Рішення
від 30.04.2020 по справі 340/915/20
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 квітня 2020 року м. Кропивницький справа № 340/915/20

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Жука Р.В., розглянувши в порядку спрощеного (письмового) провадження адміністративну справу

за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області ( 25009, м.Кропивницький, вул. Соборна, 7-а, код ЄДРПОУ - НОМЕР_3 ) провизнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

І. Зміст позовних вимог.

ОСОБА_1 звернулась до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить:

1) визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, які полягали у відмові перерахунку ОСОБА_1 пенсії з врахуванням роботи в товаристві з обмеженою відповідальністю "Виробничо - комерційне підприємство "Інтермаш" за період з липня 2010 року по листопад 2012 року;

2) зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області перерахувати ОСОБА_1 пенсію з врахуванням роботи в товаристві з обмеженою відповідальністю "Виробничо - комерційне підприємство "Інтермаш" за період з липня 2010 року по листопад 2012 року.

ІІ. Виклад позиції позивача та заперечень відповідача.

В обґрунтування позовних вимог посилається на та, що з 26.10.2016 року позивачці призначена пенсія по інвалідності. У жовтні 2019 року позивачка випадково знайшла розрахунковий листок ТОВ "ВКП "Інтермаш" за березень 2012 року в якому помилково зазначено невірний реєстраційний номер облікової картки платника податків. Звернувшись до головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області перевірити розмір пенсії з урахуванням періоду роботи з липня 2010 року по листопад 2012 року позивачка отримала відповідь в якій зазначено, що за період з липня 2010 року по листопад 2012 року підприємством "ВКП "Інтермаш" (ЄДРПОУ 23230174) подавалась щомісячна звітність з помилкою у Вашому реєстраційному номері облікової картки платника податків (ідентифікаційному коді), а саме НОМЕР_2 (вірний РНОКПП НОМЕР_3 ). Період роботи підтверджується записами в трудовій книжці. Проте, відповіді щодо розміру пенсії з урахуванням періоду роботи з липня 2010 року по листопад 2012 року позивачці не надано.

Вважаючи, що період роботи з липня 2010 року по листопад 2012 року не враховано відповідачем під час розрахунку нарахованої пенсії позивачка звернулась до суду за захистом на її думку порушених прав.

Відповідно до поданого відзиву на адміністративний позов відповідач не погоджується із поданим адміністративним позовом та наполягає на правомірності дій посадових осіб структурного підрозділу управління Пенсійного фонду України.

ІІІ. Заяви (клопотання) учасників справи інші процесуальні дій у справі.

Ухвалою від 30.03.2020 року у справі відкрито провадження та призначено її до розгляду у прядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (а.с.1).

14.04.2020 року представником відповідача подано до суду відзив на позовну заяву в якому заперечує проти задоволення позовних вимог (а.с.139-140).

Інших заяв чи клопотань учасниками справи до суду не подано.

Згідно з частиною 2 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

ІV. Обставини встановлені судом, та зміст спірних правовідносин.

Розглянувши подані документи, з`ясувавши зміст спірних правовідносин з урахуванням доказів, судом встановлені відповідні обставини.

З 26.10.2016 року ОСОБА_1 призначена довічна пенсія по інвалідності (а.с.5).

Виявивши невідповідність у відомостях про застраховану особу ОСОБА_1 подану роботодавцем за період з липня 2010 року по листопад 2012 року позивачка звернулась до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області з проханням перевірити розмір її пенсії з урахуванням періоду роботи з липня 2010 року по листопад 2012 року.

Листом від 13.11.2019 року №682/М-11 Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області повідомило, що за період з липня 2010 року по листопад 2012 року підприємством "ВКП "Інтермаш" (ЄДРПОУ 23230174) подавалась щомісячна звітність з помилкою у Вашому реєстраційному номері облікової картки платника податків (ідентифікаційному коді), а саме НОМЕР_2 (вірний РНОКПП НОМЕР_3 ). Період роботи підтверджується записами в трудовій книжці. Разом з тим, за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців підприємство "ВКП "Інтермаш" 28.04.2015 ліквідовано без правонаступника.

Відповідно до пп. 3-4 розділу IV Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 №10-1, зі змінами (далі - Положення), відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться на підставі звітності, що подається страхувальниками. У разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника, зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили.

Також повідомлено, що отримати довідки по Вашому РНОКПП НОМЕР_3 та по помилковому РНОКПП НОМЕР_2 за формою ОК-5 згідно з додатком 4 до Положення Ви можете при особистому зверненні до сервісного центру в м. Олександрії за адресою: АДРЕСА_2 . При собі необхідно мати паспорт, або документ, що посвідчує особу, та довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків (а.с.13).

Звернувшись до Олександрівського управління Головного управління ДПС у Кіровоградській області позивачка отримала відповідь, що відповідно до даних Державного реєстру фізичних осіб - платників податків вам, фізичній особі ОСОБА_1 , присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3 . Зазначений Вами у заяві реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 у Державному реєстрі фізичних осіб платників податків відсутній (а.с.14).

Звернувшись до Олександрійського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області позивачка отримала відповідь, що інформація з Реєстру застрахованих осіб використовується з додержанням вимог Законів України Про інформацію та Про захист персональних даних виключно для потреб, визначених статтею 17 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування .

Відповідно до ст. 8 розділу 5 Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою Правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 №10-1 інформація з Реєстру застрахованих осіб надається територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій формі застрахованій особі особисто при пред`явлені паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), документа, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Згідно матеріалів Вашої пенсійної справи Ваш реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3 . Тож надавати довідку за формою ОК-5 на реєстраційний помер облікової картки платника податків НОМЕР_2 немає підстав (а.с.15).

Ухвалою суду від 30.03.2020 року відповідача зобов`язано подати до суду довідку (відомості) щодо перерахування ТОВ "ВКП "Інтермаш" (код ЄДРПОУ - 23230174) єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування щодо РНОКПП - НОМЕР_2 у період з липня 2010 року по листопад 2012 року та довідку (відомості) щодо перерахування ТОВ "ВКП "Інтермаш" (код ЄДРПОУ - 23230174) єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування щодо РНОКПП - НОМЕР_3 у період з липня 2010 року по листопад 2012 року.

Дослідивши надані відповідачем індивідуальні відомості про застраховану особу судом встановлено, що ТОВ "ВКП "Інтермаш" (код ЄДРПОУ - 23230174) у період з липня 2010 року по листопад 2012 року подавалась звітність про відрахування страхових внесків щодо ОСОБА_1 з помилкою у реєстраційному номері облікової картки платника податків, а саме НОМЕР_2 , тоді як вірним є НОМЕР_3 (а.с.23).

Відповідно до індивідуальної відомості про застраховану особу ОСОБА_1 за реєстраційним номером облікової картки платника податків НОМЕР_3 період з липня 2010 року по листопад 2012 року страхові внески не відраховувались (а.с.25-26).

Період роботи ОСОБА_1 на ТОВ "ВКП "Інтермаш" (код ЄДРПОУ - 23230174) також підтверджується долученою до матеріалів справи копією трудової книжки (а.с.108, 118).

Враховуючи встановлені обставини суд доходить висновку, що при визначені пенсії ОСОБА_1 відповідачем не враховано період її роботи на ТОВ "ВКП "Інтермаш" (код ЄДРПОУ - 23230174) з липня 2010 року по листопад 2012 року.

V. Оцінка суду.

Надаючи правову оцінку обґрунтованості аргументам, суд зазначає наступне.

Статтею 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій визначені Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" № 1058-IV (далі - Закон № 1058-IV).

Громадяни України, які застраховані згідно з цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж мають право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи (стаття 8 Закону № 1058-IV).

Абзацом 2 частини 1 статті 26 Закону України № 1058-IV визначено, що починаючи з 1 січня 2018 року право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років мають особи за наявності страхового стажу не менше 26 років при призначенні пенсії (період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року).

Згідно з частиною другою статті 24 Закону №1058-IV, страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом.

Частиною четвертою статті 24 Закону №1058-IV встановлено, що періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності цим Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, крім випадків, передбачених цим Законом.

Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" затверджений Постановою правління Пенсійного фонду України 25 листопада 2005 року №22-1, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за №1566/11846 (далі - Порядок №22-1).

Відповідно до п.п.2 п.2.1 Порядку № 22-1, до заяви про призначення пенсії за віком додаються документи про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637 (далі - Порядок № 637).

Положеннями пунктів 4.1, 4.2, 4.3 Порядку №22-1 визначено, що орган, який призначає пенсію, розглядає питання про призначення пенсії, перерахунок та поновлення виплати раніше призначеної пенсії, а також про переведення з одного виду пенсії на інший при зверненні особи з відповідною заявою (додаток 2). Заяви осіб про призначення, перерахунок, поновлення, переведення з одного виду пенсії на інший реєструються в журналі реєстрації рішень органу, що призначає пенсію. Особі або посадовій особі органом, що призначає пенсію, видається розписка із зазначенням дати прийняття заяви, а також переліку одержаних і відсутніх документів, які необхідно подати у тримісячний строк з дня прийняття заяви. Копія розписки зберігається в пенсійній справі.

При прийманні документів орган, що призначає пенсію: 1) перевіряє правильність оформлення заяви, відповідність викладених у ній відомостей про особу даним паспорта та документам про стаж; 2) перевіряє зміст і належне оформлення наданих документів; 3) перевіряє копії відповідних документів, фіксує й засвідчує виявлені розбіжності (невідповідності). Орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлення у тримісячний строк з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, передбачених законодавством, а також перевіряти обґрунтованість їх видачі; 4) видає пам`ятку пенсіонеру (додаток 3), копія якої зберігається у пенсійній справі.

Не пізніше 10 днів після надходження заяви та за наявності документів, необхідних для призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший та поновлення виплати пенсії (у тому числі документів, одержаних відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 4.2 цього розділу), орган, що призначає пенсію, розглядає подані документи та приймає рішення щодо призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший, поновлення раніше призначеної пенсії без урахування періоду, за який відсутня інформація про сплату страхових внесків до Пенсійного фонду України.

Право особи на одержання пенсії установлюється на підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію. Орган, що призначає пенсію, не пізніше 10 днів після винесення рішення видає або направляє адміністрації підприємства, установи, організації або особі повідомлення про призначення, відмову в призначенні, перерахунку, переведенні з одного виду пенсії на інший із зазначенням причин відмови та порядку його оскарження (п.4.7 Порядку №22-1).

Статтею 62 Закону України "Про пенсійне забезпечення" від 05.11.1991 року № 1788-XII передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка.

Також, згідно з статтею 48 Кодексу законів про працю України, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.

До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться.

Пунктом 1 Порядку № 637 також передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.

У тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установлені для окремих категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників (п.20 Порядку № 637).

Приписами частин п`ятої статті 48 КЗпП України визначено, що порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України.

Згідно частини першої статті 47 КЗпП України власник або уповноважений ним орган зобов`язаний в день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у строки, зазначені в статті 116 цього Кодексу.

Питання, пов`язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і обліку, регулюються Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 року за № 110 (далі - Інструкція № 58), постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 "Про трудові книжки працівників" та іншими актами законодавства.

Пунктами 4.1, 4.2 Інструкції № 58 передбачено, що у разі звільнення працівника всі записи про роботу і нагороди, що внесені у трудову книжку за час роботи на цьому підприємстві, засвідчуються підписом керівника підприємства або спеціально уповноваженою ним особою та печаткою підприємства або печаткою відділу кадрів.

Відповідно до п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. №301 Про трудові книжки працівників відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства, установи, організації, представництва іноземного суб`єкта господарювання.

За порушення встановленого порядку ведення, обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну, а в передбачених законом випадках іншу відповідальність.

Таким чином, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 року №301 Про трудові книжки працівників відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства, установи, організації, тому власне недотримання правил ведення трудової книжки може мати негативні наслідки саме для особи, яка допустила такі порушення, а не для особи, яка звертається за призначенням пенсії, а отже, й не може впливати на її особисті права.

Зазначена правова позиція також викладена у Постанові Верховного суду від 06.02.2018 у справі № 677/277/17 (провадження № К/9901/1298/17).

Статтею 46 Конституції України передбачено, що кожен громадянин України має право на соціальний захист, що, крім іншого, включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності.

Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, а при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод (ст.22 Конституції України).

Згідно з даними трудової книжки позивачки 03.02.2003 р. вона була прийнята охоронником на ТОВ "ВКП "Інтермаш" та звільнена 15.11.2012 року (а.с.108, 118).

Відповідно до правової позиції, викладеній у Постанові Верховного Суду від 30 вересня 2019 року у справі № 638/18467/15-а формальні неточності у документах, за загальним правилом, не можуть бути підставою для органів пенсійного фонду щодо обмеження особи у реалізації конституційного права на соціальний захист.

Суд звертає увагу, що на особу не може перекладатись обов`язок доведення правдивості чи достовірності даних, що зазначені у його трудовій книжці чи у звітах про відрахування. Відсутність посилання чи неточних записів у первинних документах по обліку трудового стажу та нарахуванні заробітної плати на конкретну посаду, яку позивач займала у той чи інший період її роботі на підприємстві за наявності належним чином оформленої трудової книжки, не може були підставою для виключення вказаних періодів роботи з трудового стажу, що дає позивачу право на призначення чи перерахунок пенсії, оскільки працівник не може відповідати за правильність та повноту оформлення бухгалтерських документів на підприємстві, та у свою чергу неналежний порядок ведення та заповнення трудової книжки та іншої документації з вини адміністрації підприємства не може бути підставою для позбавлення позивача її конституційного права на соціальний захист щодо вирішення питань надання пенсії.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 21.02.2018 року у справі № 687/975/17.

У зв`язку з викладеним, суд зазначає, що сумніви відповідача не можуть спростовувати відомості, наявні у трудовій книжці та позбавляти особу права на належне пенсійне забезпечення з урахуванням набутого нею трудового (страхового) стажу.

Таким чином, суд вважає за можливе визнати протиправними дії ГУ ПФУ в Кіровоградській області які полягали у відмові перерахунку ОСОБА_1 пенсії з врахуванням роботи в товаристві з обмеженою відповідальністю "Виробничо - комерційне підприємство "Інтермаш" за період з липня 2010 року по листопад 2012 року.

Статтею 58 Закону №1058-IV визначено, що Пенсійний фонд є органом, який здійснює керівництво та управління солідарною системою, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та підготовляє документи для її виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду, вирішує питання, пов`язані з веденням обліку пенсійних активів застрахованих осіб на накопичувальних пенсійних рахунках, здійснює адміністративне управління Накопичувальним фондом та інші функції, передбачені цим Законом і статутом Пенсійного фонду.

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Враховуючи викладене, суд вважає що для забезпечення позивача на отримання належної пенсії, слід зобов`язати відповідача перерахувати ОСОБА_1 пенсію з врахуванням роботи в товаристві з обмеженою відповідальністю "Виробничо - комерційне підприємство "Інтермаш" за період з липня 2010 року по листопад 2012 року.

Частиною 1 ст.9 КАС України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно із частинами 1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч.3 ст.90 КАС України, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до частини першої статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що тягар доказування у спорі покладається на відповідача - суб`єкта владних повноважень, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.

З огляду на встановлені обставини справи та наведені норми закону, якими регулюються спірні відносини, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог позивачки у повному обсязі.

VI. Судові витрати.

З огляду на звільнення позивача від сплати судового збору, судові витрати у відповідності до положень статті 139 КАС України присудженню та розподілу не підлягають.

Керуючись ст.ст.139, 246, 255, 292-297, 325, 382 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (вул. Соборна, 7-а, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25009, код ЄДРПОУ - 20632802 ) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, які полягали у відмові перерахунку ОСОБА_1 пенсії з врахуванням роботи в товаристві з обмеженою відповідальністю "Виробничо - комерційне підприємство "Інтермаш" за період з липня 2010 року по листопад 2012 року.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (вул. Соборна, 7-а, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25009, код ЄДРПОУ - 20632802 ) перерахувати ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_1 ) пенсію з врахуванням роботи в товаристві з обмеженою відповідальністю "Виробничо - комерційне підприємство "Інтермаш" за період з липня 2010 року по листопад 2012 року.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Кіровоградський окружний адміністративний суд.

Повний текст виготовлено та підписано року.

Суддя

Кіровоградського окружного

адміністративного суду Р.В. Жук

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.04.2020
Оприлюднено06.05.2020
Номер документу89085555
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —340/915/20

Рішення від 30.04.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

Ухвала від 30.03.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні