Рішення
від 26.05.2020 по справі 200/1999/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 травня 2020 р. Справа№200/1999/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Тарасенка І.М., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю ТАЙМ ТРЕЙДИНГ до Державної податкової служби України; Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю ТАЙМ ТРЕЙДИНГ звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної податкової служби України; Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії.

Позовні вимоги мотивовані тим, що головою комісії, що приймає рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН або відмову в такій реєстрації були прийняті рішення про відмову у реєстрації у ЄДРПН № 5 від 22.03.2019 року, № 6 від 27.03.2019 року; № 6 від 27.05.2019 року; № 6 від 21.06.2019 року. Позивач вважає, що контролюючим органом порушено норми пп. 201.16.1 Податкового кодексу України та Постанови КМУ № 117 від 21.02.2018 року, оскільки ним не зазначено у Квитанції конкретного чіткого критерію ризиковості платника податків, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Просить суд визнати протиправними та скасувати Рішення про реєстрацію або відмову від реєстрації ПН/РК в ЄРПН № 1324348/41000583 від 07.11.2019 року, № 1324349/41000583 від 07.11.2019 року, № 1329412/41000583 від 13.11.2019 року, № 1330632/41000583 від 14.11.2019 року. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 5 від 22.03.2019 року, № 6 від 27.03.2019 року, № 6 від 27.05.2019 року, № 6 від 21.06.2019 року.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 13 березня 2020 року відкрито спрощене позовне провадження у даній справі без проведення судового засідання та повідомлення сторін. В ухвалі було запропоновано відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з моменту отримання ухвали про відкриття провадження у справі надати суду відзив на позовну заяву зі всіма доказами на його підтвердження, які наявні у відповідача.

Представник відповідача надав суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити у задоволені позовних вимог, мотивуючи це тим, що в ході обговорення 04.04.2018 року питання включення ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ до Переліку ризикових платників податку на засіданні комісії Головного управління ДФС у Донецькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було з`ясовано, що підприємство задіяне в ймовірних схемах ухилення від оподаткування шляхом формування податкового кредиту від платників, в яких не простережується рух товарів за ланцюгом постачання. Зазначенні висновки зроблені на підставі розгляду на засіданні комісії інформаційно - аналітичних матеріалів Костянтинівсько - Дружківського управління ГУ ДФС у Донецькій області щодо виявлення платника з ознаками ризиковості, відповідно до яких за результатами щоденного моніторингу реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН по підприємству ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ встановлено відсутність реального джерела походження ТМЦ по ланцюгу постачання (номенклатура придбаного товару - грунтуюча емульсія акрилова, клейова суміш стандартна, кокс КО-2, марганець металевий Мн-95, олово 01-ПЧ, селіконовий СК-30, ферохром ФХ 850; номенклатура товару, що постачається - алюміній АВ-87). На підставі зазначеного податковим органом зроблено висновок, що ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДІНГ має ознаки ризикового платника - вигодотранспортуючий суб`єкт (транзитер). За результатами обговорення шляхом відкритого голосування комісією остаточно прийнято рішення про внесення до переліку ризикових суб`єктів господарювання платника ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ за критерієм пункту 1.6 за ознакою ризиковості наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником , про що складено протокол від 04.04.2018 року № 21, витяг з якого неможливо надати у зв`язку з вилученням примірника протоколу 29.11.2018 року управлінням з розслідування кримінальних проваджень у сфері економіки Головного слідчого управління Генеральної прокуратури України відповідно до ухвали Печерського районного суду міста Києва по справі № 757/58426/18-к. У зв`язку із внесенням ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ до Переліку ризикових суб`єктів господарювання, реєстрація податкових підприємства від 22.03.2019 року № 22.03.2019 року № 5, від 27.03.2019 року № 6, від 27.05.2019 року № 6, від 21.06.2019 року № 6 була зупинена, у зв`язку з чим підприємству надіслано перші квитанції по призупиненню зазначених податкових накладних, з зазначенням результатів обробки та причини призупинення податкової накладної.

Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), процесуальні строки щодо розгляду адміністративної справи продовжуються на строк дії такого карантину, що передбачено п. 3 розділу VI КАС України.

За приписами частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Враховуючи відсутність клопотань сторін щодо розгляду справи у судовому засіданні, справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення сторін.

Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.

Позивач - товариство з обмеженою відповідальністю ТАЙМ ТРЕЙДИНГ (далі - позивач), є юридичною особою, код ЄДРПОУ 41000583, місцезнаходження: 85110, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Шмідта, 31/10.

Між ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ та ПП ПОЛІМЕТ було укладено договір поставки № 25/05 від 25.05.2018 року, відповідно до якого ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ як Постачальник зобов`язується передати у власність, а Покупець прийняти та оплатити товар. Кількість товару, найменування, одиниця виміру, ціна одиниці виміру товару визначаються сторонами у видаткових накладних.

На виконання умов договору оформлено видаткові накладні та здійснено постачання товару ПП ПОЛІМЕТ .

Доставка товару здійснювалась через автомобільного перевізника, за рахунок Покупця, що підтверджується товарно - транспортними накладними. Оборотно - сальдова відомість по рахунку № 281 , картка рахунку 281 підтверджують надходження, облік та наявність товару на складі ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ , для відвантаження покупцю.

Товар що в подальшому реалізовано на адресу ПП ПОЛІМЕТ було придбано у постачальника ТОВ РІВНЕ ОПТТОРГ (Договір поставки № 21/1 від 22.01.2018 року), що підтверджуються повним набором первинних документів, що містяться у матеріалах справи.

За цією поставкою належним чином зареєстровані податкові накладні: № 1 від 22.01.2018 року та прийнята ДФС України (підтверджується Квитанцією № 1 від 01.02.2018 року); № 2 від 24.01.2018 року та прийнята ДФС України (підтверджується Квитанцією № 1 від 01.02.2018 року); № 14 від 31.01.2018 року та прийнята ДФС України (підтверджується Квитанцією № 1 від 16.20.2018 року).

Доставка товару, придбаного у ТОВ РІВНЕ ОПТТОРГ здійснювалась транспортом ТОВ РЕГИОН-ТРЕЙДИНГ на підставі договору № 5у від 16.11.2017 року) за рахунок ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДІНГ , що підтверджується товарно - транспортними накладними та актами виконаних робіт.

Отже, взаємовідносини між ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ та ТОВ РІВНЕ ОПТТОРГ підтверджуються первинними документами: Договором поставки № 21/1 від 22..10.2018 року з Специфікаціями; рахунком - фактурою № 1 від 22.01.2018 року; рахунком - фактурою № 2 від 24.01.20198 року; рахунок - фактурою № СФ-0000014 від 31.01.2018 року; видатковою накладною № 1 від 22.01.2018 року; видатковою накладною № 2 від 24.01.2018 року; податковою накладною № 1 від 22.01.2018 року (з квитанцією № 1 від 01.02.2018 року); податковою накладною № 2 від 24.01.2018 року (з квитанцією № 1 від 01.02.2018 року); податковою накладною № 154 від 31.01.2018 року (з квитанцією № 1 від 16.02.2018 року); товарно - транспортною накладною № 1 від 22.01.2018 року; товарно - транспортною накладною № 2 від 24.01.2018 року; витягом з журналу зважування товару (Феррохром Фх850); Договором про надання транспортних послуг № 5у від 16.11.2017 року; Актом № ОУ-00009 від 22.01.2018 року; Актом № ОУ-00010 від 24.01.2018 року; Оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 631 за січень 2018 року; оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 631 за січень 2018 року; карткою рахунку 631 за січень 2018 року; сертифікатом якості товару.

В подальшому придбаний товар відповідно до умов Договору № 21/1 від 22.01.2018 року позивач реалізував на адресу ПП ПОЛІМЕТ (Договір поставки № 25/05 від 25.05.2018 року).

Постачання товарів на адресу ПП ПОЛІМЕТ підтверджується наступними документами: Договір постачання № 25/05 від 25.05.2018 року, укладений між ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДІНГ та ПП ПОЛІМЕТ .

Поставка товару від 22.03.2019 року підтверджується: видатковою накладною № РН-0000012 від 22.03.2019 року, податковою накладною № 5 від 22.03.2019 року (з квитанцію № 1 від 12.04.2019 року до ПН № 5 від 22.03.2019 року), довіреністю № 58 від 20.03.2019 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 281 за 22.03.2019 року, ТТН № РН-0000012 від 22.03.2019 року.

Поставка товару від 27.03.2019 року підтверджується: видатковою накладною № РН-0000013 від 27.03.2019 року, податковою накладною № 6 від 27.03.2019 року (з квитанцією № 1 від 15.04.2019 року до ПН № 5 від 27.03.2019 року), оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 281 за 27.03.2019 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361 за березень 2019 року, карткою рахунку 361 за березень 2019 року, ТТН № РН-0000013 від 27.03.2019 року.

Поставка товару від 27.05.2019 року підтверджується: видатковою накладною № РН-0000018 від 27.05.2019 року, податковою накладною № 6 від 27.05.2019 року (з квитанцією № 1 від 13.06.2019 року до ПН № 6 від 27.05.2019 року), довіреністю № 63 від 17.05.2019 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 281 за 27.05.2019 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361 за 27.05.2019 року, ТТН № РН-0000018 від 27.05.2019 року.

Поставка товару від 21.06.2019 року підтверджується: видатковою накладною № РН-0000021 від 21.06.2019 року, податковою накладною № 6 від 21.06.2019 року (з квитанцією № 1 від 15.07.2019 року до ПН № 6 від 21.06.2019 року), довіреністю № 74 від 21.06.2019 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 281 за 21.06.2019 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361 за 21.06.2019 року, ТТН № РН-0000021 від 21.06.2019 року, договорами оренди № 1 від 18.08.2017 року та 18.08.2018 року.

За правилом першої події, а саме за вищезазначених поставок, ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ виписані податкові накладні № 5 від 22.03.2018 року, № 6 від 27.03.2019 року, № 6 від 27.05.2019 року, № 6 від 21.06.2019 року. Для реєстрації в ЄРПН ці податкові накладні були передані до ДПС України.

У зв`язку із внесенням ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ до Переліку ризикових суб`єктів господарювання, реєстрація податкових накладних підприємства від 22.03.2019 року № 5, від 27.03.2019 року № 6, від 27.05.2019 року № 6, від 21.06.2019 року № 6 була зупинена, у зв`язку з чим підприємству надіслано перші квитанції по призупиненню зазначених податкових накладних, з зазначенням результатів обробки та причин призупинення податкової накладної, а саме:

12.04.2019 року податкова накладна від 22.03.2019 року № 5 - ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА . Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 22.03.2019 року № 5 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

15.04.2019 року, податкова накладна від 27.03.2019 року № 6 - ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА . Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 27.03.2019 року № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. .

13.06.2019 року, податкова накладна від 27.05.2019 року № 6 - ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА . Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 27.05.2019 року № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

15.07.2019 року, податкова накладна від 21.06.2019 року № 6 - ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.06.2019 року № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена, ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критерії ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

На виконання рекомендацій, зазначених у Квитанціях № 1, Постанови КМУ № 117 від 21.0.2018 року, ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ 04.11.2019 року (бухгалтерська довідка № 6 від 04.11.2019 року по ПН № 5 від 22.03.2019 року, бухгалтерська довідка № 7 від 04.11.2019 року по ПН № 6 від 27.03.2019 року), 11.11.2019 року (бухгалтерська довідка № 12 від 11.11.2019 року по ПН № 6 від 27.05.2019 року), 12.11.2019 року (бухгалтерська довідка № 13 від 12.11.2019 року по ПН № 6 від 21.06.2019 року), було направлено на адресу ДФС, пояснення по кожній податковій накладній копії документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Проте, Головою комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН або відмову в такій реєстрації були прийняті наступні рішення: від 07.11.2019 року № 1324348/41000583 про відмову ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ у реєстрації у ЄДРПН податкової накладної № 5 від 22.03.2019 року; від 07.11.2019 року № 1324349/41000583 про відмову ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ у реєстрації у ЄДРПН податкової накладної № 6 від 27.03.2019 року; від 13.11.2019 року № 1329412/41000583 про відмову ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ у реєстрації у ЄДРПН податкової накладної № 6 від 27.05.2019 року; від 14.11.2019 року № 1330632/41000583 про відмову ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ у реєстрації у ЄДРПН податкової накладної № 6 від 21.06.2019 року.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Відповідно до ст. 875 ЦК України, за договором будівельного підряду підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно - кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно - кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.

Згідно з ч. 1-4 ст. 879 ЦК України, матеріально-технічне забезпечення будівництва покладається на підрядника, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Договором на замовника може бути покладений обов`язок сприяти підрядникові у забезпеченні будівництва водопостачанням, електроенергією тощо, а також у наданні інших послуг. Підрядник, який зобов`язаний здійснювати матеріально-технічне забезпечення будівництва, несе ризик неможливості використання наданого ним матеріалу (деталей, конструкцій) або устаткування без погіршення якості робіт. У разі неможливості використання матеріалу (деталей, конструкцій) або устаткування, наданого замовником, без погіршення якості виконуваних робіт підрядник має право відмовитися від договору та вимагати від замовника сплати ціни робіт пропорційно їх виконаній частині, а також відшкодування збитків, не покритих цією сумою. Оплата робіт провадиться після прийняття замовником збудованого об`єкта (виконаних робіт), якщо інший порядок розрахунків не встановлений за погодженням сторін

Відповідно до п. 187.1 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше, зокрема: дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. За операціями з виконання підрядних будівельних робіт суб`єкти підприємницької діяльності можуть застосовувати касовий метод податкового обліку відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу

Згідно з п. 200.1. ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Така податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.

Пунктом 201.16 та підпунктом 201.16.1 Податкового кодексу України визначено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: порядковий номер та дата складення податкової накладної /розрахунку коригування; визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

У свою чергу, відповідно до Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 16.06.2017 № 754/3062 для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв необхідно надати: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена Договором та/або законодавством.

Для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв необхідно надати: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами (пункт 2 Вичерпного переліку, затвердженого наказом № 567 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за № 754/30622).

Відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Питання підстав та порядку зупинення податкових накладних визначений Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (далі - Порядок № 117).

Згідно з пп. З п. 13 Порядку № 117, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку

При цьому, з наданої контролюючим органом квитанції про зупинку вбачається, що підставою для відмови в реєстрації за всіма ПН, контролюючим органом було зазначено не надання платником копій наступних документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки фактури/інвойси, акти приймання передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Проте, суд вважає, що ДПС не дослідив належним чином пояснення та надані з ними документи та прийняв необґрунтоване рішення, оскільки станом на дату подання пояснень до податкових накладних, з урахуванням вимог діючого законодавства, інвентаризація на підприємстві не проводилась. Крім того, позивачем були надані документи, щодо придбання/постачання товарів, їх облік на складі, що підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 281 та карткою рахунку 281, які також надавались контролюючому органу. Також, навантаження розвантаження товару виконувалось власними силами та не може бути підставою для блокування реєстрації податкових накладних.

Також, відповідно до пп. 4 п. 13 Порядку № 117, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 14 Порядку № 117 визначено перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, який включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Згідно з п. 21 Порядку № 117, підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Отже, як вбачається із аналізу пп. 4 п. 13 Порядку № 117 та абз. 2 п. 21 Порядку № 117, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної має бути визначено конкретний перелік документів (або групу документів), приблизний перелік яких визначений п. 14 Порядку № 117 та бланком повідомлення про реєстрацію або про відмову в реєстрації податкової накладної, та які можуть підтверджувати реальність здійснення господарських операцій, тобто тих документів, які бажає бачити контролюючий орган та які розвіють його сумніви щодо ризиковості здійснених операцій.

Відповідно до п. 27 Постанови КМУ № 117 від 21.02.2018 року, Рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Згідно пп. 21.14 п.21.1. ст. 21 Податкового Кодексу України, контролюючі органи зобов`язані не допускати порушень прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.

Отже, зазначені порушення, допущені контролюючим органом (Відповідачами) порушують принцип правової визначеності, вмотивованості та обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень відносно приватних осіб, що зумовлює їх протиправність.

Відповідно до п. 2 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 (далі - Постанова КМУ № 731), державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер.

Згідно з п. 4 Постанови КМУ № 731, державній реєстрації підлягають нормативно - правові акти будь-якого виду (постанови, накази, інструкції тощо), якщо в них є одна або більше норм, що: а) зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколами до неї, міжнародними договорами України, згоду на обов`язковість яких надано Верховною Радою України, а також з урахуванням зобов`язань України у сфері європейської інтеграції та права Європейського Союзу (acquis ЄС), практики Європейського суду з прав людини, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно - правовий механізм їх реалізації; б) мають міжвідомчий характер, тобто є обов`язковими для інших міністерств, органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, що не входять до сфери управління органу, який видав нормативно-правовий акт.

Отже, критерії ризиковості здійснення господарських операцій, на підставі яких відбувається зупинка реєстрації податкових накладних, що в свою чергу унеможливлює для приватних осіб - платників податку на додану вартість віднесення сум такого податку до податкового кредиту, беззаперечно зачіпають права приватних осіб, а тому такі критерії є нормативно-правовим актом, встановлюють норми права та набирають сили лише після їх прийняття та реєстрації у встановленому законодавством порядку.

Як зазначає відповідач, що він керувався Порядком 21.03.2018 року за № 959/9999-07-18, 05.11.2018 року за № 4065/99-99-07-05-04-18, 07.08.2019 року за № 1962/99-99-29-01-01-18 були визначені Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, 21.03.2018 року за № 1963/99-99-29-01-01-018 - Перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку.

Вказаний висновок підтверджується і практикою Верховного Суду.

Зокрема, у Постанові ВС/КАС по справі № 822/1878/18 від 02.04.2019 року вказується: судами попередніх інстанцій встановлено безпідставність зупинення реєстрації податкової накладної як передумови прийняття відповідного рішення Комісії, адже у квитанції № 1 вказано критерії ризиковості, визначені виключно листом ДФС від 21 березня 2018 року № 959/99-99-07-18.

Верховний Суд, надаючи оцінку доводам касаційної скарги, враховує, що листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України. Натомість, як встановлено судами попередніх інстанцій, платником податків надано до податкового органу первинні документи на підтвердження реальності господарських операцій.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.

Враховуючи, суперечливість нормативного регулювання, наведене та проаналізоване вище, як підстави застосування презумпції правомірності рішень платника (підпункт 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Податкового кодексу України), а також вимоги принципів правової визначеності та передбачуваності, суд погоджується з висновками судів попередніх інстанцій щодо безпідставності зупинення реєстрації податкової накладної Товариства та протиправності рішення податкового органу від 04 травня 2018 року № 679000/39957239 про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Верховний Суд, надаючи оцінку підставам зупинення реєстрації податкових накладних, поданих Товариством, враховує, що акти, які затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством. Листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами, не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України.

Отже, зупинення реєстрації податкових накладних на підставі критеріїв ризиковості, встановлених листом ДФС, порушує принцип правової визначеності та передбачуваності, а, відтак, є неправомірним.

Аналогічні правові висновки Верховного Суду викладено, зокрема, у постанові від 02 квітня 2019 року у справі № 822/1878/18, постанові від 21 травня 2019 року у справі № 815/2791/18, постанові від 09 липня 2019 року у справі № 140/2093/18 .

Відповідно до усталеної практики ЄСПЛ, однією із складових верховенства права, який закріплений також і у Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, є принцип належного урядування .

Зокрема у пункті 74 Рішення у справі Лелас проти Хорватії і пункті 70 Рішення у справі Рисовський проти України ЄСПЛ підкреслив особливу важливість принципу належного урядування та пояснив його практичне значення, зокрема, зазначивши, що держава, чиї органи влади не дотримувалися своїх власних внутрішніх правил та процедур, не повинна отримувати вигоду від своїх правопорушень та уникати виконання своїх обов`язків. Іншими словами, ризик будь-якої помилки, зробленої органами державної влади, повинна нести держава, а помилки не повинні виправлятися за рахунок зацікавленої особи, особливо якщо при цьому немає жодного іншого приватного інтересу. Принцип належного урядування передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (рішення у справах Беєлер проти Італії [ВП] (Веуеler v. Italy [GC]), заява № 33202/96, п. 120, ECHR 2000-1, Онер`їлдіз проти Туреччини [ВП] (Oneryildiz v. Тurkey [GС]), заява № 48939/99, п. 128, ECHR 2004-ХІІ, Megadat.com проти Молдови (Megadat.om S.r.l. v. Моldova), заява № 21151/04, п. 72, від 8 квітня 2008 року, і "Москаль проти Польщі" (Moskal v. Poland), заява № 10373/05, п. 51, від 15 вересня 2009 року). Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (див., наприклад, рішення у справах Лелас проти Хорватії (Lelas v.Croatia), заява № 55555/08, п. 74, від 20 травня 2010 року, і Тошкуце та інші проти Румунії (Toscuta and Others v.Romania), заява № 36900/03, п. 37, від 25 листопада 2008 року) і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (див. зазначені вище рішення у справах Онер`їлдіз проти Туреччини (Oneryildiz v. Turkey), п. 128, та Беєлер проти Італії (Beyeler v. Italy), п. 119).

Таким чином, не надання належного обґрунтування та мотивів відмови у реєстрації податкових накладних, а також відмова у реєстрації податкових накладних на підставі критеріїв ризиковості, визначених ненормативним актом, який не зареєстрований у встановленому законодавством порядку, свідчить про недотримання Відповідачами принципу належного урядування , а, отже, і не відповідності дій Відповідачів вимогам Верховенства Права та Конституції України.

З урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що ТОВ ТАЙМ ТРЕЙДИНГ наданими документами підтвердило можливість здійснювати поставку товару та реальність операцій, по яким податкові накладні було заблоковано. У момент здійснення господарських операцій Позивач та його контрагент ПП ПОЛІМЕТ були зареєстровані платниками ПДВ. Отже, підставою для виникнення права на податковий кредит є отримання товарів та послуг за видатковою накладною. Факт зупинення реєстрації ПН/РК у ЄРПН не спростовує ні факту здійснення платником господарських операцій, ні факту наявності дати виникнення першої події (постачання товарів/послуг або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається ПН/РК. Крім того, на момент здійснення господарських операцій Позивач мав достатні людські ресурси: працівники, складські приміщення. Господарські операції, за результатами яких видано ПН носять реальний характер. Таким чином, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та ПП ПОЛІМЕТ , та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно і всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до положень статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно з ч.1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

У відповідності до п. 1,3 ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідачі правомірність своїх дій та прийнятих рішень не довели, натомість доводи позивача знайшли своє підтвердження та обґрунтування.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач при зверненні до суду із даним позовом сплатив судовий збір у розмірі 4204,00 грн. (квитанція № 0.0.1620609438.1 від 18.02.2020 року та платіжне доручення № 414 від 04.02.2020 року).

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 72-77, 139, 241-246, 255, 263, 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю ТАЙМ ТРЕЙДИНГ (місцезнаходження: 85110, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Шмідта, 31/10, код ЄДРПОУ 41000583) до Державної податкової служби України (місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393); Головного управління ДПС у Донецькій області (місцезнаходження: 87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 59, код ЄДРПОУ 43142826) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати Рішення про реєстрацію або відмову від реєстрації ПН/РК в ЄРПН № 1324348/41000583 від 07.11.2019 року, № 1324349/41000583 від 07.11.2019 року, № 1329412/41000583 від 13.11.2019 року, № 1330632/41000583 від 14.11.2019 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 5 від 22.03.2019 року, № 6 від 27.03.2019 року, № 6 від 27.05.2019 року, № 6 від 21.06.2019 року.

Стягнути з Державної податкової служби України (місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю ТАЙМ ТРЕЙДИНГ (місцезнаходження: 85110, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Шмідта, 31/10, код ЄДРПОУ 41000583) витрати по сплаті судового збору у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) грн. 00 коп.

Стягнути з Головного управління ДПС у Донецькій області (місцезнаходження: 87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 59, код ЄДРПОУ 43142826) за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю ТАЙМ ТРЕЙДИНГ (місцезнаходження: 85110, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Шмідта, 31/10, код ЄДРПОУ 41000583) витрати по сплаті судового збору у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) грн. 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Але не більше строку дії карантину встановлено Кабінетом Міністрів України щодо запобігання поширення короно вірусної хвороби (COVID-19).

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Суддя І.М. Тарасенко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.05.2020
Оприлюднено26.05.2020
Номер документу89430320
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/1999/20-а

Ухвала від 12.07.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

Ухвала від 07.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 11.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 29.07.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 09.07.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 09.07.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Рішення від 26.05.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

Ухвала від 13.03.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

Ухвала від 26.02.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні