Ухвала
від 24.04.2020 по справі 204/2410/20
КРАСНОГВАРДІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 204/2410/20

Провадження № 1-кс/204/383/20

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 квітня 2020 року слідчий суддя Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення огляду, подане в рамках кримінального провадження № 42019040000000318 від 23.05.2019 року за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -

встановив:

В обґрунтування клопотання прокурором зазначено, що у провадженні СВ Чечелівського ВП ДВП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження № 42019040000000318 від 23.05.2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України за фактом привласнення службовими особами ряду СПД за попередньою змовою з окремими службовими особами Покровської міської ради бюджетних грошових коштів місцевого бюджету.

В ході досудового розслідування встановлено, що Покровський міський голова ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , організував злочинну групу, метою якої є привласнення бюджетних коштів та отримання неправомірної вигоди.

Для реалізації свого злочинного плану ОСОБА_4 залучив до злочинної діяльності начальника Управління житлово-комунального господарства та будівництва Покровської міської ради ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , та начальника Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , роль яких полягає в укладені прямих договорів з підконтрольними ОСОБА_4 підприємствами, забезпеченні (в тому числі й не законними методами) перемоги вказаних підприємств в публічних закупівлях, забезпеченні прийняття виконаних робіт та їх оплаті за рахунок бюджетних коштів. ОСОБА_5 та ОСОБА_6 обізнані з тим, що підприємства з якими укладаються прямі договори є фіктивними, що роботи виконують не працівники даних підприємств, обізнані хто фактично виконує роботи, організовують складання актів виконаних робіт, допомагають в підписанні актів виконаних робіт з боку технічного нагляду та забезпечують прийняття та оплату вказаних робіт.

Для забезпечення функціонування злочинної схеми з розкрадання бюджетних коштів ОСОБА_4 використовуючи своє службове становище, маючи вплив на основних розпорядників бюджетних коштів, протягом 2017-2019 року забезпечив укладання прямих (без проведення конкурсних процедур) договорів на виконання робіт з капітальних ремонтів покрівель житлових будинків між Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Покровської міської ради та створеними членом злочинної групи ОСОБА_7 наступними фіктивними товариствами, а саме: ТОВ «Укр Смарт Інвест» 42248918 (укладено 5 договорів на суму 1, 87 млн. грн.), ТОВ «Ойл Рам Торг» 42611602 (укладено 2 договори на суму 0,78 млн. грн.), ТОВ «Кривбасоптторг» 42700189 (укладено 3 договори на суму 1,01 млн. грн.), ТОВ «Товер Трейд» 42067937 (укладено 3 договори на суму 1,69 млн. грн.), ТОВ «Вайдінг Стілл» 42180237 (укладено 6 договорів на суму 2,82 млн. грн.), ТОВ «Лакшері Консалд Трейд» 42363545 (укладено 6 договорів на суму 2,18 млн. грн.), ТОВ «Смарт Буд Груп» 41080370 (укладено 3 договорів на суму 1,7 млн. грн.), ТОВ «Смайледміт» 41982898 (укладено 3 договори на суму 1,08 млн. грн.), ТОВ «СпрайтХаус» 41983048 (укладено 3 договори на суму 0,92 млн. грн.), ТОВ «Гранд Іновейшн» 41349095 (укладено 5 договорів на суму 1,89 млн. грн.), ТОВ «Будсмарт Груп»41461093(укладено3договори насуму 2,9млн.грн.), ТОВ «ДТ Прогресив Груп» 41250072 (укладено 2 договори на суму 0,6 млн. грн.), ТОВ «Флай НК» 41410520 (укладено 4 договори на суму 1,63 млн. грн.), ТОВ «Кривбасмехпром» 43072431 (укладено 4 договори на суму 2,2 млн. грн.), ТОВ «Інвест ТАС Груп» 42973732 (укладено 3 договори на суму 1,1 млн. грн.), ТОВ «Торгтрейдз Груп» 42973732 (укладено 3 договори на суму 1.2 млн. грн.), ТОВ «Кривбаспромпостач» 43072328 (укладено 2 договори 0,5 млн. грн.), ТОВ «Промстеліт» 42831800 (укладено 2 договори на суму 0,8 млн. грн.), ТОВ «Товер Трейд» 42067937 (укладено 3 договори на суму 1,7 млн. грн.).

Всього укладено договорів на проведення робіт з капітального ремонту покрівель житлових будинків на загальну суму 23,4 млн. грн., за вказаними договорами, на даний час, сплачено за рахунок бюджетних коштів суб`єктам господарювання на загальну суму 17 млн. грн. з яких, в свою чергу, 30 % закладено для передачі неправомірної вигоди - «відкату» для Покровського міського голови.

Також, ОСОБА_4 зазначеним вище чином, протягом 2017-2019 року забезпечив укладання прямих (без проведення конкурсних процедур) договорів на виконання робіт з капітальних ремонтів закладів освіти, в т.ч. покрівель між Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради та створеними ОСОБА_7 наступними фіктивними товариствами, а саме: ТОВ «Пінакор» 41651581 (укладено 3 договори на суму 1, 13 млн. грн.), ТОВ «Смарт Буд Груп» 41080370 (укладено 2 договори на суму 4,9 млн. грн.), ТОВ «Кривбаспромпостач» 43072328 (укладено 1 договір на суму 0,3 млн. грн.), ФОП « ОСОБА_8 » (укладено 3 договори на суму 0,9 млн. грн.). Крім того ОСОБА_4 використовуючи своє службове становище, забезпечив визнання переможцем під час проведення торгів на сайті публічних закупівель «Prozorro» ФОП « ОСОБА_8 » НОМЕР_1 на виконання поточного ремонту КЗ НВК № 2 по вул. Л. Чайкіної, 7 в м. Покров на суму 0, 5 млн. грн.

Всього укладено договорів на проведення робіт з капітальних ремонтів закладів освіти на загальну суму 7,3 млн. грн., за вказаними договорами, на даний час, сплачено за рахунок бюджетних коштів суб`єктам господарювання на загальну суму 6,2 млн. грн. з яких, в свою чергу, 30 % закладено для передачі неправомірної вигоди - «відкату» для Покровського міського голови.

В ході проведення оперативно-розшукових заходів встановлено, що фактичні директори вказаних підприємств до їх діяльності відношення не мають, документи не підписували та щодо діяльності даних підприємств нічого не знають. За результатом аналізу діяльності вище перелічених підприємств, встановлено, що господарські операції вказаних товариств мають значний пересорт товару, що не відповідає виду діяльності підприємства, придбанню та реалізації товарів робіт та послуг. Також встановлено, що вказані товариства взагалі не мають працевлаштованих осіб. Результати перевірки товариств, які здійснюють роботи з капітальних ремонтів покрівель житлових будинків в м. Покров свідчать про фіктивний характер їх діяльності.

В подальшому, для реалізації злочинної схеми з розкрадання бюджетних коштів, член злочинної групи ОСОБА_9 забезпечив складання фіктивних документів (договори, кошториси, плани тощо), в тому числі і підписання вказаних документів від імені фіктивних директорів створених ним підприємств. Також ОСОБА_9 використовуючи свої зв`язки найняв дві бригади робітників, з числа мешканців м. Покров та Баштанського району Миколаївської області, а також бригадира ОСОБА_10 , які не будучи офіційно працевлаштовані, не маючи необхідного навчання та дозволів на виконання робіт з підвищеною небезпекою, фактично виконували та виконують роботи з капітального ремонту покрівель житлових будинків та навчальних закладів м. Покров. Роботи виконувались та виконуються з використанням не передбачених проектами будівельних матеріалів, без узгодження їх використання з авторами проекту.

Так, замість передбачених проектами та кошторисами руберойду для верхніх шарів «Техноеласт ЕКП 4,2» ціною 95,51 грн./кв.м та для нижніх шарів «Техноеласт ЕПП 4,0» ціною 85,12 грн/кв.м з матеріалом основи поліестер (еластичний матеріал для складних конструкцій), робочими бригадами фактично використовувались руберойд «Полібуд ХКП 3,5» ціною 40 грн/кв.м з матеріалом основи скло волоконне полотно (матеріал для плоских поверхонь, які не підлягають деформації). Враховуючи двошарове укриття, тільки за рахунок використання більш дешевого, не передбаченого проектом руберойду вартість виконаних робіт завищено на 100 грн/кв.м покрівлі.

Крім того, встановлено, що всупереч проектним рішенням та затвердженим кошторисам, капітальний ремонт покрівель виконувався в один шар покрівельних матеріалів, без демонтажу старого покриття, без демонтажу стяжок, без виконання в передбачених проектами обсягах вирівнюючих стяжок, без використання необхідної кількості бітумних мастик та інших матеріалів.

Після оплати актів на рахунки фіктивних підприємств, створених ОСОБА_9 останній переводить грошові кошти у готівку, чим забезпечує легалізацію коштів отриманих злочинним шляхом. Отримана готівка частково (близько 50-60 %) використовується для погашення витрат за придбання матеріалів та оплату праці робочих бригад, а інша частина коштів отриманих злочинним шляхом передається ОСОБА_9 ОСОБА_7 . Остання розподіляє кошти між учасниками злочинної групи та передає особисто грошові кошти ОСОБА_11 або ОСОБА_4 .

Кошти отримані злочинним шляхом після легалізації шляхом проведення низки фіктивних господарських операцій розподіляються між ОСОБА_4 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_7 , ОСОБА_15 , ОСОБА_9 , ОСОБА_16 , ОСОБА_10 ОСОБА_17 , ОСОБА_18 .

Таким чином, членами злочинної групи з ознаками організованості здійснюється привласнення коштів місцевого бюджету, призначених на капітальний ремонт покрівель житлових будинків та закладів освіти, а також виділених на поточний та капітальний ремонт доріг м. Покров Дніпропетровської області, шляхом складання актів із завищеними обсягами та вартістю виконаних робіт, прийняття та оплати вказаних фіктивних актів.

На теперішнійчас виникланеобхідність упроведенні оглядубудівлі «Комунальногопозашкільного навчальногозакладу ДЮСШ»за адресою:вул.Горького,буд.12в м.Покров,де проводивсякапітальний ремонтм`якої покрівліТОВ «СмартбудГруп» (ЄДРПОУ41080370)у 2019році,з метоювиявлення тафіксації відомостейпро обставинивчинення кримінальногоправопорушення,а самевстановлення різниціміж обсягамифактично виконанихробіт зроботами,які передбаченіпроектно-кошторисноюдокументацією шляхом вимірювання, фотографування, застосування відеозапису, складання планів і схем, а також вилучення зразків будівельних матеріалів для подальшого проведення судово-будівельної експертизи.

Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна вказана нежитлова будівля «Комунального позашкільного навчального закладу ДЮСШ» за адресою: вул. Горького, буд. 12 в м. Покров разом з покрівлями, перекриттями та сходовими клітинами належать до комунальної власності та знаходяться у власності територіальної громади м. Покров в особі Покровської міської ради.

З метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, прокурор звертається до суду з даним клопотанням.

Прокурор надав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі, в якому клопотання підтримав та просив його задовольнити.

Вивчивши подане клопотання та додані до нього матеріали, якими обґрунтовується необхідність проведення огляду, враховуючи положення ст.ст. 233, 234, 235, 237 КПК України, приймаючи до уваги, що для виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, для органу досудового розслідування є необхідність в проведенні огляду зазначеної будівлі, з метою отримання даних необхідних для проведення судово-будівельної експертизи, приходжу до висновку про наявність правових підстав для надання прокурору дозволу на проведення огляду.

Керуючись ст. ст. 110, 233, 234, 235, 237, 309 КПК України, суд -

постановив:

Задовольнити клопотання прокурора про надання дозволу на проведення огляду.

Надати прокурорам відділів прокуратури Дніпропетровської області: ОСОБА_3 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 та іншим прокурорам групи прокурорів, а також слідчим групи слідчих, дозвіл на проведення огляду будівлі «Комунальногопозашкільного навчальногозакладу ДЮСШ»за адресою:вул.Горького,буд.12в м.Покров,де проводивсякапітальний ремонтм`якої покрівліТОВ «СмартбудГруп» (ЄДРПОУ41080370)у 2018році,з метоювиявлення тафіксації відомостейпро обставинивчинення кримінальногоправопорушення шляхом проведення вимірювання, фотографування, застосування відеозапису, складання планів і схем, а також вилучення зразків будівельних матеріалів для подальшого проведення судово-будівельної експертизи.

Строк дії ухвали 25 днів з моменту її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення24.04.2020
Оприлюднено07.02.2023
Номер документу88943559
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на проведення огляду, подане в рамках кримінального провадження № 42019040000000318 від 23.05.2019 року за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України

Судовий реєстр по справі —204/2410/20

Ухвала від 24.04.2020

Кримінальне

Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська

Дружинін К. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні