Справа № 420/3940/20
УХВАЛА
20 травня 2020 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Марин П.П., розглянувши матеріали адміністративного позову Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Секретарівського дошкільного навчального закладу дитячий садок «Срібний дзвіночок» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю)
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Секретарівського дошкільного навчального закладу дитячий садок «Срібний дзвіночок» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Ухвалою суду від 12.05.2020 року вказаний адміністративний позов залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків шляхом надання до суду надання до суду квитанції про сплату судового збору у сумі 2102,00 грн. та доказів направлення на адресу відповідача адміністративного позову з додатками.
На виконання ухвали суду від 12.05.2020 року до суду засобом електронної пошти надійшло клопотання про продовження строку для усунення недоліків позовної заяви. В обґрунтування зазначеного клопотання вказує, що задіяність посадових осіб ГУ ДСНС України в Одеській області у заходах по запобіганню поширенню корона вірусної хвороби (COVID -19) не дозволяє вчасно усунути недоліки позовної заяви. У зв`язку з зазначеним позивачу необхідний додатковий час на усунення недоліків позовної заяви.
Розглянувши клопотання представника позивача, суд зазначає наступне.
Указом Президента України від 13 березня 2020 року №87/2020 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SАRS-СоV-2 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року "Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV -2", яким з метою запобігання негативному розвитку епідемічної ситуації та забезпечення додержання статті 49 Конституції України Рада національної безпеки і оборони України, введено ряд обмежувальних карантинних заходів.
Відповідно до ст.3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.
Відповідно до ст.29 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб карантин встановлюється та відміняється Кабінетом Міністрів України.
Питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.
Рішення про встановлення карантину, а також про його відміну негайно доводиться до відома населення відповідної території через засоби масової інформації.
У рішенні про встановлення карантину зазначаються обставини, що призвели до цього, визначаються межі території карантину, затверджуються необхідні профілактичні, протиепідемічні та інші заходи, їх виконавці та терміни проведення, встановлюються тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб та додаткові обов`язки, що покладаються на них. Карантин встановлюється на період, необхідний для ліквідації епідемії чи спалаху особливо небезпечної інфекційної хвороби. На цей період можуть змінюватися режими роботи підприємств, установ, організацій, вноситися інші необхідні зміни щодо умов їх виробничої та іншої діяльності.
До відміни карантину його територію можуть залишити особи, які пред`явили довідку, що дає право на виїзд за межі території карантину.
Організація та контроль за дотриманням встановленого на території карантину правового режиму, своєчасним і повним проведенням профілактичних і протиепідемічних заходів покладаються на місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 (зі змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 16.03.2020 № 215, від 25.03.2020, № 239, від 22.04.2020 року №291, від 04.05.2020 року №343) Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОУЮ-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на період з 12.03.2020 по 22.05.2020 року введено карантин на всій території України.
Згідно з розпорядження КМУ від 25.03.2020 року № 338-р (зі змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 року №291, від 04.05.2020 року №343) установлено для єдиної державної системи цивільного захисту на всій території України режим надзвичайної ситуації до 22.05.2020 року.
Також, статтею 9 Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) від 30.03.2020 року, розділ VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України доповнено пунктом 3 такого змісту:
3. Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 47, 79, 80, 114, 122, 162, 163, 164, 165, 169, 177, 193, 261, 295, 304, 309, 329, 338, 342, 363 цього Кодексу, а також інші процесуальні строки щодо зміни предмета або підстави позову, збільшення або зменшення розміру позовних вимог, подання доказів, витребування доказів, забезпечення доказів, а також строки звернення до адміністративного суду, подання відзиву та відповіді на відзив, заперечення, пояснень третьої особи щодо позову або відзиву, залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви, пред`явлення зустрічного позову, розгляду адміністративної справи, апеляційного оскарження, розгляду апеляційної скарги, касаційного оскарження, розгляду касаційної скарги, подання заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами продовжуються на строк дії такого карантину.
Відповідно до положень ч.2, 5 ст.121 КАС України встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду.
Пропуск строку, встановленого законом або судом учаснику справи для подання доказів, інших матеріалів чи вчинення певних дій, не звільняє такого учасника від обов`язку вчинити відповідну процесуальну дію.
Відтак, приймаючи до уваги вищевикладене, суд вважає за можливе задовольнити клопотання представника позивача та продовжити позивачу строк усунення недоліків позовної заяви, встановивши позивачу строк для виконання даної ухвали суду 5 днів з дня закінчення карантинних заходів.
Виявлені недоліки повинні бути усунені шляхом надання до суду квитанції про сплату судового збору у сумі 2102,00 грн. та доказів направлення на адресу відповідача адміністративного позову з додатками.
Керуючись ст.ст. 160, 161, 169 КАС України суддя
УХВАЛИВ:
Продовжити позивачу строк усунення недоліків адміністративного позову.
Повідомити позивача про необхідність у 5-денний строк з дня закінчення карантинних заходів усунути недоліки та роз`яснити, що в іншому випадку позов буде визнаний неподаним та повернутий позивачу.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя П.П. Марин
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.05.2020 |
Оприлюднено | 21.05.2020 |
Номер документу | 89322985 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Марин П.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні