Придніпровський районний суд м.Черкаси
Номер провадження 1-кс/711/954/20
Справа № 711/2699/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 квітня 2020 року слідчий суддя Придніпровського районного суду міста Черкаси ОСОБА_1 , за участю: секретаря судових засідань ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором другого відділу прокуратури Черкаської області ОСОБА_4 , внесене в кримінальному провадженні за № 12019250000000296від 06.11.2020,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191КК України про тимчасовий доступ до речей і документів,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Придніпровського районного суду м. Черкаси з клопотанням погодженим прокурором другого відділу прокуратури Черкаської області ОСОБА_4 , внесене в кримінальному провадженні за № 12019250000000296 від 06.11.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів. В обґрунтування клопотання вказує, що в провадженні відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019250000000296 від 06.11.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України. Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що у 2018-2019 роках ІНФОРМАЦІЯ_1 було замовлено 23 об`єкта з будівництва амбулаторій загальної практики сімейної медицини на загальну суму 136 182 105,91 грн.. Так замовником було укладено 23 договори на виконання робіт з будівництва будівель, а саме амбулаторії загальної практики сімейної медицини, зокрема: 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_1 будівництво» на загальну суму 5 590,368 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_2 будівництво» на загальну суму 5 647,383 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 21.03.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 20.12.2019 якою термін виконання робіт продовжено до 31.05.2019 та зменшено вартість договору до 5 462,3228 тис. грн.. 28.03.2019 укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 14.12.2018 якою термін виконання робіт продовжено до 31.05.2019 та зменшено вартість договору до 5 464,7908 тис. грн.. В подальшому між замовником та підрядником було підписано ряд додаткових угод про продовження термінів виконання робіт без зміни вартості вказаних договорів. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_3 будівництво» на загальну суму 5 599,97070 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 26.03.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 20.12.2019 якою термін виконання робіт продовжено до 31.05.2019 та зменшено вартість договору до 5 466,9216 тис. грн.. В подальшому між замовником та підрядником було підписано ряд додаткових угод про продовження термінів виконання робіт без зміни вартості вказаних договорів. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_4 будівництво» на загальну суму 7 164,072 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_5 будівництво» на загальну суму 7 328,98560 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_6 будівництво» на загальну суму 7 170,06840 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 10.04.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 17.12.2019 (Дмитрушки) якою термін виконання робіт продовжено до 31.07.2019 та вартість договору залишено без змін і становить 7 164,072 тис. грн.. 26.03.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 17.12.2019 (Набутів) якою вартість договору залишено без змін і становить 7 328,98560 тис. грн.. В подальшому між замовником та підрядником було підписано ряд додаткових угод по об`єктам в с. Дмитрушки та с. Набутів про продовження термінів виконання робіт без зміни вартості вказаних договорів. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_7 будівництво» на загальну суму 7 461,91021 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 08.04.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 17.12.2019 якою термін виконання робіт продовжено до 30.06.2019 та вартість договору залишено без змін і становить 7 461,91021 тис. грн.. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 5 875,62494 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 27.09.2019 укладено додаткову угоду № 6 про зменшення ціни договору до 5 588, 50197 тис. грн. 27.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель (Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по АДРЕСА_7 будівництво) на загальну суму 2 209, 03358 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 335 625,07 грн. від першопочаткової. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_8 будівництво» на загальну суму 7 462,75621 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 07.05.2019 було укладено додаткову угоду № 2 до договору № 1 від 17.12.2019 якою термін виконання робіт продовжено до 30.06.2019 та вартість договору залишено без змін і становить 7 462,75621 тис. грн.. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 5 594,97273 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 27.09.2019 укладено додаткову угоду № 6 про зменшення ціни договору до 5 429,21092 тис. грн.. 27.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по АДРЕСА_8 будівництво» на загальну суму 2 281,70091 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 248 155,62 грн. від першопочаткової. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_9 будівництво» на загальну суму 7 463,60221 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладено додаткові угоди № 1 до вказаних вище договорів про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 5 716,748 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 27.09.2019 укладено додаткову угоду № 6 про зменшення ціни договору до 5 510,20252 тис. грн.. 27.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по АДРЕСА_9 будівництво» на загальну суму 2 657,27847 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 703 878,78 грн. від першопочаткової. 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_10 будівництво» на загальну суму 5 440,10832 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. Так 29.12.2018 було укладена додаткова угода № 1 до вказаного вище договору про виконання робіт у 2019 році без зміни вартості виконання робіт. 29.03.2019 укладено додаткову угоду № 2 про виконання робіт в термін до 31.07.2019 без зміни вартості договору. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_11 будівництво» на загальну суму 7 332,351 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 7 про зменшення ціни договору до 5 997,17771 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 27.09.2019 укладено додаткову угоду № 8 про зменшення ціни договору до 5 995,7377 тис. грн.. 30.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по АДРЕСА_11 будівництво» на загальну суму 1 929,95480 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 593 341,50 грн. від першопочаткової. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_12 будівництво» на загальну суму 5 585,00 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 28.03.2019 між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду № 2 про зменшення вартості будівельних робіт до 5 468,1498 тис. грн.. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 6 про зменшення ціни договору до 3 871,20074 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 30.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_12 будівництво» на загальну суму 1 325,74655 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 388 052,71 грн. від першопочаткової. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_13 будівництво» на загальну суму 7 470,998 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. 12.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 6 про зменшення ціни договору до 6 112,65920 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 30.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_5 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_13 будівництво» на загальну суму 2 045,912 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 687 573,20 грн. від першопочаткової. 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_14 будівництво» на загальну суму 5 527,64280 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 21.03.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 2 про зменшення вартості будівельних робіт до 5 509,5054 тис. грн.. 30.08.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 4 272,7344 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 09.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_14 будівництво» на загальну суму 1 213,43010 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 41 478,30 грн. від першопочаткової. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_15 будівництво» на загальну суму 7 410,23239 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 травня 2019 року. 16.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 5 646,95520 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 15.10.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_15 будівництво» на загальну суму 2 641,07263 тис. грн. з терміном виконання до 31.12.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 877 795,44 грн. від першопочаткової. 20.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_16 будівництво» на загальну суму 5 656,00 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 29.05.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 3 про зменшення вартості будівельних робіт до 5 468,103 тис. грн.. 30.08.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення ціни договору до 3 692,5584 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 09.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_16 будівництво» на загальну суму 1 663,49322 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 299 948,38 грн. від першопочаткової. 18.04.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_17 будівництво» на загальну суму 4 972,720 тис. грн. з терміном виконання робіт до 30 вересня 2019 року. 18.04.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 1 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 731,33923 тис. грн.. 30.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 3 про зменшення ціни договору до 3 829,59318 тис. грн.. 17.10.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_6 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_17 будівництво» на загальну суму 1 521,44322 тис. грн. з терміном виконання до 10.12.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 378 316,40 грн. від першопочаткової. 25.02.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_18 будівництво» на загальну суму 5 199,00 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 червня 2019 року. 30.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 2 про зменшення вартості будівельних робіт до 5 198,87280 тис. грн.. 30.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_18 будівництво» на загальну суму 2 594,254 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 2 594 126,80 грн. від першопочаткової. 28.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_19 будівництво» на загальну суму 4 149,999 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 30.08.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 012,67040 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 09.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_19 будівництво» на загальну суму 1 404,67810 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву збільшилась на 1 267 345,50 грн. від першопочаткової. 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_20 будівництво» на загальну суму 5 567,71409 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 09.04.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду про зменшення вартості будівельних робіт до 5 466,619 тис. грн.. 30.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 281,16041 тис. грн.. 18.10.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_20 будівництво» на загальну суму 1 018,64374 тис. грн. з терміном виконання до 15.12.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 267 909,94 грн. від першопочаткової. 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_21 будівництво» на загальну суму 5 501,97001 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 30.08.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 6 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 061,49756 тис. грн.. 27.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_21 будівництво» на загальну суму 1 070,41749 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 370 054,96 грн. від першопочаткової. 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_22 будівництво» на загальну суму 5 568,22813 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 28.03.2019 між Замовником та підрядником було укладено додаткову угоду № 2 про зменшення ціни до 5 462,070 тис. грн.. 30.08.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 194,46457 тис. грн. у зв`язку з коригуванням проектно-кошторисної документації. 27.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_22 будівництво» на загальну суму 1 054,67513 тис. грн. з терміном виконання до 31.10.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 319 088,43 грн. від першопочаткової. 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) укладено договір підряду № 1 на будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_23 будівництво» на загальну суму 5 567,02584 тис. грн. з терміном виконання робіт до 31 березня 2019 року. 09.04.2019 між Замовником та підрядником було укладено додаткову угоду № 2 про зменшення ціни до 5 463,5698 тис. грн.. 30.09.2019 між Замовником та підрядником укладено додаткову угоду № 5 про зменшення вартості будівельних робіт до 4 268,37193 тис. грн.. 18.10.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » було укладено договір підряду № 2 на Будівництво будівель «Амбулаторія загальної сімейної медицини по АДРЕСА_23 будівництво» на загальну суму 1 030,12154 тис. грн. з терміном виконання до 15.12.2019 року. Таким чином вартість об`єкту по будівництву зменшилась на 268 532,37 грн. від першопочаткової. Так 11.07.2019 було здійснено виїзд до будівельних майданчиків в с. Антонівка, Сунки, Юрківка та Ярошівка з метою фотофіксації виконаних робіт. Так в ході виїзду було встановлено, що під час виконання будівельних робіт підрядниками виконано роботи з порушенням проектно-кошторисної документації, а саме виконання робіт не в повній мірі та використання матеріалів не передбачених проектною документацією. Зважаючи на викладене, з метою об`єктивного розслідування кримінального провадження та перевірки цільового використання бюджетних коштів, виникла необхідність в отриманні доступу до документів, які знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_9 .
На підставі ч.2 ст.163 КПК України, з метою недопущення зміни або знищення речей та документів, що містять інформацію доступ до якої є предметом клопотання слідчого, судове засідання проводиться без виклику особи, у володінні якої знаходиться така інформація.
В судове засідання слідчий не з`явився, проте надав суду заяву, в якій просив провести розгляд клопотання за його відсутності на підставі обґрунтування, викладеного у клопотанні та з урахуванням доказів доданих до нього.
Перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання, та дослідивши докази по даних матеріалах, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
З огляду на положення ст.162 КПК України слідчий просить надати йому доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю і перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_24 .
Інформація, до якої слідчий просить надати тимчасовий доступ, має суттєве значення для встановлення обставин події кримінального правопорушення, яка є предметом доказування під час досудового розслідування в межах даного кримінального провадження.
На підставі вищевикладеного і керуючись ст.159-166 КПК України, суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором другого відділу прокуратури Черкаської області ОСОБА_4 , внесене в кримінальному провадженні за № 12019250000000296від 06.11.2020,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191КК України про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати тимчасовий доступ слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_3 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_7 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_8 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_9 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_10 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області ОСОБА_11 , до документів, які знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_9 , а саме надати завірені копії наступних документів:
Відомості про всі діючі та закриті банківські рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) з 01.12.2018 по 22.04.2020;
Інформацію щодо звітування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТОВ «« ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) як платника податку з 01.12.2018 по 22.04.2020 із зазначенням видів діяльності за які проводилося звітування;
Актів перевірок з питань дотримання податкового та валютного законодавства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) за період з 01.12.2018 по 22.04.2020;
Документів податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 НОМЕР_13 ) з 01.12.2018 по 22.04.2020, а саме: звітності 1-ДФ із розшифровкою даних ПІБ працівників, сплачених сум та інформації про отримання доходів вказаним підприємством, а також розшифровки по контрагентам додаток № 5 до податкової звітності із зазначенням назви контрагента, ЄДРПОУ, суми перерахованих коштів та призначення платежу.
Інформацію щодо електронних адрес та ІР - адреси з яких було надіслано податкову звітність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) з 01.12.2018 по 22.04.2020.
Інформацію про обсяги відшкодування податку на додану вартість з бюджету на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) з 01.12.2018 по 22.04.2020.
Вказані документи зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_9 , що за адресою: АДРЕСА_24 .
Строк дії ухвали до 22 травня 2020 року.
У разі невиконання ухвали слідчий суддя за клопотанням сторони обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального кодексу України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Дата ухвалення рішення | 24.04.2020 |
Оприлюднено | 09.02.2023 |
Кримінальне
Придніпровський районний суд м.Черкас
Кондрацька Н. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні