Рішення
від 14.05.2020 по справі 909/91/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14.05.2020 м. Івано-ФранківськСправа № 909/91/20

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Малєєвої О. В., секретар судового засідання Дзіворонюк М. Я.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом Управління капітального будівництва міськвиконкому

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатська будівельна компанія"

про стягнення 140 946, 50 грн, з яких аванс - 24 095, 60 грн, інфляційні збитки - 2 462, 57 грн, 3% річних - 1 033, 61 грн, пеня - 113 354, 72 грн,

за участю:

представниці позивача Петечел Н. В.,

представник відповідача в судове засідання не з`явився,

ухвалив таке рішення.

1. Суть спору.

1.1 Управління капітального будівництва міськвиконкому звернулося з позовом до ТОВ "Карпатська будівельна компанія" про стягнення 140 946, 50 грн, з яких аванс - 24 095, 60 грн, інфляційні збитки - 2 462, 57 грн, 3% річних - 1 033, 61 грн, пеня - 113 354, 72 грн.

2. Вирішення процесуальних питань під час розгляду справи.

2.1 Ухвала про відкриття провадження у справі від 24.02.2020, ухвали від 12.03.2020, від 17.03.2020, від 07.04.2020, від 28.04.2020 надсилалася відповідачу ТОВ "Карпатська будівельна компанія" за його місцезнаходженням, яке вказане у позовній заяві і визначене у витязі з ЄДРЮОФОПГФ від 10.02.2020 № 1006314203. Крім того, ухвали суду від 07.04.2020 та від 28.04.2020 надсилалася на адресу засновника підприємства ОСОБА_1 , що зазначена у вказаному витязі з ЄДРЮОФОПГФ.

Надсилання ухвал підтверджується відтиском штампу вихідної кореспонденції на їх звороті та сформованими списками розсилки.

Відповідно до п. 5 ч. 6 ст. 242 ГПК України днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси .

За змістом п. 116 Правил надання послуг поштового зв`язку, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270, у разі невручення рекомендованого листа з позначкою "Судова повістка" рекомендований лист разом з бланком повідомлення про вручення повертається за зворотною адресою у порядку, визначеному у пунктах 99, 99-1, 99-2, 106 та 114 цих Правил, із зазначенням причини невручення. Рекомендовані поштові відправлення з позначкою "Судова повістка", адресовані юридичним особам, під час доставки за зазначеною адресою вручаються представнику юридичної особи, уповноваженому на одержання пошти, під розпис. У разі відсутності адресата за вказаною на рекомендованому листі адресою працівник поштового зв`язку робить позначку "адресат відсутній за вказаною адресою", яка засвідчується підписом з проставленням відбитку календарного штемпеля і не пізніше ніж протягом наступного робочого дня повертає його до суду (п. 99-2).

На адресу суду поверталися поштові відправлення, які надсилалися на адресу підприємства, із відміткою органу поштового зв`язку "за закінченням встановленого строку зберігання, відсутній адресат". Ухвали суду, які надсилалися на адресу засновника, вручені останньому, про що свідчать повідомлення про вручення рекомендованих поштових відправлень № 7601865630238 та № 7601865636716, які приєднані до матеріалів справи.

Отже, відповідач належним чином повідомлявся про розгляд даної справи.

Тому згідно з ч. 9 ст. 165 ГПК України, ч. 2 ст. 178 ГПК України суд вирішує спір за наявними матеріалами.

3. Зміст позовних вимог та заперечень на позов.

3.1 Позовна заява від 05.02.2020 № 25/25-14/14в (вх.№ 2241/20 від 06.02.2020).

Позовні вимоги мотивовані тим, що між позивачем та відповідачем укладено договір про закупівлю робіт по об`єкту від 03.07.2018 № 21-18. Згідно з договором відповідач зобов`язався виконати та здати в експлуатацію в установлений договором строк роботи з капітального ремонту елементів фасаду ДНЗ 33 "Кристалик". Вказує, що відповідач зобов`язався виконати роботи по серпень 2018 року включно. На виконання умов договору позивач перерахував відповідачу аванс в розмірі 70 136 грн. Відповідач з перерахованого авансу виконав роботи на суму 46 040, 40 грн. На решту суми авансу відповідач робіт не виконав, кошти замовнику не повернув. Просить стягнути з відповідача аванс в розмірі 24 095, 60 грн. Відповідно до ст. 625 ЦК України на суму авансу нарахував інфляційні збитки у розмірі 2 462, 57 грн та 3% річних у розмірі 1 033, 61 грн. За порушення термінів виконання робіт, враховуючи п. 13.3 договору, позивач нарахував пеню у розмірі 113 354, 72 грн. Свою позицію обґрунтовує приписами ст. 193, 230, 231, 343 ГК України, ст. 526, 530, 549, 610, 625 ЦК України.

3.2 Відповідач відзиву на позов не надав, проти позову не заперечив.

4.Обставини справи, оцінка доказів.

Дослідивши зібрані у справі докази, оцінивши їх відповідно до приписів ст. 86 ГПК України, заслухавши пояснення представника позивача, суд встановив таке.

4.1 Між Управлінням капітального будівництва міськвиконкому, як замовником, та Товариством з обмеженою відповідальністю "Карпатська будівельна компанія", як генеральним підрядником, укладено договір від 03.07.2018 № 21-18 про закупівлю робіт по об`єкту "Капітальний ремонт елементів фасаду ДНЗ № 33 "Кристалик" по вул. Вовчинецькій, 198 в м. Івано-Франківську".

4.1.1 Умови договору такі.

- Замовник доручає, а генеральний підрядник зобов`язується на свій ризик відповідно до проектно-кошторисної документації та умов договору виконати та здати в експлуатацію в установлений даним договором строк: Роботи з капітального ремонту елементів фасаду ДНЗ 33 "Кристалик" по вул. Вовчинецькій, 198 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), далі - роботи (п. 1.1).

- Склад та обсяги робіт, що доручаються для виконання генеральному підряднику визначені проектно-кошторисною документацією та договірною ціною, яка є невід`ємною частиною договору (додаток 1) (п. 1.2).

- Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі будівництва у разі внесення змін до проектно-кошторисної документації у порядку, зазначеному у п. 53 загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (п. 1.3).

- Замовник приймає від генерального підрядника закінчені роботи та оплачує їх у відповідності з умовами даного договору (п. 1.4).

- Обсяги виконання робіт можуть бути змінені замовником залежно від реального фінансування видатків, шляхом внесення відповідних змін до даного договору (п. 1.5).

- Вартість робіт (договірна ціна) даного договору визначена за результатами процедури допорогових закупівель та становить 233 792 грн 60 к., в тому числі ПДВ 20 % - 38 965, 43 грн (п. 2.1).

- Договірна ціна даною договору є динамічною та може бути змінена за взаємною згодою сторін (п. 2.2).

- Перегляд договірної ціни обґрунтовується розрахунками та оформляється сторонами шляхом укладання додаткових угод (п. 2.3).

- У разі необхідності виконання додаткових робіт уточнення договірної ціни буде здійснюватися з урахуванням положень п. 25 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 та п. 1.3 (п. 2.4).

- Роботи, передбачені цим договором, виконуються з матеріалів генерального підрядника, у відповідності до технічних вимог замовника, затвердженої проектно-кошторисної документації та своєї пропозиції (п. 2.6).

- Для забезпечення виконання договірних зобов`язань генерального підрядника, замовник здійснює щомісячні проміжні платежі за виконані роботи на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість (форми № КБ - 2в і № КБ - 3в). Акт приймання виконаних підрядних робіт (форму № КБ-2) складає генеральний підрядник і представляє на підпис замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця (п. 3.1).

- Для початку виконання робіт замовник має право надати аванс в розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт (п. 3.2).

- Відповідно до абзацу другого п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, генеральний підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну, невикористані суми авансу генеральний підрядник повертає замовнику (п. 3.3).

- Замовник має право контролювати використання наданого генеральному підряднику авансу (п. 3.4).

- Належну суму коштів генеральному підряднику, визначену п. 3.1. договору, замовник подає на оплату на основі актів здачі-прийняття робіт і довідок про вартість виконаних робіт, після підписання таких актів та довідок (п. 3.6).

- Генеральний підрядник розпочинає виконання робіт протягом 10-ти робочих днів з дня підписання цього договору (п. 4.1).

- Строк виконання робіт по цьому договору - по серпень 2018 року включно (п. 4.2).

- Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття замовником (п. 4.3).

- Замовник має право вимагати виконання робіт у строки визначені п. 4.2. цього договору та згідно погодженого сторонами графіка виконання робіт (п. 5.1.6); на стягнення неустойки у разі не виконання або неналежного виконання зобов`язань генеральним підрядником, взятих на себе згідно умов цього договору (п. 5.1.8).

- Генеральний підрядник зобов`язаний власними силами чи силами додатково залучених організацій, виконати всі роботи в обсязі й у терміни передбачені даним договором і здати об`єкт замовнику в стані, що відповідає проектно-кошторисній документації і ДСТУ, Державним будівельним нормам і правилам (п. 5.4.2).

- Після завершення робіт за договором, генеральний підрядник звертається до замовника з листом про готовність об`єкта до введення в експлуатацію. Декларацію про готовність об`єкта до експлуатації виготовляє замовник (п. 9.2).

- Приймання-передача закінчених робіт здійснюється відповідно до загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та інших нормативних актів, які регламентують прийняття закінчених об`єктів в експлуатацію (п. 12.1).

- Приймання-передача закінчених робіт оформляється актом готовності об`єкта до експлуатації (п. 12.3).

- За порушення генеральним підрядником, з його вини, термінів виконання робіт, генеральний підрядник сплачує замовнику пеню в розмірі 0,5% вартості робіт згідно договору за кожний день прострочення виконання зобов`язання за цим договором (п. 13.3).

- У разі дострокового розірвання замовником цього договору з причин відставання у виконанні обсягів робіт порівняно з графіками виконання робіт з вини генерального підрядника більше, ніж на 1 місяць, або з причин неодноразового та грубого порушення генеральним підрядником будівельних норм i правил, відхиленні при виконанні робіт від проектних рішень, поставки неякісних матеріалів і конструкцій, генеральний підрядник сплачує замовнику штраф в розмірі 10% від вартості невиконаних, згідно договору, робіт (п. 13.6).

4.2 На виконання умов договору замовник перерахував генеральному підряднику аванс в розмірі 70 136 грн (платіжне доручення від 13.07.2018 № 303, призначення платежу: аванс по об`єкту Капітальний ремонт фасаду ДНЗ "Кристалик", згідно рахунку-фактури та договору від 03.07.2018 № 21-18).

4.3 Згідно з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2018 року виконано робіт на суму 46 040, 40 грн. Вказана довідка зареєстрована та взята на облік 31.10.2018. Вартість виконаних робіт в жовтні 2018 року підтверджується актом № 33-18-т-02-1-1+% приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року, відомістю ресурсів до виконаних робіт.

4.4 Позивач звертався до відповідача з вимогою повернути невикористаний аванс (претензія від 17.10.2018 № 382/25-20/18в, фіскальний чек від 18.10.2018, рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення № 7601863206757; претензія від 29.08.2019 № 277/25-20/18в).

5. Норми права та мотиви, якими суд керувався при ухваленні рішення.

5.1 При вирішенні даного спору суд враховує, що відповідно до ч. 1 ст. 67 ГК України відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями, громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів. Підприємства вільні у виборі предмета договору, визначенні зобов`язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України (ч. 2 ст. 67 ГК України).

Згідно з приписами ст. 317 ГК України будівництво об`єктів виробничого та іншого призначення, підготовка будівельних ділянок, роботи з обладнання будівель, роботи з завершення будівництва, прикладні та експериментальні дослідження і розробки тощо, які виконуються суб`єктами господарювання для інших суб`єктів або на їх замовлення, здійснюються на умовах підряду (ч. 1). Для здійснення робіт, зазначених у частині першій цієї статті, можуть укладатися договори підряду: на капітальне будівництво (в тому числі субпідряду); на виконання проектних і досліджувальних робіт; на виконання геологічних, геодезичних та інших робіт, необхідних для капітального будівництва; інші договори. Загальні умови договорів підряду визначаються відповідно до положень Цивільного кодексу України про договір підряду, якщо інше не передбачено цим Кодексом (ч. 2).

За договором будівельного підряду підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх (ч. 1 ст. 875 ЦК України).

5.2 На підставі господарського договору між суб`єктами господарювання виникають господарські зобов`язання, в силу яких один суб`єкт (зобов`язана сторона, у тому числі боржник) зобов`язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб`єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб`єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку (ст. 171, 174 ГК України).

В ч. 1 ст. 193 ГК України передбачено, що суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення ЦК України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Згідно зі ст. 525, 526, 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

За змістом ч. 1 ст. 610 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

5.2.1 Згідно з приписами ст. 321 ГК України у договорі підряду на капітальне будівництво сторони визначають вартість робіт (ціну договору) або спосіб її визначення (ч. 1). Підрядник має право вимагати виплати йому авансу, якщо така виплата та розмір авансу передбачені договором (ч. 6).

Відповідно до п. 3.2 договору замовник виплатив підряднику 13.07.2018 аванс у розмірі 70 136 грн. Вказаний аванс використано на суму 46 040, 40 грн. Доказів виконання робіт на іншу частину авансу немає.

Як передбачено п. 3.3 договору, генеральний підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну, невикористані суми авансу генеральний підрядник повертає замовнику.

Доказів повернення замовнику після закінчення встановленого строку невикористаної частини авансу немає, а тому позовні вимоги в частині стягнення авансу в розмірі 24 095, 60 грн слід задовольнити.

5.2.2 Згідно з ч. 2 ст. 625 ЦК України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Суд здійснив перерахунок інфляційних втрат та 3% річних за допомогою юридичної інформаційно-пошукової системи "Законодавство", застосовуючи такі дані.

Умовами договору визначено, що підрядник повертає аванс по закінченню тримісячного строку після його одержання. Суд відхиляє твердження позивача про те, що аванс слід було повернути після закінчення строку виконання робіт, тобто після 01.09.2018, оскільки умовами договору чітко визначено строк повернення авансу. Сторони в договорі узгодили те, що використання авансу протягом трьох місяців з дня його отримання є правомірним, обов`язок повернення авансу не пов`язали з настанням строку виконання робіт, а тому належить виходити з умов п. 3.3 договору.

Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами (ч. 1 ст. 252 ЦК України). Строк, що визначений місяцями, спливає у відповідне число останнього місяця строку (ч. 3 ст. 254 ЦК України).

Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок (ст. 253 ЦК України). Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день (ч. 5 ст. 254 ЦК України).

Так як підрядник був повинен повернути аванс 14.10.2018, що припадало на вихідний день - неділю, останнім днем для повернення авансу було 15.10.2018. Здійснивши перерахунок 3% річних на суму 24 095, 60 грн за період з 16.10.2018 по 04.02.2020 (кінець періоду визначений позивачем), розмір 3% річних становить 944, 49 грн. А тому слід відмовити в частині стягнення з відповідача 3% річних у розмірі 89,12 грн.

Щодо нарахування інфляційних. Суд здійснив нарахування на суму невикористаного авансу 24 095, 60 грн за період з жовтня 2018 року по грудень 2019 року. При здійсненні розрахунку враховано, що індекс інфляції розраховується не на кожну дату місяця, а в середньому на місяць і здійснюється шляхом множення суми заборгованості на момент її виникнення на сукупний індекс інфляції за період прострочення платежу. При цьому сума боргу, яка сплачується з 1 по 15 день відповідного місяця, індексується з врахуванням цього місяця, а якщо сума боргу сплачується з 16 по 31 день місяця, розрахунок починається з наступного місяця. Сума інфляційних становить 1 966, 83 грн, а тому в частині стягнення з відповідача інфляційних в розмірі 495, 74 грн слід відмовити.

5.3 Як передбачено ч. 1 ст. 846 ЦК України строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду.

Відповідно до ч. 1 ст. 322 ГК України за невиконання або неналежне виконання зобов`язань за договором підряду на капітальне будівництво винна сторона сплачує штрафні санкції, а також відшкодовує другій стороні збитки (зроблені другою стороною витрати, втрату або пошкодження її майна, неодержані доходи) в сумі, не покритій штрафними санкціями, якщо інший порядок не встановлено законом. Сторони погодили, що термін виконання робіт за договором на суму 233 792,60 грн по серпень 2018 року. Відповідач роботи у погоджені строки не виконав, сторони підписали довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2018 року на суму 46 040, 40 грн (31.10.2018).

Відповідно до ст. 230 ГК України штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов`язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов`язання.

Статтею 549 ЦК України визначено, що неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання.

Враховуючи п. 13.3 договору, за несвоєчасне виконання робіт позивач нарахував пеню в розмірі 113 354, 72 грн. Нарахування пені здійснив за період з 01.09.2018 по 04.02.2020 на суму 233 792,60 грн, при цьому позивач обмежив розмір нарахованої пені подвійною обліковою ставкою НБУ

Однак, при розрахунку пені позивач не врахував, що нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов`язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов`язання мало бути виконано (ч. 6 ст. 232 ГК України). Крім того, позивач не врахував, що в жовтні 2018 року підрядником було частково виконано роботи.

Враховуючи вищевикладене, розмір пені, яка нарахована на суму 233 792, 60 грн за період з 01.09.2018 по 30.10.2018, становить 13 796, 97 грн; розмір пені, яка нарахована на суму 187 752, 20 грн за період з 31.10.2018 по 01.03.2019, становить 22 591, 99 грн. Отже, стягненню підлягає пеня в загальному розмірі 36 388, 96 грн.

6. Висновки суду.

6.1 Враховуючи вищевикладене, суд доходить висновку про часткове задоволення позову - з відповідача на користь позивача слід стягнути заборгованість за договором про закупівлю робіт від 03.07.2018 № 21-18 у розмірі 63 395, 88 грн, з яких аванс - 24 095, 60 грн, інфляційні збитки - 1 966, 83 грн, 3% річних - 944, 49 грн, пеня - 36 388, 96 грн; відмовити в частині стягнення інфляційних збитків в розмірі 495, 74 грн, 3% річних в розмірі 89, 12 грн, пені в розмірі 76 965, 76 грн.

7. Судові витрати.

7.1 Згідно з ч. 1 ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Позивач, як судові витрати, визначив судовий збір у розмірі 2 114, 20 грн (платіжне доручення від 05.02.2020 № 37).

7.2 Відповідно до п. 2 ч. 1 та п. 3 ч. 4 ст. 129 ГПК України судові витрати покладаються на відповідача пропорційно розміру задоволених позовних вимог, тобто в сумі 945, 45 грн.

Керуючись ст. 2, 86, 129, 145, 233, 236-238, 240, 241, 256, ч. 4 Прикінцевих положень, п. 17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В:

Частково задовольнити позов Управління капітального будівництва міськвиконкому до Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатська будівельна компанія" про стягнення 140 946, 50 грн, з яких аванс - 24 095, 60 грн, інфляційні збитки - 2 462, 57 грн, 3% річних - 1 033, 61 грн, пеня - 113 354, 72 грн.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатська будівельна компанія" (вул. Січових Стрільців, 78-Д, м. Івано-Франківськ, 76018, ідентифікаційний код 38163336) на користь Управління капітального будівництва міськвиконкому (вул. Незалежності, 6, м. Івано-Франківськ, 76018, ідентифікаційний код 05397574; одержувач коштів: УК у м. Івано-Франківську (ОТГ м. Івано-Франківськ/24060300/; код ЄДРПОУ 37952250; назва банку казначейство України (ел.адм.под); р/р № НОМЕР_1 )) заборгованість за договором про закупівлю робіт від 03.07.2018 № 21-18 у розмірі 63 395, 88 грн (шістдесят три тисячі триста дев`яносто п`ять гривень вісімдесят вісім копійок), з яких аванс - 24 095, 60 грн, інфляційні збитки - 1 966, 83 грн, 3% річних - 944, 49 грн, пеня - 36 388, 96 грн, а також 945, 45 грн (дев`ятсот сорок п`ять гривень сорок п`ять копійок) сплаченого судового збору.

Відмовити в частині стягнення інфляційних збитків в розмірі 495, 74 грн, 3% річних в розмірі 89, 12 грн, пені в розмірі 76 965, 76 грн.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Західного апеляційного господарського суду шляхом подання апеляційної скарги протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення з продовженням цього строку на час дії карантину.

Повне рішення складено 18.05.2020.

Суддя О. В. Малєєва

Дата ухвалення рішення14.05.2020
Оприлюднено18.05.2020
Номер документу89268566
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 140 946, 50 грн, з яких аванс - 24 095, 60 грн, інфляційні збитки - 2 462, 57 грн, 3% річних - 1 033, 61 грн, пеня - 113 354, 72 грн,

Судовий реєстр по справі —909/91/20

Рішення від 14.05.2020

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

Ухвала від 28.04.2020

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

Ухвала від 07.04.2020

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

Ухвала від 17.03.2020

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

Ухвала від 12.03.2020

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

Ухвала від 24.02.2020

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

Ухвала від 11.02.2020

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні