17.04.2020
Справа № 642/2004/20
Провадження № 1-кс/642/801/20
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 квітня 2020 року м. Харків
Слідчий суддя Ленінського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розглянувши клопотання начальника відділення СВ Холодногірського відділу поліції ГУНП в Харківській області майора поліції ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів у кримінальному провадженні № 12020220510000383 від 13.02.2020 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.3 ст. 190 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
За результатами розгляду справи слідчим суддею прийнято ухвалу, яка вимагає значного часу для її складання, тому слідчий суддя в порядку ч. 2 ст.376КПК України обмежився складанням та оголошенням резолютивної частини. Повний текст ухвали буде складено не пізніше п`яти діб з дня оголошення резолютивної частини.
Керуючись ч.2ст.376КПК України,слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати начальнику відділення СВ Холодногірського відділу поліції ГУНП в Харківській області майору поліції ОСОБА_3 , дозвіл на тимчасовий доступ та можливість вилучення належним чином завірених копій документів, що знаходяться у володінні Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ЄДРПОУ код НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , фактична адреса: АДРЕСА_2 та стосуються взаємовідносин Товариства з Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 , Товариства та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_3 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_4 , фізичною особою громадянином Російської Федерації ОСОБА_4 , що укладені, складені та діяли протягом 2019 року, а саме:
1.Належним чином завірені копії уставних, реєстраційних документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що дійсні протягом 2019 року;
2.Належним чином завірені наказ про призначення на посаду директора, головного бухгалтера Товариства, що дійсні протягом 2019 року.
3.Штатний розпис працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що дійсні протягом 2019 року;
4.Офіційну довідку, щодо п.і.б. штатних працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з вказівкою займаної посади, які працювали протягом 2019 року;
5.Графіки, табелі обліку робочого часу працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за період 2019 року;
6.Цивільно-правові договори, угоди щодо використання праці найманих працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », протягом 2019 року, акти надання \ приймання виконаних робіт\послуг до них, відомості, щодо виплати заробітної плати найманим працівникам, праця яких використовувалась Товариством протягом 2019 року;
7.Договори, з додатками та специфікаціями, що укладені, складені та діяли між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 та КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 , протягом 2019 року, зокрема, щодо придбання програмного забезпечення, розробки та впровадження електронного сервісу «Єдиний кабінет Харків`янина», акти приймання виконаних робіт, надання послуг, акти приймання передачі ТМЦ, товарно-транспортні накладні, щодо придбання, поставки ТМЦ, необхідних для виконання робіт, податкові, прибуткові (видаткові) накладні, платіжні доручення, виписки банку, акти взаєморозрахунків, щодо перерахування грошових коштів на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_1 ) від замовника послуг.
8.Договори, з додатками та специфікаціями, що укладені, складені та діяли між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 та субпідрядними підприємствами, організаціями, які укладені на виконання умов договорів з КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 , протягом 2019 року, зокрема, щодо придбання програмного забезпечення, розробки та впровадження електронного сервісу «Єдиний кабінет Харків`янина», акти приймання виконаних робіт, надання послуг, акти приймання передачі ТМЦ, товарно-транспортні накладні, щодо придбання, поставки ТМЦ, необхідних для виконання робіт, податкові, прибуткові (видаткові) накладні, платіжні доручення, виписки банку, акти взаєморозрахунків з субпідрядними організаціями, щодо перерахування грошових коштів отриманих замовника послуг.
9.Документів по взаємовідносинам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_3 , у тому числі договори, з додатками та специфікаціями, акти приймання виконаних робіт, надання послуг, акти приймання передачі ТМЦ, товарно-транспортні накладні, щодо придбання, поставки ТМЦ, складені на виконання умов договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », податкові, прибуткові (видаткові) накладні, платіжні доручення, виписки банку, акти взаєморозрахунків, щодо перерахування грошових коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_1 ) на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_3 .
10.Документів по взаємовідносинам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_4 , юридична адреса: АДРЕСА_4 , у тому числі договори, з додатками та специфікаціями, акти приймання виконаних робіт, надання послуг, акти приймання передачі ТМЦ, товарно-транспортні накладні, щодо придбання, поставки ТМЦ, складені на виконання умов договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », податкові, прибуткові (видаткові) накладні, платіжні доручення, виписки банку, акти взаєморозрахунків, щодо перерахування грошових коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_1 ) протягом 2019 року.
11.Документи, що підтверджують придбання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » товарів лаків та красок, емалі, ТМЦ, які були поставлені Товариством відповідно укладених договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_4 , у тому числі договори з додатками, специфікаціями, акти приймання \ передачі товарів, первинні документи бухгалтерського обліку, щодо оприбуткування вказаних ТМЦ у бухгалтерському обліку Товариства, виписки банку, що підтверджують сплату за придбання товарів, що поставлені на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_4 протягом 2019 року.
12.Документів по взаємовідносинам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 та громадянином Російської Федерації ОСОБА_4 , з приводу розробки останнім у 2019 році «програмного забезпечення», листування з приводу укладення договору з надання послуг, договори, з додатками та специфікаціями, що укладені з фізичною особою, акти приймання виконаних робіт, надання послуг, акти приймання передачі ТМЦ, товарно-транспортні накладні, щодо придбання, поставки ТМЦ, необхідні для розроблення програмного забезпечення, податкові, прибуткові (видаткові) накладні, платіжні доручення, виписки банку, акти взаєморозрахунків, щодо перерахування грошових коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 на рахунки ОСОБА_4 протягом 2019 року;
13.Оборотно-сальдових відомостей по рахунках № 10 «Основні засоби», № 30 «Каса», № 36 «Розрахунки з покупцями тa замовниками», у розгорнутому стані, з наданням карток-рахунків за 2019 рік.
Строк дії ухвали - 1 місяць з дня її постановлення.
Відповідно до ч.1 ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Дата ухвалення рішення | 17.04.2020 |
Оприлюднено | 06.02.2023 |
Кримінальне
Ленінський районний суд м.Харкова
Бородіна О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні