ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 травня 2020 року
м.Суми
Справа №591/4661/19
Номер провадження 22-ц/816/1284/20
Сумський апеляційний суд у складі колегії суддів судової палати з розгляду цивільних справ:
головуючого - Собини О. І. (суддя-доповідач),
суддів - Ткачук С. С. , Орлова І. В.
розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_1
на рішення Зарічного районного суду м. Суми від 10 квітня 2020 року, постановлене під головуванням судді Клименко А.Я. у місті Суми, повне судове рішення складено 14 квітня 2020 року,
у справі за позовом ОСОБА_1 до Публічного акціонерного товариства Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі Публічного акціонерного товариства Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція про стягнення індексації заробітної плати та компенсації заробітної плати у зв`язку з порушенням строків її виплати,
в с т а н о в и в:
У липні 2019 року ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом до Публічного акціонерного товариства Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі Публічного акціонерного товариства Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція про стягнення індексації заробітної плати та компенсації заробітної плати у зв`язку з порушенням строків її виплати.
Позовні вимоги мотивовано тим, що 30 березня 2018 року, у день її звільнення з роботи, відповідач повинен був сплатити їй 26443 грн 58 коп. заробітної плати, вихідну допомогу у сумі 12639 грн 27 коп., всього 39082 грн 85 коп., що встановлено рішенням Зарічного районного суду м.Суми від 20 грудня 2018 року у справі №591/3265/18, яке набрало законної сили.
10 липня 2018 року відповідач неправомірно утримав під час перерахунку 1441 грн 48 коп. заробітної плати, що встановлено постановою Сумського апеляційного суду від 16 травня 2019 року у справі №591/3265/18, яка набрала законної сили, тому, відповідно, з 10 липня 2018 року починається термін заборгованості по виплаті заробітної плати в сумі 40524 грн 33 коп. (1441 грн 48 коп. + 39082 грн 85 коп.).
29 травня 2019 року на її картковий рахунок відповідачем було перераховано заборгованість по заробітній платі.
Вважає, що у зв`язку із несвоєчасно виплаченою її заробітною платою, у період з березня 2018 року по травень 2019 року відповідачем повинна виплатитись компенсація втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків виплати заробітної плати та індексація заробітної плати.
Посилаючись на зазначені обставини, позивач просила стягнути з відповідача на її користь 26168 грн 10 коп. компенсації за несвоєчасно виплачену заробітну плату та індексацію заробітної плати у розмірі 605 грн 13 коп.
Рішенням Зарічного районного суду м. Суми від 10 квітня 2020року у задоволенні позову ОСОБА_1 відмовлено.
Не погоджуючись із вказаним рішенням, ОСОБА_1 подалаапеляційну скаргу, в якій, посилаючись на необґрунтованість рішення суду внаслідок неповного з`ясування судом обставин, що мають значення для справи, неправильне застосування норм матеріального права: неправильне тлумачення закону, або застосування закону, який не підлягає застосуванню, або не застосування закону, який підлягав застосуванню, просить рішення суду першої інстанції скасувати та ухвалити нове судове рішення про задоволення позову.
Апеляційна скарга мотивована тим, що ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція несвоєчасно виплатило ОСОБА_1 заборгованість по заробітній платі, тому з відповідача на користь позивача підлягає стягненню компенсація втрати частини заробітної плати у зв`язку з порушенням строків її виплати та індексація заробітної плати.
Відповідач у встановлений судом строк відзиву на апеляційну скаргу не подав.
Відповідно до ч. 1 ст. 368 ЦПК України, справа розглядається судом апеляційної інстанції за правилами, встановленими для розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження, з особливостями, встановленими главою I розділу V ЦПК України.
Згідно з ч. 1 ст. 369 ЦПК України, апеляційні скарги на рішення суду у справах з ціною позову менше ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, крім тих, які не підлягають розгляду в порядку спрощеного позовного провадження, розглядаються судом апеляційної інстанції без повідомлення учасників справи.
Відповідно до ч. 13 ст. 7 ЦПК України, розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо цим Кодексом не передбачено повідомлення учасників справи. У такому випадку судове засідання не проводиться.
Враховуючи те, що ціна позову не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (на 1 січня 2020 року: 2102 грн х 100 = 210200 грн), розгляд справи здійснено в порядку письмового провадження без повідомлення учасників справи.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги та вимог, заявлених у суді першої інстанції, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ст. 263 ЦПК України, судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.
Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права. Судове рішення має відповідати завданню цивільного судочинства, визначеному цим Кодексом. При виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування відповідних норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Проте, зазначеним вимогам закону рішення суду відповідає не повній мірі.
Відмовляючи у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 , суд першої інстанції виходив з відсутності підстав для стягнення з відповідача на користь позивача компенсації втрати частини заробітної плати у зв`язку з порушенням строків її виплати та індексації заробітної плати, оскільки вважав, що позивач захистив своє порушене право передбачене ст.116 КЗпП України шляхом звернення з позовом до суду про стягнення середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні як це передбачено ст.117 КЗпП України і з приводу чого було ухвалене судове рішення яке набрало законної сили.
Проте, суд апеляційної інстанції не погоджується з таким висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.
З матеріалів справи вбачається та встановлено судом, що з 01 жовтня 2015 року ОСОБА_1 була прийнята у порядку переведення на посаду заступника директора виконавчого (директора філії) філії ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України , а з 18 липня 2017 року займала посаду заступника директора філії (директора виконавчої філії) філії Національної телерадіокомпанії України Сумська регіональна дирекція .
Наказом менеджера філії від 27 березня 2018 року за №8-к ОСОБА_1 звільнено із займаної посади з 30 березня 2018 року у зв`язку зі змінами в організації виробництва і праці (скорочення штату та чисельності працівників) відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 40 КЗпП України.
10 липня 2018 року відповідачем перераховано ОСОБА_1 кошти для виплати заробітної плати та середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні за період з 01 квітня 2018 року по 10 липня 2018 року у сумі 26224 грн 87 коп. (а.с. 19-24).
Рішенням Зарічного районного суду м. Суми від 20 грудня 2018 року стягнуто з ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі філії ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція на користь ОСОБА_1 заборгованість по заробітній платі в сумі 26443 грн 58 коп., недоплачену вихідну допомогу у сумі 12639 грн 27 коп. та середній заробіток за час затримки розрахунку при звільненні у сумі 40000 грн, моральну шкоду у сумі 1000 грн, судовий збір в розмірі 1762 грн (а.с. 12-18).
Постановою Сумського апеляційного суду від 16 травня 2019 року рішення Зарічного районного суду м. Суми від 20 грудня 2018 року в частині відмови у задоволенні позовних вимог про стягнення заборгованості із заробітної плати у сумі 1441 грн 48 коп. скасовано і ухвалено у цій частині нове, яким стягнуто з ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі філії ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція на користь ОСОБА_1 заборгованість заробітної плати у розмірі 1441 грн 48 коп.
Рішення Зарічного районного суду м. Суми від 20 грудня 2018 року в частині стягнення середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні скасовано. Стягнуто з ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі філії ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час затримки розрахунку при звільненні у сумі 60000 грн (а.с. 19-24).
Відповідно до платіжного доручення від 29 травня 2019 року №121 відповідач перерахував ОСОБА_1 для виплати середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні, заборгованості по заробітній платі та вихідної допомоги, згідно постанови Сумського апеляційного суду Сумської області від 16 травня 2019 року та рішення Зарічного районного суду м. Суми від 20 грудня 2018 року, суму 80922 грн. 09 коп. (а.с. 27). Крім того, відповідачем сплачено податок з доходів фізичних осіб у розмірі 18094 грн 38 коп. та військовий збір у розмірі 1507 грн. 86 коп. (а.с. 28-29).
Відповідно до ст. 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
За змістом пункту 4 частини першої Європейської соціальної хартії (переглянутої) від 03 травня 1996 року, ратифікованої Законом України від 14 вересня 2006 року № 137-V "Про ратифікацію Європейської соціальної хартії (переглянутої)", усі працівники мають право на справедливу винагороду, яка забезпечить достатній життєвий рівень.
Таким чином, роботодавець повинен заплатити працівникові за працю, яку виконано чи має бути виконано, або за послуги, котрі надано чи має бути надано, що забезпечує реалізацію одного із принципів здійснення трудових правовідносин - відплатність праці.
Відповідно до ст. 34 Закону України "Про оплату праці" компенсація працівникам втрати частини заробітної плати у зв`язку із порушенням строків її виплати провадиться відповідно до індексу зростання цін на споживчі товари і тарифів на послуги у порядку, встановленому чинним законодавством.
Відповідно до статей 1, 2, 3 Закону України Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати підприємства, установи і організації всіх форм власності та господарювання здійснюють компенсацію громадянам втрати частини доходів у випадку порушення встановлених строків їх виплати, у тому числі з вини власника або уповноваженого ним органу (особи)
Компенсація громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати провадиться у разі затримки на один і більше календарних місяців виплати доходів, нарахованих громадянам за період починаючи з дня набрання чинності цим Законом.
Під доходами у цьому Законі слід розуміти грошові доходи громадян, які вони одержують на території України і які не мають разового характеру, зокрема, заробітна плата (грошове забезпечення).
Сума компенсації обчислюється шляхом множення суми нарахованого, але не виплаченого громадянину доходу за відповідний місяць (після утримання податків і обов`язкових платежів) на індекс інфляції в період невиплати доходу (інфляція місяця, за який виплачується доход, до уваги не береться).
Кабінет Міністрів України постановою від 21 лютого 2001 року № 159 затвердив Порядок проведення компенсації громадянам втрати частини грошових доходів у зв`язку з порушенням термінів їх виплати .
Відповідно до пунктів 4, 5 вищевказаного Порядку, сума компенсації обчислюється як добуток нарахованого, але невиплаченого грошового доходу за відповідний місяць (після утримання податків і обов`язкових платежів) і приросту індексу споживчих цін (індексу інфляції) у відсотках для визначення суми компенсації, поділений на 100.
Індекс споживчих цін для визначення суми компенсації обчислюється шляхом множення місячних індексів споживчих цін за період невиплати грошового доходу. При цьому індекс споживчих цін у місяці, за який виплачується дохід, до розрахунку не включається. Щомісячні індекси споживчих цін публікуються Держкомстатом.
Таким чином, несвоєчасно виплачена ОСОБА_1 сума заробітної плати за період з березня 2018 року по травень 2019 року підлягають компенсації відповідачем, на підставі Закону України Про компенсацію громадянами втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати та Порядку проведення компенсації громадянам втрати частини грошових доходів у зв`язку з порушенням термінів їх виплати.
Виходячи з приписів Закону України Про компенсацію громадянами втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати , відповідач зобов`язаний компенсувати позивачу втрату частини доходу, в зв`язку з порушенням строків виплати заробітної плати, не залежно від наявності між ними трудових відносин на час виплати заборгованості із заробітній платі. Крім того суми компенсації працівникам втрати частини заробітної плати у зв`язку з порушенням термінів її виплати є складовою заробітної плати .
Як убачається з матеріалів справи, ОСОБА_1 30 березня 2018 року, тобто у день звільнення з роботи, відповідачем не було виплачено заробітну плату у розмірі 39082 грн 85 коп., яка складалася: заробітна плата у розмірі 26443 грн. 58 коп. та вихідна допомога - 12639 грн 27 коп.
Крім того, постановою Сумського апеляційного суду від 16 травня 2019 року встановлено, що відповідач провів розрахунок з позивачем 10 липня 2018 року, але не в повному обсязі, так як безпідставно стягнув 1441 грн 48 коп. Вказана сума була утримана із заробітної плати позивача як помилка, допущена при проведенні розрахунку зарплати.
Отже, з липня 2018 року починається термін заборгованості по виплаті заробітної плати в сумі 40524 грн 33 коп. (1441 грн 48 коп. + 39082,85 коп.).
Відповідно до статті 2 Закону України Про оплату праці , основна заробітна плата. Це - винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов`язки). Вона встановлюється у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для службовців.
Додаткова заробітна плата. Це - винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці. Вона включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов`язані з виконанням виробничих завдань і функцій.
Відповідно до положень пункту 3.8. розділу 3 Інші виплати, що не належать до фонду оплати праці Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 13 січня 2004 року №5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 січня 2004 року за № 14/8713, вихідна допомога не належить до фонду оплати праці.
За встановлених обставин справи та вимог закону, колегія суддів вважає, що вихідна допомога при звільненні має разовий характер, а тому компенсація втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати на неї, відповідно до ст. 2 Закону України Про компенсацію громадянам втрати частини грошових доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати , на суму 12639 грн 27 коп. не нараховується .
Відповідно до вимог вищевказаного законодавства, компенсації підлягає сума заборгованості по заробітній платі після утримання податків і обов`язкових платежів.
З матеріалів справи вбачається, що у період з березня 2018 року по червень 2018 року заборгованість ОСОБА_1 по заробітній платі становила 26443 грн 58 коп., а після утримання податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18% та військового збору у розмірі 1,5% сума до виплати заборгованості заробітній платі становила 21287 грн. 08 коп. У період з липня 2018 року по травень 2019 року заборгованість по заробітній платі становила 27885 грн 06 коп., а до виплати після утримання податків та обов`язкових платежів - 22447 грн 47 коп.
Таким чином, загальна сума компенсації втрати частини доходів, в зв`язку з порушенням строків виплати заробітної плати у період з березня 2018 року по травень 2019 року, відповідно до даних Держстатистики, становить 17875 грн 78 коп., з врахуванням наведеного розрахунку: за березень 2018 року становить 2064 грн 85 коп. (21287,08 грн (сума заборгованості по заробітній платі після утримання податків та обов`язкових платежів) х 9,7% (коефіцієнт індексації)); квітень 2018 року - 1873,26 грн (21287,08 х 8,8%); травень 2018 року - 1873,26 грн (21287,08 х 8,8%); червень 2018 року - 1873,26 грн (21287,08 х 8,8%); липень 2018 року - 2154,96 грн. (22447,47 грн х 9,6%); серпень 2018 року - 2154,96 грн. (22447,47 грн х 9,6%); вересень 2018 року - 1683,56 грн (22447,47 грн х 7,5%); жовтень 2018 року - 1279,51 грн (22447,47 грн х 5,7%); листопад 2018 року - 965,24 грн (22447,47 грн х 4,3%); грудень 2018 року - 763,21 грн (22447,47 грн х 3,4%); січень 2019 року - 538,74 грн (22447,47 грн х 2,4%); лютий 2019 року - 426,50 грн (22447,47 грн х 1,9%); березень 2019 року - 224,47 грн (22447,47 грн х 1,0%).
Крім того, підлягають задоволенню позовні вимоги про стягнення з відповідача на користь ОСОБА_1 суми індексації заробітної плати, виходячи з наступного.
Так, відповідно до приписів статті 94 КЗпП України заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.
Згідно з ч. 5 ст. 95 КЗпП України, заробітна плата підлягає індексації у встановленому законодавством порядку.
Таким чином, індексація заробітної плати є однією з основних державних гарантій щодо оплати праці. Проведення індексації у зв`язку зі зростанням споживчих цін (інфляцією) є обов`язковою для всіх юридичних осіб -роботодавців, незалежно від форми власності та виду юридичної особи.
Індексація заробітної плати працівників провадиться відповідно до Закону України Про індексацію грошових доходів населення .
Відповідно до статті 1 Закону України Про індексацію грошових доходів населення індексація грошових доходів населення - це встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг.
За змістом статті 2 Закону України Про індексацію грошових доходів населення індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані ними в гривнях на території України і які не мають разового характеру, зокрема, оплата праці (грошове забезпечення).
Індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення.
Згідно з приписами ст. 4 Закону України Про індексацію грошових доходів населення індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 103 відсотка.
Відповідно до положень ст.6 вищевказаного закону, Порядок проведення індексації грошових доходів населення визначається Кабінетом Міністрів України.
Порядком проведення індексації грошових доходів населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2003 року № 1078, визначаються правила обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації та сум індексації грошових доходів населення. Такі правила поширюються на підприємства, установи та організації незалежно від форми власності і господарювання.
Колегія суддів вважає за можливе прийняти до уваги наданий ОСОБА_1 розрахунок індексації заробітної плати та стягнути з відповідача на користь позивача індексацію заробітної плати за період з березня 2018 року по травень 2019 року у розмірі 605 грн 13 коп.
Відповідно до приписів ч. 3 ст. 12, ч. 1 ст. 81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідачем, всупереч зазначених вимог закону, не надано суду належних та допустимих доказів на спростування наданого позивачем розрахунку індексації заробітної плати.
Отже, за встановлених обставин справи та вищевказаних вимог закону колегія суддів вважає, що з ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі філії ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція на користь ОСОБА_1 підлягає стягненню компенсація втрати частини доходів, в зв`язку з порушенням строків виплати заробітної плати у розмірі 17875 грн 78 коп. та індексація заробітної плати у розмірі 605 грн 13 коп.
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 374 ЦПК України, суд апеляційної інстанції за результатами розгляду апеляційної скарги має право скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити у відповідній частині нове рішення або змінити рішення.
Відповідно до положень ст. 376 ЦПК України підставами для скасування судового рішення повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни судового рішення є: неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; порушення норм процесуального права або неправильне застосування норм матеріального права.
Неправильним застосуванням норм матеріального права вважається: неправильне тлумачення закону, або застосування закону, який не підлягає застосуванню, або незастосування закону, який підлягав застосуванню.
Установивши неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи, неправильне застосування норм матеріального права, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про необхідність часткового задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду першої інстанції з ухваленням нового рішення про часткове задоволення позову.
Відповідно до положень ст. 141 ЦПК України, необхідно змінити розподіл судових витрат.
З ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція на користь ОСОБА_1 підлягає компенсації судовий збір за розгляд справи в суді першої інстанції у розмірі 768 грн 40 коп.
Крім того, з ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі ПАТ Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція в дохід держави підлягає стягненню судовий збір у розмірі 1152 грн 60 коп. за розгляд справи в суді апеляційної інстанції.
Враховуючи те, що справа є малозначною (п. 1 ч. 6 ст. 19 ЦПК України), відповідно до приписів п. 2 ч. 3 ст. 389 ЦПК України, постанова не підлягає касаційному оскарженню.
Керуючись ст. ст. 367, 368, 374, 376, 381 - 384, 389 ЦПК України, апеляційний суд
п о с т а н о в и в :
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 задовольнитичастково.
Рішення Зарічного районного суду м. Суми від 10 квітня2020 року скасувати та ухвалити нове судове рішення.
Позов ОСОБА_1 задовольнити частково.
Стягнути з Публічного акціонерного товариства Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі Публічного акціонерного товариства Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція на користь ОСОБА_1 компенсацію втрати частини доходів, в зв`язку з порушенням строків виплати заробітної плати у розмірі 17875 грн 78 коп. та індексацію заробітної плати у розмірі 605 грн 13 коп. з подальшим утриманням податків та інших обов`язкових платежів.
Стягнути з Публічного акціонерного товариства Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі Публічного акціонерного товариства Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 768 грн 40 коп за розгляд справи в суді першої інстанції.
Стягнути з Публічного акціонерного товариства Національна суспільна телерадіокомпанія України в особі Публічного акціонерного товариства Національна суспільна телерадіокомпанія України Сумська регіональна дирекція в дохід держави судовий збір у розмірі 1152 грн 60 коп. за розгляд справи в суді апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і касаційному оскарженню не підлягає.
Суддя-доповідач - О. І. Собина
Судді: І.В. Орлов
С.С. Ткачук
Суд | Сумський апеляційний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.05.2020 |
Оприлюднено | 15.05.2020 |
Номер документу | 89231522 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Сумський апеляційний суд
Собина О. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні