Ухвала
від 30.04.2020 по справі 826/8023/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

30 квітня 2020 року справа №826/8023/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Кузьменка В.А., розглянувши у спрощеному провадженні (у письмовому провадженні) клопотання Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про розгляд адміністративної справи з викликом сторін в адміністративній справі

за позовомДепартаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі по тексту - позивач, Департамент) доПостійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі по тексту - відповідач, Постійно діюча адміністративна колегія) третя особаТовариство з обмеженою відповідальністю Авіаційний розрахунковий центр (далі по тексту - третя особа, ТОВ Авіаційний розрахунковий центр ) проскасування рішення відповідача про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19 квітня 2018 року №3691-р/пк-пз

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва із позовом про скасування рішення від 19 квітня 2018 року №3691-р/пк-пз, оскільки відповідачем не мотивовано нормами законодавства яким саме чином вимоги, встановлені тендерною документацією, є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників; визначені у тендерній документації параметри аерофотокамери встановлені Інструкцією з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500, затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09 квітня 1998 року №56, яка є обов`язковою для юридичних та фізичних осіб, незалежно від форм власності, що займаються виконанням топографо-геодезичних робіт, в тому числі проведення аерофотозйомочних робіт.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 червня 2018 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №826/8023/18 в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання.

У позовній заяві позивач просить суд здійснювати розгляд справи з викликом сторін.

Відповідно до частини другої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті, зміст якої відповідає змісту частини четвертої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини першої статті 260 Кодексу адміністративного судочинства України питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Згідно з пунктом 2 частини шостої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.

За визначенням пункту 20 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративна справа незначної складності (малозначна справа) - адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин.

З урахуванням викладеного, Окружний адміністративний суд міста Києва дійшов висновку, що характер спірних правовідносин та предмет доказування у даній справі не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін, та про необхідність відмовити у задоволенні відповідного клопотання.

На підставі викладеного, статей 248, 257, 260 та 262 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

Відмовити Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у задоволенні клопотання про розгляд справи з викликом сторін.

Відповідно до частини другої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями) та не підлягає оскарженню.

Суддя В.А. Кузьменко

Дата ухвалення рішення30.04.2020
Оприлюднено04.05.2020
Номер документу89011480
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/8023/18

Рішення від 30.04.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 30.04.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 15.06.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 29.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні