Рішення
від 17.04.2020 по справі 824/201/20-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 квітня 2020 р. м. Чернівці Справа № 824/201/20

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнір В.О., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області до комунального закладу "Чернівецький обласний коледж мистецтв ім. С.Воробкевича" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

В С Т А Н О В И В:

У поданому до суду адміністративному позові Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області просить суд застосувати до комунального закладу "Чернівецький обласний коледж мистецтв ім. С.Воробкевича" захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зобов`язання зупинити подальшу експлуатацію корпусу №1 вищезазначеного комунального закладу за адресою: вул.Митрополита Гакмана, 3, м.Чернівці, до повного виконання протипожежних вимог і усунення усіх порушень, викладених в Акті Чернівецького міського відділу Управління ДСНС України у Чернівецькій області від 27.12.2019 року №702, що стосується вищезазначеного об`єкта.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказав, що за результатами проведеної у червні 2018 попередньої перевірки комунального закладу "Чернівецький обласний коледж мистецтв ім. С. Воробкевича" виявлено ряд порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей. За результатами попередньої перевірки складено Припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 27.06.2018р. №177. У грудні 2019 року в результаті позапланової перевірки вищезазначеного закладу виявлено ряд порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей. За результатами перевірки складено Акт за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 27.12.2019р. №702 та припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки. Також керівника відповідача у грудні 2019 року було притягнуто до адміністративної відповідальності за ст.175 КУпАП, однак відповідач порушення не усунув.

З огляду на те, що під час перевірки виявлено ряд суттєвих порушень вимог нормативних актів у сфері цивільного захисту, техногенної і пожежної безпеки, що становлять загрозу життю та здоров`ю людей, на думку позивача, є необхідність в застосуванні заходів у сфері державного нагляду, що і стало підставою для звернення позивача до суду з даним адміністративним позовом.

Відповідач у поданому відзиві просить відмовити в задоволенні адміністративного позову. Зазначає, що позивачем не враховано обставини, які свідчать про систематичне покращення закладу, та виконання більшості необхідних вимог, які визначені у Приписі №177 від 27.06.2018р., та про неможливість з об`єктивних та суб`єктивних причин усунути решту визначених порушень. Стосовно вимог зазначених у Акті позапланової перевірки №702 від 27.12.2019р. щодо корпусу №1 по вул. Гакмана, 3, відповідач вказує на часткове усунення порушень, та на те, що деякі вимоги вказаного акту перебувають у процесі виконання.

Ухвалою суду від 18.02.2020р. відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Судом встановлені наступні обставини та відповідні їм правовідносини.

Комунальний заклад "Чернівецький обласний коледж мистецтв ім.С.Воробкевича" є юридичною особою (комунальною організацією), яка належить до сфери управління Чернівецької міської ради, знаходиться за адресою вул.Митрополита Гакмана,3, м.Чернівці, 58002, вид діяльності за КВЕД: 85.42 - вища освіта, 85.31 - загальна середня освіта (а.с.56).

27.06.2018р. за результатами планової перевірки КЗ "Чернівецьке обласне училище мистецтв ім.С.Воробкевича" виданий припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки (а.с.39-42).

Згідно змісту вказаного Припису, КЗ "Чернівецьке обласне училище мистецтв ім. С.Воробкевича, у навчальному корпусі, що знаходиться за адресою вул.Гакмана, 3, м.Чернівці зобов`язано вжити наступні заходи:

- влаштувати огорожу покрівлі по краю завісу покрівлі

- двері сходових кліток обладнати приладами для закривання типу ЗД-1. Притвори цих дверей ущільнити прокладками;

- для евакуації з другого та третього поверху виконати сходову клітину типу СК1 із сходами типу СІ з прямолінійними маршами;

- приміщення обладнати установкою автоматичної пожежної сигналізації;

- обладнати приміщення внутрішнім протипожежним водопроводом згідно вимог, забезпечивши внутрішнє пожежогасіння кожної точки приміщень двома цівками;

- встановити двері виходу на горище протипожежним з межею вогнестійкості не менше ЕІ ЗО і розміром не менше 0,6x0,8м;

- пожежні крани розмістити в шафках, які мають отвори для провітрювання і пристосовані для опломбування та візуального огляду їх без відкривання, укомплектувати пожежними стволами та важелями для полегшення відкривання. В пожежних кранах передбачити місце для встановлення двох вогнегасників;

- на другому поверсі заборонити підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи;

- на шляхах евакуації демонтувати горюче спорядження стін;

- світильники в підвальних приміщеннях захистити суцільним склом;

- виконати сходовий марш згідно ДБН В1.1-7-2016.

Всі вищезазначені порушення відповідачу необхідно було усунути до 27.07.2018р.

Згідно наказу УДСНС України у Чернівецькій області від 12.12.2019р. №309 начальнику відділу запобігання надзвичайним ситуаціям, начальникам Чернівецького міського відділу, районних секторів Управління доручено провести з 12 грудня 2019р. по 28 лютого 2020р. року позапланові заходи державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки закладів, установ та організацій з масовим перебуванням людей - дитячих садочків, шкіл, професійно технічних та вищих навчальних закладів, гуртожитків, установ охорони здоров`я та соціального захисту, державних об`єктів критичної і транспортної інфраструктури розташованих на території м.Чернівці та Чернівецької області (а.с.20).

На виконання зазначеного наказу, для перевірки усунення порушень, виявлених попередньою перевіркою, на підставі посвідчення №735 від 12.12.2019р. посадовою особою Управління Ференцем В.В. в період з 18.12.2019р. по 27.12.2019р. проведено позапланову перевірку КЗ "Чернівецьке обласне училище мистецтв ім.С.Воробкевича" (а.с.23).

За підсумками проведеної перевірки встановлено ряд порушень суб`єктом господарювання - КЗ "Чернівецьке обласне училище мистецтв ім.С.Воробкевича" вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. Результати перевірки (виявлені порушення) відображені в Акті позапланової перевірки від 27.12.2019р. №702 (а.с.24-30). Також за результатами виданий Припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 27.12.2019р. (а.с.31-33).

Згідно змісту вказаного Акту, КЗ "Чернівецьке обласне училище мистецтв ім. С.Воробкевича, у навчальному корпусі, що знаходиться за адресою вул.Гакмана, 3, м.Чернівці виявлені наступні порушення:

1. Не влаштовано огорожу покрівлі по краю завісу покрівлі;

2. Двері сходових кліток не обладнано приладами для закривання типу ЗД-1. Притвори цих дверей ущільнити прокладками;

3. Для евакуації з другого та третього поверху не виконано сходову клітину типу СК1 із сходами типу СІ з прямолінійними маршами;

4. Приміщення не обладнано установкою автоматичної пожежної сигналізації;

5. Двері виходу на горище не виконані з протипожежним з межею вогнестійкості не менше ЕІ ЗО і розміром не менше 0,6x0,8м;

6. На шляхах евакуації не демонтовано горюче спорядження стін;

7. Допускається підвішування світильників безпосередньо на струмопровідному проводі в підвалі;

8. Не замінено горючі (дерев"яні) сходи на першому поверсі на негорючі;

9. Не відокремлено сходові клітини від коридорів дверима з пристроями для самозачинення з ущільненнями в притулах;

10. Двері на шляхах евакуації не виконані таким чином, щоб вони відчинялись в напрямку виходу з будівель (приміщення);

11. Не виконано вогнезахисну обробку дерев"яних конструкцій горища.

Зважаючи на не усунення порушень, виявлених попередньою перевіркою, за наслідками якої видано Припис, та наявність підстав для застосування до відповідача заходів у сфері державного нагляду позивач звернувся до суду з даним позовом.

До вказаних правовідносин суд застосовує наступні положення чинного законодавства та робить висновки по суті спору.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1052 (далі - Положення №1052), державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Згідно з пунктом 1 Положення про Головне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області, затвердженого наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій №3 від 04.02.2013р. (в ред. наказу від 12.11.2018р. №661) (далі - Положення), Головне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області є територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

В силу вимог підпункту 27 пункту 4 вказаного Положення, до основних завдань Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області віднесено здійснення безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляду (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб`єктами господарювання.

В свою чергу, відповідно до статті 66 Кодексу цивільного захисту України (далі - КЦЗ України) центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Частиною 6 статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007р. №877-V (далі - Закон №877) визначено, що за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю), складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу (ч.7 ст.7 Закону №877).

Судом встановлено, що на підставі викладених вище положень чинного законодавства позивачем проведено перевірку відповідача, за підсумками якої складено Акт. Указаним Актом підтверджено допущення відповідачем порушень, пов`язаних із недотриманням вимог пожежної безпеки, визначених нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, а саме:

1. Не влаштовано огорожу покрівлі по краю завісу покрівлі;

2. Двері сходових кліток не обладнано приладами для закривання типу ЗД-1. Притвори цих дверей ущільнити прокладками;

3. Для евакуації з другого та третього поверху не виконано сходову клітину типу СК1 із сходами типу СІ з прямолінійними маршами;

4. Приміщення не обладнано установкою автоматичної пожежної сигналізації;

5. Двері виходу на горище не виконані з протипожежним з межею вогнестійкості не менше ЕІ ЗО і розміром не менше 0,6x0,8м;

6. На шляхах евакуації не демонтовано горюче спорядження стін;

7. Допускається підвішування світильників безпосередньо на струмопровідному проводі в підвалі;

8. Не замінено горючі (дерев"яні) сходи на першому поверсі на негорючі;

9. Не відокремлено сходові клітини від коридорів дверима з пристроями для самозачинення з ущільненнями в притулах;

10. Двері на шляхах евакуації не виконані таким чином, щоб вони відчинялись в напрямку виходу з будівель (приміщення);

11. Не виконано вогнезахисну обробку дерев"яних конструкцій горища

З матеріалів справи вбачається, що Акт, а також Припис від 27.06.2018р. №177 відповідачем отриманий, в адміністративному або судовому порядку не оскаржені, тому це свідчить про те, що останнім зазначені у них обставини не заперечуються.

Поряд із цим, відповідачем надано докази, які свідчать про усунення порушення, виявленого перевіркою та зафіксованого в Акті. Так, позивач вжив заходів щодо виконання пункту 7, а саме світильники, що були підвішені безпосередньо на струмопровідному проводі в підвалі - демонтовані та встановлені нові, що відповідають встановленим нормам пожежної безпеки на підтвердження надана копія Акту від 28.02.2020р. (а.с.64).

Однак, решта пунктів порушень, зазначених у Акті від 27.12.2019р., залишаються не реалізованими, що підтверджується самим відповідачем. Так відповідач зазначає, що ним вживаються заходи для усунення порушень у сфері пожежної безпеки, зокрема для усунення інших пунктів порушень останнім включені відповідні витрати в план закупівель на 2020р. (а.с.61) та здійснені відповідні запити до відділу охорони культурної спадщини Чернівецької міської ради, оскільки будівля по АДРЕСА_1 , знаходиться в межах комплексної охоронної зони центрального історичного ареалу міста Чернівців. З приводу вказаних обставини, суд зазначає, що звернення щодо надання відповідного фінансування та здійснення відповідних запитів не можуть свідчити про усунення порушень, виявлених перевіркою.

Таким чином, судом встановлено, що порушення, викладені в Акті, не усунуті повністю.

У відповідності до п.12 ч.1 ст.67 КЦЗ України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей

Крім того, частиною 2 статті 68 КЦЗ України передбачено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Положеннями ст.70 КЦЗ України встановлено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання.

В свою чергу, відповідно до ч.2 ст.70 КЦЗ України, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Аналіз наведених правових норм права дає підстави для висновку, що застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг можливе лише за рішенням адміністративного суду, прийнятим за зверненням центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки. Такі заходи можуть бути застосовані на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки і ці порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Згідно з ч.2 ст.51 та ч.3 ст.55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення техногенної та пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.

Відповідно до пунктів 26, 33, 43 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України небезпечний чинник - складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини; пожежна безпека - відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов`язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю; техногенна безпека - відсутність ризику виникнення аварій та/або катастроф на потенційно небезпечних об`єктах, а також у суб`єктів господарювання, що можуть створити реальну загрозу їх виникнення. Техногенна безпека характеризує стан захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного характеру. Забезпечення техногенної безпеки є особливою (специфічною) функцією захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.

Суд зазначає, що у контексті вищенаведених положень, настання реальної загрози життю та здоров`ю людей слід пов`язувати з обставинами, які можуть призвести до займання, розповсюдження вогню, виникнення аварій (катастроф) та з впливом небезпечних факторів, які породжують вказані явища.

Судом досліджено матеріали справи та встановлено, що під час судового розгляду справи відповідачем частково усунуті виявлені перевіркою порушення та вживаються заходи для усунення решти порушень, але у той же час, порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які не усунені, призводять до загрози життю та здоров`ю людей у випадку виникнення пожежі.

За таких обставин та враховуючи те, що під час проведення перевірки виявлено порушення відповідачем вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, які не усунуті станом на дату розгляду справи, суд доходить висновку про наявність підстав для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду у вигляді зупинення подальшої експлуатації корпусу №1 за адресою - м.Чернівці, вул.Митрополита Гакмана, 3, до повного виконання протипожежних вимог і усунення усіх порушень, викладених в Акті від 27.12.2019р. №702.

Відтак адміністративний позов підлягає задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Позивач довів суду правомірність заявлених вимог щодо необхідності зупинити експлуатацію корпусу №1 Комунального закладу "Чернівецький обласний коледж мистецтв ім.С.Воробкевича". Натомість відповідач не надав належні, допустимі та достовірні докази усунення порушень, виявлених перевіркою.

Враховуючи наведене, суд вважає, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають обставинам справи і наявним матеріалам, а відтак адміністративний позов підлягає задоволенню.

У відповідності до ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. У зв`язку із відсутністю таких витрат питання щодо повернення судових витрат судом не вирішується.

Керуючись статтями 9, 77, 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Застосувати до комунального закладу "Чернівецький обласний коледж мистецтв ім. С.Воробкевича" захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зобов`язання зупинити подальшу експлуатацію корпусу №1 вищезазначеного комунального закладу за адресою: вул.Митрополита Гакмана, 3, м.Чернівці, до повного виконання протипожежних вимог і усунення усіх порушень, викладених в Акті Чернівецького міського відділу Управління ДСНС України у Чернівецькій області від 27.12.2019 року №702, що стосується вищезазначеного об`єкта.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне найменування учасників процесу:

Позивач - Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області (вул. Комарова, 1-А, м. Чернівці, 58018, ЄДРПОУ 38595868)

Відповідач - Комунальний заклад "Чернівецький обласний коледж мистецтв ім. С. Воробкевича" (вул.Мирополита Гакмана, 3, м.Чернівці, 58002, ЄДРПОУ 25074100).

Суддя В.О. Кушнір

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.04.2020
Оприлюднено19.04.2020
Номер документу88825023
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/201/20-а

Рішення від 17.04.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Кушнір Віталіна Олександрівна

Ухвала від 03.03.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Кушнір Віталіна Олександрівна

Ухвала від 18.02.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Кушнір Віталіна Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні