Постанова
від 06.05.2020 по справі 159/1109/20
КОВЕЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 159/1109/20

Провадження № 3/159/894/20

КОВЕЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 травня 2020 року м. Ковель

Суддя Ковельського міськрайонного суду Волинської області Панасюк С.Л., розглянувши матеріали, які надійшли від Управління стратегічних розслідувань у Волинській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , мешканця АДРЕСА_1 , за ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 КпАП

в с т а н о в и в :

Відповідно до ч. 1 ст. 62 Господарського кодексу України, підприємство - це самостійний суб`єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб`єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому цим Кодексом та іншими законами.

Згідно ч. 3 та 4 ст. 62 цього ж Кодексу, підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту та є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом.

У ст. 80 Цивільного кодексу України зазначено, що юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Крім цього у ст. 81 Цього ж Кодексу вказано, що юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.

Відповідно до витягу з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - 02.11.2007 під №11851020000000486 здійснено запис в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, а саме комунальне підприємство Екокомунсервіс , засновником якого є Люблинецька селищна рада. Ідентифікаційний код зазначеної юридичної особи: 35437969, юридична адреса: Волинська область, Ковельський район, смт. Люблинець, вул. Незалежності, 17.

Враховуючи вищевикладене, комунальне підприємство Екокомунсервіс є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст області в особі Люблинецька селищна рада та є юридичною особою публічного права.

Отже, відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції директор комунального підприємства Екокомунсервіс є посадовою особою юридичної особи публічного права та відповідно суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією передбаченого ст. 172-7 КУпАП.

Перевіркою встановлено, що ОСОБА_1 будучи директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району відповідно до п.п. а п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом на якого поширюється дія зазначеного Закону, не повідомив у встановлених цим Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізналась чи повинна була дізнатись) Люблинецьку селищну ради або Національне агентство з питань запобігання корупції про наявність у нього реального конфлікту інтересів, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції .

Відповідно до розпорядження №1-ос від 03.01.2017 Люблинецької селищної ради Ковельського району ОСОБА_1 було призначено на посаду директора Люблинецького комунального підприємства Екокомунсервіс на контрактній основі строком на 1 рік. Відповідно до наказу №14-К від 03.01.2017 Про призначення директора , ОСОБА_1 приступив до виконання обов`язків директора Люблинецького комунального підприємства Екокомунсервіс з 03.01.2017. В подальшому відповідно до розпорядження №69-ос від 29.12.2017 продовжено контракт з директором Люблинецького комунального підприємства Екокомунсервіс ОСОБА_1 строком на 1 рік до 31.12.2018.

Так, 08.05.2018 директор Люблинецького комунального підприємства Екокомунсервіс ОСОБА_1 підписав договір №6 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 , та не повідомив в установленому законом порядку про наявний у нього реальний конфлікт інтересів.

На підставі виданого договору та акту здачі прийняття робіт ( надання послуг) №6 від 25.05.2018 ОСОБА_2 нараховані та виплачені грошові кошти відповідно до договору за травень 2018 року в розмірі 2000 грн.

Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 1 Закону близькі особи - члени сім`ї суб`єкта, зазначеного у частині першій статті 3 цього Закону, а також чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний та двоюрідний брати, рідна та двоюрідна сестри, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка) сина (дочки), усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням зазначеного суб`єкта.

Згідно до абз. 11 ч. 1 ст. 1 Закону, реальний конфлікт інтересів -суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень або не вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Відповідно до абз. 10 ч. 1 ст. 1 Закону, приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

Так, згідно п. 1-4 ч. 1 ст. 28 зазначеного Закону, особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані:

1)вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

2)повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;

3)не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

4)вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Факт вчинення директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району ОСОБА_1 правопорушення, пов`язаного з корупцією, підтверджується виданим ним договором №6 від 08.05.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді , актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №6 від 25.05.2018, особовим рахунком К-23400050 за 2018 рік ОСОБА_2 . поясненням ОСОБА_1 .

Опитаний з даного приводу ОСОБА_1 підтвердив факт неповідомлення про наявний у нього реальний конфлікт інтересів під час підписання договору №6 від 08.05.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 . Дане правопорушення було вчинене через необізнаність з нормами Закону України Про запобігання корупції .

Згідно зі ст. 68 Конституції України кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

Під час проведення перевірки не встановлено будь-яких, передбачених законодавством підстав, причин, які перешкоджали ОСОБА_1 повідомити в установленому законом порядку про наявний у нього реальний конфлікт інтересів.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району, відповідно до плі. а п. 2 ч. 1 ст. З Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом на якого поширюється дія зазначеного Закону, не повідомив Люблинецьку селищну раду або Національне агентство з питань запобігання корупції, про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник при заключенні договору №6 від 08.05.2018, зі своїм сином ОСОБА_2 , чим порушив вимоги п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Крім цього, 08.05.2018 директор Люблинецького комунального підприємства Екокомунсервіс ОСОБА_1 підписав договір №6 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 .

На підставі виданого договору та акту здачі прийняття робіт (надання послуг) №6 від 25.05.2018 ОСОБА_2 нараховані та виплачені грошові кошти відповідно до договору за травень 2018 року в розмірі 2000 грн.

У даному випадку суперечність між приватними та службовими інтересами ОСОБА_1 полягає у формі майнового інтересу, що зумовлений можливістю отримання додаткових матеріальних благ близькою особою, а саме грошових коштів за цивільно-правовим договором в розмірі 2000 грн. сином останнього ОСОБА_2 .

Факт вчинення директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району ОСОБА_1 правопорушення, пов`язаного з корупцією, підтверджується виданим ним договором №6 від 08.05.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді , актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №6 від 25.05.2018, особовим рахунком К-23400050 за 2018 рік ОСОБА_2 та поясненням головного бухгалтера ОСОБА_4 .

Опитаний з даного приводу ОСОБА_1 , підтвердив факт вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видачі договору №6 від 08.05.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 . Дане правопорушення було вчинене через необізнаність з нормами Закону України Про запобігання корупції .

Під час проведення перевірки не встановлено будь-яких, передбачених законодавством підстав, причин, які би перешкоджали ОСОБА_1 не вчиняти дій в умовах реального конфлікту інтересів.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району, відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. З Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом на якого поширюється дія зазначеного Закону, підписав договір №6 від 08.05.2018, зі своїм сином ОСОБА_2 на підставі якого останньому було нараховано грошові кошти за травень 2018 року в розмірі 2000 грн., тобто вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушив вимоги п. З ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Крім цього, 24.07.2018 директор Люблинецького комунального підприємства Екокомунсервіс ОСОБА_1 підписав договір №8 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 , та не повідомив в установленому законом порядку про наявний у нього реальний конфлікт інтересів.

На підставі виданого договору та акту здачі прийняття робіт (надання послуг) №8 від 31.07.2018 ОСОБА_2 нараховані та виплачені грошові кошти відповідно до договору за липень 2018 року в розмірі 1100 грн.

Факт вчинення директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району ОСОБА_1 правопорушення, пов`язаного з корупцією, підтверджується виданим ним договором №8 від 24.07.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді , актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №8 від 31.07.2018, особовим рахунком К-23400050 за 2018 рік ОСОБА_2 , поясненням ОСОБА_1 .

Опитаний з даного приводу ОСОБА_1 підтвердив факт неповідомлення про наявний у нього реальний конфлікт інтересів під час підписання договору №8 від 24.07.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 . Дане правопорушення було вчинене через необізнаність з нормами Закону України Про запобігання корупції .

Під час проведення перевірки не встановлено будь-яких, передбачених законодавством підстав, причин, які перешкоджали ОСОБА_1 повідомити в установленому законом порядку про наявний у нього реальний конфлікт інтересів.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району, відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом на якого поширюється дія зазначеного Закону, не повідомив Люблинецьку селищну раду або Національне агентство з питань запобігання корупції, про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник при заключенні договору №8 від 24.07.2018, зі своїм сином ОСОБА_2 , чим порушив вимоги п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Крім цього, 24.07.2018 директор Люблинецького комунального підприємства Екокомунсервіс ОСОБА_1 підписав договір №8 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 .

На підставі виданого договору та акту здачі прийняття робіт ( надання послуг) №8 від 31.07.2018 ОСОБА_2 нараховані та виплачені грошові кошти відповідно до договору за липень 2018 року в розмірі 1100 грн.

У даному випадку суперечність між приватними та службовими інтересами ОСОБА_1 полягає у формі майнового інтересу, що зумовлений можливістю отримання додаткових матеріальних благ близькою особою, а саме грошових коштів за цивільно-правовим договором в розмірі 1100 грн. сином останнього ОСОБА_2 .

Факт вчинення директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району ОСОБА_1 правопорушення, пов`язаного з корупцією, підтверджується виданим ним договором №8 від 24.07.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді , актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №8 від 31.07.2018, особовим рахунком К-23400050 за 2018 рік ОСОБА_2 та поясненням головного бухгалтера ОСОБА_4

Опитаний з даного приводу ОСОБА_1 підтвердив факт вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видачі договору №8 від 24.07.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 . Дане правопорушення було вчинене через необізнаність з нормами Закону України Про запобігання корупції .

Під час проведення перевірки не встановлено будь-яких, передбачених законодавством підстав, причин, які би перешкоджали ОСОБА_1 не вчиняти дій в умовах реального конфлікту інтересів.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району, відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом на якого поширюється дія зазначеного Закону, підписав договір №8 від 24.07.2018, зі своїм сином ОСОБА_2 на підставі якого останньому було нараховано грошові кошти за липень 2018 року в розмірі 1100 грн., тобто вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Крім цього, 10.08.2018 директор Люблинецького комунального підприємства Екокомунсервіс ОСОБА_1 підписав договір №9 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 , та не повідомив в установленому законом порядку про наявний у нього реальний конфлікт інтересів.

На підставі виданого договору та акту здачі прийняття робіт ( надання послуг) №9 від 10.08.2018 ОСОБА_2 нараховані та виплачені грошові кошти відповідно до договору за серпень 2018 року в розмірі 1100 грн.

Факт вчинення директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району ОСОБА_1 правопорушення, пов`язаного з корупцією, підтверджується виданим ним договором №9 від 10.08.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді , актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №9 від 10.08.2018, особовим рахунком К-23400050 за 2018 рік ОСОБА_2 , поясненням ОСОБА_1 .

Опитаний з даного приводу ОСОБА_1 підтвердив факт неповідомлення про наявний у нього реальний конфлікт інтересів під час підписання договору №9 від 10.08.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 . Дане правопорушення було вчинене через необізнаність з нормами Закону України Про запобігання корупції .

Під час проведення перевірки не встановлено будь-яких, передбачених законодавством підстав, причин, які перешкоджали ОСОБА_1 повідомити в установленому законом порядку про наявний у нього реальний конфлікт інтересів.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району, відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом на якого поширюється дія зазначеного Закону, не повідомив Люблинецьку селищну раду або Національне агентство з питань запобігання корупції, про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник при заключенні договору №9 від 10.08.2018, зі своїм сином ОСОБА_2 , чим порушив вимоги п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Крім цього, 10.08.2018 директор Люблинецького комунального підприємства Екокомунсервіс ОСОБА_1 підписав договір №9 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 .

На підставі виданого договору та акту здачі прийняття робіт ( надання послуг) №9 від 10.08.2018 ОСОБА_2 нараховані та виплачені грошові кошти відповідно до договору за серпень 2018 року в розмірі 1100 грн.

У даному випадку суперечність між приватними та службовими інтересами ОСОБА_1 полягає у формі майнового інтересу, що зумовлений можливістю отримання додаткових матеріальних благ близькою особою, а саме грошових коштів за цивільно-правовим договором в розмірі 1100 грн. сином останнього ОСОБА_2 .

Факт вчинення директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району ОСОБА_1 правопорушення, пов`язаного з корупцією, підтверджується виданим ним договором №9 від 10.08.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді , актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №9 від 10.08.2018, особовим рахунком К-23400050 за 2018 рік ОСОБА_2 та поясненням головного бухгалтера ОСОБА_4 .

Опитаний з даного приводу ОСОБА_1 підтвердив факт вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видачі договору №9 від 10.08.2018 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 . Дане правопорушення було вчинене через необізнаність з нормами Закону України Про запобігання корупції .

Під час проведення перевірки не встановлено будь-яких, передбачених законодавством підстав, причин, які би перешкоджали ОСОБА_1 не вчиняти дій в умовах реального конфлікту інтересів.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району, відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом на якого поширюється дія зазначеного Закону, підписав договір №9 від 10.08.2018, зі своїм сином ОСОБА_2 на підставі якого останньому було нараховано грошові кошти за серпень 2018 року в розмірі 1100 грн., тобто вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Крім цього, 10.06.2019 директор Люблинецького комунального підприємства Екокомунсервіс ОСОБА_1 підписав договір №4 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 , та не повідомив в установленому законом порядку про наявний у нього реальний конфлікт інтересів.

На підставі виданого договору та акту здачі прийняття робіт ( надання послуг) №4 від 10.06.2019 ОСОБА_2 нараховані та виплачені грошові кошти відповідно до договору за червень 2019 року в розмірі 2700 грн.

Факт вчинення директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району ОСОБА_1 правопорушення, пов`язаного з корупцією, підтверджується виданим ним договором №4 від 10.06.2019 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді , актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №4 від 10.06.2019, особовим рахунком К-23400050 за 2019 рік ОСОБА_2 , поясненням ОСОБА_1 .

Опитаний з даного приводу ОСОБА_1 підтвердив факт неповідомлення про наявний у нього реальний конфлікт інтересів під час підписання договору №4 від 10.06.2019 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 . Дане правопорушення було вчинене через необізнаність з нормами Закону України Про запобігання корупції .

Під час проведення перевірки не встановлено будь-яких, передбачених законодавством підстав, причин, які перешкоджали ОСОБА_1 повідомити в установленому законом порядку про наявний у нього реальний конфлікт інтересів.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району, відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом на якого поширюється дія зазначеного Закону, не повідомив Люблинецьку селищну раду або Національне агентство з питань запобігання корупції, про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник при заключенні договору №4 від 10.06.2019, зі своїм сином ОСОБА_2 , чим порушив вимоги п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Крім цього, 10.06.2019 директор Люблинецького комунального підприємства Екокомунсервіс ОСОБА_1 підписав договір №4 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 .

На підставі виданого договору та акту здачі прийняття робіт ( надання послуг) №4 від 10.06.2019 ОСОБА_2 нараховані та виплачені грошові кошти відповідно до договору за червень 2019 року в розмірі 2700 грн.

У даному випадку суперечність між приватними та службовими інтересами ОСОБА_1 полягає у формі майнового інтересу, що зумовлений можливістю отримання додаткових матеріальних благ близькою особою, а саме грошових коштів за цивільно-правовим договором в розмірі 2700 грн. сином останнього ОСОБА_2 .

Факт вчинення директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району ОСОБА_1 правопорушення, пов`язаного з корупцією, підтверджується виданим ним договором №4 від 10.06.2019 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді , актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №4 від 10.06.2019, особовим рахунком К-23400050 за 2019 рік ОСОБА_2 та поясненням головного бухгалтера ОСОБА_4 .

Опитаний з даного приводу ОСОБА_1 підтвердив факт вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видачі договору №4 від 10.06.2019 По виконанню робіт з викошування прибудинкових територій, доріг, тротуарів, площ, скверів, вирубування кущів та памолоді зі своїм сином ОСОБА_2 . Дане правопорушення було вчинене через необізнаність з нормами Закону України Про запобігання корупції .

Під час проведення перевірки не встановлено будь-яких, передбачених законодавством підстав, причин, які би перешкоджали ОСОБА_1 не вчиняти дій в умовах реального конфлікту інтересів.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи директором комунального підприємства Екокомунсервіс Люблинецької селищної ради Ковельського району, відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом на якого поширюється дія зазначеного Закону, підписав договір №4 від 10.06.2019, зі своїм сином ОСОБА_2 на підставі якого останньому було нараховано грошові кошти за червень 2019 року в розмірі 2700 грн., тобто вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Накладаючи адміністративне стягнення, суддя враховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують відповідальність (щире розуміння своєї провини).

Керуючись ст.ст.36, 40-1, 283, 284, 294 КпАП, суддя

п о с т а н о в и в :

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 172-7, ч.2 ст.172-7 КУпАП, та накласти адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 3400 (три тисячі чотириста) гривень 00 копійок.

Стягнути з ОСОБА_1 в дохід держави судовий збір в розмірі 420 (чотириста двадцять) гривень 40 копійок.

Постанова може бути оскаржена до Волинського апеляційного суду через Ковельський міськрайонний суд Волинської області протягом десяти днів з дня винесення постанови.

СУДДЯ КОВЕЛЬСЬКОГО

МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ С.Л. ПАНАСЮК

СудКовельський міськрайонний суд Волинської області
Дата ухвалення рішення06.05.2020
Оприлюднено08.05.2020
Номер документу89115013
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —159/1109/20

Постанова від 06.05.2020

Адмінправопорушення

Ковельський міськрайонний суд Волинської області

Панасюк С. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні