Справа № 296/2984/20
1-кс/296/1167/20
УХВАЛА
Іменем України
21 квітня 2020 року м.Житомир
Корольовський районний суд м. Житомира у складі слідчого судді ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчої ОСОБА_3 , володільця майна ОСОБА_4 розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Житомирській області, капітана поліції ОСОБА_3 про арешт майна, -
ВСТАНОВИВ:
Слідча звернулася до слідчого судді Корольовського районного суду м. Житомира із клопотанням про накладення арешту на майно та зазначає, що у провадженні СУ ГУ НП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019060000000063, за ознаками кримінального правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191 КК України.
Обґрунтовуючи клопотання, сторона кримінального провадження вказує, що в період часу з жовтня 2018 року по січень 2019 року, службові особи Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації за попередньою змовою із службовими особами ТОВ «ДБН Інжбуд», зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом внесення недостовірних відомостей до актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок вартості виконаних робіт КБ-3, при виконанні умов договору №10/18-А/ОС від 01.10.2018, предметом, якого є будівельні роботи по об`єкту: будівництво очисних споруд каналізації в м. Андрушівка. Коригування. (ДК 021:2015 код 45252000-8 Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів роботи), заволоділи бюджетними коштами, чим могли завдати державі шкоди у великих розмірах.
Також встановлено, що в період часу з грудня 2017 року по теперішній час, службові особи ТОВ «ДБН Інжбуд», ТОВ «КІК», НІП ТОВ «Екофлок», ТОВ «Комптехснаб», за попередньою змовою, зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом внесення недостовірних відомостей до актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок вартості виконаних робіт КБ-3, при виконанні умов договорів №1206/ОС від 06.12.2017 укладеного на суму 16 150 000 грн., предметом, якого є будівельні роботи по об`єкту: «Реконструкція очисних споруд 1-ша черга в смт. Нова Борова» (замовник - Новоборівське ЖКП, підрядник - ТОВ «К І К», №99 від 26.12.2018 укладеного на суму 2 616 507 грн., предметом, якого є будівельні роботи по об`єкту: «Технічне переоснащення станції знезалізнення водонапірної вежі в с. Поліське по вул. Молодіжна» (замовник - Департамент регіонального розвитку ЖОДА, підрядник НІП ТОВ «Екофлок», №75 від 07.12.2018 та №13 від 14.06.2019 укладених на загальну суму 3 779 378 грн., предметом яких є будівельні роботи по об`єкту: «Реконструкція очисних споруд господарсько-побутової каналізації у смт. Довбиш» (замовник - Департамент регіонального розвитку ЖОДА; підрядник - ТОВ «ДБН ІНЖБУД», вчиняють дії щодо привласнення бюджетних коштів, чим можливо завдають державі шкоди у великих розмірах.
15.04.2020 на підставі ухвал слідчого судді Корольовського районного суду м.Житомира від 19.03.2020 та від 31.03.2020, проведено обшуки за місцем проживання ОСОБА_4 , а саме за адресою: АДРЕСА_1 , а також за адресою розташування ТОВ «ДБН Інжбуд», ТОВ «КІК», ТОВ «Комптехснаб» за адресою: м. Київ, вул. Новокостянтинівська 22/15.
В ході проведення обшуку 15.04.2020 вилучено документи та речі, які можуть бути використані як доказ по кримінальному провадженні.
Беручи до уваги вище викладене встановлено, що відомості які містяться у вилучених документах мають значення для досудового розслідування, а вилучені документи, можуть бути використані як доказ під час досудового розслідування кримінального провадження та судового розгляду справи.
Слідча в судовому засіданні клопотання підтримала та просила задовольнити з підстав викладених у ньому.
Володілець майна в судовому засіданні заперечив щодо накладення арешту на ноутбук та жорсткий диск і просив їх повернути, зокрема вказав, що ноутбук належить іншій особі, містить необхідну для вказаної особи інформацію, вважає, що слідчий може скопіювати потрібно слідству інформацію. Крім того вказав, що обшук проводився в період дії карантину. Щодо накладення арешту на документи не заперечив.
Дослідивши матеріали клопотання, заслухавши учасників справи, слідчий суддя дійшов наступних висновків.
Відповідно до вимог ч.1 ст.172 КПК України клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею, судом не пізніше двох днів з дня його надходження до суду, за участю слідчого та/або прокурора, цивільного позивача, якщо клопотання подано ним, підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, і за наявності-також захисника, законного представника. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.
Згідно п. 7 ч. 2 ст. 131 КПК України, заходом забезпечення кримінального провадження є арешт майна. Відповідно до ч.5 ст.132 КПК України, під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді докази обставин, на які вони посилаються.
Відповідно до ч.1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди (ч. 2 ст. 170 КПК України).
Згідно ч. 3 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою.
Як вказувалося вище, в ході проведених обшуків 15.04.2020 були вилучені документи та речі, які можуть бути використані як доказ по кримінальному провадженні, перелік яких вказано в протоколі обшуку.
Беручи до уваги наведені в клопотанні обставини, а також надані в судовому засіданні пояснення слідчої, зокрема те, що кримінальне правопорушення пов`язано з внесенням недостовірних відомостей до первинної документації щодо будівництва очисних споруд за бюджетні кошти, можливу причетність до цього посадових осіб суб`єктів господарювання, документи яких були вилучені під час обшуку, беручи до уваги мету, підстави застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна, слідчий суддя вважає, що вилучені речі та документи відповідають критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу, і що їх можливо використати як речові докази у кримінальному провадженні, а тому з метою встановлення істини у кримінальному провадженні та збереження вище вказаних речей та документів, слід задовольнити клопотання в частині накладання арешту на всі вилучені документи та інші паперові носії інформації.
Вирішуючи питання накладення арешту на вилучений ноутбук та жорсткий диск, слідчий суддя вважає, що слідчою наведено достатньо доводів для висновку про те, що в них міститься інформація, яка має значення для слідства і дослідження її змісту потребує спеціальних знань. Слідчою були наведенні доводи, що вказані носії інформації використовувалися ОСОБА_4 у своїй професійній діяльності, що потребує детального дослідження та часу. Слідчий суддя зазначає, що електронна інформація, отримана шляхом копіювання з відповідного пристрою, стає «електронним доказом», якщо її процесуальне оформлення здійснене у визначеному порядку. Зафіксований процес отримання електронної інформації в процесі слідчої дії в подальшому дасть можливість учасникам кримінального провадження перевірити цей процес на відповідність вимогам кримінально-процесуального законодавства. Тому, на даній стадії досудового розслідування доцільність арешту переважає над інтересами особи щодо користування вилученим ноутбуком та жорстким диском.
Крім того, володільцем речей та документів ОСОБА_4 не доведено, що вилучений ноутбук перебував у його користуванні та є власністю його знайомої ОСОБА_5 , зокрема не було надано будь-яких документів щодо придбання вказаної речі, не надано інших доказів власності на таку річ.
Слід зазначити, що згідно ст. 99 КПК України, сторона обвинувачення зобов`язана надати можливість оглянути або скопіювати оригінали документів, на чому також наголосила слідча в судовому засіданні. Відповідно володілець речі вправі скопіювати наявну на ноутбуці та жорсткому диску інформацію, а слідча зобов`язується надати таку можливість.
Беручи до уваги викладене, слідчий суддя вважає за необхідне задовольнити клопотання та накласти арешт також на ноутбук марки «Toshiba» Part №: PSAXOU-008004B, S/n: 7A366215K та на Жорсткий диск марки «WESTERN DIGITAL» S/n: WMAM9CDJ7755, об`ємом 80 Gb. вилучені в ході обшукуза місцем проживання ОСОБА_4 , за адресою: АДРЕСА_1 .
Разом з тим, слідча не навела достатньо доводів, що вилучений в ході обшуку зарядний пристрій до ноутбука марки «Toshiba» Part №: PSAXOU-008004B, S/n: 7A366215K містить ознаки, зазначені в частині 1 статті 98 КПК України та може бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження №12019060000000063, тому слідчий суддя дійшов висновку, що його арешт є недоцільним, а тому клопотання в цій частині задоволенню не підлягає.
Доводи володільця речей та документів щодо проведення обшуку під час дії карантину не спростовують доводів слідчої про необхідності арешту вилучених речей та документів, а заперечення щодо обшуку можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді. Крім того, в судовому засіданні не було встановлено, що учасники обшуку не дотримувалися заходів індивідуальної безпеки.
Відповідно до ч. 3 ст. 173 КПК України, відмова у задоволенні або часткове задоволення клопотання про арешт майна тягне за собою негайне повернення особі відповідно всього або частин тимчасово вилученого майна.
Керуючись ст. ст. 98, 170-173, 175, 309, 372, 392, 532 КПК України, слідчий суддя,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Житомирській області, капітана поліції ОСОБА_3 - задовольнити частково.
Накласти арешт на документи та речі вилучені в ході обшуку за місцем проживання ОСОБА_4 , за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
1. Ноутбук марки «Toshiba» Part №: PSAXOU-008004B, S/n: 7A366215K;
2. Копія рахунку-фактури №АЭ-0002022 від 31.10.2019 на 1 аркуші;
3. Чорнові записи на 5 аркушах;
4. Квитанція №FJB2003118329696 від 31.01.2020 на 1 аркуші;
5. Виписка по особовому рахунку НОМЕР_1 АТ «ПРАВЕКС БАНК» на 16 аркушах;
6. Роздруківка із зазначенням сум між ДБН ІНЖБУД та ВЕСТ РІАЛ ЕСТЕЙТ на 11.01.2020 з чорновими помітками на 2 аркушах;
7. Копія картки рахунку 361 ТОВ «УКРКОМПЛЕКТМОНТАЖНАЛАГОДЖУВАННЯ» договір 01.12.19 за грудень 2019, яка сформована 20.01.2020 на 1 аркуші;
8. Фінансові документи, що стосуються Нової Борової, Андрушівки на 8 аркушах;
9. Чорнові записи з замітками «Легкохарчпостач», ТОВ «СХІД АВЕРС», ТОВ «Українська будівельна компанія «МРІЯ», «ВЕСТ РІАЛ», ТОВ «ВЕРГЕР», ТОВ «ГАППАР Холдинг» на 3 аркушах;
10. Чорнові записи виконані ручкою та олівцем із зазначенням сум грошових коштів та позначень на 3 аркушах;
11. Копії видаткових накладних №152 від 22.11.2019, №172 від 11.12.2019, №224 від 11.12.2019 на 3 аркушах;
12. Копія позовної заяви про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, позивач ТОВ «КОМТЕХСНАБ» до ГУ ДФС у м. Києві;
13. Листок із замітками, що стосуються відкриття виконавчого провадження, проведення відкритих торгів на 1 аркуші;
14. Копія статуту ТОВ «К І К» ЄДРПОУ 21619519, який затверджено загальними зборами Учасників протокол №3 від 05.04.2011 на 16 аркушах;
15. Копії рахунків-фактур №СФ-0000025 від 10.03.2020; №АЭ-00000351 від 02.03.2020; №АЭ-0000353 від 02.03.2020; №АЭ-00003561 від 02.03.2020 на 4 аркушах;
16. Копія рахунку №7 від березня 2020; рахунку №8 від березня 2020 на 2 аркушах;
17. Аркуш формату А4, на якому виготовлено відтиски печатки ТОВ «К І К» код ЄДРПОУ 21619519;
18. Аркуш формату А4 на якому виготовлено відтиски печатки ТОВ «САТ 61» код ЄДРПОУ 42529670;
19. Аркуш формату А4, на якому виготовлено відтиски печатки ТОВ «ОСТ-ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» код ЄДРПОУ 32377635;
20. Жорсткий диск марки «WESTERN DIGITAL» S/n: WMAM9CDJ7755, об`ємом 80 Gb.
Вилучені в ході обшуку у приміщенні офісу, що за адресою: м. Київ, вул. Новокостянтинівська 22/15, за місцем здійснення господарської діяльності ТОВ «ДБН Інжбуд» (ЄДРПОУ38096286), ТОВ «КІК» (ЄДРПОУ 21619519), ТОВ «Комптехснаб» (ЄДРПОУ 41173496), а саме:
1. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 від 16.05.2019 на 1 арк.
2. Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за травень 2019 року від 16.05.2019 на 4 арк.
3. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 від 02.05.2019 на 1 арк.
4. Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за травень 2019 року від 02.05.2019 на 4 арк.
5. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2018 без дати на 1 арк.
6. Акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за грудень 2018 року без дати на 6 арк.
7. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за липень 2019 року без дати на 1 арк.
8. Акт обстеження очисних споруд каналізації в м. Андрушівка від 14.03.2019 на 1 арк.
9. Акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за грудень 2018 року від 26.12.2019 на 6 арк.
10. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за серпень 2019 без дати на 1 арк.
11. Акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за серпень 2019 року без дати на 5 арк.
12. Додаткова угода №2-А/ОС до договору №10/18-А/ОС від 01.10.2018 на виконання робіт по будівництву очисних споруд каналізації в м. Андрушівка. Коригування від 15.07.2019 на 1 арк.
13. Договір підряду №10/18-А/ОС від 01.10.2018 з додатками на 1 арк.
14. Додаткова угода №1-А/ОС до договору №10/18-А/ОС від 01.10.2018 на виконання робіт по будівництву очисних споруд каналізації в м. Андрушівка. Коригування від 31.12.2018 на 1 арк.
15. Акт огляду прихованих робіт від 12.12.2018 на 2 арк.
16. Аркуш паперу із друкованим текстом щодо надання документів по об`єкту «Будівництво очисних споруд каналізації в м. Андрушівка. Коригування» на 1 арк.
17. Договір зберігання №1207ЗБ від 07.12.2018 з додатками на 4 арк.
18. Акт приймання обладнання від 07.12.2018 до договору №1207 ЗБ від 07.12.2018 на 1 арк.
19. Додаткова угода №1 від 27.12.2018 до договору зберігання №1207ЗБ від 07.12.2018 на 1 арк.
20. Акт №2 від 27.12.2018 приймання обладнання по Договору №1207 ЗБ від 07.12.2018 на 1 арк.
21. Акт №3 від 27.12.2018 приймання обладнання по Договору №1207 ЗБ від 07.12.2018 на 2 арк.
22. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2018 року від 12.12.2018 на 1 арк.
23. Акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за грудень 2018 року від 12.12.2018 на 3 арк.
24. Акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт від 12.12.2018 на 1 арк.
25. Реєстр актів від 12.12.2018 на 1 арк.
26. Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за грудень 2018 року від 12.12.2018 на 6 арк.
27. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2018 року від 26.12.2018 на суму 32750404 грн. 1 арк.
28. Акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за грудень 2018 року від 12.12.2018 на суму 32,04 грн. на 3 арк.
29. Реєстр актів за грудень 2018 року від 26.12.2018 на 1 арк.
30. Акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт від 26.12.2019 на 1 арк.
31. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2018 року від 26.12.2018 на суму 234,96123 тис грн. 2 арк.
32. Акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за грудень 2018 року без дати на суму 66657,98 грн. на 6 арк.
33. Акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за грудень 2018 року без дати на суму 27 526, 52 грн. на 4 арк.
34. Реєстр актів за грудень 2018 року від 26.12.2018 на 1 арк.
35. Акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт від 26.12.2018 на 1 арк.
36. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2018 року без дати на суму 20,000 тис грн. 1 арк.
37. Акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за грудень 2018 року без дати на суму 20000 грн. на 3 арк.
38. Договір субпідряду в капітальному будівництві №1127БР від 27.11.2018 з додатками на 7 арк.
39. Акт прийому-передачі виконавчої документації від 23.10.2018 на 1 арк.
40. Лист ТОВ «ДБН Інжбуд» від 23.10.2018 №1023-01 на 1 арк.
41. Наказ №1001-01к від 01.10.2018 на 1 арк.
42. Копія протоколу №1 загальних зборів засновників ТОВ «Комптехснаб» від 17.02.2017 на 1 арк.
43. Копія наказу ТОВ «Комптехснаб» №1 від 17.02.2017 на 1 арк.
44. Копія опису ТОВ «Комптехснаб» від 23.02.2017 на 1 арк.
45. Копія статуту ТОВ «КІК» на 17 арк.
46. Копія наказу ТОВ «КІК» №1 від 26.07.1994 на 1 арк.
47. Копія наказу ТОВ «ДБН Інжбуд» №3 від 29.09.2014 на 1 арк.
48. Копія наказу ТОВ «ДБН Інжбуд» №5 від 01.10.2014 на 1 арк.
49. Копія статуту ТОВ «ДБН Інжбуд» на 13 арк.
50. Рахунок №22 від 28.11.2018 на 1 арк.
51. Накладна №12 від 07.12.2018 на 1 арк.
52. Акт №ЕТП КВ1712/014/1 сдачи приемки груза к перевозке від 20.12.2018 на 1 арк.
53. Видаткова накладна №ЕТП КВ2012/008 від 20.12.2018 на 1 арк.
54. Акт №ЕТП КВ1712/015/1 сдачи приемки груза к перевозке від 20.12.2018 на 1 арк.
55. Видаткова накладна №ЕТП КВ2012/009 від 20.12.2018 на 1 арк.
56. Копія паспорта якості №24-18-108 на 1 арк.
57. Копія сертифікату відповідності від 28.12.2017 на 1 арк.
58. Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 31.03.2010 на 2 арк.
59. Копія паспорта якості №24-18-549 на 1 арк.
60. Копія паспорта якості №24-18-475 на 1 арк.
61. Копія сертифікату відповідності від 28.12.2017 на 1 арк.
62. Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.05.2017 на 2 арк.
63. Договір позики №1213ФП безвідсоткової поворотної фінансової допомоги від 13.12.2018 на 2 арк.
64. Договір про надання поворотної фінансової допомоги №0320ФП від 20.03.2018 на 2 арк.
65. Договір про надання поворотної фінансової допомоги №0206ФП від 06.02.2018 на 2 арк.
66. Договір позики №1130 ФП безвідсоткової поворотної фінансової допомоги від 30.11.2018 на 2 арк.
67. Договір позики №085 ФП безвідсоткової поворотної фінансової допомоги від 15.08.2018 на 2 арк.
68. Рахунок на оплату №593 від 28.11.2018 на арк.
69. Видаткова накладна №593 від 28.11.2018 на 1 арк.
70. Видаткова накладна №ЕТП КВ1012/013 від 10.12.2018 на 1 арк.
71. Платіжне доручення №1166 від 13.12.2018 на 1 арк.
72. Рахунок №138 від 12.12.2018 на 1 арк.
73. Видаткова накладна №142 від 27.12.2018 на 1 арк.
74. Рахунок на оплату №55 від 12.12.2018 на 1 арк.
75. Видаткова накладна №53 від 26.12.2018 на 1 арк.
76. Видаткова накладна №ЕТП КВ1012/012 від 10.12.2018 на 1 арк.
77. Акт №ЕТП КВ1012/028/1 сдачи приемки груза к перевозке від 10.12.2018 на 1 арк.
78. Акт №ЕТП КВ2811/031/1 сдачи приемки груза к перевозке від 10.12.2018 на 1 арк.
79. Видаткова накладна №641 від 28.11.2018 на 1 арк.
80. Рахунок-фактура №ЕТП КВ2711/44 від 27.11.2018 на 1 арк.
81. Договір поставки №031118 від 28.11.2018 з додатками на 3 арк.
82. Видаткова накладна №35 від 12.12.2018 на 1 арк.
83. Рахунок-фактура №141118 від 28.11.2018 на 1 арк.
84. Видаткова накладна №РН-0000030 від 21.11.2018 на 1 арк.
85. Рахунок фактура №СФ-0000058 від 09.11.2018 на 1 арк.
86. Видаткова накладна №43 від 26.11.2018 на 1 арк.
87. Договір №1206 ОС від 06.12.2017 з додатками на 15 арк.
88. Рахунок на оплату №1206-01 від 06.12.2017 на 1 арк.
89. Договір субпідряду №1207 від 07.12.2017 на 13 арк.
90. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за січень 2018 року без дати на 1 арк.
91. Реєстр актів за січень 2018 року на 1 арк.
92. Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за січень 2018 року без дати на суму 3499,79 грн. на 3 арк.
93. Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за січень 2018 року без дати на суму 445,46 грн. на 3 арк.
94. Акт №1.1 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за січень 2018 року на 1 арк.
95. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2018 року без дати на 1 арк.
96. Реєстр актів за листопад 2018 року на 1 арк.
97. Акт №1.1 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт на суму 337431, 24 грн. на 1 арк.
98. Акт №1.2 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт на суму 1477842,05 грн. на 1 арк.
99. Акт №1.3 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт на суму 148720,64 грн. на 1 арк.
100. Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року без дати на суму 157614,54 грн. на 6 арк.
101. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2018 року без дати на суму 2463, 82681 тис. грн. на 1 арк.
102. Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року без дати на суму 23453,53 грн. на 3 арк.
103. Акт №3 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року без дати на суму 83262,46 грн. на 5 арк.
104. Реєстр актів за листопад 2018 року на 1 арк.
105. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2019 року від 30.10.2019 на 1 арк.
106. Акт №9 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року від 30.10.2019 на 5 арк.
107. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2019 року від 30.10.2019 на суму 137,814 тис. грн. на 1 арк.
108. Акт №10 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року від 30.10.2019 на 3 арк.
109. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2019 року від 30.09.2019 на 1 арк.
110. Акт №9 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року від 30.09.2019 на 5 арк.
111. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року без дати на суму 914,87930 тис. грн. на 2 арк.
112. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року без дати на суму 432,50640 тис. грн. на 2 арк.
113. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року без дати на суму 223,89929 тис. грн. на 2 арк.
114. Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 року без дати на суму 20036, 40 грн. на 4 арк.
115. Підсумкова відомість ресурсів. Об`єкт: Внутрішньомайданчикові мережі електропостачання на 2 арк.
116. Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в на Внутрішньомайданчикові мережі електропостачання на 1 арк.
117. Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 року без дати на суму 203862,89 грн. на 9 арк.
118. Підсумкова відомість ресурсів. Об`єкт: Внутрішньомайданчикові мережі водопроводу та каналізації на 5 арк.
119. Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в на Внутрішньомайданчикові мережі водопроводу та каналізації на 2 арк.
120. Видаткова накладна №56 від 05.12.2018 на 1 арк.
121. Видаткова накладна №56 від 05.12.2018 на суму 2881468,19 грн. на 1 арк.
122. ТТН від 05.12.2018 на 1 арк.
123. Рахунок на оплату №42 від 19.11.2018 на 1 арк.
124. Видаткова накладна №6 від 31.10.2019 на 1 арк.
125. Видаткова накладна №4 від 26.11.2019 на 1 арк.
126. Договір про відшкодування витрат за спожиту електроенергію за 2018 рік на 3 арк.
127. Акт виконаних робіт №234 від 19.12.2018 на 1 арк.
128. Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №2-2-8 «Реконструкція очисних споруд 1-а черга в смт. Нова Борова» на 14 арк.
129. Картонна папка швидкозшивач із написом «Нова Борова» із планами на 3 арк.
130. Аркуш паперу із рукописними записами та друкованим текстом на 1 арк.
131. Загальний журнал робіт ТОВ «ДБН Інжбуд» на 28 арк.
132. Видаткова накладна №43 від 26.11.2018 на 1арк.
133. Договір підряду №13 від 14.06.2019 із додатками на 14 арк.
134. Додаткова угода 1 від 05.04.2019 до договору підряду №75 від 07.12.2018 на 1 арк.
135. Акт прийняття-передачі майна від 05.04.2019 на 1 арк.
136. Акт прийняття-передачі майна з відповідального зберігання від 05.04.2019 на 1 арк.
137. Акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт від 22.12.2018 на 1 арк.
138. Довідка вартості виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 року від 22.12.2018 на 1 арк.
139. Підсумкова відомість ресурсів. Об`єкт: Блок біологічної та механічної очистки І-ступінь за грудень 2018 на 5 арк.
140. Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року від 22.12.2018 на суму 163472,72 грн. на 4 арк.
141. Копія довідки вартості виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року від 24.12.2019 на 1 арк.
142. Видаткова накладна №РН-00044 від 24.12.2019 на 1 арк.
143. Акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт на 1 арк.
144. Договір безоплатного відповідального зберігання ТМЦ №1вз від 05.04.2019 з додатком на 3 арк.
145. Акт прийняття передачі майна на відповідальне зберігання від 05.04.2019 на 1 арк.
146. Договір відповідального зберігання майна №1112ЗМ від 11.12.2019 на 1 арк.
147. Акт №1 приймання-передачі майна до договору відповідального зберігання майна №1112ЗМ від 11.12.2019 на 1 арк.
148. Договір відповідального зберігання майна №16123М від 16.12.2019 на 2 арк.
149. Акт №1 приймання-передачі майна до договору відповідального зберігання майна №16123М від 16.12.2019 на 1 арк.
150. Договір відповідального зберігання майна №1230ВЗ від 30.12.2018 на 1 арк.
151. Акт №1 приймання-передачі майна до договору відповідального зберігання майна №1230ВЗ від 30.12.2018 на 1 арк.
152. Договір позики №1112ФП безвідсоткової поворотної фінансової допомоги від 12.11.2018 на 2 арк.
153. Накази на відрядження ТОВ «КІК» за 2017 рік на 18 арк.
154. Договір №4/18-О від 10.07.2018 на 11 арк.
155. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2018, 18648678 тис.грн на 1 арк.
156. Додаток до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2018, 181,80000 тис.грн на 1 арк.
157. Титул перехідної будови (об`єкта ) на 2018 рік від 10.07.2018 на 1 арк.
158. Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2018 р. 4686,78 тис.грн на 4 арк.
159. Акт №1 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт вересень 2018 р. 181,80000 тис.грн на 1 арк.
160. Протокол наради по реконструкції очисних споруд м. Овруч від 03.08.2018 року на 1 арк.
161. Додаткова угода №4-1/18-О до договору №4/18-О від 10.07.2018 на 2 арк.
162. Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 р 35024,63 тис.грн на 4 арк.
163. Додаток до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018, 35,02463 тис.грн на 2 арк.
164. Договір підряду №75 від 07.12.2018 р. на 5арк.
165. Договірна ціна на будівництво Реконструкцію очисних споруд господарсько-побутової каналізації у смт. Довбиш Житомирської області в 2018 році тис.грн на 2 арк.
166. Календарний графік виконання робіт, фінансування та погашення авансу по об`єкту Реконструкцію очисних споруд господарсько-побутової каналізації у смт. Довбиш Житомирської області на 1 арк.
167. Рахунок фактура №54, Договір №75 від 07.12.2018 р 68555,04 тис.грн на 1 арк.
168. Акт № вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за листопад 2018 р. 164907,62 тис.грн на 1 арк.
169. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2018, 164907,62 тис.грн на 1 арк.
170. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2018, 166,36299 тис.грн на 1 арк.
171. Акт № приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 р. 1455,37 тис.грн на 4 арк.
172. Договір №5/18-Ч від 10.07.2018 на 11 арк.
173. Титул об`єкта будівництва у 2018 році від 10.07.2018 року 1 арк.
174. Наказ №1004-к від 10.10.2017 р. на 1 арк.
175. Лист №2326/1-5/6 від 04.10.2017 р. на 1 арк.
176. Видаткова накладна №238 від 28.11.2018 р., 399000,00 тис.грн на 1 арк.
177. Додаткова угода №1/17-ЧД до договору №11/14-ЧД від 21.06.2017 року на 1 арк.
178. Календарний план-графік на виконання робіт в 2017, 216867,84 тис.грн на 1 арк.
179. Акт прийому передачі робочих проектів від 27.06.2017 року на 1 арк.
180. Договірна ціна на будівництво Реконструкцію очисних споруд каналізації КП «Черняхів-Добробут» по вул. Індустріальній в смт. Черняхів Житомирської області Житомирської області , що здійснюється в 2017 році, 216,86784 тис.грн на 2 арк.
181. Титул об`єкта будівництва у 2017 році від 21.06.2017 р. на 1 арк.
182. Специфікація устаткування/обладнання до додаткової угоди 1/17-ЧД до договору №11/14-ЧД від 14.11.2014 р. на 1 арк.
183. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2017, 42,99600 тис.грн на 1 арк.
184. Акт № приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2017 р 42996,00 тис.грн на 4 арк.
185. Відомості витрачених ресурсів витрат підрядника Об`єкт: реконструкція очисних споруд каналізації (витрати-за прийнятими нормами) 25611,76 тис.грн на 4 арк.
186. Акт передачі обладнання в монтаж згідно договору №12303-Б від 30.12.2014 року на 1 арк.
187. Акт № приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2017 р 7508,40 тис.грн на 4 арк.
188. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2017, 7,50840 тис.грн на 1 арк.
189. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2017, 69,49320 тис.грн на 1 арк.
190. Акт № приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2017 р 45829,20 тис.грн на 5 арк.
191. Акт № ЕТП КВ0108/044/1 на 1 арк.
192. Видаткова накладна №РН-0000002 від 18.09.2017 р., 23664,48 тис.грн на 1 арк.
193. Накладна №2584 від 17.12.2016р. на 1 арк.
194. Видаткова накладна №1077 від 15.09.2017р. на 1 арк.
195. Видаткова накладна №1130-05 від 30.11.2016 р. на 1 арк.
196. Накладна №2605 від 21.12.2016 р. на 1 арк.
197. Реконструкція очисних споруд каналізації КП «Черняхів-Добробут» по вул. Індустріальній в смт. Черняхів Житомирської області 13 арк.
198. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2016, 92,94336 тис.грн на 1 арк.
199. Акт 1.1 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за грудень 2016 р. 83760,00 на 1 арк.
200. Акт № приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 р 9183,36 тис.грн на 4 арк.
201. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за період з 24.12.2019 по 26.12.2019 на 1 арк.
202. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 31.10.19 на 1 арк.
203. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 09.10.19 на 1 арк.
204. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 10.12.18 на 1 арк.
205. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 23.11.18 на 1 арк.
206. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 17.07.18 на 1 арк.
207. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 11.10.18 на 1 арк.
208. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 28.09.18 на 1 арк.
209. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 13.12.18 на 1 арк.
210. Виписка по рахунку № НОМЕР_3 з 25.02.20 до 25.02.2020 на 2 арк.
211. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 16.08.19 на 1 арк.
212. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 28.12.18 на 1 арк.
213. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 10.12.18 на 1 арк.
214. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 20.12.18 на 1 арк.
215. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_2 за 13.12.18 на 1 арк.
216. Виписка банку за особовим рахункам НОМЕР_4 за 18.12.18 на 1 арк.
217. Договір позики №0815 ФП безвідсоткової поворотної фінансової допомоги на від 15.08.2018 на 2 арк.
218. Копія штатного розкладу ТОВ «ДБН Інжбуд» на 1 арк.
219. Копія штатного розкладу ТОВ «Комтехснаб» на 1 арк.
220. Копія штатного розкладу ТОВ «КІК» на 1 арк.
В задоволенні клопотання в частині накладання арешту на зарядний пристрій до ноутбука марки «Toshiba» Part №: PSAXOU-008004B, S/n: 7A366215K вилученого в ході обшуку за місцем проживання ОСОБА_4 , за адресою: АДРЕСА_1 - відмовити.
Ухвала оскаржується безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Корольовський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 21.04.2020 |
Оприлюднено | 06.06.2024 |
Номер документу | 88938576 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Корольовський районний суд м. Житомира
Адамович О. Й.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні