Богдана, 10 на загальну суму 116773,28 грн.

У відповідності до додатку №3 до річного плану діяльності тендерного комітету щодо організації та проведення процедур державних закупівель на 2019 рік відділу освіт, молоді та спорту Баришівської селищної ради включено предмети закупівлі (робіт та послуг) з послуг вогнезахисту - очікувана вартість 29567,63 грн.; послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації - 116773,28 грн.; послуги із встановлення блискавкозахисту - 133260,30 грн.

Із наданих до суду документів судом встановлено, що відповідно до технічного звіту про перевірку технічного стану діючих Електроустановок і проведення електровимірювальних робіт в відповідності з вимогами Правил технічної експлуатації електроустановок споживача (ПТЕ ЕС) щодо об`єкта Гостролуцький НВК проведеного Товариством з обмеженою відповідальністю Теплогаз-Н , зазначено, що результати вимірювання відповідають правилам Технічної експлуатації елелктроустановок споживача ПТЕ ЕС вимоги ПВЕ, ПТЕ, ПБЕ електроустановок споживачів.

Так, вказане відображено у протоколах №1-3 вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування від 02.11.2018; вимірювання пору ізоляції проводів, кабелів, машин і апаратів від 02.11.2018, перехідних контактів заземлюючих пристроїв.

Відповідно до пункту 1.20 глави 1 розділу IV Правил №1417 замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ.

Дослідивши дані документи, суд дійшов висновку, що порушення, які були виявлені позивачем і залишилися не усунутими, відповідачем активно і наполегливо вчинено всі можливі дії для усунення вказаних порушень, які було зазначено в актах перевірки.

З матеріалів справи вбачається, що на підставі Наказу Про проведення позапланової перевірки від 15.05.2019 № 521 та посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контрлю) від 15.05.2019 № 5523, посадовими особами Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області було проведено позапланову перевірку щодо додержання (виконання) Гостролуцькому НВК ЗОШ І-ІІ ступенів- дитячий садок Баришівської селищної ради Київської області вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за результатами проведення якої був складений акт від 24.05.2019.

У вказаному акті зазначено про відсутність порушень вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту з боку Гостролуцькому НВК ЗОШ І-ІІ ступенів- дитячий садок Баришівської селищної ради Київської області.

Отже, в ході розгляду справи, було встановлено, що відповідачем було у повному обсязі усунуто порушення, які були виявлені Баришівським районним сектором Головного управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області та зафіксовані в акті перевірки від 06.02.2019 №4.

Відповідно до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

В силу положень частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи те, що відповідачем у повному обсязі усунуто порушення, які зумовили звернення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області до адміністративного суду з позовною заявою про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) будівлі та приміщень Гостролуцького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок Баришівської районної ради Київської області (код ЄДРПОУ 20619701) за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Гостролуччя, вул. Я.І. Богдана, 10, що безпосередньо зафіксовано в акті перевірки від 24.05.2019 №152, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для задоволення позову.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адмінітративного позову відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Панова Г. В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.04.2020
Оприлюднено21.04.2020
Номер документу88823881
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/1449/19

Рішення від 17.04.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні