Ухвала
від 28.04.2020 по справі 320/2093/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про заміну сторони виконавчого провадження

28 квітня 2020 року 320/2093/19

Суддя Київського окружного адміністративного суду Леонтович А.М., розглянувши у місті Києві заяву представника Товариства з обмеженою відповідальністю БЦ Агротранском про заміну сторони виконавчого провадження,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю БЦ Агротранском до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Київській області, у якому просить суд:

- скасувати рішення комісії ДФС у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації, від 04.03.2018 №1093914/41570927;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 08.02.2019 в ЄРПН.

Рішенням суду від 28 серпня 2019 року адміністративний позов задоволено.

Визнано протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригyвання в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 04.03.2019 № 1093914/41570927 про відмову в реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 08.02.2019 № 2, яка подана Товариством з обмеженою відповідальністю БЦ АГРОТРАНСКОМ .

Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 08.02.2019 № 2, яка подана Товариством з обмеженою відповідальністю БЦ АГРОТРАНСКОМ .

Стягнуто з Головного управління Державної фіскальної служби України у Київській області (код ЕДРПОУ: 39393260, адреса: 03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 5-А) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю БЦ АГРОТРАНСКОМ (код ЕДРПОУ: 41570927, адреса: 09100, Київська область, м. Біла Церква, пров. 1-ший Водопійник, буд. 16-А, кв. 3) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 1921.00 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. 00 коп.

07.04.2020р., на адресу суду надійшла заява про заміну сторони виконавчого провадження від представника Товариства з обмеженою відповідальністю БЦ Агротранском .

За результатами повторного автоматизованого розподілу вказана заява була передана для розгляду судді Леонтовичу А.М.

У зв`язку із перебуванням судді Леонтовича А.М. дана заява разом з адміністративною справою передана на розгляд судді 17.04.2020.

Ухвалою суду від 21.04.2020 судове засідання щодо розгляду заяви Товариства з обмеженою відповідальністю БЦ Агротранском про заміну сторони виконавчого провадження, призначено на 28.04.2020.

Належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду заяви сторони у справі не з`явилися у судове засідання.

Згідно з ч. 2 ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Отже, враховуючи вищенаведене, суд вважає за необхідне розглянути заяву про заміну сторони виконавчого провадження в порядку письмового провадження.

Розглянувши матеріали справи та заяву позивача судом встановлено таке.

Відповідно до ч. 1 ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Судом встановлено, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України", утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №227 затверджено положення про Державну податкову службу України та Державну митну службу України.

21.08.2019 Кабінетом Міністрів України прийняте розпорядження №682-р "Питання Державної податкової служби", згідно з яким погоджено з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. №227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" (Офіційний вісник України, 2019 р., №26, ст. 900) функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.

28.08.2019 Державною податковою службою України прийнято наказ №36 "Про початок діяльності Державної податкової служби України", згідно з яким розпочато виконання Державною податковою службою України функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припиняється.

Відповідно до наказу Державної податкової служби України від 12.07.2019 №14 "Про затвердження положень про територіальні органи ДПС", затверджено положення, зокрема про Головне управління ДПС у Київській області.

Згідно з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 17.05.2019 внесений запис в Єдиному державному реєстрі про державну реєстрацію Державної податкової служби України як юридичної особи на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200.

Частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України встановлено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що Державна податкова служба України є правонаступником Державної фіскальної служби України, отже має певне коло прав та обов`язків останньої.

Відповідно до частини першої статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України, суд у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

У зв`язку з цим, суд вважає, що слід замінити відповідача - Державну фіскальну службу України на правонаступника Державну податкову службу України.

Керуючись статтями 52, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

1.Заяву представника Товариства з обмеженою відповідальністю БЦ Агротранском про заміну сторони виконавчого провадження - задовольнити.

2. Замінити відповідача у даній справі - Державну фіскальну службу України на його правонаступника Державну податкову службу України (ідентифікаційний код: 43005393, адреса місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8).

3. Копію ухвали надіслати (видати) сторонам по справі.

4. Ухвала оскарженню не підлягає.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Відповідно до пункту 3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України процесуальні строки, визначені цією ухвалою, продовжуються на строк дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Суддя Леонтович А.М.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.04.2020
Оприлюднено30.04.2020
Номер документу88983270
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/2093/19

Ухвала від 11.01.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 29.12.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 28.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 20.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 28.04.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 21.04.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 25.03.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 21.11.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні