Справа № 420/1248/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 квітня 2020 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Юхтенко Л.Р., розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду справу за позовною заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (код ЄДРПОУ 38643633, місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 (код ЄДРПОУ 20993931, місцезнаходження: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, 130/4) про застосування заходів реагування,-
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду 14 лютого 2020 року надійшла позовна заява Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (код ЄДРПОУ 38643633, місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 (код ЄДРПОУ 20993931, місцезнаходження: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, 130/4), в якому позивач просив застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду у спосіб: у вигляді часткового зупинення експлуатації житлового будинку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 , що розташований за адресою: м. Одеса, просп. Добровольського, 130/4 та у порядок: шляхом відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій вищевказаного багатоквартирного житлового будинку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 (код ЄДРПОУ 20993931, місцезнаходження: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, 130/4) від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених у акті перевірки №196 від 23.10.2019 року за номерами:1-9,11-21, 24.
Ухвалою від 11 березня 2020 року після усунення недоліків, що зумовили залишення позову без руху, цю позовні заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження з повідомленням (викликом) сторін, та призначено перше судове засідання на 02 квітня 2020 року.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що під час проведення перевірки Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 виявлено порушення приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом МВС України №1417 від 30.12.2014 року та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, норм і правил у сфері пожежної та техногенної безпеки, які є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити реальну загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей. Враховуючи зазначене, подальша робота житлового будинку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 з виявленими порушеннями створює реальну невідворотну загрозу життю та здоров`ю людей, та не усунення відповідачем виявлених в ході проведення перевірки порушень, свідчать про наявність підстав для застосування заходів реагування.
Позивач на відкрите судове засідання не з`явився, повідомлений належним чином та завчасно, про що свідчить розписка, від нього до суду 30 березня 2020 року (вхід. ЕП/4059/20) надійшло клопотання про розгляд справи за його відсутністю, в якому він зазначив, що позовні вимоги підтримує повністю.
Відповідач на відкрите судове засідання також не з`явився, належним чином повідомлений про дату, час та місце проведення судового засідання, про що свідчить поштове повідомлення про вручення судової повістки 17 березня 2020 року.
Відповідач відзив на позовну заяву не надав.
В Україні на час розгляду та вирішення справи встановлений карантин до 11 травня 2020 року та Радою суддів України листом від 16 березня 2020 року № 9рс-186/20 рекомендовано по можливості проводити судові засідання за відсутністю сторін та в порядку письмового провадження.
Також згідно з ч. 9 ст. 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
З цих підстав, суд постановив ухвалу, яка занесена до протоколу судового засідання від 02 квітня 2020 року, про продовження розгляду справи у письмовому провадженні на підставі наявних матеріалів.
Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд встановив таке.
Суд встановив, що на підставі наказу №39 від 05.02.2019 року Про проведення позапланової перевірки (а.с. 9), посвідчення на проведення перевірки №215 від 15.10.2019 року (а.с. 10), отриманим головою правління Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 Новаковським В.К. , у період з 22.10.2019 року по 23.10.2019 року, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, головним інспектором Южненського МС ГУ ДСНС України в Одеській області лейтенантом служби цивільного захисту Турлак Є.В. в присутності голови правління Новаковського В.К. здійснено позапланову перевірку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 (код ЄДРПОУ 20993931, місцезнаходження: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, 130/4).
Під час вказаної перевірки перевірено: житловий будинок Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 , який розташований за адресою: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, 130/4 щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
За результатами цієї перевірки складено акт №196 від 23.10.2019 року (а.с. 11-18).
Відповідно до висновків акту перевірки №196 від 23.10.2019 року перевіряючими встановлені порушення приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014 року, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України №252/26697 від 05.03.2015 року та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки.
Порушення, визначені в пунктах 1-9,11-21,24 цього акту є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.
Суд встановив, що підтверджено матеріалами справи, що жодних зауважень щодо встановлених порушень в акті перевірки відповідачем не зазначено, голова правління Новаковський В.К. підписав цей акт та отримав його примірник 23.10.2019 року, що підтверджено відповідним підписом у акті.
Проаналізувавши норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини та встановлені судом факти та обставини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належать задоволенню частково, виходячи з такого.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), визначає Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності № 877-V від 05.04.2007 року (надалі - Закон № 877-V).
Частиною четвертою статті 4 Закону України № 877-V передбачено, що вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності встановлюється виключно законами.
Згідно з частиною п`ятою статті 4 Закону України № 877-V, у сфері господарської діяльності виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Частиною сьомою статті 7 цього Закону України передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
Відповідно до пункту 1 Указу Президента України №20/2013 від 16 січня 2013 року Про деякі питання Державної служби з надзвичайних ситуацій , Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України (далі - Міністр). ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.
Згідно з п. п. 57 п. 4 цього Положення, ДСНС України, відповідно до покладених до неї завдань організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення i територій вiд надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива.
Наказом Державної служби з надзвичайних ситуацій затверджено Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області № 507 21.09.2017р., відповідно до якого управління здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.
Частина перша статті 67 Кодексу цивільного захисту України передбачає, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу.
Відповідно до частин першої та другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.
У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Як визначено згідно з частинами першою та другою статті 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.
Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Статтею 1 Закону України № 877-V дано визначення поняття державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до ч. 5 ст. 4 цього Закону встановлено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.
Суд встановив, що за результатами проведеної перевірки Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 , а саме: житлового будинку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 , який розташований за адресою: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, 130/4 щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, відповідно до висновків викладених у акті №196 від 23.10.2019 року, перевіряючими встановлені порушення приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014 року, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України №252/26697 від 05.03.2015 року та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки. Порушення, визначені в пунктах 1-9,11-21,24 цього акту є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей, зокрема, не обладнана будівля, приміщення, шляхи евакуації та прилегла територія знаками пожежної безпеки; квартири житлового будинку не забезпечені у відповідності до вимог другим евакуаційним виходом з третього поверху та вище; не обладнана будівля евакуаційним освітленням; не відокремлені виходи з технічних поверхів, виходів на покрівлю, а також електрощитових, вентиляційних камер протипожежними дверима 2-го типу; допускається в приміщеннях будинку з`єднання електропроводів за допомогою скрутки; не забезпечена робота ліфтів в режимі Пожежа ; не обладнано будинок автоматичною пожежною сигналізацією; система протидимного захисту знаходиться в непрацездатному стані; пожежні кран-комплекти не укомплектовані пожежними рукавами, стволами, важелем для полегшення відкривання вентиля, елементами з`єднання пожежного крана; система підпору зовнішнього повітря у шахти ліфтів знаходиться в непрацездатному стані.
На думку суду, встановлені порушення свідчать про незадовільний технічний стан окремих електроустановок у житловому будинку, що несе реальну загрозу для нанесення шкоди здоров`ю та життю людей у разі настання пожежі, а також свідчать про недотримання правил пожежної безпеки.
Відповідно до п. 4 розділу І Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 року № 1417, пожежна безпека повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних заходів та технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж.
Суд встановив, що підтверджено матеріалами справи, що жодних зауважень щодо встановлених порушень в акті перевірки відповідачем не зазначено. Також суду не надані докази усунення вказаних порушень на час розгляду справи.
Відповідно до ч. 1 ст. 69 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у межах своїх повноважень видають відповідно приписи, розпорядження чи постанови.
Суд вважає, що при подальшому недотриманні вимог законодавства з питань пожежної і техногенної безпеки цивільного захисту Житлово-будівельним кооперативом Вимпел-22 у житловому будинку за адресою: 65069 , м. Одеса, проспект Добровольського, 130/ 4 , гостро постає питання вірогідного виникнення пожежі чи надзвичайної ситуації, а у випадку їх фактичного настання - неминучого заподіяння шкоди здоров`ю та життю людей.
Вжиття відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду є законним, має легітимну мету в загальних інтересах суспільства.
Між тим, враховуючи, що вказаний будинок є житловим багатоповерховим будинком, на думку суду вжиті заходи будуть пропорційні, зокрема з дотриманням необхідного балансу між несприятливими наслідками, які можуть настати для прав, свобод та інтересів людей, які проживають у цьому будинку і цілями, на досягнення яких вони спрямовані у вигляді часткового зупинення експлуатації житлового будинку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 , що розташований за адресою: м. Одеса, просп. Добровольського, 130/4, у порядок відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій технічних приміщень, приміщень загального користування та прилеглої території вищевказаного багатоквартирного житлового будинку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 (код ЄДРПОУ 20993931, місцезнаходження: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, 130/4) від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених у акті перевірки №196 від 23.10.2019 року за номерами:1-9,11-21, 24, з огляду на таке.
Так, Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №312 від 14.03.2018 року, розділом VII встановлені Умови та порядок припинення та відновлення постачання електричної енергії (надалі - Правила № 312).
Відповідно до п. 7.2. розділу VII Правил № 312, у разі незадовільного технічного стану електроустановок споживачів, який загрожує аварією, пожежею і створює загрозу життю обслуговуючого персоналу, населенню і сільськогосподарським тваринам, у разі невиконання вимог щодо усунення недоліків в електроустановках уповноважений представник органу виконавчої влади, на якого покладено відповідні обов`язки згідно із законодавством України, зобов`язаний видати споживачу припис щодо негайного (протягом години) припинення споживання електричної енергії та направити відповідний припис оператору системи. Невиконання споживачем або оператором системи припису тягне за собою відповідальність, установлену законодавством України.
Згідно п. 7.3. розділу VII Правил № 312, обмеження у споживанні електричної енергії має проводитися за умови одночасного забезпечення збереження необхідних рівнів надійності та якості електропостачання інших споживачів та субспоживачів.
З акту перевірки вбачається, що встановлені порушення стосуються виключно приміщень загального користування вказаного багатоквартирного будинку та прилеглої території, і не стосуються квартир мешканців цього будинку.
В той же час, позивач просить відключити від джерел електропостачання увесь багатоквартирний будинок, тобто і всі квартири цього будинку, а не лише приміщення загального користування.
Також суд враховує, що відповідно до п. 7.11. розділу VII Правил № 312, для підприємств житлово-комунального господарства, житлових кооперативів, об`єднань співвласників багатоквартирних будинків тощо заходи з припинення або обмеження постачання (розподілу або передачі) електричної енергії здійснюються в першу чергу щодо електроустановок адміністративного, виробничого та службового призначення.
Тому, суд доходить висновку, що позовні вимоги належать задоволенню частково шляхом часткового зупинення експлуатації житлового будинку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 , що розташований за адресою: м. Одеса, просп. Добровольського, 130/4, у порядок відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій технічних приміщень, приміщень загального користування та прилеглої території вищевказаного багатоквартирного житлового будинку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 (код ЄДРПОУ 20993931, місцезнаходження: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, 130/4) від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених у акті перевірки №196 від 23.10.2019 року за номерами:1-9,11-21, 24.
В решті позовних вимог щодо відключення від джерел електропостачання всього будинку слід відмовити.
Частиною 1 статті 72 КАС України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 3 зазначеної статті Кодексу, докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.
В ході судового розгляду справи відповідачем на надано доказів відсутності порушень з боку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 або доказів усунення вказаних у акті перевірки порушень.
Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, виходячи з того, що обставини, які стали підставою для звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування не перестали існувати та не усунуті, суд вважає, що позовні вимоги є законними, обґрунтованими та належать задоволенню частково.
Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
З огляду на те, що такі витрати не понесені позивачем, жодні витрати не належать стягненню з відповідача на користь позивача.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 12, 72, 77,90, 139, 246, 255,293,295 КАС України, суд -
В И Р І Ш И В:
Позовну заяву Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (код ЄДРПОУ 38643633, місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 (код ЄДРПОУ 20993931, місцезнаходження: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, 130/4) про застосування заходів реагування, - задовольнити частково.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 (код ЄДРПОУ 20993931, місцезнаходження: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, 130/4) шляхом часткового зупинення експлуатації житлового будинку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 , що розташований за адресою: м. Одеса, просп. Добровольського, 130/4, у порядок відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій технічних приміщень, приміщень загального користування та прилеглої території вищевказаного багатоквартирного житлового будинку Житлово-будівельного кооперативу Вимпел-22 (код ЄДРПОУ 20993931, місцезнаходження: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, 130/4) від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених у акті перевірки №196 від 23.10.2019 року за номерами:1-9,11-21, 24.
В іншій частині позовних вимог - відмовити.
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 293,295,297, з урахуванням п.п.15.5 п. 15 Перехідних положень КАС України, п. 3 розділу УІ Прикінцеві положення КАС України.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.
Суддя Л.Р. Юхтенко
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2020 |
Оприлюднено | 27.04.2020 |
Номер документу | 88930689 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Юхтенко Л.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні