ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Вн. №27/168
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 травня 2020 року м. Київ № 640/26057/19
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Вінчензо" до Київської обласної державної адміністрації провизнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії Суддя О.В.Головань
Обставини справи:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінчензо" звернулося до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Київської обласної державної адміністрації про визнання протиправною бездіяльність відповідача, що полягає в не прийнятті останнім відповідного рішення (розпорядження) за результатами розгляду заяви про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами та зобов`язання Київську обласну державну адміністрацію прийняти відповідне рішення (розпорядження) про надання Товариству з обмеженою відповідальністю "Вінчензо" дозволів в кількості 65 шт. строком на 5 років на розміщення зовнішньої реклами відповідно до принципу мовчазної згоди згідно поданої заяви та отриманих ним описів за наведеним переліком адрес.
Ухвалою суду від 23.01.2020 р. відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження за наявними у справі матеріалами без виклику сторін.
28.02.2020 р. відповідачем надано відзив на позов.
Також 28.02.2020 р. відповідачем подано заяву про розгляд справи в порядку загального позовного провадження. Ознайомившись з матеріалами справи та заявою, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку спрощеного позовного провадження в письмовому провадженні.
Ознайомившись з матеріалами справи, суд, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінчензо" (03028, м.Київ, ВУЛИЦЯ САПЕРНО-СЛОБІДСЬКА, будинок 22, офіс 304, код 40000687) зареєстроване в якості юридичної особи 09.09.2015 р.; Код КВЕД 73.11 Рекламні агентства.
13.05.2019 р. ТОВ "Вінчензо" подало через дозвільний центр Київської обласної державної адміністрації до робочого органу - Департаменту містобудування та архітектури заяву на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг, які знаходяться на балансі Служби автомобільних доріг в Київській області) разом із інформацією про місце майбутнього розташування рекламного засобу: (штучні споруди (мости), що в сумі становить 54 шт. у межах смуги відведення автомобільних доріг, які знаходяться на балансі Служби автомобільних доріг в Київській області):
№ п/піндекс/назва автомобільної дороги Адресна прив`язка 1М-03 Київ-Харків-Довжанський 45+300 2М-03 Київ-Харків-Довжанський 45+800 3М-03 Київ-Харків-Довжанський 58+300 4М-03 Київ-Харків-Довжанський 69+130 5М-05 Київ-Одеса 14+080 6М-05 Київ-Одеса 16+700 7М-05 Київ-Одеса 19+100 8М-05 Київ-Одеса 25+550 9М-05 Київ-Одеса 66+800 10М-05 Київ-Одеса 67+950 11М-06 Київ-Чоп 24+256 12М-06 Київ-Чоп 28+880 13М-06 Київ-Чоп 31+695 14М-06 Київ-Чоп 33+020 15М-06 Київ-Чоп 34+320 16М-06 Київ-Чоп 35+050 17М-06 Київ-Чоп 35+958 18М-06 Київ-Чоп 46+370 19М-06 Київ-Чоп 49+848 20М-06 Київ-Чоп 52+280 21Н-01 Київ-Знам`янка 23+432 22Н-01 Київ-Знам`янка 25+055 23Н-01 Київ-Знам`янка 26+550 24Н-01 Київ-Знам`янка 28+043 25Н-01 Київ-Знам`янка 28+622 26Н-01 Київ-Знам`янка 31+430 27Н-01 Київ-Знам`янка 32+555 До заяви додано копію виписки (витягу) з ЄДР щодо ТОВ "Вінчензо", текстові та графічні матеріали, конструктивне рішення рекламних засобів, затверджене розробником, лист-згода Служби автомобільних доріг в Київській області від 23.04.2019 р. №06с/1508.
27.09.2019 р. ТОВ "Вінчензо" подало через дозвільний центр Київської обласної державної адміністрації до робочого органу - Департаменту містобудування та архітектури заяву про укладення Договору на право тимчасового користування місцем для розміщення рекламного засобу, згідно з якої, з посиланням на попередньо подану заяву від 13.05.2019р., викладено прохання укласти з ТОВ "Вінчензо" договір на право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами на штучних спорудах (мостах) в кількості 54 шт, що знаходяться на балансі Служби автомобільних доріг в Київській області, строком на п`ять років, згідно з наведеного переліку, який збігається з переліком, наведеним у заяві від 13.05.2019 р.
У зв`язку з відсутністю відповіді позивач звернувся до суду.
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінчензо" - вважає бездіяльність щодо розгляду його заяви протиправною з таких підстав.
Позивач зазначає, що ним подано всі документи згідно з Порядком видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів Київської області, затвердженим розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 20.08.2018 р. №464, тому заява мала бути розглянута протягом не більше 10 робочих днів з дня її одержання, з видачею відповідних дозволів або з повідомленням про відмову у їх видачі.
Вказане є порушенням вимог Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Відповідач - Київська обласна державна адміністрація - проти задоволення позовних вимог заперечив з таких підстав.
Відповідач зазначає, що за результатами розгляду його заяви від 13.05.2019 р. №05/19 про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами йому надано відповідь листом від 23.05.2019 р. №07-05/166 Департаменту містобудування та архітектури КОДА за дорученням Київської обласної державної адміністрації, тому твердження про допущення бездіяльності щодо розгляду заяви є необґрунтованим.
Також відповідач зазначає, що розпорядженням голови КОДА від 04.04.2016 р. №103 здійснення повноважень у сфері реклами покладено на Департамент містобудування та архітектури КОДА.
В той же час, Порядком №464 роботу щодо організації діяльності з видачі дозволів проводить вказаний Департамент із залученням представників Укравтодору або власників автомобільних доріг та Національної поліції України.
За результатами розгляду заяви позивача встановлено, що у поданому пакеті документів відсутній документ, передбачений п. 3.1 Порядку №464, а саме - документ, який посвідчує право користування місцем розташування рекламного засобу, що є обов`язковою умовою для видачі дозволу, і про що позивача повідомлено листом від 23.05.2019 р. №07-05/166 Департаменту містобудування та архітектури КОДА.
Наявність вказаної відповіді виключає застосування принципу мовчазної згоди, передбаченого ст. 1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Також Департаментом містобудування та архітектури КОДА розглянуто заяву позивача від 27.09.2019 р. №025/09 про укладення договорів на право тимчасового користування місцями для розміщення рекламних засобів та надано відповідь листом від 07.10.2019 р. №07-05/3017.
Проаналізувавши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги підлягають до часткового задоволення з таких підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України "Про автомобільні дороги" від 08.09.2005 р. № 2862-IV розміщення реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг здійснюється відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про рекламу" та цього Закону.
Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України "Про рекламу" від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Під час видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами втручання у форму та зміст зовнішньої реклами забороняється.
Розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг здійснюється відповідно до цього Закону на підставі зазначених дозволів, які оформляються за участю центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами, або їх власників та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпеки дорожнього руху.
Зовнішня реклама на територіях, будинках та спорудах розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб).
Стягнення плати за видачу дозволів забороняється.
Згідно з п. 3, 4, 5, 10, 23 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067, зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил.
Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу на розміщення зовнішньої реклами здійснюється відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.
Для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами сільська, селищна, міська рада може утворювати відділ, управління, інший виконавчий орган або покладати відповідні функції на існуючий відділ, управління. Робочий орган не вправі подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів.
Видача дозволу погоджується робочим органом з власником місця або уповноваженим ним органом (особою), а також з:
Укравтодором або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією - у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.
Перелік органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпним.
Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.
Дозвіл надається строком на п`ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
Згідно з п. 2.1 Порядку видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів Київської області, затвердженого розпорядженням Київської обласної державної адміністрації від 20.08.2018 р. №464, роботу щодо організації діяльності з видачі дозволів проводить департамент містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації із залученням представників Укравтодору або власників автомобільних доріг та Національної поліції України.
За змістом п. 3.1, 3.2 розділу ІІІ Порядку №464, для одержання дозволу заявник подає у паперовій формі - особисто чи через уповноважену ним особу (за довіреністю) або надсилає поштою адміністратору Центру надання адміністративних послуг заяву, у якій повинна міститися така інформація:
для юридичної особи - повне найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ;
про місце розташування рекламного засобу;
про підстави набуття права користування цим місцем та строк такого користування.
Розміщення зовнішньої реклами на територіях і спорудах здійснюється за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників і типології елементів місцевого середовища.
Згідно з матеріалами справи заява ТОВ "Вінчензо" від 13.05.2019 р. оформлена з дотриманням вимог п. 3.1 Порядку №464.
Зокрема, згідно з доданими комп`ютерними макетами фрагменту місцевості по кожному з об`єктів зовнішня реклама мала розміщуватися на шляхопроводах та надземних пішохідних переходах, у зв`язку з чим позивачем додано до заяви лист Служби автомобільних доріг у Київській області від 23.04.2019 р. №060/1508, у якому на звернення позивача надано відповідь про попереднє погодження розміщення об`єктів зовнішньої реклами на об`єктах, що знаходяться на балансі Служби.
Згідно з п. 3.3 Порядку №464 Департамент протягом не більше ніж 10 робочих днів з дня одержання від адміністратора заяви про видачу дозволу, оформляє дозвіл за формою згідно з додатком до цього Порядку або письмове повідомлення суб`єкту господарювання про відмову у видачі дозволу і передає їх протягом одного робочого дня адміністратору.
Одночасно, пунктами 3.7 - 3.12 Порядку №464 передбачено, що у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг дозвіл оформляється Департаментом за участю Укравтодору (його територіального органу) або власників автомобільних доріг та Національної поліції України (її територіального органу).
Оформлення видачі дозволу здійснюється Департаментом згідно з додатком до цього Порядку, без залучення заявника у межах строку видачі дозволу.
У разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг, на пам`ятках національного або місцевого значення та в межах зон охорони цих пам`яток, історичних ареалів населених місць Департамент не пізніше дня, наступного за днем одержання заяви від заявника, надсилає її копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним у п. 3.7 цього Порядку, та встановлює строк розгляду зазначених документів, але не менше трьох днів.
За результатами розгляду документації, надісланої Департаментом, який видає дозвіл, органи, зазначені у п. 3.7 цього Порядку, надають погодження, які у паперовому або електронному вигляді надсилають до Департаменту.
У разі ненадання органами, зазначеними в п. 3.7 цього Порядку, погодження протягом встановленого строку, вважається, що дозвіл оформлено за участю відповідного органу.
У разі прийняття розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації про видачу дозволу, Департамент оформлює два автентичних оригінали дозволів, один з яких видається заявнику через адміністратора, другий зберігається у Департаменті для обліку та контролю.
Дозвіл видається на строк, передбачений підставою набуття місцем користування, і який зазначено у заяві розповсюджувача зовнішньої реклами.
Наведені норми кореспондують положенням пунктів 3, 7, 9 Типових правил розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2012 р. №1135.
Таким чином, отримавши заяву позивача з доданим пакетом документів, відповідач в особі робочого органу - Департаменту містобудування та архітектури мав протягом 10 робочих днів, починаючи з 14.05.2019 р., видати дозвіл або надати письмове повідомлення про відмову у його видачі.
Позивач стверджує, що ним не отримано ні дозволи, ні письмового повідомлення про відмову у їх видачі, зокрема, позивач стверджує, що лист від 23.05.2019 № 07-05/1666 ним не отримано.
Відповідач, надаючи копію вказаного листа, в свою чергу, не надає жодних доказів його скерування на адресу позивача, повернення без вручення тощо.
За таких обставин, з врахуванням положень ч. 2 ст. 77 КАС України, суду не надано доказів дотримання відповідачем вимог п. 3.3 Порядку №464 щодо строків розгляду заяви, що свідчить про допущення відповідачем протиправної бездіяльності щодо розгляду заяви позивача.
Щодо підстави для відмови у наданні дозволів, викладеної у листі від 23.05.2019 №07-05/1666 та відзиві на позов, суд зазначає наступне.
Відповідач посилається на ненадання документів щодо підстав набуття права користування цим місцем та строк такого користування, що передбачено п. 3.1 Порядку №464.
Між тим, як зазначено вище, зовнішня реклама згідно з заявою від 13.05.2019 р. мала розміщуватися на шляхопроводах та надземних пішохідних переходах, які є об`єктами дорожньої інфраструктури, і щодо розміщення реклами на яких позивач попередньо звернувся до Служби автомобільних доріг у Київській області як балансоутримувача.
Згідно зі ст. 1 Закону № 2862-IV штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв`язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з`їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо); вони є складовими автомобільної дороги загального користування згідно зі ст. 9 Закону, і розміщення інших об`єктів у межах смуги відведення без дозволу власників доріг, органів, що здійснюють управління автомобільними дорогами, забороняється.
Чинним законодавством не передбачено можливість набуття права власності або користування складовими автомобільної дороги загального користування, оскільки ці об`єкти не підлягають приватизації, не можуть бути передані в оренду згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна" від 18.01.2018 р. №2269-VIII, ч. 2 ст. 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" від 10.04.1992 р. № 2269-XII.
Таким чином, документи на підтвердження підстав набуття права користування цим місцем та строк такого користування, що передбачено п. 3.1 Порядку №464, щодо складових автомобільної дороги загального користування надані бути не можуть, тоді як можливість використання цих об`єктів для розміщення зовнішньої реклами обмежена дотриманням передбачених ст. 38 Закону № 2862-IV обмежень.
Наявність чи відсутність вказаних обмежень і видача дозволу є, в свою чергу, предметом погодження з Укравтодором згідно з вказаними вище положеннями законодавства, і їх наявність чи відсутність відповідача в особі робочого органу мав встановити шляхом звернення до Укравтодору в особі відповідного територіального органу, на балансі якого автомобільні дороги перебувають.
Таким чином, навіть у випадку скерування позивачу листа від 23.05.2019р. №07-05/1666, наведена у ньому підстава для відмови у наданні дозволу не може бути визнана обґрунтованою.
З огляду на викладене суд зазначає, що підстави для звернення позивача 27.09.2019р. через дозвільний центр Київської обласної державної адміністрації до робочого органу - Департаменту містобудування та архітектури з заявою про укладення Договору на право тимчасового користування місцем для розміщення рекламного засобу не є зрозумілими.
За таких обставин суд не надає оцінки відповідності законодавству діям та/або бездіяльності щодо його розгляду, оскільки це не впливає на допущені порушення вимог законодавства при розгляді заяви від 13.5.2019 р.
З врахуванням викладеного суд, в порядку ст. 9 КАС України, визнає протиправною бездіяльність відповідача щодо розгляду заяви позивача від 13.05.2019 р. на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
Щодо захисту порушеного права позивача суд зазначає наступне.
Згідно з ч. 2, 4 ст. 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; 10) інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.
У випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.
В даному випадку процедура видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами є дозвільною в розумінні Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" від 06.09.2005 р. № 2806-IV, відповідно, не передбачає можливості відповідача діяти на власний розсуд при розгляді відповідних заяв.
Згідно з матеріалами справи та вищенаведеними висновками суду позивачем при зверненні 13.05.2019 р. дотримано вимог законодавства та подано повний пакет документів, достатній для розгляду по суті поданої заяви на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг; наведена відповідачем підстава для відмови розглядати по суті заяву визнана необґрунтованою; позивачем отримано попереднє погодження Служби автомобільних доріг в Київській області листом від 23.04.2019 р. №06с/1508.
За таких обставин суд вважає за можливе в якості способу захисту права позивача зобов`язати прийняти відповідне рішення (розпорядження) про надання дозволів строком на 5 (п`ять) років на розміщення зовнішньої реклами згідно з наведеним у заяві від 13.05.2019 р. переліком.
Окремо суд звертає увагу на ту обставину, що будь-які інші об`єкти розміщення зовнішньої реклами, у заяві від 13.05.2019 р. не наведені, предметом розгляду по справі не є, тоді як у позовній заяві позивачем наведено більший перелік об`єктів, ніж зазначений у заяві.
Відповідно, в частині інших об`єктів позов не підлягає до задоволення.
Згідно з ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
З врахуванням викладеного оскаржувана бездіяльність відповідача не відповідає вимогам щодо обґрунтованості, що є підставою для задоволення позовних вимог.
На підставі вищевикладеного, ст. 9, 241-246, 257-262, 295 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити частково.
2. Визнати протиправною бездіяльність Київської обласної державної адміністрації в особі робочого органу - Департаменту містобудування та архітектури - щодо розгляду заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Вінчензо" про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами від 13.05.2019 р.
3. Зобов`язати Київську обласну державну адміністрацію (01196, м. Київ, площа Лесі Українки, 1, код 00022533) прийняти відповідне рішення (розпорядження) про надання Товариству з обмеженою відповідальністю "Вінчензо" (03028, м.Київ, ВУЛИЦЯ САПЕРНО-СЛОБІДСЬКА, будинок 22, офіс 304, код 40000687) дозволів строком на 5 (п`ять) років на розміщення зовнішньої реклами згідно з заявою видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами від 13.05.2019 р., а саме:
№ п/піндекс/назва автомобільної дороги Адресна прив`язка 1М-03 Київ-Харків-Довжанський 45+300 2М-03 Київ-Харків-Довжанський 45+800 3М-03 Київ-Харків-Довжанський 58+300 4М-03 Київ-Харків-Довжанський 69+130 5М-05 Київ-Одеса 14+080 6М-05 Київ-Одеса 16+700 7М-05 Київ-Одеса 19+100 8М-05 Київ-Одеса 25+550 9М-05 Київ-Одеса 66+800 10М-05 Київ-Одеса 67+950 11М-06 Київ-Чоп 24+256 12М-06 Київ-Чоп 28+880 13М-06 Київ-Чоп 31+695 14М-06 Київ-Чоп 33+020 15М-06 Київ-Чоп 34+320 16М-06 Київ-Чоп 35+050 17М-06 Київ-Чоп 35+958 18М-06 Київ-Чоп 46+370 19М-06 Київ-Чоп 49+848 20М-06 Київ-Чоп 52+280 21Н-01 Київ-Знам`янка 23+432 22Н-01 Київ-Знам`янка 25+055 23Н-01 Київ-Знам`янка 26+550 24Н-01 Київ-Знам`янка 28+043 25Н-01 Київ-Знам`янка 28+622 26Н-01 Київ-Знам`янка 31+430 27Н-01 Київ-Знам`янка 32+555 4. В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
5. Присудити до стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Київської обласної державної адміністрації (01196, м. Київ, площа Лесі Українки, 1, код 00022533) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Вінчензо" (03028, м.Київ, ВУЛИЦЯ САПЕРНО-СЛОБІДСЬКА, будинок 22, офіс 304, код 40000687) 1051 грн. судового збору.
6. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
7. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя О.В. Головань
Повний текст рішення
виготовлено і підписано 21.05.2020 р.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.05.2020 |
Оприлюднено | 22.05.2020 |
Номер документу | 89351557 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мєзєнцев Євген Ігорович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Головань О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні