Ухвала
від 24.04.2020 по справі 711/2699/20
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Придніпровський районний суд м.Черкаси

Номер провадження 1-кс/711/954/20

Справа № 711/2699/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 квітня 2020 року слідчий суддя Придніпровського районного суду міста Черкаси ОСОБА_1 , за участю: секретаря судових засідань ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором другого відділу прокуратури Черкаської області ОСОБА_4 , внесене в кримінальному провадженні за № 12019250000000296від 06.11.2020,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191КК України про тимчасовий доступ до речей і документів,-

ВСТАНОВИВ:

Слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Придніпровського районного суду м. Черкаси з клопотанням погодженим прокурором другого відділу прокуратури Черкаської області ОСОБА_4 , внесене в кримінальному провадженні за № 12019250000000296 від 06.11.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів. В обґрунтування клопотання вказує, що в провадженні відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019250000000296 від 06.11.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України. Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що у 2018-2019 роках ІНФОРМАЦІЯ_1 було замовлено 23 об`єкта з будівництва амбулаторій загальної практики сімейної медицини на загальну суму 136 182 105,91 грн.. Так замовником було укладено 23 договори на виконання робіт з будівництва будівель, а саме амбулаторії загальної практики сімейної медицини, зокрема: 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_1 будівництво» на загальну суму 5 590,368 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_2 будівництво» на загальну суму 5 647,383 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 21.03.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 20.12.2019 якою термін виконання робіт продовжено до 31.05.2019 та зменшено вартість договору до 5 462,3228 тис. грн.. 28.03.2019 укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 14.12.2018 якою термін виконання робіт продовжено до 31.05.2019 та зменшено вартість договору до 5 464,7908 тис. грн.. В подальшому між замовником та підрядником було підписано ряд додаткових угод про продовження термінів виконання робіт без зміни вартості вказаних договорів. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_3 будівництво» на загальну суму 5 599,97070 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 26.03.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 20.12.2019 якою термін виконання робіт продовжено до 31.05.2019 та зменшено вартість договору до 5 466,9216 тис. грн.. В подальшому між замовником та підрядником було підписано ряд додаткових угод про продовження термінів виконання робіт без зміни вартості вказаних договорів. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_4 будівництво» на загальну суму 7 164,072 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_5 будівництво» на загальну суму 7 328,98560 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_6 будівництво» на загальну суму 7 170,06840 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 10.04.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 17.12.2019 (Дмитрушки) якою термін виконання робіт продовжено до 31.07.2019 та вартість договору залишено без змін і становить 7 164,072 тис. грн.. 26.03.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 17.12.2019 (Набутів) якою вартість договору залишено без змін і становить 7 328,98560 тис. грн.. В подальшому між замовником та підрядником було підписано ряд додаткових угод по об`єктам в с. Дмитрушки та с. Набутів про продовження термінів виконання робіт без зміни вартості вказаних договорів. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_7 будівництво» на загальну суму 7 461,91021 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 08.04.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 17.12.2019 якою термін виконання робіт продовжено до 30.06.2019 та вартість договору залишено без змін і становить 7 461,91021 тис. грн.. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 5 875,62494 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 27.09.2019 укладено додаткову угоду № 6 про зменшення ціни договору до 5 588, 50197 тис. грн. 27.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель (Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по АДРЕСА_7 будівництво) на загальну суму 2 209, 03358 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 335 625,07 грн. від першопочаткової. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_8 будівництво» на загальну суму 7 462,75621 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 07.05.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 17.12.2019 якою термін виконання робіт продовжено до 30.06.2019 та вартість договору залишено без змін і становить 7 462,75621 тис. грн.. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 5 594,97273 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 27.09.2019 укладено додаткову угоду № 6 про зменшення ціни договору до 5 429,21092 тис. грн.. 27.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по АДРЕСА_8 будівництво» на загальну суму 2 281,70091 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 248 155,62 грн. від першопочаткової. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_9 будівництво» на загальну суму 7 463,60221 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 5 716,748 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 27.09.2019 укладено додаткову угоду № 6 про зменшення ціни договору до 5 510,20252 тис. грн.. 27.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по АДРЕСА_9 будівництво» на загальну суму 2 657,27847 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 703 878,78 грн. від першопочаткової. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_10 будівництво» на загальну суму 5 440,10832 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладена додаткова угода № 1 до вказаного вище договору про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 29.03.2019 укладено додаткову угоду № 2 про виконання робіт в термін до 31.07.2019 без зміни вартості договору. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_11 будівництво» на загальну суму 7 332,351 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 7 про зменшення ціни договору до 5 997,17771 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 27.09.2019 укладено додаткову угоду № 8 про зменшення ціни договору до 5 995,7377 тис. грн.. 30.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по АДРЕСА_11 будівництво» на загальну суму 1 929,95480 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 593 341,50 грн. від першопочаткової. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_12 будівництво» на загальну суму 5 585,00 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 28.03.2019 між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду № 2 про зменшення вартості будівельних робіт до 5 468,1498 тис. грн.. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 6 про зменшення ціни договору до 3 871,20074 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 30.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_12 будівництво» на загальну суму 1 325,74655 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 388 052,71 грн. від першопочаткової. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_13 будівництво» на загальну суму 7 470,998 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 6 про зменшення ціни договору до 6 112,65920 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 30.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_13 будівництво» на загальну суму 2 045,912 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 687 573,20 грн. від першопочаткової. 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_14 будівництво» на загальну суму 5 527,64280 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 21.03.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 2 про зменшення вартості будівельних робіт до 5 509,5054 тис. грн.. 30.08.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 4 272,7344 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 09.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_14 будівництво» на загальну суму 1 213,43010 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 41 478,30 грн. від першопочаткової. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_15 будівництво» на загальну суму 7 410,23239 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. 16.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 5 646,95520 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 15.10.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_15 будівництво» на загальну суму 2 641,07263 тис. грн. з терміном виконання до 31.12.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 877 795,44 грн. від першопочаткової. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_16 будівництво» на загальну суму 5 656,00 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 29.05.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 3 про зменшення вартості будівельних робіт до 5 468,103 тис. грн.. 30.08.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 3 692,5584 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 09.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_16 будівництво» на загальну суму 1 663,49322 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 299 948,38 грн. від першопочаткової. 18.04.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_17 будівництво» на загальну суму 4 972,720 тис. грн. з терміном виконання робіт до 30 вересня 2019 року. 18.04.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 1 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 731,33923 тис. грн.. 30.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 3 про зменшення ціни договору до 3 829,59318 тис. грн.. 17.10.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_6 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_17 будівництво» на загальну суму 1 521,44322 тис. грн. з терміном виконання до 10.12.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 378 316,40 грн. від першопочаткової. 25.02.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_18 будівництво» на загальну суму 5 199,00 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 червня 2019 року. 30.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 2 про зменшення вартості будівельних робіт до 5 198,87280 тис. грн.. 30.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_18 будівництво» на загальну суму 2 594,254 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 2 594 126,80 грн. від першопочаткової. 28.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_19 будівництво» на загальну суму 4 149,999 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 30.08.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 012,67040 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 09.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_19 будівництво» на загальну суму 1 404,67810 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 1 267 345,50 грн. від першопочаткової. 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_20 будівництво» на загальну суму 5 567,71409 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 09.04.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду про зменшення вартості будівельних робіт до 5 466,619 тис. грн.. 30.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 281,16041 тис. грн.. 18.10.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_20 будівництво» на загальну суму 1 018,64374 тис. грн. з терміном виконання до 15.12.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 267 909,94 грн. від першопочаткової. 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_21 будівництво» на загальну суму 5 501,97001 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 30.08.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 6 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 061,49756 тис. грн.. 27.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_21 будівництво» на загальну суму 1 070,41749 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 370 054,96 грн. від першопочаткової. 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_22 будівництво» на загальну суму 5 568,22813 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 28.03.2019 між Замовником та підрядником було укладено додаткову угоду № 2 про зменшення ціни до 5 462,070 тис. грн.. 30.08.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 194,46457 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 27.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_22 будівництво» на загальну суму 1 054,67513 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 319 088,43 грн. від першопочаткової. 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_23 будівництво» на загальну суму 5 567,02584 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 09.04.2019 між Замовником та підрядником було укладено додаткову угоду № 2 про зменшення ціни до 5 463,5698 тис. грн.. 30.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 268,37193 тис. грн.. 18.10.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_23 будівництво» на загальну суму 1 030,12154 тис. грн. з терміном виконання до 15.12.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 268 532,37 грн. від першопочаткової. Так 11.07.2019 було здійснено виїзд до будівельних майданчиків в с. Антонівка, Сунки, Юрківка та Ярошівка з метою фотофіксації виконаних робіт. Так в ході виїзду було встановлено, що під час виконання будівельних робіт підрядниками виконано роботи з порушенням проектно-кошторисної документації, а саме виконання робіт не в повній мірі та використання матеріалів не передбачених проектною документацією. Зважаючи на викладене, з метою об`єктивного розслідування кримінального провадження та перевірки цільового використання бюджетних коштів, виникла необхідність в отриманні доступу до документів, які знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_9 .

На підставі ч.2 ст.163 КПК України, з метою недопущення зміни або знищення речей та документів, що містять інформацію доступ до якої є предметом клопотання слідчого, судове засідання проводиться без виклику особи, у володінні якої знаходиться така інформація.

В судове засідання слідчий не з`явився, проте надав суду заяву, в якій просив провести розгляд клопотання за його відсутності на підставі обґрунтування, викладеного у клопотанні та з урахуванням доказів доданих до нього.

Перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання, та дослідивши докази по даних матеріалах, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

З огляду на положення ст.162 КПК України слідчий просить надати йому доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю і перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_24 .

Інформація, до якої слідчий просить надати тимчасовий доступ, має суттєве значення для встановлення обставин події кримінального правопорушення, яка є предметом доказування під час досудового розслідування в межах даного кримінального провадження.

На підставі вищевикладеного і керуючись ст.159-166 КПК України, суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором другого відділу прокуратури Черкаської області ОСОБА_4 , внесене в кримінальному провадженні за № 12019250000000296від 06.11.2020,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191КК України про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати тимчасовий доступ слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_3 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_7 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_8 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_9 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_10 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_11 , до документів, які знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_9 , а саме надати завірені копії наступних документів:

Відомості про всі діючі та закриті банківські рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) з 01.12.2018 по 22.04.2020;

Інформацію щодо звітування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТОВ «« ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) як платника податку з 01.12.2018 по 22.04.2020 із зазначенням видів діяльності за які проводилося звітування;

Актів перевірок з питань дотримання податкового та валютного законодавства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) за період з 01.12.2018 по 22.04.2020;

Документів податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 НОМЕР_13 ) з 01.12.2018 по 22.04.2020, а саме: звітності 1-ДФ із розшифровкою даних ПІБ працівників, сплачених сум та інформації про отримання доходів вказаним підприємством, а також розшифровки по контрагентам додаток № 5 до податкової звітності із зазначенням назви контрагента, ЄДРПОУ, суми перерахованих коштів та призначення платежу.

Інформацію щодо електронних адрес та ІР - адреси з яких було надіслано податкову звітність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) з 01.12.2018 по 22.04.2020.

Інформацію про обсяги відшкодування податку на додану вартість з бюджету на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) з 01.12.2018 по 22.04.2020.

Вказані документи зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_9 , що за адресою: АДРЕСА_24 .

Строк дії ухвали до 22 травня 2020 року.

У разі невиконання ухвали слідчий суддя за клопотанням сторони обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального кодексу України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення24.04.2020
Оприлюднено09.02.2023

Судовий реєстр по справі —711/2699/20

Ухвала від 24.04.2020

Кримінальне

Придніпровський районний суд м.Черкас

Кондрацька Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні