Ухвала
від 05.05.2020 по справі 300/888/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відкриття провадження

"05" травня 2020 р. справа № 300/888/20

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Боршовський Т.І., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) до Управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації (ідентифікаційний код - 03191733, вулиця Замкова, 88, місто Ямпіль, Ямпільський район, Вінницька область, 24500) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 27.04.2020 звернулася до суду з адміністративним позовом до Управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації, в якому просить суд: визнати протиправною бездіяльність відповідача, яка полягає у нездійсненні передачі особової справи та необхідних документів на запит про передачу особової справи Управлінню соціального захисту населення Долинської РДА; визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації щодо складання та надіслання ОСОБА_1 повідомлення про повернення коштів соціальної допомоги від 01-05/243 від 08.04.2020; зобов`язати відповідача здійснити передачу особової справи та необхідних документів на запит № 1346/02-22/04 від 11.12.2019 про передачу особової справи Управлінню соціального захисту населення Долинської РДА Івано-Франківської області.

Позивач є особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність.

Позовна заява відповідає вимогам статей 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі КАС України).

Позовну заяву належить розглядати за правилами адміністративного судочинства, подано з дотриманням правил підсудності та в строк, установлений законом.

Інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених КАС України немає.

Справа підсудна Івано-Франківському окружному адміністративному суду.

Справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.

В позовній заяві позивач вказала Управління соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації та Ямпільську районну філію Вінницького обласного центру зайнятості як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача.

Згідно з частиною 2 статті 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Зважаючи на те, що прийняття рішення судом по суті та вирішення заявлених позовних вимог може вплинути на права, інтереси або обов`язки Управління соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації та Ямпільської районної філії Вінницького обласного центру зайнятості, суд дійшов висновку залучити до участі в справі як третіх осіб, які не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Управління соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації та Ямпільську районну філію Вінницького обласного центру зайнятості.

Одночасно з позовною заявою позивач подала клопотання від 22.04.2020 про витребування доказів в Управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації, а саме: копію рішення, на підставі якого було проведено перевірку заяви № 601710 від 05.08.2019; копію заяви № 601710 від 05.08.2019; копію акта за підсумками умов отримання державної соціальної допомоги та копії з висновками щодо виявлених порушень умов призначення державної соціальної допомоги ОСОБА_1 ; копії заяви ОСОБА_1 від 27.09.2019; копію (з реєстраційним вхідним номером) повідомлення Ямпільського районного центру зайнятості, яким було проінформовано Управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації щодо припинення реєстрації безробітної ОСОБА_1 .

Пунктами 3, 7 та 8 статті 80 КАС України, передбачено, що про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали. У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.

Враховуючи вищевказані обставини, з метою повного, всебічного та об`єктивного розгляду та вирішення цієї справи, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання позивача про витребування доказів від 22.04.2020.

Також в позовній заяві ОСОБА_1 заявила клопотання про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі. Вказане клопотання мотивоване тим, що позивач є одинокою матір`ю, яка має дитину віком до чотирнадцяти років, та членом малозабезпеченої сім`ї, а також предметом позову є захист соціальних прав. До позовної заяви ОСОБА_1 долучила копію свідоцтва про народження серії НОМЕР_2 та копію довідки Управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації від 23.10.2019 № 01-06/1671 про отримання допомоги малозабезпеченій сім`ї.

Відповідно до частини 1 та 2 статті 132 КАС України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Частиною 1 статті 133 КАС України встановлено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір".

Відповідно до частини 1 статті 8 Закону України "Про судовий збір" враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов:

1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або

2) позивачами є:

а) військовослужбовці;

б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів;

в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю;

г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім`ї;

ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або

3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров`ю.

В даному випадку, за подання цього адміністративного позову позивач має сплатити судовий збір у загальному розмірі 1681,60 грн. за дві позовні вимоги немайнового характеру (840,80*2=1681,60 грн.).

Зважаючи на те, що позивач є членом малозабезпеченої сім`ї, а також предметом цього адміністративного позову є захист соціальних прав, суд дійшов висновку задовольнити клопотання ОСОБА_1 та відстрочити позивачу сплату судового збору 1681,60 грн. до ухвалення судом рішення в цій справі.

Керуючись статтями 171, 248, 260, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

1. Клопотання ОСОБА_1 про відстрочення сплати судового збору задовольнити: відстрочити позивачу сплату судового збору 1681,60 грн. до ухвалення судом рішення в цій справі.

2. Відкрити провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії.

3. Залучити до участі в справі як третіх осіб, які не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Управління соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації (ідентифікаційний код - 03193376, вулиця Грушевського, 18, місто Долина, Долинський район, Івано-Франківська область, 77500) та Ямпільську районну філію Вінницького обласного центру зайнятості (ідентифікаційний код - 41923099, вулиця Замкова, 86, місто Ямпіль, Ямпільський район, Вінницька область, 24500).

4. Розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) в порядку, визначеному статтею 262 КАС України.

5. Встановити відповідачу з дня вручення цієї ухвали п`ятнадцятиденний строк для подання відзиву на позов, який повинен відповідати вимогам статті 162 КАС України, і подання всіх письмових та електронних докази (які можливо доставити до суду), висновків експертів і заяв свідків, що підтверджують заперечення проти позову. Зобов`язати відповідача надіслати (надати) іншим учасникам справи копію відзиву та доданих до нього документів одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду.

6. Встановити позивачу - для подання відповіді на відзив, а відповідачу - для подання заперечення, - п`ятиденний строк з дня отримання відзиву чи відповіді на відзив, копії яких одночасно з поданням до суду повинні бути надіслані іншим учасникам справи.

7. Встановити третім особам, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, п`ятнадцятиденний строк для надання пояснень на позовну заяву. Зобов`язати третіх осіб надіслати (надати) іншим учасникам справи копію пояснень та доданих до них документів одночасно з надісланням (наданням) їх до суду.

8. Витребувати в Управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації належним чином засвідчені копії: рішення, на підставі якого було проведено перевірку заяви № 601710 від 05.08.2019; заяви № 601710 від 05.08.2019; акта за підсумками умов отримання державної соціальної допомоги та копії з висновками щодо виявлених порушень умов призначення державної соціальної допомоги ОСОБА_1 ; заяви ОСОБА_1 від 27.09.2019; повідомлення Ямпільського районного центру зайнятості (з реєстраційним вхідним номером), яким було проінформовано Управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації щодо припинення реєстрації безробітної ОСОБА_1

9. Витребувати в Ямпільської районної філії Вінницького обласного центру зайнятості належним чином засвідчену копію повідомлення про припинення реєстрації безробітної ОСОБА_1 , яке було надіслано до Управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації.

10. Інформацію по даній справі учасники справи можуть отримати за веб-адресою: http://adm.if.court.gov.ua/sud0970/.

11. Направити відповідачу та третім особам копії позовної заяви з доданими до неї документами.

12. Копію цієї ухвали надіслати учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею, оскарженню не підлягає.

Суддя /підпис/ Боршовський Т.І.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.05.2020
Оприлюднено05.05.2020
Номер документу89061710
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/888/20

Ухвала від 09.07.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 10.06.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 05.05.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні