Ухвала
від 22.04.2020 по справі 359/3141/20
БОРИСПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 359/3141/20

Провадження № 1-кс/359/942/2020

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про тимчасовий доступ до речей і документів

22 квітня 2020 м.Бориспіль

Слідчий суддя Бориспільського міськрайонного суду Київської області ОСОБА_1

при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши в приміщенні суду у відкритому судовому засіданні без фіксації технічними засобами клопотання прокурора відділу прокуратури Київської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні № 42020110000000053 від 31.03.2020, за ознаками кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України,

в с т а н о в и в:

Прокурор відділу прокуратури Київської області ОСОБА_3 , звернувся до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять конфіденційну інформацію та перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), а саме до оригіналів: містобудівних умов та обмеження №0014-03-2019 від 12.03.2019 для проектування об`єкта будівництва «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з підземним паркінгом і вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення (І-ІІ черга)» за адресою АДРЕСА_2 , що видані для ПП « ОСОБА_4 »; наказу ІНФОРМАЦІЯ_1 №20 від 12.03.2019; заяви замовника будівництва ПП « ОСОБА_4 » щодо видачі містобудівних умов та обмежень за фактом будівництва багатоквартирних житлових будинків з підземним паркінгом і вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення за адресою АДРЕСА_2 та документи, що подані ПП « ОСОБА_4 » згідно ч.3 ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; оригіналів документів в кількості 15 штук з вільними зразками підпису начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 , за період з 01.03.2019 по 01.05.2019.

В обґрунтування вказаного клопотання зазначає, що слідчим відділом Бориспільського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області здійснюється досудове розслідування в кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42020110000000053 від 31.03.2020, за ознаками кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 12.03.2019 начальником ІНФОРМАЦІЯ_1 видано за №0014-03-2019 містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з підземним паркінгом і вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення (І-ІІ черга)» для ПП « ОСОБА_4 » за видом будівництва нове будівництво за адресою АДРЕСА_2 , що також затверджені наказом ІНФОРМАЦІЯ_1 №20 від 12.03.2019.

Згідно зазначених містобудівних умов та обмежень будівництво заплановано здійснюватися на земельних ділянках для будівництва та обслуговування багатоквартирних житлових будинків, господарських будівель та споруд з кадастровими номерами 3210900000:01:028:0130, 3210900000:01:028:0131, 3210900000:01:028:0123, 3210900000:01:028:0036, 3210900000:01:028:0124, 3210900000:01:028:0115, 3210900000:01:028:0093, 3210900000:01:028:0038, 3210900000:01:028:0079, 3210900000:01:028:0081, що відносяться до категорії земель житлової та громадської забудови та відповідає функціональному призначенню згідно Генерального плану м. Ірпінь Київської області, затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 №4574-62-VII від 19.12.2018 та плану зонування території (зонінг) м. Ірпінь Київської області, затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 №3260-45-VІ від 27.06.2013.

Окрім цього, у містобудівних умовах та обмеженнях встановлено граничнодопустиму висоту будинків, будівель та споруд 48,0 м.

Згідно містобудівного розрахунку, на підставі якого видано містобудівні умови та обмеження щодо будівництва по АДРЕСА_2 , розташоване в зоні багатоквартирної житлової забудови та району зонування території (зонінгу) Ж-5 (зона мішаної багатоквартирної забудови).

Заплановано забудову І черги з наступних секцій: секція 1 - 13-ти поверхова, секція 2 - 14-ти поверхова з прибудовою, секція 3 13-ти поверхова з прибудовою, підвальний поверх технічні приміщення, підземний паркінг; ІІ черга з наступних секцій: секція 4 - 13-ти поверхова, секція 5 - 13-ти поверхова з прибудовою, секція 6 14-ти поверхова з прибудовою, секція 7 13-ти поверхова, підвальний поверх технічні приміщення, підземний паркінг.

При цьому, згідно плану зонування території (зонінгу) м. Ірпінь Київської області, затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 №3260-45-VІ від 27.06.2013, що розміщений у відкритому доступі на веб-сайті « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (https://imr.gov.ua/for-citizens/generalnij-plan) земельні ділянки кадастровими номерами 3210900000:01:028:0130, 3210900000:01:028:0131, 3210900000:01:028:0123, 3210900000:01:028:0036, 3210900000:01:028:0124, 3210900000:01:028:0115, 3210900000:01:028:0093, 3210900000:01:028:0038, 3210900000:01:028:0079, 3210900000:01:028:0081 розміщені в районі зонування території (зонінгу) Ж-4 Зона мішаної житлової забудови середньої поверховості.

Таким чином відомості, зазначені у містобудівному обґрунтуванні, в цій частині не відповідають містобудівній документації м. Ірпінь.

Також, згідно відомостей пояснювальної записки «Плану зонування території (зонінг) м.Ірпінь Київської області (2013 рік)», зона Ж-4 призначена для розташування багатоквартирних житлових будинків поверховістю до п`яти поверхів, супутніх об`єктів повсякденного обслуговування населення, окремих об`єктів районного значення. При цьому, в зоні Ж-4 допускається окремі житлові будинки вище 5 поверхів за умови обов`язкового розроблення детального плану території.

Однак, у виданих містобудівні умови та обмеження №0014-03-2019 від 12.03.2019, наданих для ПП « ОСОБА_4 » для будівництва за адресою АДРЕСА_2 відсутнє посилання на розроблення і затвердження детального плану, а також у наданих поясненнях директор ПП « ОСОБА_4 » ОСОБА_6 вказав, що детальний план території підприємством не розроблявся, що суперечить вимогам містобудівного законодавства.

Відповідно до ст. 18 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

Параметри використання території та будівель, запропонованих для розташування у межах декількох земельних ділянок або окремої земельної ділянки, зокрема функціональне призначення, граничні поверховість та площа забудови, можливе розміщення на ділянці, є обов`язковими для врахування під час зонування відповідної території.

Відповідно до ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

Детальний план території визначає, серед іншого, містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки- документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

Згідно ч. 4 ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень є невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Таким чином, видані містобудівні умови та обмеження №0014-03-2019 від 12.03.2019, наданих для ПП « ОСОБА_4 » для будівництва за адресою АДРЕСА_2 суперечать містобудівній документації м. Ірпеня, а також останні видані посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 в порушення вимог ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Крім цього, відповідно до ст. 1 Повітряного кодексу України, приаеродромна територія - обмежена регламентованими розмірами місцевість навколо зареєстрованого згідно із встановленим порядком аеродрому (вертодрому) або постійного злітно-посадкового майданчика, до якої встановлені спеціальні вимоги щодо розташування різних об`єктів, а їх висота контролюється з урахуванням умов безпеки маневрування, зльоту та заходу на посадку повітряних суден.

Згідно ч. 4 ст. 69 зазначеного Кодексу розмір приаеродромної території залежить від розмірів аеродрому та визначається авіаційними правилами України.

Згідно п. 4 Сертифікаційних вимог до цивільних аеродромів України, затверджених наказом Державіаслужби від 17.03.2006 № 201 приаеродромна територія (прилегла до аеродрому зона контролю та обліку об`єктів і перешкод) обмежена місцевість навколо аеродрому, над якою здійснюється маневрування повітряних суден. Для неї встановлені спеціальні вимоги до розташування різних об`єктів, а їх висотне положення контролюється, виходячи із умови безпеки зльоту та посадки. Для аеродрому класу А, Б, В, Г у радіусі 50 км від контрольної точки аеродрому.

Згідно з п. 1.5. Порядку погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації, затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України від 30.11.2012 №721, на приаеродромних територіях встановлюються спеціальні вимоги до розташування об`єктів, а їх висотне положення контролюється, виходячи із умов безпеки маневрування, зльоту та посадки відповідно до чинного законодавства. Для аеродромів класів А, Б, В, Г приаеродромна територія визначається колом з радіусом 50 км від контрольної точки аеродрому.

Установлено, що об`єкт будівництва ПП « ОСОБА_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), який розташований за адресою: АДРЕСА_2 , знаходиться в межах 50-ти кілометрової зони приаеродромної території аеродромів Київ (Жуляни) клас В, індекс 4; АДРЕСА_3 та АДРЕСА_4 .

Статтею 69 Повітряного кодексу України встановлено, що будівлі і природні об`єкти, розташовані на приаеродромній території, не повинні становити загрози для польотів повітряних суден. На приаеродромній території запроваджується особливий порядок здійснення діяльності, яка може вплинути на безпеку авіації та створити перешкоди для роботи наземних засобів зв`язку, навігації та спостереження. До такої діяльності належать зокрема будівництво. Визначення умов забудови, використання землі і споруд та здійснення діяльності на приаеродромній території здійснюється за погодженням з експлуатантом аеродрому та уповноваженим органом з питань цивільної авіації. У смугах повітряних підходів до аеродромів може бути обмежено спорудження об`єктів, у яких може одночасно перебувати значна кількість людей, а також об`єктів підвищеної небезпеки, обмежено розташування високовольтних повітряних ліній.

Відповідно до п. п. 1.5, 2.1 Порядку погодження місця розташування та висоти об`єктів на при аеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації, затвердженого наказом Мінінфраструктури України від 30.11.2012 № 721, на приаеродромних територіях встановлюються спеціальні вимоги до розташування об`єктів. Погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктах, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації, здійснює Державіаслужба України, з урахуванням висновку експлуатанта аеродрому щодо погодження місця розташування та висоти об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації з умовами, що забезпечують необхідний рівень безпеки польотів в районі аеродрому та на приаеродромних територіях, а також висновку провайдера аеронавігаційного обслуговування щодо погодження місця розташування та висоти об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації.

Таким чином, всупереч вимог ч. 5 ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» у виданих містобудівних умовах та обмеженнях вказаної земельної ділянки, змінах та додатку до них не зазначено зону обмеження забудови щодо впливу об`єкта будівництва на безпеку польотів за вимогами нормативних документів, що застосовуються при розрахунках мінімальних абсолютних/відносних висот для всіх етапів польоту за приладами та ймовірного впливу об`єкта будівництва на роботу засобів зв`язку, навігації та спостереження. Також, в зазначених містобудівних умовах відсутні посилання на зону обмеження житлової забудови навколо аеродрому із умов впливу авіаційного шуму, електромагнітного випромінювання та ризику третьої сторони.

Додатково виявлено, що експлуатантами аеродромів ІНФОРМАЦІЯ_3 та АДРЕСА_5 висновки щодо погодження місця розташування та висоти об`єктів за вказаною адресою не надавалися.

Враховуючи вищевикладене, в ході досудового розслідування виникла необхідність в отриманні оригіналів документів, що наявні у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), а саме:

- містобудівні умови та обмеження №0014-03-2019 від 12.03.2019 для проектування об`єкта будівництва «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з підземним паркінгом і вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення (І-ІІ черга)» за адресою АДРЕСА_2 , що видані для ПП « ОСОБА_4 »;

- наказ ІНФОРМАЦІЯ_1 №20 від 12.03.2019;

- заява замовника будівництва ПП « ОСОБА_4 » щодо видачі містобудівних умов та обмежень за фактом будівництва багатоквартирних житлових будинків з підземним паркінгом і вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення за адресою АДРЕСА_2 та документи, що подані ПП « ОСОБА_4 » згідно ч. 3 ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію; копія документа, що посвідчує право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000; витяг із Державного земельного кадастру; містобудівний розрахунок щодо намірів ПП « ОСОБА_4 »);

- оригінали документів в кількості 15 штук з вільними зразками підпису начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 , за період 01.03.2019 по 01.05.2019.

Тимчасовий доступ до речей і документів, відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України, здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.

Одержати в інший спосіб, без рішення суду, зазначені оригінали документів та в подальшому вилучити їх неможливо, оскільки при отриманні особами, причетними до вчинення вказаного кримінального правопорушення відповідної інформації, є ризик втрати важливих оригіналів документів, які містять зразки підписів осіб та містяться фактичні дані щодо порушення вимог містобудівного законодавства. Крім того, є ризик перешкоджання встановленню істини у кримінальному провадженні, притягненню винних осіб до відповідальності.

З метою недопущення втрати та знищення важливих речових доказів, що може призвести до тяганини досудового розслідування кримінального провадження, унеможливить проведення ряду судових експертиз та потягне за собою втрату доказів винності осіб, причетних до вчинення вказаних кримінальних правопорушень, оскільки їх завчасне повідомлення про намір вилучення таких речей і документів, може призвести до знищення чи підміни даних документів та речей тому, прошу провести розгляд вказаного клопотання без виклику представників ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Вищевказані документи є процесуальними джерелами фактичних даних (доказів), на підставі яких можуть бути встановлені факти та обставини, що мають значення для цього кримінального провадження та підлягають доказуванню.

Відповідно до п. 1.1 Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 № 53/5, для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів.

У зв`язку з цим, органу досудового розслідування необхідно отримати оригінали документів для призначення відповідних почеркознавчих експертиз.

Виходячи з вимог ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей і документів.

В судове засідання прокурор не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, до початку розгляду клопотання, прокурор надав заяву в якій просив розгляд справи проводити без його участі.

Відповідно ст.107 КПК України фіксація за допомогою технічних засобів не проводилася, оскільки учасники процесуальної дії про застосування фіксації не заявили.

Розглянувши клопотання, вивчивши матеріали кримінального провадження, суд вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідност.25 КПК Українивбачається, що прокурор, слідчий зобов`язані в межах своєї компетенції вжити всіх передбачених законом заходів для встановлення події кримінального правопорушення та особи, яка його вчинила.

Згідно ч.4ст.38 КПК Україниорган досудового розслідування зобов`язаний застосовувати всі передбачені законом заходи для забезпечення ефективності досудового розслідування.

Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших дій, передбачених цим Кодексом.

Так, відповідно до вимог ч.2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Крім того, сторона кримінального провадження в порядку, передбаченому главою 15 КПК України, має право під час досудового розслідування чи суду, згідно з положеннями ст.160 КПК України, звернутися до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Разом з тим, положеннями ч. 2 ст. 160 КПК України встановлені чіткі вимоги до змісту клопотання, з яким звертається сторона кримінального провадження до слідчого судді, при цьому в змісті клопотання, серед іншого повинно бути зазначено значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч.1 п. 4 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах належить конфіденційна інформація, зокрема та що містить персональні дані особи.

Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб`єктів владних повноважень.

Згідно до ст. 505 ЦК України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною у тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв`язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.

Так, матеріали та документи, про доступ до якої йдеться в клопотанні, відповідно до положень ст. 162 КПК України, містять охоронювану законом таємницю, проте не є речами і документами, до яких заборонено доступ (ст. 161 КПК України).

Необхідність в одержанні тимчасового доступу до наведених вище документів, зумовлена тим, що ці документи можуть слугувати доказами у кримінальному провадженні.

Тому, з метою встановлення всіх обставин справи, а також враховуючи те, що дана інформація сама по собі, а також у сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, слід прийти до висновку про наявність підстав для тимчасового доступу до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_1 ), а саме до оригіналів: містобудівних умов та обмеження №0014-03-2019 від 12.03.2019 для проектування об`єкта будівництва «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з підземним паркінгом і вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення (І-ІІ черга)» за адресою АДРЕСА_2 , що видані для ПП « ОСОБА_4 »; наказу ІНФОРМАЦІЯ_1 №20 від 12.03.2019; заяви замовника будівництва ПП « ОСОБА_4 » щодо видачі містобудівних умов та обмежень за фактом будівництва багатоквартирних житлових будинків з підземним паркінгом і вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення за адресою АДРЕСА_2 та документи, що подані ПП « ОСОБА_4 » згідно ч. 3 ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; оригіналів документів в кількості 15 штук з вільними зразками підпису начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 , за період з 01.03.2019 по 01.05.2019..

Слідчий суддя враховує, що в іншому порядку органу досудового розслідування неможливо отримати оригіналів документів та матеріалів (речей), з приводу яких слідчий звернувся з клопотанням.

Термін дії ухвали слід визначити строком на один місяць з моменту її проголошення.

На підставі викладеного та беручи до уваги те, що запитувана інформація може допомогти у встановленні дійсних обставин вчинення кримінального правопорушення, а також має значення для встановлення істини по справі, клопотання підлягає задоволенню.

Оскільки ухвала не перешкоджає здійсненню права юридичної чи фізичної особи на підприємницьку діяльність, то відповідно вимог ст. 309 ч.1 п.10 КПК України дана ухвала оскарженню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України, слідчий суддя.

у х в а л и в:

Клопотання прокурора відділу прокуратури Київської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні № 42020110000000053 від 31.03.2020, за ознаками кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України задовольнити.

Надати прокурорувідділу прокуратуриКиївської області ОСОБА_3 іншим прокурорам,що входятьдо складугрупи прокурорів,слідчим БориспільськогоВП ГУНП вКиївській області,включеним доскладу групислідчих,а такожза їхдорученням впорядку ст.ст.36,40КПК Українипрацівникам оперативногопідрозділу дозвілна тимчасовийдоступ дооригіналів документів,які знаходятьсяу володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_1 ),а самедо оригіналів:містобудівних умовта обмежень№0014-03-2019від 12.03.2019для проектуванняоб`єкта будівництва«Будівництво багатоквартирнихжитлових будинківз підземнимпаркінгом івбудовано-прибудованимиприміщеннями громадськогопризначення (І-ІІчерга)»за адресою АДРЕСА_2 ,що виданідля ПП« ОСОБА_4 »;наказу ІНФОРМАЦІЯ_1 №20від 12.03.2019;заяви замовникабудівництва ПП« ОСОБА_4 »щодо видачімістобудівних умовта обмеженьза фактомбудівництва багатоквартирнихжитлових будинківз підземнимпаркінгом івбудовано-прибудованимиприміщеннями громадськогопризначення заадресою АДРЕСА_2 тадокументів,що поданіПП « ОСОБА_4 »згідно ч.3ст.29Закону України«Про регулюваннямістобудівної діяльності»;оригіналів документівв кількості15штук звільними зразкамипідпису начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 ,за періодз 01.03.2019по 01.05.2019, з можливістю ознайомитись з ними та отримати (здійснити виїмку) оригінали цих документів.

Строк дії ухвали один місяць з дня постановлення ухвали, кінцевий термін до 22.05.2020.

У разі невиконання ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до документів, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, на підставі ухвали слідчого судді (суду), може бути проведено обшук за місцем знаходження речей і документів, що підлягають огляду.

Ухвала слідчого судді є остаточною та не підлягає апеляційному оскарженню.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБориспільський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення22.04.2020
Оприлюднено07.06.2024
Номер документу88996670
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —359/3141/20

Ухвала від 22.04.2020

Кримінальне

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Кабанячий Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні