ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 травня 2020 року м. Київ № 640/2870/19
Окружний адміністративний суд міста Києва в складі головуючого судді Качура І.А., розглянувши за правилами спрощеного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом дочірнього підприємства ТЕХНОТЕК до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії -
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось дочірнє підприємство ТЕХНОТЕК (далі - позивач, ДП ТЕХНОТЕК ) з позовом до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач 1, ДФС України), Головного управління ДФС у м. Києві (далі - відповідач 2, ГУ ДФС у м. Києві) в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві від 30.01.2019р. №1063883/33445716;
- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну Дочірнього підприємства ТЕХНОТЕК №7 від 20.12.2018 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання - 20.12.2018р.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що ним у встановленому законодавством порядку складено та направлено до контролюючого органу податкову накладну, реєстрація якої необґрунтовано була зупинена та запропоновано надати пояснення та/або копії документів. Позивач вказав на те, що первинні документи на підтвердження показників, зазначених у податкових накладних були надані, а також відповідачу надані пояснення разом з копіями документів щодо ПН/РК. Однак, Комісією Головного управління Державної фіскальною служби у м. Києві прийнято рішення про відмову в прийнятті податкових накладних. Дії відповідача 2 оформлені даним рішенням позивач вважає необґрунтованими, вчиненим з порушенням норм законодавства та без дослідження наданих позивачем документів та пояснень.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 25.02.2019 року відкрито провадження у адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Відповідно до частини восьмої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, а у випадку розгляду справи з повідомленням (викликом) учасників справи - також заслуховує їхні усні пояснення. Судові дебати не проводяться.
Справа розглядалась у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження згідно приписів статей 12, 257, 262 КАС України та враховуючи характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників, а також інші обставини, які мають значення для вирішення даної справи без проведення судового засідання та виклику учасників справи.
09.04.2019 року на адресу Окружного адміністративного суду міста Києва через канцелярію суду надійшов відзив від Державної фіскальної служби України.
Державна фіскальна служба України у своєму відзиві просить відмовити у задоволенні адміністративного позову обґрунтовуючи свої заперечення тим, що ДП ТЕХНОТЕК при наданні пояснень не долучив усіх копій документів у відповідності до вичерпного переліку, достатніх для прийняття рішень про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
09.04.2019 року на адресу Окружного адміністративного суду міста Києва через канцелярію суду надійшов відзив від Головного управління ДФС у м. Києві.
Головне управління ДФС у м. Києві так само як і Державна фіскальна служба України просить відмовити у задоволенні адміністративного позову обґрунтовуючи свої заперечення тим, що ДП ТЕХНОТЕК при наданні пояснень не долучив усіх копій документів у відповідності до вичерпного переліку, достатніх для прийняття рішень про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
11.04.2019 р. на адресу Окружного адміністративного суду міста Києва через канцелярію суду від представника ДП ТЕХНОТЕК надійшла відповідь на відзив Державної фіскальної служби України, позивач вважає що представником відповідача 1 лише процитовано норми нормативно-правових документів та вважає його безпідставним та необґрунтованим.
11.04.2019 р. на адресу Окружного адміністративного суду міста Києва через канцелярію суду від представника ДП ТЕХНОТЕК надійшла відповідь на відзив Головного управління ДФС у м. Києві, позивач вважає що представником відповідача 2 лише процитовано норми нормативно-правових документів та вважає його безпідставним та необґрунтованим.
Розглянувши подані документи та матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.
12 серпня 2018 року між ДП ТЕХНОТЕК (Постачальник) та ТОВ ТЕПЛОЕНЕРГОКОМЛЕКТ код ЄДРПОУ 23390015 (Покупець) укладено договір №1208-18.
На виконання зобов`язань по Договору ДП ТЕХНОТЕК передав зазначений товар на користь ТОВ ТЕПЛОЕНЕРГОКОМЛЕКТ за видатковою накладною №Тх-0000045 від 20.12.2018р.
З метою поставлених за видатковою накладною №Тх-0000045 від 20.12.2018р. ДП ТЕХНОТЕК на користь ТОВ ТЕПЛОЕНЕРГОКОМЛЕКТ товарів було складено податкову накладну та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
15.01.2019 року в особистому електронному кабінеті платника ДП ТЕХНОТЕК було виявлено квитанцію №2 (реєстраційний номер: 9303994732) про зупинення реєстрації ПН/РК №7 від 20.12.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до пункту 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. Підставою для зупинення слугувала ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку .
В квитанції (реєстраційний номер: 9303994732) запропоновано Дочірньому підприємству ТЕХНОТЕК надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Для підтвердження реальності здійснення операцій щодо яких була складена квитанція про зупинення податкових накладних позивачем 28.01.2019 року ДП ТЕХНОТЕК було направлено на адресу Головного управління ДФС у м. Києві пояснення на відмову в реєстрації ПН №7 від 20.12.2018 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних разом з документами які підтверджують реальність здійснення операцій, а саме: договір поставки, специфікацію до договору, видаткові на продаж та придбання товару, ТТН та розрахункові документи на оплату товару.
Проте, Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення від 30.01.2019 №1063883/33445716 яким відмовлено Дочірньому підприємству ТЕХНОТЕК про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
30.01.2019 р. ДП ТЕХНОТЕК подано скаргу на рішення Комісії Головного управління ДФС у м. Києві №1063883/33445716 від 30.01.2019 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 20.12.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вважаючи протиправними рішення відповідача щодо відмови у прийнятті податкових накладних, позивач оскаржив їх до суду.
Оцінивши за правилами статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
У відповідності до пункту 74.2. статті 74 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Згідно із пунктом 74.3 статті 74 Податкового кодексу України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.
Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Положеннями пункту 13 Порядку №1246 встановлено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Згідно із підпунктом 201.16.1. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до пункту 1 Вичерпного переліку документів Наказу №567, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 (далі - Критерії):
1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;
2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
З аналізу даних норм законодавства слідує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
У відповідності до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Підпунктом 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 Податкового кодексу України.
З наданих позивачем документів, а саме: видаткової накладної №Тх-0000045 від 20 грудня 2018 року вбачається, що податкова накладна №7 від 20.12.2018 року на загальну суму - 1 065 469,34 грн., у тому числі ПДВ -177 578,22 грн. була складена позивачем на виконання вимог поставлених у договорі поставки №1208-18 від 12 серпня 2018 року.
12 серпня 2018 року між ДП ТЕХНОТЕК (Постачальник) та ТОВ ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ (Покупець) було укладено договір поставки №1208-18 від 12.08.2018 року, предметом якого є зобов`язання Постачальника поставити та передати у власність Покупцю Товар, а Покупець зобов`язується прийняти Товар та оплатити його ціну (вартість) на умовах визначених Договором.
На виконання вимог Договору поставки №1208-18 від 12.08.2018 року було складено наступні документи:
- Товарно-транспортна накладна №РБП-465 від 13.09.2018р.;
- Видаткова накладна №465 від 13.09.2018р.;
- Видаткова накладна №475 від 19.09.2018р.;
- Видаткова накладна №480 від 20.09.2018р.;
- Видаткова накладна №М4-0009561 від 22.11.2018р.;
- Накладна №197 від 07.12.2018р.;
- Видаткова накладна №Тх-0000045 від 20.12.2018р.;
- Платіжне доручення №2414 від 22.12.2018р.;
- Платіжне доручення №2464 від 14.01.2019р.;
- Платіжне доручення №2504 від 21.01.2019р.;
- Платіжне доручення №2528 від 29.01.2019р.;
- Платіжне доручення №2540 від 31.01.2019р.;
- Платіжне доручення №2551 від 04.02.2019р.;
- Платіжне доручення №2577 від 07.02.2019р.;
- Платіжне доручення №2591 від 12.02.2019р.;
- Платіжне доручення №2595 від 13.02.2019р..
За результатами вище вказаною видатковою накладною №ТХ-0000045 від 20 грудня 2018 року та для виконання вимог взятих зобов`язань по договору поставки №1208-18 від 12 серпня 2018 року було складено податкову накладну №7 від 20.12.2018 року.
Відтак, судом встановлено, що податкова накладна не підпадає під порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21. 02.2018р.
Зазначені вище обставини підтверджуються матеріалами справи та були надані відповідачу для здійснення реєстрації податкової накладної.
Такі документи направляються податковим органом за місцем обліку платника податків відповідно підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України до Комісії ДФС України для прийняття Рішення щодо реєстрації податкових накладних.
Згідно із пунктом 21 постанови Кабінету міністрів України від 21.02.2018 №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
У рішенні комісії Головного управління ДФС у м. Києві №1063883/33445716 від 30.01.2019 року підставою для відмови у реєстрації податкових накладних вказано: ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків .
При цьому, комісією ДФС лише процитовано норму законодавства без будь-якої конкретизації обставин справи, зокрема, посилання на конкретний документ, якій складений з порушенням законодавства та з яким саме порушенням він складений.
Постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 10.04.2020 в адміністративній справі №819/330/18 зазначено, що у випадку не конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
Позивач стверджує, що первинні документи оформлені для здійснення виконання взятих зобов`язань по Договору поставки №1208-18 між ДП ТЕХНОТЕК та ТОВ ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ .
В свою чергу відповідач, як суб`єкт владних повноважень не довів наявності підстав для відмови у реєстрації податкової накладної.
Крім того, відповідно до пункту 56.23 статті 56 Податкового кодексу України оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється у порядку, визначеному цією статтею з урахуванням таких особливостей:
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику;
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, за участі уповноваженої особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим;
- якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.
05.02.2019р. Дочірнім підприємством ТЕХНОТЕК було подано скаргу на рішення Головного управління ДФС у м. Києві №1063883/33445716 від 30.01.2019р., вимогою позивача було скасування рішення комісії контролюючого органу та зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування.
На момент звернення до суду Рішення комісії з розгляду скарг на адресу позивача не надходило.
Враховуючи викладене, суд приходить висновку що скарга подана позивачем на рішення Головного управління ДФС у м. Києві №1063883/33445716 від 30.01.2019р. вважається повністю задоволеною на користь Дочірнього підприємства ТЕХНОТЕК .
Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що рішення комісії Головного управління ДФС у м. Києві №1063883/33445716 від 30.01.2019р. щодо відмови в прийнятті податкової накладної №7 від 20.12.2018р. є необґрунтованим, не мотивованим та не відповідає положенням законодавства, позовні вимоги позивача є обґрунтованими та підлягають задоволенню, а податкова накладна від 20.12.2018р. №7 повинна бути прийнята та зареєстрована (операційним днем), коли вона була надіслана позивачем.
Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані докази, а також доводи сторін по справі стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.
Керуючись положеннями статей 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ВИРІШИВ:
1. Позов Дочірнього підприємства ТЕХНОТЕК (03148, м. Київ, вулиця Генерала Потапова, буд.1а, кв.49, код ЄДРПОУ 33445716) - задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві (04116, м. Київ, вулиця Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980) від 30.01.2019р. №1063883/33445716;
3. Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну Дочірнього підприємства ТЕХНОТЕК (03148, м. Київ, вулиця Генерала Потапова, буд.1а, кв.49, код ЄДРПОУ 33445716) №7 від 20.12.2018 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання - 20.12.2018р.
4. Присудити на користь Дочірнього підприємства ТЕХНОТЕК (03148, м. Київ, вулиця Генерала Потапова, буд.1а, кв.49, код ЄДРПОУ 33445716) судові витрати за сплату судового збору в розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська пл., 8 код ЄДРПОУ 39292197).
5. Присудити на користь Дочірнього підприємства ТЕХНОТЕК (03148, м. Київ, вулиця Генерала Потапова, буд.1а, кв.49, код ЄДРПОУ 33445716) судові витрати за сплату судового збору в розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві (04116, м. Київ, вулиця Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980) .
Рішення суду, відповідно до частини 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Суддя І.А. Качур
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2020 |
Оприлюднено | 26.05.2020 |
Номер документу | 89405086 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Качур І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні