Справа № 420/1983/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 травня 2020 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Токмілова Л.М., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Державного професійно-технічного навчального закладу Захарівський професійний ліцей про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-
ВСТАНОВИВ:
06.03.2020 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Державного професійно-технічного навчального закладу Захарівський професійний ліцей , у якій позивач просить суд:
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Державного професійно-технічного навчального закладу Захарівський професійний ліцей , ЄДРПОУ: 20965633, юридична адреса: 66700, Одеська обл,, Захарівський район, селище міського типу Захарівка, вул. Шкільна, 24,
- у спосіб: у вигляді повного зупинення експлуатації будівель Державного професійно-технічного навчального закладу Захарівський професійний ліцей за адресою: 66700, Одеська обл., Захарівський район, смт. Захарівка, вул. Шкільна, 24, вул, Першого травня, 24,
- у порядок: шляхом відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій вищевказаних будівель Державного професійно-технічного навчального закладу Захарівський професійний ліцей від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення недоліків наданих в акті перевірки № 41 від 18.12.2019 р., до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених в акті перевірки № 41 від 18.12.2019 р. за номерами: 1-10.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що управлінням проведено позапланову перевірку Державного професійно-технічного навчального закладу Захарівський професійний ліцей на додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено акт № 41 від 18.12.2019 р., відповідно до якого порушення за номерами 1-10 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.
Ухвалою суду від 16.03.2020 року відкрито провадження по справі за правилами спрощеного провадження.
28.04.2020 року за вх. ЕП/6102/20 та 29.04.2020 року за вх. № 17087/20 до суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого відповідач просить суд відмовити у задоволенні позову, оскільки відповідачем виконані всі пункти припису про усунення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, виданого Роздільнянським МРВ ДСНС України в Одеській області.
Дослідивши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд зазначає наступне.
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Захарівський професійний ліцей" (код ЄДРПОУ 20965633) зареєстрований за юридичною адресою: 66700, Одеська обл., Захарівський район, селище міського типу Захарівна, вул. Шкільна, 24. Основний вид діяльності за КВЕД 85.32 Професійно-технічна освіта (основний); код КВЕД 85.53 Діяльність шкіл із підготовки водіїв транспортних засобів.
У період з 12 по 18 грудня 2019 року, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, наказу ГУ ДСНС України в Одеській області № 420 від 11.12.2019 року Про проведення позапланової перевірки (а.с.9) на підставі Посвідчення на проведення перевірки № 41 від 12.12.2019 року (а.с.10) провідним інспектором Роздільнянського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту Гащенко Р.А., здійснено позапланову перевірку Державного професійно-технічного навчального закладу Захарівський професійний ліцей , який розташований за адресою: 66700, Одеська обл., Захарівський район, смт. Захарівна, вул. Шкільна, 24, вул. Першого травня, 24, під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт № 41 від 18.12.2019 року (а.с.11-18).
Актом № 41 встановлено порушення приписів Кодексу цивільного захисту України №5403-VІ, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014 року, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 року за № 252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки, а саме:
Гуртожиток:
1. Абзац перший пункту 2.5 глави 2 розділу ІІІ ППБУ - Дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту.
2. Пункт 2.26 глави 2 розділу III ППБУ - 3 першого поверху відсутній другий пожежний евакуаційний вихід на зовні у відповідності до ст. 13 ДБН В.1.1-7:2016.
3. Розділ V, п.3, п.п 3.11 ППБУ - Пожежний щит не доукомплектовано сертифікованими первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники - 3 шт., із масою заряду не менше 5 кг.; ящик з піском -1 шт.; покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу з розміром 2 х 2 м -1 шт.; гаки - 3 шт., лопати - 2 шт.; ломи - 2 шт.; сокири - 2 шт.; ящик для піску повинен бути укомплектований совковою лопатою -1 шт.).
4. Пункти 15, 16, 20 розділу II ППБУ - Посадові особи та працівники не пройшли навчання, протипожежний інструктаж і перевірку знань з питань пожежної безпеки.
5. Розділ IV п.1.7 ППБУ - Відгалужувальні та з`єднувальні коробки не закриті кришками з негорючого або важкогорючого матеріалу.
Навчальний корпус:
6. Розділ V, п. 3, п.п. 3.11 ППБУ - Не укомплектовано пожежний щит сертифікованими первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники - 3 шт., із масою заряду не менше 5 кг.; ящик з піском -1 шт.; покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу з розміром 2 х 2 м -1 шт.; гаки - 3 шт., лопати - 2 шт.; ломи - 2 шт,; сокири - 2 шт.; ящик для піску повинен бути укомплектований совковою лопатою -1 шт.).
7. Розділ V п.3.5 ППБУ - Відсутні вказівні знаки місць розташування первинних засобів пожежогасіння згідно ДСТУ ІSО 6309:2007 та ГОСТ 12.4.026- 76. Знаки повинні бути розміщені на видимих місцях на висоті 2 - 2,5 м від рівня підлоги.
8. ст. 20 КЦЗУ № 5403-VI; п. 10 Розділ ІІ ППБУ - Для працівників охорони (сторожів, вахтерів, вартових) не розроблено інструкцію, в якій необхідно визначити їхні обов`язки щодо контролю за додержанням протипожежного режиму, огляду території і приміщень, порядок дій в разі виявлення пожежі, спрацювання систем протипожежного захисту, а також указати, хто з посадових осіб об`єкта має бути викликаний у нічний час у разі пожежі.
9. Пункти 15, 16, 20 розділу ІІ ППБУ - Посадові особи та працівники не пройшли навчання, протипожежний інструктаж і перевірку знань з питань пожежної безпеки.
10. Пункт 1.8 Глави 1 розділу IV ППБУ - В приміщеннях використовуються тимчасові електромережі.
11. Пункт 8 частини першої статті 20 КЦЗУ - Навчання керівного складу, працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки, не здійснено.
Акт № 41 вручено особисто директору Державного професійно-технічного навчального закладу Захарівський професійний ліцей 18.12.2019 року, будь-яких скарг під час пропедення перевірки чи заперечень на акт не надходило.
Згідно наданих до відзиву на позовну заяву письмових доказів, вбачається, що відповідач частково усунув вимоги припису, а саме: зроблений другий пожежний евакуаційний вихід на зовні; доукомплектовано пожежні щити; з посадовими особами та працівниками проведено навчання, протипожежний інструктаж і перевірку знань з питань пожежної безпеки; відгалужувальні та з`єднувальні коробки закриті кришками з негорючого або важкогорючого матеріалу; наявні вказівні знаки місць розташування первинних засобів пожежогасіння на видимих місцях; для працівників охорони (сторожа) розроблено інструкцію, в якій необхідно визначено його обов`язки щодо контролю за додержанням протипожежного режиму, огляду території і приміщень, порядок дій в разі виявлення пожежі, спрацювання систем протипожежного захисту; проведено навчання керівного складу, працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки, не здійснено. Однак, відповідачем не усунуто пункт перший припису - дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту.
З доданих матеріалів також вбачається, що відповідач 31.01.2020 року вих. № 32 для усунення вказаного порушення звернувся до департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації з проханням виділити кошти у розмірі 600 000 грн. для обробки деревяних горищних покриттів засобами вогнезахисту.
Так, завданням адміністративного судочинства відповідно до ч.1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Однією із основних засад (принципів) адміністративного судочинства відповідно до п.4 ч.3 ст. 2 КАС України є змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з`ясування всіх обставин у справі.
Спірні правовідносини регулюються Кодексом цивільного захисту України та Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
Статтею 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Відповідно до статті 1 Кодексу цивільного захисту України, даний правовий акт регулює відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов`язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Відповідно до статей 64, 65 та 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону. Такий нагляд уповноважений здійснювати і позивач у справі - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, яке реалізує повноваження відповідного центрального органу виконавчої влади.
Згідно із Положенням про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженим Указом Президента України від 16.01.2013 № 20/2013, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.
ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).
До основних завдань ДСНС України віднесено здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.
Згідно із підпунктом 63 пункту 4 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, затвердженого наказом ДСНС України № 3 від 04.02.2013, Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб`єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.
Згідно із п. 12 ч. 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Частиною 1 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.
В силу ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Статтею 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:
1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;
2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;
3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;
4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;
5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;
8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;
9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;
10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;
11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.
Частиною 2 ст. ст. 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
З аналізу викладених положень слідує, що орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.
Актом позапланової перевірки № 41 від 18.12.2019 року зафіксовано 11 пунктів виявлених порушень, серед яких пункти 1-10 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.
Доказів усунення виявлених порушень станом на момент розгляду справи відповідачем не надано.
Суд також бере до уваги, що відповідно до наказу ГУ ДСНС України у Одеській області від 11.12.2019 № 420 Про проведення позапланових перевірок позапланову перевірку стану додержання та виконання об`єктом виконання вимог законодавства з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки проведено на виконання доручення Прем`єр-Міністра України № 44205/1/1-19 від 11.12.2019 та доручення Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 02-17767/261 від 11.12.2019 у зв`язку із ситуацією, яка склалася внаслідок пожежі в Державному вищому навчальному закладі Одеський коледж економіки, права та готельно-ресторанного бізнесу , розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 25.
Щодо принципу пропорційності під час застосування такого заходу, як повне зупинення роботи будівлі, то суд вважає такий захід обґрунтованим, оскільки забезпечення державою конституційних прав громадян на захист життя, здоров`я та власності від невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій має пріоритетне значення. При цьому, Суд враховує, що застосований захід реагування має тимчасовий характер, період дії якого залежить безпосередньо від факту усунення відповідачем виявлених порушень. Такий захід реагування має також спонукаючий характер, направлений на забезпечення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки в закладі охорони здоров`я.
Також суд враховує позицію Верховного Суду України, висловлену в постанові від 28.02.2019 у справі №810/2400/18 (адміністративне провадження №К/9901/67046/18), відповідно до якої такий захід реагування як повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту - не є санкцією за порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, а є превентивним заходом, який спрямований на недопущення існування невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю населення.
Крім іншого, суд бере до уваги посилання представника відповідача на ті обставини, що виявлені позивачем порушення частково усунуто.
Однак, разом з тим, на момент розгляду справи всі порушення, що становлять загрозу життю та здоров`ю людей відповідачем не усунуто.
Таким чином, на час розгляду справи залишаються не усунутими відповідачем порушення нормативно-правових актів у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, окрім іншого тих, які створюють реальну загрозу життю та здоров`ю.
В адміністративному судочинстві принцип верховенства права зобов`язує суд надавати законам та іншим нормативно-правовим актам тлумачення у спосіб, який забезпечує пріоритет прав людини при вирішенні справи. Тлумачення законів та нормативно-правових актів не може спричиняти несправедливих обмежень прав людини.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Враховуючи встановлені обставини справи, у зв`язку з виникненням загрози життю та здоров`ю людей та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей та ненаданням доказів щодо усунення виявлених порушень, зазначених в акті перевірки, суд дійшов висновку про необхідність зупинення експлуатації будівель Державного професійно-технічного навчального закладу Захарівський професійний ліцей за адресою: 66700, Одеська обл., Захарівський район, смт. Захарівка, вул. Шкільна, 24, вул, Першого травня, 24, шляхом відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій вищевказаних будівель Державного професійно-технічного навчального закладу Захарівський професійний ліцей від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення недоліків наданих в акті перевірки № 41 від 18.12.2019 року, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених в акті перевірки № 41 від 18.12.2019 за номерами: 1-10.
Таким чином, позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені долученими до матеріалів справи письмовими доказами, а відтак позов підлягає задоволенню.
Крім цього, суд вважає за необхідне зазначити, що відповідач у разі усунення в повному обсязі недоліків, виявлених Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, не позбавлений можливості звернутись до суду з заявою про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду адміністративної справи.
Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки, під час розгляду даної справи, свідки судом не залучались та судові експертизи не призначались, судові витрати понесені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 19, 22, 25,72-77, 90, 139, 241-246, 250 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6; код ЄДРПОУ 38643633) до Державного професійно-технічного навчального закладу "Захарівський професійний ліцей" (місцезнаходження: 66700, Одеська обл., смт. Захарівка, вул. Шкільна 24; код ЄДРПОУ 20965633) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - задовольнити.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Державного професійно-технічного навчального закладу Захарівський професійний ліцей , ЄДРПОУ: 20965633, юридична адреса: 66700, Одеська обл,, Захарівський район, селище міського типу Захарівка, вул. Шкільна, 24,
- у спосіб: у вигляді повного зупинення експлуатації будівель Державного професійно-технічного навчального закладу "Захарівський професійний ліцей" за адресою: 66700, Одеська обл., Захарівський район, смт. Захарівка, вул. Шкільна, 24, вул, Першого травня, 24.
- у порядок: шляхом відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій вищевказаних будівель Державного професійно-технічного навчального закладу "Захарівський професійний ліцей" від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення недоліків наданих в акті перевірки № 41 від 18.12.2019, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених в акті перевірки № 41 від 18.12.2019 за номерами: 1-10.
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст.ст. 293, 295 КАС України.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст.255 КАС України.
Суддя Л.М. Токмілова
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.05.2020 |
Оприлюднено | 12.05.2020 |
Номер документу | 89134560 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Токмілова Л.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні