Рішення
від 26.05.2020 по справі 910/17925/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

26.05.2020Справа № 910/17925/19

За позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю Добрі Ліки

до: Товариства з обмеженою відповідальністю "Смайл Сервіс"

про: стягнення 45 540,74 грн.

Суддя: Шкурдова Л.М.

Секретар с/з Масна А.А.

Представники:

від позивача - Ампілогова Ю.Б., за дов.

від відповідача - не з`явився

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Господарським судом міста Києва розглядається справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Добрі Ліки до Товариства з обмеженою відповідальністю "Смайл Сервіс" про стягнення 45 540,74 грн.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 02.03.2020 року призначено здійснювати розгляд справи №910/17925/19 з повідомленням сторін.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем зобов`язання за Договором про медикаментозне забезпечення застрахованих осіб №641-17 від 21.08.2017 щодо оплати в повному обсязі наданих позивачем послуг, в зв`язку з чим у відповідача перед позивачем виникла заборгованість в розмірі 45 540,74 грн.

Відповідач своїм правом на надання відзиву не скористався, у судове засідання не з`явився, про причини своєї неявки суд не повідомив, про час та місце розгляду справи був належним чином повідомлений.

У судовому засіданні 26.05.2020 року було оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

21 серпня 2017 року між Товариством з обмеженою відповідальністю ДОБРІ ЛІКИ (виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю СМАЙЛ СЕРВІС (замовник) укладено Договір №641-17 про медикаментозне забезпечення застрахованих осіб від 21.08.2017 року (далі - Договір).

Відповідно до п.1.1. Договору виконавець зобов`язується передавати лікарські засоби та вироби медичного призначення (товар) для клієнтів замовника, в порядку та на умовах, передбачених цим Договором.

Згідно з п.1.2. Договору замовник на умовах цього Договору сплачує виконавцю вартість медикаментів та виробів медичного призначення, виданих застрахованим особам замовника.

Відповідно до п.3.1. Договору виконавець кожного 15 числа та 30 (31) числа поточного місяця повинен надати замовнику 2 примірники Реєстру накладних (замовлень) (додаток №3) до якого додаються у 1-му екземплярі видаткові накладні, включені в реєстр за звітний період.

Згідно з п.3.2. Договору замовник не пізніше 10 банківських днів з дати надходження реєстру та доданих до нього видаткових накладних зобов`язаний підписати та повернути виконавцю 2-й примірник Реєстру накладних (замовлень) і 2 примірника Акту наданих послуг. У разі непогодження із Реєстром накладних (замовлень) , замовник в той же строк повинен надати виконавцю мотивовану відмову від його підписання. Якщо у зазначеній у цьому пункті строк замовником не надано виконавцю підписаний замовником примірник Реєстру накладних (замовлень) або письмову мотивовану відмову від підписання наданого Реєстру накладних (замовлень), то такий Реєстр накладних (замовлень) вважається прийнятим замовником без зауважень, а вказана у ньому сума - визнаною замовником, що підлягає оплаті. У разі виникнення розбіжностей і неузгодженостей Реєстру, та в кінці кожного кварталу проводиться взаємна звірка проведення розрахунків. Складення Акту звірки у строки, передбачені цим договором, покладається на виконавця, а у разі виникнення розбіжностей - на сторону, яка виявила розбіжності.

Як вбачається з матеріалів справи позивачем було надано відповідачу Реєстр накладних-замовлень за період жовтень місяць 2018 року, рахунки №№1407, 1407а від 27.11.2018 року та наступні видаткові накладні, а саме №62523 від 10.10.2018р. на загальну суму 193,30 грн., №62512 від 10.10.2018р. на загальну суму 579,59 грн., №62572 від 12.10.2018р. на загальну суму 855,05 грн., №62577 від 12.10.2018р. на загальну суму 532,15 грн., №62646 від 18.10.2018р. на загальну суму 116,15 грн.,№62644 від 18.10.201 8р. на загальну суму 1 666,17 грн.,№35944 від 18.10.2018р. на загальну суму 231,90 грн.,№62648 від 18.10.2018р. на загальну суму 413,55 грн.,№62647 від 18.10.2018р. на загальну суму 597,60 грн.,№62649 від 18.10.2018р. на загальну суму 107,80 грн.,№62650 від 18.10.2018р. на загальну суму 986,67 грн.,№62664 від 19.10.2018р. на загальну суму 776,40 грн.,№62689 від 22.10.2018р. на загальну суму 1 153,95 грн.,№62696 від 22.10.2018р. на загальну суму 282,45 грн.,№62700 від 22.10.2018р. на загальну суму 570,50 грн.; реєстр накладних-замовлень за період жовтень місяць 2018 року, рахунок №1333 від 02.11.2018 року та видаткові накладні, а саме №ДЗ-Чк-0010968 від 12.10.2018р. на загальну суму 692,79 грн.,№ДЗ-Чк-0011 192 від 13.10.2018р. на загальну суму 489,15 грн., №ДЗ-Чк-0012122 від 17.10.2018р. на загальну суму 424,00 грн., №ДЗ-Чк-0011999 від 17.10.2018р. на загальну суму 2 376,50 грн., №ДЗ-Чк-00 12000 від 17.10.2018р. на загальну суму 884,01 грн., №ДЗ-Чк-0012480 від 18.10.2018р. на загальну суму 466,88 грн., №ДЗ-Чк-0012346 від 18.10.2018р. на загальну суму 1 248,55 грн., №ДЗ-Чк-0012340 від 18.10.2018р. на загальну суму 2 887,27 грн., №ДЗ-Чк-0012455 від 18.10.2018р. на загальну суму 6 920,39 грн.; реєстр накладних-замовлень за період жовтень - листопад місяці 2018 року, рахунок №№1406 від 27.11.2018 року та видаткові накладні, а саме №ДФ-Чк-0001139 від 31.10.2018р. на загальну суму 4 422,41 грн.,№ДФ-Чк-0001323 від 01.11.2018р. на загальну суму 202,40 грн.; реєстр накладних-замовлень за період жовтень - листопад 2018 року, рахунки №№1408, 1408а від 27.11.2018 року та видаткові накладні, а саме №ДЗ-Чк-0012838 від 19.10.2018р. на загальну суму 793,91 грн., №ДЗ-Чк-0012853 від 20.10.2018р. на загальну суму 536,96 грн., №ДЗ-Чк-0013883 від 24.10.2018р. на загальну суму 814,14 грн., №ДЗ-Чк-0014563 від 27.10.2018р. на загальну суму 2 016,82 грн., №ДЗ-Чк-0014577 від 27.10.2018р. на загальну суму 1 492,57 грн., №ДЗ-Чк-0014677 від 27.10.2018р. на загальну суму 680,53 грн., №ДЗ-Чк-0014971 від 29.10.2018р. на загальну суму 377,90 грн., №ДЗ-Чк-0015487 від 31.10.2018р. на загальну суму 433,89 грн., №ДЗ-Чк-0015535 від 31.10.2018р. на загальну суму 455,84 грн.,№ДЗ-Чк-0016562 від 04.11.2018р. на загальну суму 6 128,48 грн.,№ДЗ-Чк-0015878 від 01.11.201 8р. на загальну суму 1 259,83 грн., №ДЗ-Чк-0016561 від 04.11,2018р. на загальну суму 472,45 грн.; Акт звірки взаєморозрахунків за Договором №641-17 про медикаментозне забезпечення застрахованих осіб від 21.08.2017 року у 2-х примірниках.

Матеріли справи не містять доказів повернення відповідачем позивачу вищезазначених документів, або надання мотивованої відмови від їх підписання, в зв`язку з чим надані послуги вважаються прийнятими відповідачем.

Згідно з ч. 1 ст. 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Відповідно до ч. 1 ст. 903 ЦК України якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов`язаний оплатити надану йому послуг в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.

Відповідно до ст. 526 ЦК України та ч. 1 ст. 193 ГК України зобов`язання мають виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог законодавства, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Статтею 629 ЦК України передбачено, що договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст. 525 Цивільного кодексу України).

Відповідно до ч. 1 статті 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

З матеріалів справи вбачається, що будь-які докази на підтвердження оплати виставлених позивачем рахунків в повному обсязі відсутні. Крім того, відповідачем не спростовано належним чином сам факт надання послуг позивачем.

З огляду на викладене суд приходить до висновку про задоволення вимог позивача про стягнення з відповідача 45 540,74 грн.

Відповідно до ч.1 ст.129 ГПК України судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст. ст.74, 76-80, 129, 236 - 240 ГПК України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Смайл Сервіс" (01103, м.Київ, вул.Кіквідзе, буд.14-В, літера А, кімната 4, код ЄДРПОУ 36184197) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Добрі Ліки (04108, м.Київ, вул.Мостицька, буд.20, офіс 1, код ЄДРПОУ 3713667) 45 540 (сорок п`ять тисяч п`ятсот сорок) грн 74 коп - суму боргу та 1921 (тисячу дев`ятсот двадцять одну) грн 00 коп - витрати по сплаті судового збору.

3. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили через 20 днів з моменту виготовлення повного тексту рішення в разі не оскарження його в установленому порядку. Рішення може бути оскаржене в 20-денний строк до Північного апеляційного господарського суду.

Суддя Шкурдова Л.М.

Дата складення тексту судового рішення: 28.05.2020 р.

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.05.2020
Оприлюднено29.05.2020
Номер документу89483888
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/17925/19

Ухвала від 16.07.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Рішення від 26.05.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 14.04.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 02.03.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 14.01.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 23.12.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні