ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Рішення
01.04.2020 р. м. Ужгород Справа № 907/655/19
За позовом Приватного акціонерного товариства "Закарпаттяобленерго", с. Оноківці Ужгородського району
до відповідача Бистрицької сільської ради Мукачівського району Закарпатської області, с. Бистриця Мукачівського району
про стягнення 5 578 грн. 77 коп. збитків за спожиту та необліковану електричну енергію,
Суддя господарського суду - Пригара Л.І.
Секретар судового засідання - Тягнибок К.О.
представники :
Позивача - без участі
Відповідача - без участі
СУТЬ СПОРУ: Приватним акціонерним товариством "Закарпаттяобленерго", с. Оноківці Ужгородського району заявлено позов до відповідача Бистрицької сільської ради Мукачівського району Закарпатської області, с. Бистриця Мукачівського району про стягнення 5 578 грн. 77 коп. збитків за спожиту та необліковану електричну енергію.
Позивач просить суд задоволити позов в повному обсязі, обґрунтовуючи позовні вимоги доданими до матеріалів справи документальними доказами, зокрема, просить суд стягнути 5 578 грн. 77 коп. вартості необлікованої електричної енергії за Актом про порушення від 06.02.2018 року № 120780, покликаючись на виявлене та зафіксоване вказаним актом працівниками позивача порушення споживачем п. 10.2. Правил користування електричною енергією, затверджених Постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України № 28 від 31.07.1996 року.
Відповідач відзивом на позовну заяву від 15.11.2019 року за № 02-07/520 проти позовних вимог заперечує. Наголошує на тому, що позивачем не надано жодних доказів порушення саме Бистрицькою сільською радою Правил користування електричною енергією, затверджених постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики в Україні від 31.07.1996 року за № 28, та зазначає, що факт підключення електроустановок струмоприймачів (світильників вуличного освітлення) до електромережі енергопостачальника, що знаходиться в селі Вільховиця Мукачівського району Закарпатської області, та споживання електроенергії по них посадовими особами Бистрицької сільської ради чи за їх вказівкою, не встановлено. Крім того, зазначає про те, що представник споживача (відповідача) від підпису в акті про порушення відмовився, про що зазначив в самому акті.
Позивач у поданій суду відповіді на відзив зазначає, що відповідно до положень Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Закону України "Про благоустрій населених пунктів" відповідальним за облаштування вуличного освітлення, його наявність, відсутність та належну роботу є орган місцевого самоврядування, у зв`язку з чим, в конкретному випадку відповідальність за самовільне підключення вуличного освітлення до мереж ПрАТ "Закарпаттяобленерго" в с. Вільховиця Мукачівського району Закарпатської області несе Бистрицька сільська рада як орган місцевого самоврядування, в підпорядкуванні якого знаходиться с. Вільховиця. Крім цього, позивач стверджує, що будь-які посилання відповідача на Закон України "Про електроенергетику" є недійсними та аргументи, які ґрунтуються на цьому законі не можуть братися до уваги, оскільки станом на дату складання Акту про порушення ПКЕЕ № 120780 від 06.02.2018 року зазначений закон втратив чинність, у зв`язку з набранням чинності Закону України "Про ринок електричної енергії" 11.06.2017 року.
Позивач та відповідач подали суду заяви про розгляд справи без участі їх уповноважених представників.
Відповідно до ст. 233 ГПК України, рішення по даній справі прийнято у нарадчій кімнаті за результатами оцінки доказів, поданих позивачем та відповідачем.
Вивчивши та дослідивши матеріали справи,
суд Встановив:
09.07.2015 року між Приватним акціонерним товариством "Закарпаттяобленерго" (постачальником, позивачем у справі) та Бистрицькою сільською радою (споживачем, відповідачем у справі) було укладено Договір про постачання електричної енергії № 180075.
Відповідно до пп. 2.3.1. п. 2.3. Договору, сторони визначили, що споживач зобов`язується виконувати умови цього Договору.
Згідно з п. 4.4. Договору, у разі виявлення однією із сторін договору порушень умов договору іншою стороною, за які законодавством передбачене застосування санкцій чи які тягнуть за собою збитки, недоотриману продукцію або вигоду тощо, на місці оформлюється двосторонній акт порушень. Акт складається у присутності представника обох сторін Договору в двох примірниках. Сторона, дії або бездіяльність якої стала причиною складання акта, має право внести до акта свої зауваження. Інша сторона не може без поважних причин відмовитись від складання та підписання акта. У разі відмови відповідальної сторони від підписання акта в акті робиться запис про відмову. У цьому разі акт вважається дійсним, якщо його на місці складання підписали не менше трьох уповноважених представників сторони Договору, що складала акт.
12.01.2016 року сторонами спору підписано Додаткову угоду до Договору про постачання електричної енергії № 180075 від 09.07.2015 року.
06.02.2018 року працівниками Мукачівського РЕМ ПрАТ "Закарпаттяобленерго" у с. Вільховиця, що знаходиться у підпорядкуванні Бистрицької сільської ради (с. Бистриця) Мукачівського району Закарпатської області, було виявлено самовільне підключення електроустановок струмоприймачів (світильників вуличного освітлення) до електромережі енергопостачальника.
Згідно Додатку 4 "Перелік об`єктів споживача" до Договору у редакції Додаткової угоди, у споживача є тільки один об`єкт, за яким здійснювалось обліковане споживання електричної енергії - "адміністративний будинок" за адресою вул. Шевченка, 39, с. Бистриця Мукачівського району Закарпатської області (пунктом 1.3. Додаткової угоди зазначений Додаток 4 викладено у редакції, яка передбачає наявність єдиного об`єкта).
Інших договорів, предметом яких було б постачання електричної енергії, між ПрАТ "Закарпаттяобленерго" та Бистрицькою сільською радою підписано не було.
По факту виявленого самовільного підключення вуличного освітлення до мереж ПрАТ "Закарпаттяобленерго" уповноваженими працівниками товариства у присутності сільського голови Бистрицької сільської ради було складено Акт про порушення № 120780 від 06.02.2018 року.
Як зазначено в Акті про порушення, Бистрицькою сільською радою було самовільно підключено до електромереж позивача 40 світильників потужністю 0,05 кВт (50 Вт) кожен з режимом роботи 12 годин протягом доби (вуличне освітлення) в с. Вільховиця Мукачівського району Закарпатської області, внаслідок чого спожита електрична енергія не обліковувалася. Споживач від підпису акту про порушення відмовився.
На засіданні комісії з розгляду Актів про порушення Правил користування електричною енергією та/або умов договору 19.03.2018 року, на якому був присутній представник споживача - сільський голова Бистрицької сільської ради Софілканич Іван Іванович , було прийнято рішення визначити вартість необлікованої електричної енергії за період 184 дні з 06.08.2017 року по 06.02.2018 року, що склала 5 578 грн. 77 коп. Протокол засідання комісії з розгляду Актів про порушення Правил користування електричною енергією та/або умов договору № 15 від 19.03.2018 року та рахунок № 180075 від 19.03.2018 року на суму 5 578 грн. 77 коп. був вручений споживачу - Софілканичу І. І.
Невиконання відповідачем вимоги позивача щодо сплати вартості необлікованої електричної енергії в сумі 5 578 грн. 77 коп. стало підставою звернення позивача до суду з вимогою про стягнення з відповідача вказаної суми в примусовому порядку.
Оцінюючи подані докази та наведені обґрунтування за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Відносини, пов`язані з постачанням електричної енергії регулюються, зокрема, Законом України "Про ринок електричної енергії", Правилами користування електричною енергією (надалі - ПКЕЕ), затвердженими постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України від 31.07.1996 року за № 28 (чинні на момент виникнення спірних правовідносин), Договором про постачання електричної енергії.
Відповідно до ч. 1 ст. 56 Закону України "Про ринок електричної енергії", постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу.
Згідно ч. 7 ст. 56 Закону України "Про ринок електричної енергії", умови постачання електричної енергії, права та обов`язки електропостачальника і споживача визначаються договором постачання електричної енергії споживачу.
Приписами п. 1 ч. 3 ст. 58 Закону України "Про ринок електричної енергії", споживач зобов`язаний сплачувати за електричну енергію та надані йому послуги відповідно до укладених договорів.
Відповідно до пп. 4 ч. 2 ст. 77 Закону України "Про ринок електричної енергії", правопорушеннями на ринку електричної енергії є крадіжка електричної енергії, самовільне підключення до об`єктів електроенергетики, споживання електричної енергії без приладів обліку.
Як вбачається з матеріалів справи, між сторонами спору було укладено Договір про постачання електричної енергії № 180075 від 09.07.2015 року та Додаткову угоду від 12.01.2016 року до Договору про постачання електричної енергії № 180075 від 09.07.2015 року.
Пунктом 5.1. ПКЕЕ передбачено, що договір про постачання електричної енергії є основним документом, який регулює відносини між постачальником електричної енергії за регульованим тарифом, що здійснює свою діяльність на закріпленій території, і споживачем та визначає зміст правових відносин, прав та обов`язків сторін. Споживання електричної енергії без договору не допускається.
У відповідності до п.п. 15 та 16 п. 8.1 ПКЕЕ передбачено право постачальника електричної енергії контролювати додержання споживачами та субспоживачами вимог цих Правил відповідно до умов укладених договорів, а також складати акти про невідповідність дій (бездіяльності) споживача умовам договору про постачання електричної енергії та порушення вимог законодавства України в електроенергетиці.
Згідно з пп. 27 п. 10.2. ПКЕЕ, споживач електричної енергії зобов`язаний не допускати безоблікового користування електричною енергією від технологічних електричних мереж споживача, а також відшкодовувати збитки, завдані постачальнику електричної енергії (електропередавальній організації), у разі виявлення безоблікового користування електричною енергією від технологічних електричних мереж споживача.
Відповідно до пп. 9 п. 8.1. ПКЕЕ постачальник електричної енергії за регульованим тарифом має право, зокрема, на відшкодування збитків, завданих постачальнику електричної енергії за регульованим тарифом діями споживача або постачальнику електричної енергії за нерегульованим тарифом.
Підпунктом 4.2.3. п. 4.2. Договору, споживач сплачує постачальнику вартість недоврахованої електроенергії, розраховану виходячи із приєднаної потужності струмоприймачів та кількості годин їх використання відповідно до діючої на момент виявлення недоврахування Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, необлікованої внаслідок порушення споживачами Правил користування електричною енергією, затверджених постановою НКРЕ від 04.05.2006 року за № 532, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 04.07.2006 року за № 782/12656, за тарифами, що діяли протягом споживання електричної енергії з порушенням (далі - Методика), у разі таких дій споживача: - самовільне внесення змін у схеми обліку електроенергії; - пошкодження засобів обліку електроенергії, втручання в їх роботу, зняття пломб з засобів обліку; - споживання електроенергії поза засобами обліку; - інших умов, визначених Методикою.
Згідно п. 6.41. ПКЕЕ, у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником постачальника електричної енергії, від якого споживач одержує електричну енергію, або електропередавальної організації порушень цих Правил або умов договору на місці виявлення порушення у присутності представника споживача оформляється акт порушень.
В акті мають бути зазначені зміст виявленого порушення із посиланням на відповідні пункти цих Правил та вихідні дані, необхідні та достатні для визначення обсягу недоврахованої електричної енергії та/або суми завданих споживачем збитків. За необхідності в акті зазначаються заходи, які необхідно вжити для усунення допущених порушень.
Акт складається в двох примірниках, один з яких передається або надсилається споживачеві. Акт підписується представником постачальника електричної енергії (електропередавальної організації) та представником споживача.
У разі відмови споживача підписати акт в ньому робиться запис про відмову. У цьому разі акт вважається дійсним, якщо він підписаний не менше ніж трьома уповноваженими представниками постачальника електричної енергії (електропередавальної організації). Споживач має право подати пояснення і зауваження щодо змісту акта, які зазначаються в акті, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання.
Акт підписують тільки особи, які брали участь в контрольному огляді або технічній перевірці.
Так, 06.02.2018 року працівниками Мукачівського РЕМ ПрАТ "Закарпаттяобленерго" у с. Вільховиця, що знаходиться у підпорядкуванні Бистрицької сільської ради (с. Бистриця) Мукачівського району Закарпатської області, було виявлено самовільне підключення електроустановок струмоприймачів (світильників вуличного освітлення) до електромережі енергопостачальника, що було зафіксоване в Акті про порушення № 120780 від 06.02.2018 року. Представник споживача від підпису в Акті про порушення відмовився, про що зазначено в самому акті, однак зауважень до акту не надав.
Відповідно до абз. 1-7 п. 6.42. ПКЕЕ, на підставі акта порушень уповноваженими представниками постачальника електричної енергії (електропередавальної організації) під час засідань комісії з розгляду актів про порушення визначаються обсяг недоврахованої електричної енергії та сума завданих споживачем збитків.
Комісія з розгляду актів порушень створюється постачальником електричної енергії (електропередавальною організацією) і має складатися не менше ніж з трьох уповноважених представників постачальника електричної енергії. Споживач має бути повідомлений про час і дату засідання комісії не пізніше ніж за 5 робочих днів до призначеного дня засідання і має право бути присутнім на засіданні комісії.
Рішення комісії оформляється протоколом і набирає чинності з дня вручення протоколу споживачу. Разом з протоколом споживачу надаються розрахунок величини вартості та розрахункові документи для оплати недоврахованої електричної енергії та/або збитків.
Споживач має право оскаржити рішення комісії в суді. У разі звернення до суду впродовж 10 робочих днів з дня вручення протоколу споживачу останній має право не оплачувати виставлені рахунки до вирішення спірних питань у судовому порядку.
Постачальник електричної енергії (електропередавальна організація) під час вручення протоколу споживачу зобов`язаний ознайомити споживача з його правом щодо можливості оскарження рішення комісії.
У разі звернення споживача до суду щодо оскарження рішення комісії споживач впродовж 10 робочих днів з дня вручення протоколу повідомляє про це постачальника електричної енергії (до прийняття постачальником електричної енергії рішення про обмеження або відключення електропостачання) та надає копію зареєстрованої в канцелярії суду позовної заяви. У разі неотримання постачальником електричної енергії ухвали про відкриття провадження у справі впродовж 20 робочих днів з дня реєстрації позовної заяви канцелярією суду постачальник електричної енергії може звернутись до суду щодо встановлення факту порушення провадження у справі.
Склад комісії позивача визначений розпорядженням "Про комісію по розгляду скарг споживачів та нарахувань по Актам про порушення Правил користування електроенергії та тимчасової відсутності обліку електричної енергії" від 16.02.2018 року за № 33.
Споживача або уповноважену ним особу було запрошено на засідання комісії Постачальника по розгляду актів про порушення ПКЕЕ (п. 9 Акта про порушення), що мало відбутись 13.02.2018 року за адресою вул. Берегівська, 122, м. Мукачево, Закарпатська область.
Засідання зазначеної комісії відкладалось та споживача було повідомлено про остаточну дату засідання запрошенням від 12.03.2018 року за № 527-16/191, отримання якого 12.03.2019 року підтверджується відміткою на екземплярі вказаного запрошення.
Згідно з положеннями пп. 5 п. 2.1. Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами привал користування електричною енергією (далі - Методика), затвердженої постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 04.05.2006 року за № 562 (чинної на момент виникнення спірних відносин), Методика застосовується на підставі акта про порушення, складеного в порядку, установленому цією Методикою, з урахуванням вимог ПКЕЕ та в разі виявлення таких порушень ПКЕЕ як самовільного підключення електроустановок, струмоприймачів або електропроводки до електричної мережі енергопостачальника.
Відповідно до п. 2.7. Методики, для розрахунку загального обсягу самовільно спожитої електричної енергії за Д пер береться сумарна кількість днів у періоді від дня набуття споживачем права власності на електроустановку чи права користування електроустановкою або із дня здійснення останньої технічної перевірки електричної мережі, до якої було здійснене самовільне підключення, але не більше сумарної кількості днів за дванадцять календарних місяців, що передували дню виявлення порушення до дня усунення самовільного підключення.
На засіданні комісії з розгляду Актів про порушення Правил користування електричною енергією та/або умов договору 19.03.2018 року, на якому був присутній представник споживача - сільський голова Бистрицької сільської ради Софілканич Іван Іванович , було прийнято рішення визначити вартість необлікованої електричної енергії за період 184 дні з 06.08.2017 року по 06.02.2018 року.
У присутності представника споживача, за взаємною згодою сторін було прийнято рішення, яке оформлено протоколом від 19.03.2018 року за № 15, визначити вартість необлікованої електричної енергії з врахуванням відомостей, вказаних у п. 5 Акту про порушення (зворотня сторона акту), а саме, необліковане споживання електричної енергії здійснювалось світильниками у кількості 40 штук із потужністю 50 Вт (0,05 кВт) кожен з режимом роботи 12 год. на добу.
Додавши вартість спожитої необлікованої електричної енергії за кожен період дії конкретного тарифу з 06.08.2017 року по 06.02.2018 року позивачем було визначено, що відповідач спожив недовраховану електроенергію в сумі 5 578 грн. 77 коп.
Протокол засідання комісії з розгляду Актів про порушення Правил користування електричною енергією та/або умов договору № 15 від 19.03.2018 року, відповідачем було отримано, зауважень до нього не було, оскаржено в судовому порядку останнім не було.
Згідно абз. 2 п. 6.43. ПКЕЕ, споживач має оплатити розрахункові документи за недовраховану електричну енергію протягом 30 календарних днів від дня отримання рахунка.
Приписами пп. 7 п. а) ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема, організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.
Відповідно до п.п. 1, 5, 7, ч. 2 ст. 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить: забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об`єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об`єктів тощо; визначення графіків роботи зовнішнього освітлення території.
Нормами пп.пп. в), г), е) п. 1 ч. 1 ст. 13 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" визначено, що до об`єктів благоустрою населених пунктів належать території загального користування, а саме, майдани, площі, бульвари, проспекти; вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки; інші території загального користування.
Частиною 1 ст. 20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" визначено, що організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом.
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 21 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", елементами (частинами) об`єктів благоустрою є засоби та обладнання зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами.
Таким чином, відповідальним за облаштування вуличного освітлення, його наявність, відсутність та належна робота є орган місцевого самоврядування. В даному випадку відповідальність за самовільне підключення вуличного освітлення до мереж ПрАТ "Закарпаттяобленерго" в с. Вільховиця Мукачівського району Закарпатської області покладається на Бистрицьку сільську раду як орган місцевого самоврядування, в підпорядкуванні якого знаходиться с. Вільховиця, що також підтверджується Паспортом територіальної громади Бистрицької сільської ради (п. 1 та п. 5 "Характеристика населених пунктів, що входять до складу громади" вказаного паспорту). Враховуючи вищевказане, саме Бистрицька сільська рада відповідальна за правопорушення, передбачене Законом України "Про ринок електричної енергії", у зв`язку з чим зобов`язана оплатити вартість спожитої та необлікованої електричної енергії у розмірі 5 578 грн. 77 коп.
З огляду на наведене, суд вважає вимоги позивача щодо стягнення з відповідача суми завданих збитків за спожиту та необліковану електричну енергію в розмірі 5 578 грн. 77 коп. документально доведеними, обґрунтованими та відповідачем не спростованими. Аргументи відповідача спростовуються вищенаведеним.
Згідно ст. 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Відповідно до статті 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Положеннями ст. 76 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
В силу ст. 79 ГПК України, наявність обставини, на яку сторона покликається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування.
Суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів) (ст. 86 Господарського процесуального кодексу України).
Відповідач доказів на спростування викладених позивачем обставин суду не надав.
З врахуванням вищевикладеного в сукупності, суд приходить до висновку про задоволення позову повністю.
Судові витрати підлягають віднесенню на відповідача у відповідності до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України у розмірі 1 921 грн. на відшкодування витрат по сплаті судового збору.
За приписами частин 4 та 5 статті 240 Господарського процесуального кодексу України у разі неявки всіх учасників справи у судове засідання, яким завершується розгляд справи, суд підписує рішення без його проголошення. Датою ухвалення рішення, ухваленого за відсутності учасників справи, є дата складення повного судового рішення.
Керуючись ст. ст. 11, 13, 14, 73 - 79, 86, 129, 210, 220, 233, 236, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України,
СУД ВИРІШИВ :
1. Позов задоволити повністю.
2. Стягнути з Бистрицької сільської ради Мукачівського району Закарпатської області, 89645, Закарпатська область, Мукачівський район, с. Бистриця, вул. Шевченка, будинок 39 (код ЄДРПОУ 04350369) на користь Приватного акціонерного товариства "Закарпаттяобленерго", 89412, Закарпатська область, Ужгородський район, с. Оноківці, вул. Головна, будинок 57 (код ЄДРПОУ 00131529) суму 5 578 (П`ять тисяч п`ятсот сімдесят вісім гривень) грн. 77 коп. збитків за спожиту та необліковану електричну енергію, а також суму 1 921 (Одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня) грн. на відшкодування витрат по сплаті судового збору.
3. На підставі ст. 241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. Апеляційна скарга на рішення суду згідно ст. 256 Господарського процесуального кодексу України подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. У разі розгляду справи (вирішення питання) без участі (неявки) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Рішення може бути оскаржене до Західного апеляційного господарського суду.
4. Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по даній справі - http://court.gov.ua/fair/sud5008/ або http://www.reyestr.court.gov.ua.
Повне судове рішення складено 25.05.2020 року.
Суддя Пригара Л.І.
Суд | Господарський суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 01.04.2020 |
Оприлюднено | 25.05.2020 |
Номер документу | 89401014 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Закарпатської області
Пригара Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні