Постанова
від 28.05.2020 по справі 944/6281/19
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 травня 2020 рокуЛьвівСправа № 944/6281/19 пров. № А/857/5165/20 Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Шевчук С.М.,

суддів Кухтея Р.В., Носа С.П.,

секретаря судового засідання Ігнатищ Л.М.,

представника позивача Шамборського А.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 09 квітня 2020 року (рішення ухвалене судом у м. Львів у складі головуючого судді Клименко О.М., в порядку спрощеного позовного провадження, повний текст рішення суду складено 09 квітня 2020 року) у справі № 944/6281/19 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Державної установи "Львівський спеціалізований центр підготовки поліцейських" про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії, суд, -

ВСТАНОВИВ:

І. ОПИСОВА ЧАСТИНА

В грудні 2019 року ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом, в якому просив:

визнати протиправними дії Державної установи "Львівський спеціалізований центр підготовки поліцейських" (ідентифікаційний код юридичної особи - 41374577; 79040, м. Львів, вул. Збиральна, 28) в частині відмови у призначенні йому одноразової грошової допомоги;

зобов`язати Державну установу "Львівський спеціалізований центр підготовки поліцейських" (ідентифікаційний код юридичної особи - 41374577; 79040, м. Львів, вул. Збиральна, 28) призначити та виплатити йому (РНОКПП НОМЕР_1 ; АДРЕСА_1 ) одноразову грошову допомогу відповідно до п.4 ч.1 ст. 97 Закону України "Про Національну поліцію" у зв`язку із встановленням третьої групи інвалідності в 70-кратному розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 01 січня календарного року, в якому буде прийнято рішення про виплату.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 09 квітня 2020 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено повністю.

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції позивач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просив скасувати рішення суду та ухвалити нове, яким позовні вимоги задовольнити повністю.

Апеляційна скарга позивачем обґрунтована тим, що формальна підстава звільнення його зі служби в поліції у зв`язку із скороченням штатів не спростовує того факту, що на день звільнення зі служби в поліції станом на 12.04.2019 року він був непридатний до подальшого проходження служби в поліції у зв`язку із наявністю у нього захворювання, пов`язаного з проходженням служби в поліції, в результаті якого в подальшому до спливу 6 місяців після звільнення зі служби йому було встановлено ІІІ групу інвалідності. Таким чином, вказує, що він мав бути звільнений зі служби в поліції саме через хворобу - за рішенням медичної комісії про непридатність до служби в поліції, і у зв`язку з чим набув право на призначення йому одноразової грошової допомоги. При цьому зазначає, що відсутні будь-які докази того та відповідачем такі докази до суду не подані, які б свідчили про те, що захворювання у нього в результаті яких в нього настала інвалідність ІІІ групи, та саме встановлення інвалідності є наслідком вчинення ним дій у стані алкогольного, наркотичногочи токсичного сп`яніння, чи навмисного спричинення ним самому собі тілесного ушкодження, іншої шкоди своєму здоров`ю, чи подання ним свідомо неправдивої інформації про призначення і виплату одноразової грошової допомоги. Крім того, є відсутня жодна інформація щодо порушення будь-якого кримінального провадження за фактом подання ним завідомо неправдивої інформації про призначення і виплату йому одноразової грошової допомоги. Також зазначає, що будь-які підстави для відмови йому у призначенні та виплаті одноразової грошової допомоги, вичерпний перелік яких міститься у ст. 101 Закону України Про Національну поліцію , є відсутні. Тому, є абсолютно встановлено його безперечне право на отримання вказаної одноразової грошової допомоги у зв`язку з чим, відповідач за результатами розгляду матеріалів про призначення вказаної одноразової грошової допомоги мав прийняти рішення про її призначення.

28 травня 2020 року відповідач подав відзив на апеляційну скаргу, який подано поза межами встановленого строку, а тому колегією суддів до уваги не береться.

Відповідач був повідомлений про дату, час та місце розгляду апеляційної скарги у відповідності до вимог ст.124 КАС України, шляхом надіслання повідомлень засобами поштового зв`язку, що підтверджується зворотними рекомендованими повідомленнями про вручення поштового відправлення В судове засідання не прибув, про причини неприбуття не повідомили. Клопотань про відкладення слухання справи не направляв.

ІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи обставини, що ОСОБА_1 має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни - учасників бойових дій відповідно до посвідчення серії НОМЕР_2 , виданого ГУ МВС України у Львівській області (а.с.9).

Наказом начальника Державної установи "Львівський спеціалізований центр підготовки поліцейських" від 11 квітня 2019 року №22о/с "По особовому складу" ОСОБА_1 , майора поліції, начальника курсу стройового відділення Державної установи "Львівський спеціалізований центр підготовки поліцейських" звільнено з 12 квітня 2019 року зі служби в поліції відповідно до пункту 4 частини першої статті 77 Закону України "Про Національну поліцію" (у зв`язку із скороченням штатів або проведенням організаційних заходів). Стаж служби в поліції для виплати одноразової грошової допомоги при звільненні зі служби в поліції становить 16 років 11 місяців 13 днів.

Відповідно до довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією серії 12ААБ №311527 від 15 серпня 2019 року ОСОБА_1 встановлено третю групу інвалідності у зв`язку із захворюванням пов`язаним з проходженням служби в поліції (а.с.11).

Відповідно до довідки про результати визначення у застрахованої особи ступеня втрати професійної працездатності у відсотках серії 12ААА №011065 від 15 серпня 2019 року ОСОБА_1 встановлено 45% ступеня втрати професійної працездатності у зв`язку із захворюванням пов`язаним з проходженням служби в поліції (а.с.12-13).

Згідно Виписки з акту огляду медико-соціальною експертною комісією до довідки серії 12ААБ №311527 від 15 серпня 2019 року ОСОБА_1 встановлено третю групу інвалідності у зв`язку із захворюванням пов`язаним з проходженням служби в поліції (а.с.14).

Листом Державної установи "Львівський спеціалізований центр підготовки поліцейських" від 29 жовтня 2019 року №360/52/01-2019 позивача повідомлено, що відповідно до листа від 21 жовтня 2019 року №4115/29/2/01-2019 Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку Національної поліції України вказано, що правові підстави для призначення ОСОБА_1 грошової допомоги відсутні (а.с.18).

У листі Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку Національної поліції України від 21 жовтня 2019 року №4115/29/2/01-2019 зазначено, що відповідно до інформації, відображеної кадровою службою у розділі "Відмітка кадрового підрозділу" заяви (рапорту) ОСОБА_1 про виплату одноразової грошової допомоги, у зв`язку із встановленням ІІІ групи інвалідності внаслідок захворювання, пов`язаного з проходженням служби в поліції, ОСОБА_1 звільнений зі служби в поліції відповідно до пункту 4 частини 1 статті 77 Закону, у зв`язку із скороченням штатів або проведенням організаційних заходів.Зазначили, що у випадку, якщо у поліцейського виявлено захворювання, що унеможливлює його подальше проходження служби в поліції, останній підлягає звільненню на підставі пункту 2 частини першої статті 77 Закону "через хворобу", за рішенням військово-лікарської комісії.Ураховуючи викладене, у випадках звільнення поліцейського з причин не пов`язаних із захворюванням, пораненням (контузією, травмою або каліцтвом) правові підстави для призначення допомоги відсутні".

Вважаючи дії відповідача щодо відмови в призначенні виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням ІІІ групи інвалідності протиправними, позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду.

ІІІ. ОЦІНКА СУДУ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ

Ухвалюючи рішення про відмову у задоволенні адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що відповідач правомірно відмовив позивачу у призначенні виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням йому ІІІ групи інвалідності, оскільки в даному випадку відсутня одна з обов`язкових умов для призначення одноразової грошової допомоги колишньому поліцейському, яка передбачена пунктом четвертим частини першої статті 97 Закону України "Про Національну поліцію", а саме причина звільнення позивача не зумовлена захворюванням або пораненням, пов`язаним з проходженням служби в органах внутрішніх справ або поліції, що виключає можливість призначення такої одноразової грошової допомоги позивачу.Вказана позиція суду узгоджується із правовою позицією, викладеною у постанові Верховного Суду від 15 квітня 2019 року у справі №823/1798/18.

ІV. ПОЗИЦІЯ АПЕЛЯЦІЙНОГО СУДУ

Перевіривши за наявними у справі матеріалами доводи, викладені у апеляційній скарзі, правильність застосування судами норм матеріального та процесуального права і правової оцінки обставин у справі у межах, визначених статтею 308 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України), колегія суддів встановила таке.

Відповідно до частини другої статті 97 Закону України "Про Національну поліцію", порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейського встановлюється Міністерством внутрішніх справ України.

Наказом Міністерства внутрішніх справ України №4 від 11 січня 2016 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 січня 2016 року за №163/28293, затверджено Порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейського (далі - Порядок №4).

Відповідно до пункту 1 Розділу І Порядку №4 ці Порядок та умови визначають механізм оформлення і виплати одноразової грошової допомоги (далі - ОГД) у разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейських центрального органу управління поліції, територіальних органів поліції, міжрегіональних територіальних органів Національної поліції, установ та організацій, що належать до сфери управління Національної поліції України (далі - органи поліції), поліцейських в т.ч. слухачів та курсантів вищих навчальних закладів із специфічними умовами навчання, які здійснюють підготовку поліцейських (далі - навчальних закладів), поліцейських, відряджених до інших органів державної влади, установ, організацій (далі - інших органів).

Згідно з підпунктом 4 пункту 4 Розділу І Порядку №4 випадки, за яких призначається одноразова грошова допомога у разі загибелі (смерті), інвалідності чи втрати працездатності поліцейського: пов`язаного з проходженням служби в поліції, органах внутрішніх справ (пункт 4 частини першої статті 97 Закону) - обставина, яка виникла внаслідок захворювання, поранення (контузії, травми або каліцтва), пов`язаних з проходженням ним служби в органах внутрішніх справ або поліції крім випадків, зазначених у підпунктах 1, 2 цього пункту.

Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Розділу ІІ Порядку №4 днем виникнення права на отримання одноразової грошової допомоги є у разі встановлення поліцейському інвалідності - дата з якої встановлено інвалідність, що зазначена в довідці до акту огляду медико-соціальної експертної комісії, у разі відсутності дати з якої встановлено інвалідність - дата видачі довідки до акту огляду медико-соціальної експертної комісії.

Пунктом 2 Розділу ІІ Порядку №4 передбачено, що одноразова грошова допомога у разі загибелі (смерті) поліцейського чи втрати працездатності поліцейського призначається та виплачується у випадках та в розмірах, визначених Законом України "Про Національну поліцію", особам, які мають право на її отримання, відповідно до цього Закону.

Відповідно до пункту 3 Розділу ІІІ Порядку №4 заява (рапорт) про виплату одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейського (додаток 1) подається керівнику органу поліції, навчального закладу за останнім місцем проходження служби поліцейським або за останнім місцем проходження поліцейським служби перед відрядженням до інших органів (далі - останнім місцем проходження служби).

У разі коли такий орган (заклад, установу) ліквідовано, заява подається до органу (закладу, установи) за місцем зберігання особової справи.

Перелік документів, які подаються поліцейським для виплати одноразової грошової допомоги у разі часткової втрати працездатності без визначення інвалідності чи в разі визначення інвалідності визначений пунктом 5 Розділу ІІІ Порядку №4.

Згідно із підпунктами 1, 2, 3, 7 Розділу IV Порядку №4 у місячний строк з дня реєстрації документів, зазначених у пунктах 4, 6 розділу ІІІ, фінансові підрозділи готують висновок про призначення одноразової грошової допомоги, за встановленою формою (додаток 2).

У разі надсилання запитів до інших органів (підрозділів) поліції, підприємств, установ, організацій, заявника, строк підготовки висновку про призначення одноразової грошової допомоги, може бути продовжено, до отримання відповідної інформації, для його належного оформлення, але не більш як на два місяці з дня відправлення запиту.

Висновок про призначення одноразової грошової допомоги складається працівником фінансового підрозділу і підписується керівниками фінансового та кадрового підрозділів органу поліції, навчального закладу, в якому поліцейський проходить (проходив) службу.

Висновок про призначення одноразової грошової допомоги затверджує/відмовляє:

по центральному органу управління поліції, керівникам міжрегіональних територіальних органів Національної поліції, територіальних органів поліції, закладів та установ, що належать до сфери управління Національної поліції України - Голова Національної поліції України або особа, на яку покладено виконання таких функцій;

у територіальних органах поліції, міжрегіональних територіальних органах Національної поліції, закладах та установах, що належить до сфери управління Національної поліції України - керівник відповідного органу, закладу, установи або особа, на яку покладено виконання таких функцій.

у навчальних закладах - керівник відповідного органу, закладу або особа, на яку покладено виконання таких функцій.

Рішення про призначення виплати одноразової грошової допомоги приймається керівником органу поліції або навчального закладу у якому проходив (проходить) службу поліцейський, у п`ятнадцятиденний строк з дня затвердження висновку, шляхом видання наказу про виплату такої допомоги, а в разі відмови - письмовим повідомленням заявника із зазначенням підстав такої відмови.

Розрахунок потреби в коштах для виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейського подається органами поліції до фінансового підрозділу центрального органу управління поліції, навчальними закладами до фінансового підрозділу Міністерства внутрішніх справ за встановленою формою (додаток 3).

Одноразова грошова допомога виплачується в порядку черговості відповідно до дати прийняття рішення про її призначення, але не пізніше двох місяців із дня прийняття зазначеного рішення, а в разі надходження коштів пізніше цього терміну - протягом п`яти робочих днів після їх надходження, в межах та за рахунок коштів, передбачених державним бюджетом на утримання органів поліції або навчальних закладів.

Таким чином, призначенню та виплаті одноразової грошової допомоги особі передує складання та затвердження висновку про її призначення, що здійснюється після встановлення наявності у особи права на отримання одноразової грошової допомоги відповідно до вимог Закону України "Про Національну поліцію".

Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 97 Закону України "Про Національну поліцію" одноразова грошова допомога в разі загибелі (смерті), визначення втрати працездатності поліцейського (далі - одноразова грошова допомога) є соціальною виплатою, гарантованою допомогою з боку держави, яка призначається і виплачується особам, які за цим Законом мають право на її отримання, у разі визначення поліцейському інвалідності внаслідок захворювання, поранення (контузії, травми або каліцтва), пов`язаних з проходженням ним служби в органах внутрішніх справ або поліції, протягом шести місяців після звільнення його з поліції внаслідок причин, зазначених у цьому пункті.

Отже, зазначене положення Закону України "Про Національну поліцію" застосовується виключно за обов`язкової одночасної наявності, щонайменше трьох умов (причина інвалідності, час настання інвалідності та причина звільнення), а саме:

- причиною інвалідності є захворювання, поранення (контузії, травми або каліцтва), пов`язаних з проходженням служби в органах внутрішніх справ або поліції;

- інвалідність повинна бути встановлена до моменту звільнення або не пізніше, ніж протягом шести місяців після звільнення особи з поліції;

- причина звільнення такої особи з поліції повинна бути зумовлена захворюванням або пораненням, пов`язаним з проходженням служби в органах внутрішніх справ або поліції.

Оцінюючи наявність умов для призначення виплати позивачу одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням йому ІІІ групи інвалідності в контексті норм пункту четвертого частини першої статті 97 Закону України "Про Національну поліцію" суд зазначає наступне.

Як слідує з матеріалів справи наказом начальника Державної установи "Львівський спеціалізований центр підготовки поліцейських" від 11 квітня 2019 року №22о/с "По особовому складу" позивача звільнено з 12 квітня 2019 року зі служби в поліції відповідно до пункту 4 частини першої статті 77 Закону України "Про Національну поліцію" (у зв`язку із скороченням штатів або проведенням організаційних заходів). Відповідно до довідки до акту огляду медико-соціальною експертною комісією серії 12ААБ №311527 від 15 серпня 2019 року позивачу встановлено третю групу інвалідності у зв`язку із захворюванням пов`язаним з проходженням служби в поліції.

Таким чином, з наведеного вбачається, що позивачу встановлено третю групу інвалідності у зв`язку із захворюванням пов`язаним з проходженням служби в поліції не пізніше, ніж протягом шести місяців після звільнення його з поліції, що відповідає вимогам пункту четвертого частини першої статті 97 Закону України "Про Національну поліцію". Разом з тим, суд звертає увагу на те, що третьою обов`язковою умовою для призначення особі одноразової грошової допомоги є причина звільнення такої особи з поліції, яка повинна бути зумовлена захворюванням або пораненням, пов`язаним з проходженням служби в органах внутрішніх справ або поліції.

Тобто, для набуття права на отримання одноразової грошової допомоги за пунктом четвертим частини першої статті 97 Закону України "Про Національну поліцію" поліцейського має бути звільнено зі служби в поліції на підставі пункту другого частини першої статті 77 Закону України "Про Національну поліцію", а саме: через хворобу - за рішенням медичної комісії про непридатність до служби в поліції.

Проте, наказом начальника Державної установи "Львівський спеціалізований центр підготовки поліцейських" від 11 квітня 2019 року №22о/с "По особовому складу" позивача звільнено зі служби в поліції відповідно до пункту 4 частини першої статті 77 Закону України "Про Національну поліцію" (у зв`язку із скороченням штатів або проведенням організаційних заходів).

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що відповідач правомірно відмовив позивачу у призначенні виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням йому ІІІ групи інвалідності, оскільки в даному випадку відсутня одна з обов`язкових умов для призначення одноразової грошової допомоги колишньому поліцейському, яка передбачена пунктом четвертим частини першої статті 97 Закону України "Про Національну поліцію", а саме причина звільнення позивача не зумовлена захворюванням або пораненням, пов`язаним з проходженням служби в органах внутрішніх справ або поліції, що виключає можливість призначення такої одноразової грошової допомоги позивачу.

Вказана позиція суду узгоджується із правовою позицією, викладеною у постанові Верховного Суду від 15 квітня 2019 року у справі №823/1798/18.

Доводи скаржника про те, що формально його було звільнено зі служби в поліції за іншою підставою - за пунктом четвертим статті 77 Закону України "Про Національну поліцію" (у зв`язку із скороченням штатів або проведенням організаційних заходів), а також на те, що така формальна підстава звільнення його зі служби не спростовує того факту, що на день звільнення зі служби в поліції станом на 12 квітня 2019 року він був непридатний до подальшого проходження служби в поліції, у зв`язку з чим він мав би бути звільнений зі служби в поліції саме через хворобу (за рішенням медичної комісії про непридатність до служби в поліції) відповідно до пункту другого частини першої статті 77 Закону України "Про Національну поліцію" апеляційним судом до уваги не беруться, з огляду на наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, на дату виникнення спірних правовідносин, наказ про звільнення позивача відповідно до пункту 4 частини 1 статті 77 Закону, у зв`язку із скороченням штатів або проведенням організаційних заходів був чинним, в установленому порядку протиправним судом не визнавався, змін до вказаного наказу внесено не було. У вказаному наказі чітко, відповідно до вимог законодавства вказано причину звільнення позивача, а відтак, у суду відсутні будь-які обґрунтовані підстави для його неврахування під час розгляду даної адміністративної справи.

Отже, з урахуванням викладеного, суд надає оцінку фактичним обставинам справи, положенням законодавства та підставам для виплати такої допомоги, які існували на дату винесення відповідачем відмови позивачу у виплаті одноразової допомоги.

Посилання скаржника в апеляційній скарзі на те, що статтею 101 Закону України "Про Національну поліцію" визначено вичерпний перелік підстав, за яких призначення і виплата одноразової грошової допомоги не здійснюється і серед них відсутні підстави за яких йому може бути відмовлено у її виплаті, є безпідставними з огляду на наступне.

Відповідно до статті 101 Закону України "Про Національну поліцію" призначення і виплата одноразової грошової допомоги не здійснюються, якщо загибель (смерть), поранення (контузія, травма або каліцтво), інвалідність, часткова втрата працездатності без визначення інвалідності поліцейського є наслідком:

а) учинення ним діяння, яке є кримінальним або адміністративним правопорушенням;

б) учинення ним дій у стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп`яніння;

в) навмисного спричинення собі тілесного ушкодження, іншої шкоди своєму здоров`ю або самогубства (крім випадку доведення особи до самогубства, який доведений судом);

г) подання особою свідомо неправдивої інформації про призначення і виплату одноразової грошової допомоги.

З аналізу цієї статті вбачається, що нею визначено вичерпний перелік підстав, за яких одна з умов для призначення виплати одноразової грошової допомоги, які передбачені пунктом четвертим частини першої статті 97 Закону України "Про Національну поліцію" є недотриманою, а саме, якщо загибель (смерть), поранення (контузія, травма або каліцтво), інвалідність, часткова втрата працездатності без визначення інвалідності поліцейського є наслідком тих діянь особи, перелік яких, зазначений у диспозиції цієї статті. Тобто вказана стаття Закону України "Про Національну поліцію" стосується лише однієї з тих трьох умов для призначення виплати одноразової грошової допомоги, які передбачені пунктом четвертим частини першої статті 97 Закону України "Про Національну поліцію" та визначає, за яких обставин ця умова є недотриманою. При цьому, зазначена норма статті 101 Закону України "Про Національну поліцію" жодним чином не нівелює обов`язку уповноваженого органу при вирішенні питання щодо призначення виплати одноразової грошової допомоги встановлювати наявність двох інших умов, які імперативно передбачені у пункті 4 частини першої статті 97 Закону України "Про Національну поліцію".

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що позовні вимоги є безпідставними та задоволенню не підлягають.

За таких обставин, колегія суддів приходить до висновку про те, що рішення суду першої інстанції є законним і не підлягає скасуванню, оскільки суд, всебічно перевіривши обставини справи, вирішив спір у відповідності з нормами матеріального права, що підлягають застосуванню до даних правовідносин; в ньому повно відображені обставини, що мають значення для справи, висновок суду щодо встановлених обставин і правові наслідки є правильними, а доводи апеляційної скарги його не спростовують.

Керуючись ст. 248, ст. 308, ст. 315, ст. 316, ст. 321, ст. 325, ст. 328, ст. 329 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.

Рішення Львівського окружного адміністративного суду від 09 квітня 2020 року у справі № 944/6281/19 залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя С. М. Шевчук судді Р. В. Кухтей С. П. Нос Повне судове рішення складено 28 травня 2020 року.

Дата ухвалення рішення28.05.2020
Оприлюднено28.05.2020
Номер документу89488457
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —944/6281/19

Постанова від 28.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Постанова від 28.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 28.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 28.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 07.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 07.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Рішення від 09.04.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 10.02.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 30.01.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

Яворівський районний суд Львівської області

Швед Н. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні