Рішення
від 25.05.2020 по справі 620/958/20
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 травня 2020 року Чернігів Справа № 620/958/20

Чернігівський окружний адміністративний суд під головуванням судді Ткаченко О.Є., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (без повідомлення сторін) справу за адміністративним позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Комунального підприємства Муніципальна варта Чернігівської міської ради, інспектора-ревізора відділу контролю за благоустроєм Комунального підприємства Муніципальна варта Чернігівської міської ради Холодьона М.О. про визнання протиправним та скасування припису,

У С Т А Н О В И В:

Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до Комунального підприємства Муніципальна варта Чернігівської міської ради, інспектора-ревізора відділу контролю за благоустроєм Комунального підприємства Муніципальна варта Чернігівської міської ради Холодьона М.О., в якому просить визнати протиправним та скасувати припис про усунення порушень правил благоустрою м. Чернігова від 13.03.2020 № 000934 шляхом демонтажу паркану.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що починаючи з 2001 року він користується земельною ділянкою, що знаходиться за адресою, м. Чернігів, вул. Щорса (нині - вул. І.Мазепи), 75-б , на тих же правах що і попередній власник нерухомого майна - ВАТ Чернігіввовна . Цільове призначення - землі промисловості. Спірний паркан був побудований ще ВАТ Чернігіввовна та в межах земельної ділянки, що визначена державним актом на право постійного користування серія ЧН-168 від 05.01.1994. Позивач вказує на те, що наявність паркану жодним чином не порушує права, законні інтереси інших осіб на переміщення, не порушує правила благоустрою в промисловій зоні міста, а також на території земельної ділянки знаходиться бомбосховище, у близькості до даного паркану. Демонтаж паркану призведе до руйнації державного майна стратегічного значення, а тому вважає оскаржуваний припис є протиправним та підлягає скасуванню.

Ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 23.03.2020 відкрито провадження у справі та призначено слухання справи в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 вжито заходи забезпечення позову шляхом заборони Комунальному підприємству "Муніципальна варта" Чернігівської міської ради та іншим особам проводити демонтаж паркана, що знаходиться на земельній ділянці за адресою: м . Чернігів, вул. І. Мазепи, 57-б .

Ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 31.03.2020 скасовано заходи забезпечення адміністративного позову, вжиті ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 24.03.2020.

У встановлений судом строк відповідачем - КП Муніципальна варта подано відзив на позовну заяву, в якому останній просить відмовити в задоволенні позову, оскільки з акта виявлення тимчасового об`єкту №012/ТО від 12.03.2020, який складений інспектором-ревізором Холодьон М.О., вбачається, що тимчасовий об`єкт, щодо якого винесено оскаржений припис №000934 від 13.03.2020, є бетонним парканом, розміщеним на об`єкті благоустрою (земельній ділянці кадастровий номер 7410100000:01:036:0547 площею 0,9957 га). Згідно викопіювання з ортофотоплану, що доданий до акта виявлення тимчасового об`єкту №012/ТО від 12.03.2020, ділянка місцевості з парканом (позначений червоним кольором) перебуває в межах земельної ділянки кадастровий номер 7410100000:01:036:0547 площею 0,9957 га. В свою чергу, дана земельна ділянка передана в постійне користування управлінню житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради на підставі п.26 рішення Чернігівської міської ради Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою, надання, вилучення і передачу земельних ділянок юридичним і фізичним особам від 21.09.2017 №23/VII-19 для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства (для будівництва автомобільної дороги). Згідно з інформації Державного земельного кадастру про право власності і речові права на земельну ділянку від 12.03.2020 р. право постійного користування на земельну ділянку кадастровий номер 7410100000:01:036:0547, площею 0,9957 га зареєстроване за управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

Відповідач - інспектор-ревізор відділу контролю за благоустроєм КП Муніципальна варта Холодьон М.О. надав відзив на позов, в якому підтримав позицію КП Муніципальна варта та зазначив, що дана тимчасова споруда (паркан) належить ОСОБА_1 (за його заявою) та використовується ним ще з 2001 року як користувачем земельної ділянки площею 31,94 га, права на яку він набув внаслідок придбання у ВАТ Чернігіввована будівлі складу, що розташований за адресою: м. Чернігів, вул. Щорса (нині - вул. Івана Мазепи), 57-б. Проте, жодних документів, що підтверджують право ОСОБА_1 на земельну ділянку площею 31,94 га, межі такої земельної ділянки та її кадастровий номер, а також документи, що надають право на розміщення (експлуатацію) паркану, надано не було. У зв`язку з відсутністю документів (проекту або дозволу) на розміщення тимчасового об`єкту (паркану) винесено припис № 000934 від 13.03.2020, яким встановлено порушення п.9.1.1. Правил благоустрою м. Чернігова та запропоновано ОСОБА_1 усунути порушення шляхом демонтажу паркану в термін до 18.03.2020.

Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі факти та відповідні до них правовідносини.

Відповідно до договору купівлі-продажу нерухомого майна від 02.08.2001 позивач придбав у ВАТ Чернігіввовна нерухоме майно - склад, що знаходиться за адресою: м. Чернігів , вул. Щорса (нині - вул. І.Мазепи), 75-б .

У п. 4.3 вищевказаного договору зазначено, що правовстановлюючим документом, що підтверджує право тимчасового, довгострокового користування продавцем земельною ділянкою загальною площею 31,94 га, на якій знаходиться склад, є державний акт на право постійного користування землею від 05.01.1994, виданий виконавчим комітетом Чернігівської міської Ради та зареєстрований в книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 168.

З матеріалів справи вбачається, що позивач є орендарем земельної ділянки загальною площею 1,2687 га з кадастровим номером 7410100000:01:036:0217, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Щорса 57-б (нині вул. Мазепи ) на підставі договору на право тимчасового користування землею (у тому числі на умовах оренди), укладеного між позивачем та виконкомом Чернігівської міської Ради 16.10.2001 та зареєстрованого у книзі записів договорів на право тимчасового користування землею під № 1558, який у подальшому було поновлено на той самий строк і на тих самих умовах у відповідності до ч.6 ст. 33 Земельного кодексу України (у редакції від 07.08.2011) та ст. 764 ЦК України.

Матеріали справи не містять доказів припинення або розірвання вищеозначеного договору та повернення вищеозначеної земельної ділянки орендодавцю. Також відповідачем КП Муніципальна варта Чернігівської міської Ради до відзиву на позов надано заяву позивача на ім`я Голови Чернігівської міської Ради про його згоду на будівництво автомобільної дороги для під`їзду з вул. Щорса до житлового району по вул. Текстильників з об`єктами інфраструктури та сервісу, що буде відбуватися на частині земельної ділянки площею 0,1948 га по вул. Щорса, 57-б , датовану 08.08.2012. Позивач підтвердив той факт, що Чернігівська міська Рада у 2012 році зверталася до нього, як до орендаря вищеозначеної земельної ділянки щодо питання будівництва дороги.

Спірний паркан був побудований ще ВАТ Чернігіввовна та в межах земельної ділянки, що визначена державним актом на право постійного користування серія ЧН-168 від 05.01.1994.

13.03.2020 інспектором-ревізором відділу контролю за благоустроєм КП Муніципальна варта Чернігівської міської ради Холодьоном М.О. складено припис № 000934 (а.с.13). Відповідно до змісту вказаного припису встановлено порушення п.п. 9.1.1 Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м. Чернігова, затверджених рішенням Чернігівської міської ради 24.12.2019 № 49/VII-2 (далі - Правила благоустрою м. Чернігова), ОСОБА_1 запропоновано усунути порушення шляхом демонтажу паркану до 18.03.2020.

Позивач не погодився із прийнятим відповідачем рішенням, у зв`язку з чим звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.

В силу статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Комунальне підприємство Муніципальна варта є виконавчим органом Чернігівської міської ради та керується у своїй діяльності Статутом Комунального підприємства Муніципальна варта Чернігівської міської ради (надалі - Статут), затвердженим рішенням Виконавчого комітету Чернігівської міської ради № 281 від 07.07.2017.

Відповідно до п. 4.1 Статуту метою діяльності КП Муніципальна варта є, зокрема, забезпечення в межах визначених законодавством прав членів територіальної громади в сфері благоустрою міста, формування у мешканців міста активної громадської позиції щодо збереження довкілля, об`єктів та елементів благоустрою, забезпечення чіткого виконання суб`єктами господарювання та громадянами обов`язків в сфері благоустрою.

Пунктом 5.2.4 Статуту визначено, що при виконанні покладених на них обов`язків працівники КП Муніципальна варта мають право надавати приписи громадянам, посадовим та службовим особам господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів.

Одним із завдань КП Муніципальна варта є контроль за дотриманням чинного законодавства про благоустрій та Правил благоустрою міста Чернігова.

При виявленні причин та умов, що спричинили порушення благоустрою, видається офіційний документ - припис, який є обов`язковим для виконання особами, відповідальними за утримання об`єктів благоустрою, або складається протокол про адміністративне правопорушення (пункт 10.3 Правил благоустрою міста Чернігова).

Відповідно до пункту 10.4 Правил благоустрою міста Чернігова у приписі зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала припис, відомості про особу, якій виданий припис, пропозиції щодо усунення причин та умов, що спричинили порушення благоустрою території, строк на усунення причин та умов, що спричинили порушення благоустрою території.

Таким чином, обов`язковою підставою для надання припису має бути виявлене працівником КП Муніципальна варта порушення законодавства у сфері благоустрою.

З метою створення сприятливих умов життєдіяльності, дотримання загальнообов`язкових норм громадського порядку, здійснення благоустрою, належного утримання та раціонального використання територій міста Чернігова, організації упорядкування, охорони об`єктів благоустрою міста, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких настає відповідальність, передбачена законодавством України, Чернігівська міська рада рішенням від 24.12.2019 № 49/II-2 затвердила Правила благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м. Чернігова (далі - Правила благоустрою м. Чернігова).

Правила благоустрою міста Чернігова встановлюють вимоги щодо благоустрою території населеного пункту, містять загальнообов`язкові норми, що регулюють належне утримання та раціональне використання території міста, за порушення яких настає відповідальність, передбачена чинним законодавством України (пункт 1.1).

Відповідно до пункту 1.4 Правил благоустрою міста Чернігова:

благоустрій міста - комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращення мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території міста з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля;

об`єкти благоустрою - території загального користування: парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам`ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики; пам`ятки культурної та історичної спадщини; майдани, площі, бульвари, проспекти; вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки; пляжі; кладовища; інші території загального користування; прибудинкові території; території будівель та споруд інженерного захисту територій; території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними території на умовах договору. До об`єктів благоустрою можуть належати також інші території у межах населеного пункту;

тимчасова споруда - споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, у тому числі для здійснення підприємницької діяльності, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. До тимчасових споруд відносяться: кіоски, павільйони, намети, намети для сезонного продажу товарів, холодильне обладнання (низькотемпературні прилавки), авторозвозки, автокафе, лавки-автопричепи, спеціальне торгівельно-технологічне обладнання, розноски, лотки/ємності, будь-які предмети, на яких є можливість розміщення об`єктів торгівельної або іншої діяльності, торгівельні ряди, торгівельні автомати, літні майданчики, тимчасові майданчики, сезонні майданчики, дитячі атракціонні чи ігрові містечка, дебаркадери, засоби для обмеження чи зменшення руху, шлагбауми, балки, запірні планки, господарські споруди (сараї, погреби тощо), металеві гаражі, металеві конструкції, зупинкові комплекси, стенди. Перелік не є вичерпним.

Утримання об`єктів благоустрою здійснюється відповідно до статті 15 Закону України Про благоустрій населених пунктів та Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154, Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров`я України від 17 березня 2011 року №145 та інших нормативних актів (пункт 2.2).

Згідно із розділом 5 Правил благоустрою міста Чернігова забороняється самовільно встановлювати малі архітектурні форми та тимчасові споруди, у тому числі стаціонарні та пересувні тимчасові споруди для здійснення підприємницької діяльності, розширювати існуючі стаціонарні, пересувні тимчасові споруди, переобладнувати пересувні тимчасові споруди на стаціонарні тимчасові споруди шляхом знімання коліс, влаштування фундаменту, обкладання цеглою тощо (пункт 5.9).

Пунктом 5.12 Правил благоустрою міста Чернігова визначено, що під незаконним розміщенням об`єктів розуміється розміщення, встановлення, а також інші дії, пов`язані із зайняттям території міста, за наступних підстав:

- 5.12.1. без належного дозволу, встановленого чинними актами законодавства України;

- 5.12.2. без укладання договору про пайову участь в утриманні об`єкта благоустрою, або строк дії якого закінчився, або припинений у порядку, встановленому договором;

- 5.12.3. у разі відсутності рішень Чернігівської міської ради, її виконавчих органів;

- 5.12.4. у разі невідповідності дозвільним документам, з відхиленням від проекту;

- 5.12.5. у разі невідповідності будівельним нормам;

- 5.12.6. у разі відсутності документів, що підтверджують право власності (користування) земельною ділянкою під встановленими тимчасовими об`єктами, або використання земельної ділянки не за цільовим призначенням;

- 5.12.7. використання об`єктів не за призначенням;

- 5.12.8. у разі відсутності паспорту прив`язки, або у разі, якщо він анульований, або строк його дії закінчився;

- 5.12.9. безхазяйні об`єкти.

- 5.12.10. самовільне спорудження над водопровідними, каналізаційними та іншими мережами, пристроями будь-яких будівель та предметів благоустрою, складання будівельних матеріалів і предметів ближче ніж за 5 м від осі водопровідних і каналізаційних мереж і пристроїв у межах охоронних санітарних зон, без погодження із балансоутримувачем таких мереж, у порушення норм охорони централізованих систем водопостачання і водовідведення та порушення державних будівельних норм.

Відповідно до пункту 5.14 Правил благоустрою міста Чернігова виявлення об`єктів здійснюється уповноваженим органом, про що складається акт, в якому має бути зазначено: дата, час, місце складання акту; прізвище, ім`я, по батькові, посада та підпис особи, яка склала даний акт; місце розміщення (встановлення) об`єктів; опис об`єктів: геометричні розміри, матеріал, наявність підключення до електричних та водопостачальних мереж; відомості про особу (за наявності).

Уповноважений орган на виявлений об`єкт, у разі можливості, розміщує інформаційне повідомлення (наклейка) з повідомленням про необхідність протягом двох тижнів власнику/користувачу з`явитись до уповноваженого органу та надати дозвільні документи на розміщення об`єкта. Факт розміщення повідомлення фіксується фото- або відеозасобами. Дане повідомлення розміщується на офіційному веб-порталі Чернігівської міської ради. (пункт 5.15)

Пунктами 5.16 - 5.21 Правил благоустрою міста Чернігова передбачено, що у разі нез`явлення власника/користувача протягом вказаного у повідомленні строку, ненадання дозвільних документів, акт та матеріали фото- або відеофіксації уповноваженим органом подаються на розгляд Комісії з демонтажу незаконно розміщених об`єктів на території міста Чернігова (далі - Комісія з демонтажу), створеної рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради.

Проведення демонтажу незаконно розміщених об`єктів на території міста здійснюється за рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради, прийнятого за пропозицією Комісії з демонтажу.

За необхідності, з метою запобігання виникненню аварійних чи інших ситуацій, що несуть загрозу життю чи здоров`ю людей, їх майну або ліквідації таких ситуацій, демонтаж незаконно розміщених об`єктів здійснюється уповноваженим органом без пропозиції Комісії з демонтажу та без рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради, на підставі акту, складеного уповноваженим органом.

Протягом п`яти робочих днів з моменту прийняття рішення уповноваженим органом надсилається відповідне повідомлення власнику/користувачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення або надається під розписку (у разі встановлення). Також готується попередження з посиланням на відповідне рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради про демонтаж і наклеюється на незаконно розміщені об`єкти з проведенням фотофіксації.

Протягом зазначеного терміну власник/користувач зобов`язаний за власний рахунок здійснити демонтаж незаконно розміщених об`єктів та провести відновлення порушеного благоустрою на місці його розміщення.

У разі невиконання власником/користувачем вимог щодо добровільного демонтажу незаконно розміщених об`єктів та відновлення благоустрою протягом терміну, зазначеного у рішенні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, уповноважений орган забезпечує проведення такого власними силами або із залученням на договірних засадах інших суб`єктів господарювання, які володіють необхідним для цього обладнанням та технікою. Всі організаційні дії, пов`язані з демонтажем незаконно розміщених об`єктів, здійснює уповноважений орган.

Підпунктом 9.1.1 пункту 9.1 розділу 9 Правил благоустрою міста Чернігова передбачено, що суб`єкти у сфері благоустрою при здійсненні своїх прав та обов`язків зобов`язані встановлювати тимчасові споруди, малі архітектурні форми тощо на підставі розроблених відповідно до чинного законодавства України проектів та дозволів, підтримувати їх зовнішній вигляд у належному технічному стані та естетичному вигляді; не встановлювати та не користуватися тимчасовими спорудами та малими архітектурними формами тощо після закінчення строку дії дозволів на їх встановлення.

Суд звертає увагу, що в оскаржуваному приписі від 13.03.2020 інспектором відділу контролю за благоустроєм КП Муніципальна варта Холодьоном М.О. не зазначено будь-якого порушення законодавства у сфері благоустрою вчинене саме ФОП ОСОБА_1 , а також встановлено термін для демонтажу паркана до 18.03.2020 і в той самий час у вимозі № 012/ТО від 12.03.2020 зазначено про необхідність звернення до КП Муніципальна варта Чернігівської міської ради із правовстановлюючими документами на дану конструкцію та документи, що засвідчують особу, у термін до 18.03.2020 (а.с. 13, 183-186).

В оскарженому приписі також не зазначено причини та умови, які виявив інспектор, і які можуть спричинити порушення благоустрою міста та не визначено про неналежне утримання якого саме об`єкта благоустрою міста Чернігова такий припис винесений.

Позивач у позові стверджує, що спірний паркан розміщено на орендованій ним земельній ділянці загальною площею 1,2687 га з кадастровим номером 7410100000:01:036:0217, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Щорса 57-б (нині вул . Мазепи ).

Разом з тим, відповідачі не надали належних та допустимих доказів, які б дали можливість встановити, що спірний паркан розміщено на об`єкті благоустрою (земельній ділянці з кадастровим номером 74101000000:01:036:0547).

Отже, припис є засобом реагування на виявлені під час перевірки КП Муніципальна варта порушення законодавства у сфері благоустрою, що свідчить про необхідність проведення уповноваженими особами відповідача перевірки у спосіб та у порядку, що передбачені відповідним нормативно-правовим актом, для винесення припису. Разом з тим, як слідує із матеріалів справи, така перевірка відповідачами не проводилась.

Відповідно до частини другої статті 2 КАС України в чинній редакції у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Враховуючи вищевикладені висновки, оскаржуваний припис зазначеним критеріям не відповідає.

Згідно частини першої статті 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права.

Частинами першою та другою статті 6 КАС України визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

У Рішенні від 20.10.2011 у справі Рисовський проти України Європейський суд з прав людини підкреслив особливу важливість принципу належного урядування . Він передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси. Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов`язків.

Вказана позиція підтверджує висновки суду у справі, що розглядається щодо невідповідності оскарженого припису принципу належного урядування.

Відтак, враховуючи вищенаведене, суд вважає за необхідне позов задовольнити повністю шляхом визнання протиправним та скасування припису № 000934 від 13.03.2020 КП Муніципальна варта Чернігівської міської ради.

Відповідно до положень статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, враховуючи відсутність судових витрат позивача, їх розподіл не здійснюється.

Керуючись ст. ст.139, 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Комунального підприємства Муніципальна варта Чернігівської міської ради, інспектора-ревізора відділу контролю за благоустроєм Комунального підприємства Муніципальна варта Чернігівської міської ради Холодьона М.О. про визнання протиправним та скасування припису - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати припису № 000934 від 13.03.2020 КП Муніципальна варта Чернігівської міської ради.

Рішення суду набирає законної сили в порядку статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Повний текст рішення виготовлено 25 травня 2020 року.

Суддя О.Є. Ткаченко

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.05.2020
Оприлюднено26.05.2020
Номер документу89432028
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —620/958/20

Ухвала від 23.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 23.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Постанова від 07.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Постанова від 07.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 12.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 23.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 23.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Рішення від 25.05.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Ткаченко О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні