КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 квітня 2020 року справа №320/1374/20
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія-Сінергія" про стягнення податкового боргу,
Суть спору: До Київського окружного адміністративного суду звернулось Головне управління ДПС у Київській області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія-Сінергія", в якому позивач просить суд стягнути з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія-Сінергія" у банках, що обслуговують боржника 156788,00 грн. в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за відповідачем утворилася заборгованість перед бюджетом за результатами нарахованих контролюючим органом штрафних санкцій, а також в результаті несплати самостійно задекларованих податкових зобов`язань з ПДВ на загальну суму 156788,00 грн., з урахуванням уточнюючого розрахунку з податку на додану вартість №9156888171 від 30.07.2019, яким зменшено суму від`ємного значення на погашення податкового боргу на суму 41597,00 грн., та з урахуванням уточнюючого розрахунку з ПДВ №9156888171 від 06.09.2018, яким зменшено суму від`ємного значення на погашення податкового боргу на суму 152370,00 грн. Податкові органи в силу закону від імені держави здійснюють функції з контролю за своєчасністю, правильністю нарахування та сплатою податків і зборів (обов`язкових платежів), а також стягнення з платників податків заборгованості перед бюджетами та державними цільовими фондами, тому позивач звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача вказаної заборгованості.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 24.02.2020 відкрито спрощене позовне провадження у справі №П/320/1374/20 без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Вказаною ухвалою суду також запропоновано відповідачу протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду відзив на позовну заяву.
Суд зазначає, що у встановлений судом п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі відповідач правом надати суду відзив на позовну заяву не скористався.
Відповідно до частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Учасники справи з клопотанням про розгляд справи у судовому засіданні до суду не звертались.
З урахуванням викладеного, розгляд справи судом здійснено у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
в с т а н о в и в:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія-Сінергія" (ідентифікаційний код 41815332) є юридичною особою, зареєстрованою у встановленому законом порядку 18.12.2017, номер запису 1 334 102 0000 005986, що підтверджується відомостями, наявними в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
У відповідача утворився податковий борг перед бюджетом за результатами нарахованих контролюючим органом штрафних санкцій, а також в результаті несплати самостійно задекларованих податкових зобов`язань з податку на додану вартість.
Судом встановлено, що відповідач перебуває на податковому обліку з 18.12.2017 у Вишгородському управлінні Головного управління ДПС у Київській області, як платник податків та інших обов`язкових зборів за № 100817305352.
20.07.2018 відповідач подав до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість за червень 2018 року, задекларувавши в рядку 19 податкової декларації Від`ємне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 17 - рядок 9 декларації) (позитивне значення) суму 41598,00 грн. (а.с.12).
До рядка 19.1 податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2018 року З рядка 19 сума перевищення від`ємного значення над сумою, обчисленою відповідно до пункту 200-1.3 статті 200 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації (41597) включено 1,00 грн.
До рядка 20 податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2018 року Сума від`ємного значення, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації (рядок 19 - рядок 19.1) включено 41597,00 грн.
При цьому до рядка 20.1 податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2018 року Зараховується у зменшення суми податкового боргу з податку на додану вартість включено 41597,00 грн., а до рядка 21 податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2018 року Сума від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 19.1 + рядок 20.3 декларації) (переноситься до рядка 16.1 декларації наступного звітного (податкового) періоду включено суму 1,00 грн.
30.07.2018 відповідач подав до контролюючого органу уточнюючий розрахунок №9156892171 податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за червень 2018 року, задекларувавши зменшення суми від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 17 - рядок 9 декларації) (позитивне значення) на погашення податкового боргу з податку на додану вартість на суму - 41597,00 грн. (а.с.13).
Отже, з урахуванням уточнення показників податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2018 року рядок 20.3 податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2018 року Зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 20 - рядок 20.1 - рядок 20.2) став мати значення 41597,00 грн., а рядок 21 податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2018 року Сума від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 19.1 + рядок 20.3 декларації) (переноситься до рядка 16.1 декларації наступного звітного (податкового) періоду став мати значення 41598,00 грн.
17.08.2018 відповідач подав до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість за липень 2018 року, задекларувавши в рядку 19 податкової декларації Від`ємне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 17 - рядок 9 декларації) (позитивне значення) суму 152370,00 грн. (а.с.14).
В рядку 19.1 податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2018 року З рядка 19 сума перевищення від`ємного значення над сумою, обчисленою відповідно до пункту 200-1.3 статті 200 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації (153006) визначено 0 грн.
До рядка 20 податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2018 року Сума від`ємного значення, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації (рядок 19 - рядок 19.1) включено 152370,00 грн.
При цьому до рядка 20.1 податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2018 року Зараховується у зменшення суми податкового боргу з податку на додану вартість включено 152370,00 грн., а в рядку 20.3 податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2018 року Зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 20 - рядок 20.1 - рядок 20.2) визначено 0 грн.
06.09.2018 відповідач подав до контролюючого органу уточнюючий розрахунок №9188351785 податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за липень 2018 року, задекларувавши зменшення суми від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 17 - рядок 9 декларації) (позитивне значення) на погашення податкового боргу з податку на додану вартість на суму - 152370,00 грн. (а.с.15).
Отже, з урахуванням уточнення показників податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2018 року рядок 20.3 податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2018 року Зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 20 - рядок 20.1 - рядок 20.2) став мати значення 152370,00 грн., а рядок 21 податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2018 року Сума від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 19.1 + рядок 20.3 декларації) (переноситься до рядка 16.1 декларації наступного звітного (податкового) періоду став мати значення 152370,00 грн.
Таким чином, з урахуванням уточнення показників податкових декларацій за червень та липень 2018 року відповідачем було збільшено суму податкового боргу з податку на додану вартість за червень 2018 року на 41597,00 грн. та за липень 2018 року на 152370,00 грн.
Крім того, 03.07.2018 контролюючим органом було проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності, своєчасності подання податкової звітності (звітів, розрахунків), сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з податку на додану вартість, своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН, ТОВ Компанія-Сіненергія за звітний (податковий) період - за травень 2018 року.
За результатами перевірки було складено Акт №000730/10-36-53-01/41815332 (а.с.18-19).
Актом перевірки було встановлено: порушення п.49.18.1 (49.18.2) п. 49.18 статті 49, пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України, а саме несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість за травень 2018 року, граничний термін подання - 20.06.2018, дата отримання органом ДФС України - 30.06.2018.
03.07.2018 контролюючим органом на підставі акту перевірки №000730/10-36-53-01/41815332 було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0030495301, згідно якого відповідачу було визначено грошове зобов`язання з податку на додану вартість за штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 170,00 грн. (а.с.16).
Вищевказане податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем 12.07.2018, про що свідчить копія рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення (штрихкодовий ідентифікатор 0730109838070) (а.с.20).
Доказів оскарження зазначеного податкового повідомлення-рішення не надано.
Оскільки в добровільному порядку відповідачем сума вказаної заборгованості не погашена, на виконання вимог статті 59 ПК України, контролюючим органом на адресу відповідача було направлено податкову вимогу від 04.07.2018 №125010-53, яка отримана останнім 17.07.2018, про що свідчить копія рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення (штрихкодовий ідентифікатор 0730109777143) (а.с.23).
Доказів оскарження зазначеної податкової вимоги від 04.07.2018 №125010-53 не надано.
Відповідно до розрахунку податкового боргу з податку на додану вартість ТОВ Компанія-Сінергія , відповідач має податковий борг в сумі 156788,00 грн. (а.с.8-9).
При цьому, згідно з розрахунком боргу з ПДВ по ТОВ Компанія-Сінергія , податковий борг з ПДВ в сумі 156788,00 грн. складається з: 170,00 грн. - на підставі податкового повідомлення рішення №0030495301 від 03.07.2018; 4248,00 грн. - на підставі уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з ПДВ №9156892171 за 01.06.2018; 152370,00 грн. - на підставі уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з ПДВ №9188351785 за 01.07.2018 (а.с.6).
У зв`язку з несплатою відповідачем у добровільному порядку податкового боргу у розмірі 156788,00 грн., позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з такого.
Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до пункту 6.1 статті 6 цього Кодексу податком є обов`язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.
Згідно з приписами підпунктів 16.1.3 та 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 цього Кодексу платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно (пункт 31.1 статті 31 Податкового кодексу України).
Підпункт 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України) встановлює, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до підпункту 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 ПК України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Згідно з підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Згідно з пунктом 38.1 статті 38 ПК України виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.
Відповідно до пункту 46.1 статті 46 ПК України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Статтею 49 Податкового кодексу України визначено порядок подання податкової декларації до податкового органу.
Так, пунктом 49.2 статті 49 Податкового кодексу України передбачено, що платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України визначено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України визначено, що у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Отже, у випадку визначення податкового (грошового) зобов`язання органом ДПС граничним днем сплати буде десятий календарний день, що настає за днем отримання платником відповідного податкового повідомлення-рішення.
Отже, самостійно нараховані відповідачем суми податкового зобов`язання, а також грошове зобов`язання, визначене в податковому повідомленні-рішенні, яке не було оскаржено в установленому законом порядку, є узгодженими податковими зобов`язаннями, які у зв`язку із несплатою у встановлені терміни перетворюються у податковий борг.
Таким чином, загальна сума податкового боргу відповідача з податку на додану вартість, що підлягає стягненню, становить 156788,00 грн.
Суд зазначає, що грошові зобов`язання, визначені як платником податків так і контролюючим органом, відповідачем не були сплачені, що підтверджується відсутністю в матеріалах справи доказів зворотного.
Відповідно до пункту 59.1 статті 59 цього Кодексу у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно з пунктом 59.5 зазначеної статті, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Позивачем було виставлено податкову вимогу відповідачеві форми Ю від 04.07.2018 за № 125010-53 на загальну суму 46187,00 грн., яка була направлена на адресу відповідача та отримана останнім. Доказів оскарження вищевказаної податкової вимоги матеріали справи також не містять.
Відповідно до вимог підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 ПК України, контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини. Крім того, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі (пункт 95.1 статті 95 ПК України).
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги (пункт 95.2 статті 95 ПК України).
Відповідно до рішення № 830 від 04.07.2018, контролюючим органом здійснено опис майна відповідача у податкову заставу.
Згідно з вимогами пункту 95.4 статті 95 ПК України, контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до підпункту 20.1.19 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.
Згідно з пунктом 87.2 статті 87 Податкового кодексу України джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
На час розгляду справи та прийняття рішення по суті заявлених позовних вимог, доказів про сплату відповідачем податкового боргу у розмірі 156788,00 грн. до суду не надано.
Беручи до уваги ту обставину, що суму податкового боргу у розмірі 156788,00 грн. грн. відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив; наявність у нього вказаної суми податкового боргу підтверджується доказами, що містяться у матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись статями 243-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
1.Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія-Сінергія" (ідентифікаційний код 41815332, місцезнаходження: 07300, Київська область, м. Вишгород, вулиця Шолуденка, будинок 1, офіс 5) 156788,00 грн. (сто п`ятдесят шість тисяч сімсот вісімдесят вісім грн. 00 коп.) в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.
Згідно з пунктом 3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України процесуальні строки, визначені цим рішенням, продовжуються на строк дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
Рішення суду складено у повному обсязі 24.04.2020.
Суддя Кушнова А.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2020 |
Оприлюднено | 15.05.2020 |
Номер документу | 89214037 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні