ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 лютого 2020 року Справа № 160/12950/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіПрудника С.В. розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до ОСОБА_1 про стягнення суми податкового боргу, -
ВСТАНОВИВ :
20 грудня 2019 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в якій позивач просить суд стягнути суму податкового боргу в розмірі 418411,58 грн. з фізичної особи ОСОБА_1 (код РНОКПП НОМЕР_1 ).
В обґрунтування позову позивач посилається на те, що ОСОБА_1 на даний час має податковий борг у сумі 418 411,58 грн. Позивач вказує, що відповідно до податкового законодавства України передбачено, що податковим обов`язком визнається обов`язок платника податків обчислити, задекларувати та сплатити суму податку та збору в порядку та в строки визначеними Податковим кодексом України. За невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку платник податків несе відповідальність. В інтегрованих картках платника податків станом на теперішній час обліковується податковий борг. Тому позивач вказує, що з урахуванням вимог ст. ст. 56,57 Податкового кодексу України, у зв`язку з несплатою ОСОБА_1 у встановлені строки донарахованих сум, грошові зобов`язання набули статусу податкового боргу.
Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 261 КАС України відзив подається протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення відповідачу ухвали про відкриття провадження у справі. Позивач має право подати до суду відповідь на відзив, а відповідач заперечення протягом строків, встановлених судом в ухвалі про відкриття провадження у справі.
Відповідачем у визначений законодавством строк відзиву на позовну заяву не подано.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.12.2019 року відкрито провадження в адміністративній справі, призначено розгляд за правилами спрощеного провадження без виклику учасників справи.
Згідно з ч. 2 ст. 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
Враховуючи положення ч.4 вказаної статі, суд вважає за можливе здійснити розгляд справи №160/12950/19 у спрощеному провадженні.
У період з 10.01.2020 року по 24.01.2020 року та 21.02.2020 року суддя Прудник С.В. перебував у щорічній відпустці, а в період з 27.01.2020 року по 31.01.2020 року перебував на лікарняному.
Справа розглянута в межах строку розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, встановленого статтею 258 Кодексу адміністративного судочинства України - в межах шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Дослідивши всі документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступних підстав.
Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що відповідач ОСОБА_1 (код РНОКПП НОМЕР_1 ) перебуває на обліку в ГУ ДПС в Дніпропетровській області і на даний час має податковий борг у сумі 418411,58 грн.
Як убачається із матеріалів, 30.03.2018 року на підставі п.п. 191.1.1 п. 191.1 ст. 191, п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75, п.п.78.1.2 п.78.1 ст.78, ст.79 Податкового Кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ (зі змінами і доповненнями) та наказу Головного Управління ДФС у Дніпропетровській області №1507-п від 13.08.2018 (далі по тексту - ГУ ДФС у Дніпропетровській області) головним державним ревізором-інспектором відділу контрольно-перевірочної роботи фізичних осіб управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ковальовою Н.Л. проведена документальна позапланова невиїзна перевірка фізичної особи ОСОБА_1 (код РНОКПП НОМЕР_1 ) з питання своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору за період з 01.01.2016 по 31.12.2016.
В ході здійснення аналізу податкової інформації та відповідно п.74.1, ст.74 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ (зі змінами і доповненнями) встановлено, що згідно відомостей з центральної бази даних Державного реєстру фізичних осіб - платників податків у періоді з 01.07.2016 по 30.09.2016 банківською установою ПАТ Укрсоцбанк (код ЄДРПОУ 00039019) нараховано дохід у вигляді додаткового блага (ознака доходу 126) фізичній особі ОСОБА_1 (код РНОКПП НОМЕР_1 ) в розмірі 1 496 010,75 грн.
Копія наказу ГУ ДФС у Дніпропетровській області №1507-п від 13.08.2018 та письмове повідомлення №620 від 13.03.2018 надіслані на адресу фізичної особи ОСОБА_2 рекомендованим листом з повідомленням про вручення у порядку, визначеному ст.42 Податкового Кодексу України.
Відповідно до п. 79. 3 ст. 79 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ (зі змінами і доповненнями) присутність платника податків під час проведення документальної перевірки не обов`язкова. Перевірка проведена в приміщенні ГУ ДФС у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а.
Судом установлено, що перевірка проводилась з 23.03.2018 по 27.03.2018.
У періоді, за який проводилась перевірка, відповідальним за ведення обліку доходів і витрат в обсягах, необхідних для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу, з метою виконання обов`язку щодо подання податкової декларації, є платник податків - фізична особа ОСОБА_1 .
Перевірка з питання дотримання вимог податкового законодавства в частині своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору проведена відповідно до: Конституції України; Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ (далі - ПКУ); Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року №436-IV; Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року №435-IV.
Реєстраційний номер облікової картки платника податку ФО ОСОБА_1 -
НОМЕР_1 . Адреса місця проживання ФО ОСОБА_1 : АДРЕСА_1 .
Згідно відомостей з центральної бази даних Державного реєстру фізичних осіб-
платників податків ФО ОСОБА_1 у періоді з 01.07.2016 по 30.09.2016 отримувала доходи у вигляді додаткового блага (ознака доходу 126) від ПАТ Укрсоцбанк (код ЄДРПОУ 00039019) у сумі 1 496 010,75 грн., доходи у періоді з 01.01.2016 по 31.12.2016 у вигляді заробітної плати (ознака доходу 101) у сумі 34 582,12 грн. від ТОВ Регіональні технології (код ЄДРПОУ 32882932) та у періоді з 01.10.2016 по 31.12.2016 у вигляді заробітної плати (ознака доходу 101) у сумі 2 460,00 грн. від ПП Регіон - Дніпро (код ЄДРПОУ 38950384); інформація про отримані протягом 2016 року інші доходи, ніж вказані, відсутня.
Інформація про ФО ОСОБА_1 - як засновника (учасника), акціонера
господарських товариств відсутня.
ФО ОСОБА_1 не перебуває посадовою особою (директор, головний бухгалтер)
юридичних осіб.
Відповідно до наявної податкової інформації, ФО ОСОБА_1 протягом перевіреного періоду отримала доходи, які згідно з нормами ПКУ підлягають включенню до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу та відображенню платником в річній податковій декларації про майновий стан і доходи.
Так, згідно з відомостями ЦБД ДРФО, у перевіреному періоді ФО ОСОБА_1 отримала доходи від ПАТ Укрсоцбанк (код ЄДРПОУ 00039019) в розмірі 1 496 010,75 грн. у вигляді додаткового блага (ознака доходу 126), які згідно абз. д п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст.164 ПКУ підлягають включенню до загального річного оподатковуваного доходу та відображенню в річній податковій декларації про майновий стан і доходи.
ГУ ДФС у Дніпропетровській області на адресу ФО ОСОБА_1 надіслано рекомендований лист від 11.07.2017 №15051/10/04-36-13-01-08 щодо надання пояснень та копій документів по взаємовідносинах з ПАТ Укрсоцбанк (код ЄДРПОУ 00039019).
Службовою запискою від 24.07.2017 №1187/04-36-13-01-06 відділу аналізу та прогнозування надходжень податків і зборів з фізичних осіб та єдиного внеску ГУ ДФС у Дніїфопетровській області повідомлено, що ФО ОСОБА_1 податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2016 рік до ДПІ у Соборному районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області не надавала.
Станом на дату складання акту документальної позапланової невиїзної перевірки ФО ОСОБА_1 документи по взаємовідносинах з ПАТ Укрсоцбанк не надано, декларацію про майновий стан і доходи за 2016 рік не подано.
Перевіркою дотримання встановленого порядку подання податкової декларації встановлено, що податкова декларація про майновий стан і доходи за 2016 рік ФО ОСОБА_1 до ДПІ у Соборному районі м. Дніпра не надавалась.
На запит ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 31.10.2017 №30648/10/04-36-13-04-19 ПАТ Укрсоцбанк повідомило позивачу про те, що податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1_ДФ) за 3 квартал 2016 року ПАТ Укрсоцбанк відображено нарахований та виплачений доход фізичних осіб ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) з ознакою 126 (додаткове благо) у вигляді анульованої основної суми кредитної заборгованості. Додатково повідомлено, що відповідно до пп. 165.1.55 ст.165 Податкового кодексу України з 01.01.2015 не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу основна сума боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором Банком за його самостійним рішенням, не пов`язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності у сумі, що не перевищує 50 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня 2016 року в розмірі 689,00 гривень.
При цьому ПАТ Укрсоцбанк заначив, що останній проводить анулювання заборгованості клієнтів банку відповідно до норм чинного законодавства України (ст. 605 Припинення зобов`язання прощеного боргу Цивільного кодексу України від 16.01.2003року№ 435-ІV зі змінами та доповненнями, пп. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164Податкового кодексу України від 02.12.2010року (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів банку . Отже, ПАТ Укрсоцбанк (код ЄДРПОУ 00039019) здійснило списання основної суми кредитної заборгованості ФО ОСОБА_1 у сумі 1 496 010,75 грн., повідомивши боржника у відповідності до вимог п.п. 164.2.17 (д) п. 164.2 ст.164 ПКУ, діючого на момент списання кредитної заборгованості боржника шляхом укладання договору.
Суми анульованого основного боргу ФО ОСОБА_1 у розмірі 1 496 010,75 грн. було включено ПАТ Укрсоцбанк до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них доходу (форма №1-ДФ) за III квартал 2016 року за ознакою доходу 126 (додаткове благо). Згідно відомостей центральної бази даних Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів із сум доходу, отриманого ФО ОСОБА_1 від ПАТ Укрсоцбанк у розмірі 1 496 010,75 грн., податок з доходів фізичних осіб у джерела виплати не нараховувався та до бюджету не сплачувався.
Документальною позаплановою невиїзною перевіркою фізичної особи ОСОБА_1 встановлені порушення:
1) п.176.1 ст.176 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ (зі змінами і доповненнями) в частині неподання податкової декларацій про майновий стан і доходи за 2016 рік;
2) абз. д п.п.164.2.17 п.164.2 ст. 164 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755- VІ (зі змінами і доповненнями) у зв`язку з отриманням додаткового блага у вигляді основної суми анульованої (прощеної) заборгованості за кредитом, у результаті чого донараховано податок на доходи фізичних осіб за 2016 рік в розмірі 269 281,94 грн.;
3) п.161 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (зі змінами і доповненнями) у зв`язку з отриманням додаткового блага у вигляді основної суми анульованої (прощеної) заборгованості за кредитом, у результаті чого донараховано військовий збір за 2016 рік в розмірі 22 440,16 грн.
За результатами проведення перевірки фахівцем ГУ ДФС у Дніпропетровській області 30.03.2018 року складено акт № 15611/04-36-13-04/ НОМЕР_1 Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки фізичної особи ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) з питання своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору за період з 01.01.2016 по 31.12.2016 .
У зв`язку із чим, в інтегрованих картках платника податків станом на теперішній час обліковується податковий борг на загальну суму 418411,58 грн., у тому числі:
- з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування у сумі 386239,15 грн.;
- з військового збору у сумі 32172,43 грн.
Податковий борг з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування у сумі 386239,15 грн. (в т.ч. пеня, обчислена на виявлені органом ДФС суми занижень податкових зобов`язань, у сумі 49466,72 грн.), виник 26.12.2018 на підставі акту перевірки від 30.03.2018 №15611/04-36-13-04/ НОМЕР_1 згідно:
- податкового повідомлення -- рішення (форма Р) від 15.05.2018 №0173401304;
- податкового повідомлення - рішення (форма ПС) від 15.05.2018 №0173411304. Податковий борг з військового збору у сумі 32172,43 грн. (в т.ч. пеня, обчислена на виявлені органом ДФС суми занижень податкових зобов`язань, у сумі 4122,23 грн.) виник 26.12.2018 згідно податкового повідомлення - рішення (форма Р) від 15.05.2018 №0173421304, прийнятого на підставі акту перевірки від 30.03.2018 №15611/04-36-13-04/ НОМЕР_1 .
З урахуванням вимог ст.56 та ст.57 Податкового кодексу України, у зв`язку з несплатою ОСОБА_1 у встановлені строки донарахованих сум, грошові зобов`язання набули статусу податкового боргу.
Відповідно до вимог ст.59 ПКУ, у зв`язку з несплатою до бюджету сум податкового боргу, ГУ ДФС У Дніпропетровській області в автоматичному режимі сформовано та направлено на адресу боржника податкову вимогу 29.12.2018 №2969-52, яку повернуто за закінченням встановленого строку зберігання.
Посилаючись на наведені обставини, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Вирішуючи спірні правовідносини, суд зазначає наступне.
Згідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Підпунктом 16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України передбачено обов`язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом.
Визначення податкового боргу, надане у пп. 14.1.175 ст.14 Податкового кодексу України. Так, податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Стаття 36 Податкового кодексу України передбачає, що податковим обов`язком визнається обов`язок платника податків обчислити задекларувати та сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором. Відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим кодексом або законами з питань митної справи.
Як вже зазначалось вище, , в інтегрованих картках платника податків станом на теперішній час обліковується податковий борг на загальну суму 418411,58 грн., у тому числі:
- з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування у сумі 386239,15 грн.;
- з військового збору у сумі 32172,43 грн.
Податковий борг з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування у сумі 386239,15 грн. (в т.ч. пеня, обчислена на виявлені органом ДФС суми занижень податкових зобов`язань, у сумі 49466,72 грн.), виник 26.12.2018 на підставі акту перевірки від 30.03.2018 №15611/04-36-13-04/ НОМЕР_1 згідно:
- податкового повідомлення -- рішення (форма Р) від 15.05.2018 №0173401304;
- податкового повідомлення - рішення (форма ПС) від 15.05.2018 №0173411304. Податковий борг з військового збору у сумі 32172,43 грн. (в т.ч. пеня, обчислена на виявлені органом ДФС суми занижень податкових зобов`язань, у сумі 4122,23 грн.) виник 26.12.2018 згідно податкового повідомлення - рішення (форма Р) від 15.05.2018 №0173421304, прийнятого на підставі акту перевірки від 30.03.2018 №15611/04-36-13-04/ НОМЕР_1 .
З урахуванням вимог ст.56 та ст.57 Податкового кодексу України, у зв`язку з несплатою ОСОБА_1 у встановлені строки донарахованих сум, грошові зобов`язання набули статусу податкового боргу.
Відповідно до вимог ст.59 ПКУ, у зв`язку з несплатою до бюджету сум податкового боргу, ГУ ДФС У Дніпропетровській області в автоматичному режимі сформовано та направлено на адресу боржника податкову вимогу 29.12.2018 №2969-52, яку повернуто за закінченням встановленого строку зберігання.
Згідно п.42.2 ст.42 Податкового кодексу України документи вважаються належним чином вручені, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
Відповідно до п. 59.5 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли у платника податку, якому надіслано (вручено) податкову вимогу сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу, такого платника податку, що виникла після надіслання (вручення) податкової вимоги.
У разі, якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається.
Пунктом 60.6 ст. 60 Податкового кодексу України передбачено, якщо нарахована сума грошового зобов`язання або податкового боргу збільшується внаслідок їх адміністративного оскарження, раніше надіслане повідомлення - рішення або податкова вимога не відкликаються. На суму збільшення грошового "зобов`язання надсилається окреме податкове повідомлення -рішення, а на суму збільшення податкового боргу окрема податкова вимога не надсилається.
У відповідності до пп. 14.1.137 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення з
погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Згідно з п. 41.2 ст. 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.
Відповідно до пп. 191.1.45 п. 191.1 ст. 191 Податкового кодексу України, контролюючі органи звертаються до суду у випадках, передбачених законодавством.
Згідно п. 87.1 та 87.2 ст. 87 Податкового кодексу України джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.
Сплату грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснено також:
а) за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника);
б) за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі
відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів з урахуванням особливостей, визначених у пункті 43.4 1 статті 43 цього Кодексу;
в) за рахунок суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість (на підставі
відповідної заяви платника) до Державного бюджету України.
Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Також, за можливе зазначити, що згідно пп. 97.4.3 п. 97.4 ст. 97 Податкового кодексу України, особою відповідальною за погашення грошових зобов`язань чи податкового боргу платника податків стосовно фізичної особи - підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність, - така фізична особа.
Відповідно п. 87.11 ст. 87 Податкового кодексу України - орган стягнення звертається до суду з позовом про стягнення суми податкового боргу платника податку-фізичної особи. Стягнення податкового боргу за рішенням суду здійснюється державною виконавчою службою відповідно до закону про виконавче провадження.
Таким чином, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, оскільки позивачем доведено ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги, суд дійшов висновку, що позовна заява Головного управління ДПС у Дніпропетровській області підлягає задоволенню.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Таким чином, оскільки позивачем не були понесені судові витрати, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, судові витрати у справі не розподіляються, тому судові витрати позивача (суб`єкта владних повноважень) у вигляду судового збору у розмірі 6276,19 грн. (платіжне доручення від 09.12.2019 року № 372) йому не відшкодовуються.
Керуючись ст. ст. 2, 77, 78, 139, 242-243, 245-246, 258, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до ОСОБА_1 про стягнення суми податкового боргу - задовольнити повністю.
Стягнути суму податкового боргу в розмірі 418411,58 грн. з фізичної особи ОСОБА_1 (код РНОКПП НОМЕР_1 ).
Судові витрати у вигляді судового збору у справі не розподіляються.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя С. В. Прудник
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.02.2020 |
Оприлюднено | 21.04.2020 |
Номер документу | 88836756 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Прудник Сергій Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Прудник Сергій Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Прудник Сергій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні