Справа № 755/3857/20
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"30" березня 2020 р. м.Київ
Суддя Дніпровського районного суду м.КиєваІваніна Ю.В., розглянувши матеріали адміністративної справи, які надійшли з Головного Управління ДФС у місті Києві, щодо притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , працюючої директором ТОВ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЛІДЕР (код 39085673), юридична адреса: м.Київ, вул. Краківська, 13-б, кв.126,
за ч.1 ст.163-1 КУпАП , -
В С Т А Н О В И В:
До Дніпровського районного суду м.Києва надійшли матеріали адміністративної справи зі складеним протоколом про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , за скоєння правопорушення за ч.1 ст.163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
За результатами проведення позапланової невиїзної документальної ТОВ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЛІДЕР (код 39085673) у м.Києв, вул. Краківська, 13-б, кв.126, директор ОСОБА_1 вчинив ведення податкового обліку, а саме: п. 185.1 ст.185, п. 198.1, п.198.3, п.198.6 ст.198, п.200.1 ст.200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI, із змінами та доповненнями, в результаті чого занижено податок на додану вартість у загальній сумі 30 726 грн. в тому числі за травень 2018 року у сумі 30 726 грн. та занижено суму від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного(податкового) періоду (ряд.21 декларації) у загальній сумі 14 767 грн. в тому числі за грудень 2018 року у сумі 14 767 гривень.
В судове засідання ОСОБА_1 не з`явилась, про день, час та місце розгляду справи повідомлялася судом належним чином та своєчасно, про причини неявки до суду не повідомила.
Вивчивши матеріали адміністративної справи, дослідивши наявні у справі докази в їх сукупності суд приходить до наступного.
Відповідно до вимог ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа), встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
За нормою ст.256 Кодексу України про адміністративні правопорушення у протоколі про адміністративне правопорушення зазначається, серед іншого, відомості про особу порушника. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка вчинила адміністративне правопорушення. При складанні протоколу порушникові роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, про що робиться відмітка у протоколі.
Протокол про адміністративне правопорушення, №212 від 27 грудня 2019 року, складено правомочною на те посадовою особою, у відповідності до положень ч.1 ст.256 Кодексу України про адміністративні правопорушення, містить обов`язкові дані, передбачені вказаною статтею та є основним джерелом доказової інформації про подію правопорушення та особу порушника.
За встановлених фактичних обставин справи, судом беззаперечно встановлено, що ОСОБА_1 вчинила порушення ведення податкового обліку, що передбачене ч.1 ст.163-1 КУпАП, оскільки вищезазначені факти її вини є переконливими, достатніми, в повному обсязі відповідають фактичним обставинам справи та знайшли своє підтвердження в доказах, які містяться в матеріалах справи, що були повно та всебічно досліджені під час розгляду адміністративного матеріалу, а саме: даних, які містяться в протоколі про адміністративне правопорушення №212 від 27 грудня 2019 року; в акті про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЛІДЕР №466/26-15-04-03/39085673.
Обставин, які б спростовували дані, що містяться в матеріалах адміністративної справи, з урахуванням наявних у справі доказів, судом не встановлено, в свою чергу, особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, правом подати письмові пояснення (заперечення) по факту скоєння адміністративного правопорушення не скористалась.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про те, що в діях ОСОБА_1 , є склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП, - порушення порядку ведення податкового обліку.
Відповідно до п.7 ст.247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв`язку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 КУпАП.
Згідно з ч.2 ст.38 КУпАП адміністративне стягнення може бути накладене не пізніше як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніше як через три місяці з дня його виявлення.
Як вбачається з матеріалів справи, з дня вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, яке не є триваючим, минуло більше трьох місяців, тобто строк притягнення до адміністративної відповідальності закінчився.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що справа підлягає закриттю у зв`язку з закінченням строку притягнення до адміністративної відповідальності.
Керуючись ст.ст.33, 38, 163-1, 251, 252, 283-285 КУпАП, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.163-1 КУпАП - закрити.
Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або прокурором протягом десяти днів з дня її винесення до Київського апеляційного суду через Дніпровський районний суд м.Києва.
Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, за винятком постанов про застосування стягнення у вигляді арешту, а також постанов, прийнятих за результатами розгляду справ про адміністративні правопорушення, передбачені ст.185-3 КУпАП.
Строк пред`явлення постанови до виконання - три місяці з дня винесення.
Суддя Дніпровського районного суду
м.Києва Ю. В. Іваніна
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.03.2020 |
Оприлюднено | 15.05.2020 |
Номер документу | 89224089 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Дніпровський районний суд міста Києва
Іваніна Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні