Рішення
від 25.05.2020 по справі 200/1555/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 травня 2020 р. Справа№200/1555/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кочанової П.В., при секретарі судового засідання Дяченка А.В., розглянувши у судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Управління соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації про застосування заходів реагування, -

за участі представників сторін:

представник позивача - Сологуб А.А.

представник відповідача - не з`явився

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Управління соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації, в якому просить суд застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) Управління соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації, розташованого за адресою: Донецька область, Олександрівський р-н, смт. Олександрівка, пл. Олександра Невського, 1 до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

В обґрунтування позовних вимог, позивач зазначає, що під час перевірки відповідача встановлені порушення, які створюють безпосередню загрозу виникнення пожежі, несуть загрозу життю та здоров`ю людей, перешкоджають вільній евакуації людей у разі настання надзвичайної ситуації (пожежі, аварії та ін.), ускладнюють гасіння пожежі.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 17 лютого 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Управління соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації про застосування заходів реагування за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 11 березня 2020 року.

У підготовчому засіданні 11 березня 2020 року судом оголошено перерву до 01 квітня 2020 року.

05 березня 2020 року через відділ документообігу та архівної роботи суду, представником відповідача надано відзив на позовну заяву, в обґрунтування якого зазначено те, що управління соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації є структурним підрозділом Олександрівської районної державної адміністрації, що утворюється головою райдержадміністрації, входить до її складу і в межах відповідної адміністративно - територіальної одиниці забезпечує виконання покладених на управління завдань. Відповідач вважає обраний позивачем захід реагування у вигляді припинення повного зупинення експлуатації (роботи) таким, що не в повній мірі відповідає критеріям пропорційності, так як зрозумілого обґрунтування застосуванню повного зупинення та заборони експлуатації приміщень відповідача, позивачем не наведено і належними доказами не доведено, що з урахуванням встановленого факту наявності порушень установлених законодавством вимог пожежної безпеки не дає підстав для висновку, що саме у такий спосіб буде досягнуто справедливого балансу між публічними інтересами та інтересами відповідача.

На підставі зазначеного, просив суд відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

23 березня 2020 року через відділ документообігу та архівної роботи суду представником відповідача надані пояснення, вмотивовані тим, що відповідно до статті 8 Господарського кодексу України, держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб`єктами господарювання . Зазначає, що, відповідач є органом державної влади, і не заноситься до суб`єктів господарювання, тобто не підлягає перевірці згідно вимог Кодексу цивільного захисту України, статті 6 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та доручення Прем`єр - міністра України від 11.12.2019 № 44205/1/1-19. В зв`язку з чим проведена перевірка відповідача 13.12.2019 та складений акт № 30 були здійснені незаконно, безпідставно, необґрунтовано, з порушенням чинного законодавства.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 01 квітня 2020 року продовжено строк підготовчого провадження по справі на тридцять днів та відкладено підготовче судове засідання по справі № 200/1555/20-а до 29 квітня 2020 року о 10:30 годині.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 29 квітня 2020 року закрито підготовче провадження та призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 25 травня 2020 року о 15:00 год.

У судове засідання, призначене на 25 травня 2020 року з`явився повноважний представник позивача, відповідач не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином. Разом з цим, до суду від відповідача надійшло клопотання про розгляд справи без участі останнього, просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Повноважний представник позивача у судовому засіданні просив суд задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Суд, заслухавши пояснення представника позивача, розглянувши подані сторонами документи та матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступне.

На підставі наказу Головного управління ДСНС України у Донецькій області 102 Державної пожежно-рятувальної частини від 11.12.2019 №140 "Про здійснення позапланової перевірки" (а.с.46-47), посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) за №30 від 12.12.2019 (а.с.48-49), головним інспектором Олександрівського районного відділу Головного управління ДСНС у Донецькій області, провідним інспектором Олександрівського районного відділу Головного управління ДСНС у Донецькій області проведено позапланову перевірку щодо дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки Управління соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації за адресою: смт.Олександрівка, пл.Олександра Невського,1.

За результатом проведеної перевірки складено акт від 13.12.2019 року № 30, яким встановлені порушення вимог Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417 (в акті - ППБУ), а саме:

- відповідним документом (наказом, інструкцією тощо) не встановлений протипожежний режим, який включає: порядок утримання шляхів евакуації; визначення спеціальних місць для куріння; порядок застосування відкритого вогню; порядок використання побутових нагрівальних приладів; порядок проведення тимчасових пожежонебезпечних робіт; порядок відключення від мережі електроживлення обладнання та вентиляційних систем у разі пожежі; порядок огляду й зачинення приміщень після закінчення роботи; порядок проходження посадовими особами навчання й перевірки знань з питань пожежної безпеки, а також проведення з працівниками протипожежних інструктажів та занять з пожежно-технічного мінімуму з призначенням відповідальних за їх проведення; порядок організації експлуатації і обслуговування наявних засобів протипожежного захисту; порядок проведення планово-попереджувальних ремонтів та оглядів електроустановок, опалювального, вентиляційного, технологічного та іншого інженерного обладнання; порядок дій у разі виникнення пожежі: порядок і способи оповіщення людей, виклику пожежно-рятувальних підрозділів, застосування засобів пожежогасіння; послідовність евакуації людей та матеріальних цінностей з урахуванням техніки безпеки (порушено Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом МВС України від 30 грудня 2014 року №1417, п.3 розділ II);

- плани евакуації людей на випадок пожежі не розроблено згідно вимог ДСТУ 7317:2013 (п.5 розділ II ППБУ),

- територія об`єкта, а також будинки, споруди, приміщення не забезпечені відповідними знаками безпеки. Знаки безпеки, їх кількість, а також місця їх встановлення повинні ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (ISO 6309:1987, IDT) та ГОСТ 12.4.026-76 (п.8 розділ II ППБУ),

- не пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року №444 Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях (пожежно-технічний мінімум) посадові особи (п.16 розділ II ППБУ),

- допускається улаштування на шляху для евакуації декоративне дерево (п.2.37 гл.2 розділу III ППБУ),

- з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів здійснено не за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в розподільчих коробах(п.1.6 гл.1 розділу IV ППБУ),

- допускається улаштування та експлуатація тимчасових електромереж в кабінеті №4 (п.1.8 гл.1 розділу IV ППБУ),

- відсутній акт прихованих робіт по прокладанню електромережі в підвісних конструкціях стелі (п.1.12 гл.1 розділу IV ППБУ),

- допускається складування горючих матеріалів (паперу, гардини) на відстані менше 1 м від електроустаткування в кабінеті № 1 (п.1.12 гл.1 розділу IV ППБУ),

- допускається складування горючих матеріалів (паперу, гардини) на відстані менше 1 м від електроустаткування в кабінеті № 2 (п.1.12 гл.1 розділу IV ППБУ),

- електрощит на вході, не оснащений схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту (плавкої вставки) (п.1.16 гл.1 розділу IV ППБУ),

- подовжувач встановлений на горючій основі в кабінеті № 7 не виконано з підкладанням під нього суцільного негорючого матеріалу (п.1.17 гл.1 розділу IV ППБУ),

- допускається використання несправної штепсельної вилки в кабінеті № 5 (п.1.18 гл.1 розділу IV ППБУ),

- не проведені заміри опору ізоляції електричної мережі(п.1.20 гл.1 розділу IV ППБУ),

- не забезпечено лінії живлення до побутових кондиціонерів автономними пристроями електричного захисту в кабінеті № 2 (п.2.26 гл.2 розділу IV ППБУ),

- не забезпечено лінії живлення до побутових кондиціонерів автономними пристроями електричного захисту в кабінеті № 3 (п.2.26 гл.2 розділу IV ППБУ),

- не забезпечено лінії живлення до побутових кондиціонерів автономними пристроями електричного захисту в серверній (п.2.26 гл.2 розділу IV ППБУ),

- приміщення не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5- 56-2014 Системи протипожежного захисту (п.1.2 гл.1 розділу V ППБУ),

- приміщення не забезпечені відповідно до норм первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку (п.3.6 гл.3 розділу V ППБУ),

- кабінети з комп`ютерами не забезпечено вуглекислотними вогнегасниками (п.3.9 гл.3 розділу V ППБУ),

- для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння не встановлено вказівні знаки згідно з ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір , які повинні бути розміщені на видних місцях на висоті 2-2,5 м від рівня підлоги (п.3.10 гл.3 розділу V ППБУ).

- не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту органів дихання згідно діючих нормативних актів (п.2 ч.1 ст.20 КЦЗУ).

Акт підписано відповідачем без зауважень.

Наявність саме вказаних порушень законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, зафіксованих в акті перевірки від №30 від 13.12.2019 року, стали підставою для звернення позивача з даним позовом.

Водночас, згідно наданого відповідачем відзиву та доданих до нього документів, судом встановлено, що відповідачем проведено ряд заходів на усунення виявлених під час перевірки порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а саме:

- 09.01.2020 на ім`я в.о. голови Олександрівської районної державної адміністрації Давимуки В.П., направлений лист про виділення коштів для усунення виявлених порушень під час перевірки порушень законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту 13.12.2019 року,

- 13.02.2020 на ім`я голови Олександрівської районної державної адміністрації Мар`яненко Г.І., направлений лист про виділення коштів для усунення виявлених порушень під час перевірки порушень законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту 13.12.2019 року,

- укладений договір куплі-продажі № 15 від 20 лютого 2020 року з ФОП ОСОБА_1 на придбання плану евакуації, 13 вогнегасників, 7 знаків протипожежної безпеки,

- демонтовано декоративне дерево яке захаращувало евакуаційний шлях,

- ліквідовано складування горючих матеріалів у кабінеті № 1,

- ліквідовано складування горючих матеріалів у кабінеті № 2,

- замінена на нову штепсельна вилка у кабінеті № 5.

Вирішуючи даний спір, суд виходив з таких мотивів та норм права.

Спірні правовідносини регулюються Кодексом цивільного захисту України та Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", Правилами пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерством внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 та зареєстровані у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697.

Відповідно до пп. 12 ч. 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Частиною 2 статті 68 вказаного Кодексу визначено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до ч. ч. 2 та 3 статті 64 вказаного Кодексу центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять:

1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду;

2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки;

3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Головне управління ДСНС України у Донецькій області є територіальним органом ДСНС.

Згідно з частиною 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема:

- недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

- нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

- невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

- відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій (п.п. 1, 4, 6, 8 ч. 1 ст. 70 Кодексу).

Частиною 2 статті 70 вказаного Кодексу визначено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Статтею 47 Кодексу цивільного захисту України визначено, що державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Відповідно до частини 1 статті 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Позивач здійснював державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки відповідача на підставі Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності і на підставі вказаного Закону звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) (Преамбула до Закону).

Статтею 1 вказаного Закону визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно зі статтею 2 вказаного Закону дія цього Закону поширюється на відносини, пов`язані зі здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Відповідно до частини 5 статі 4 вказаного Закону виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Отже, Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності поширюється саме на суб`єктів господарювання.

Поняття суб`єкта господарювання наведено в Господарському кодексі України.

Відповідно до частин 1 - 3 статті 55 вказаного Кодексу суб`єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов`язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов`язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.

Суб`єктами господарювання є:

1) господарські організації - юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку;

2) громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці.

Суб`єкти господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік можуть належати до суб`єктів малого підприємництва, у тому числі до суб`єктів мікропідприємництва, середнього або великого підприємництва.

Згідно з частиною 1 статті 8 Господарського кодексу України держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб`єктами господарювання.

Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань організаційно-правова форма Управління соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 248123639) - орган державної влади.

Згідно з Положенням про Управління соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації, яке затверджено розпорядженням Голови районної державної адміністрації від 04.02.2019 року №39/01-08, Управління є неприбутковою організацією, структурним підрозділом Олександрівської районної державної адміністрації, що утворюється головою райдержадміністрації, входить до її складу. Управління підпорядковується голові райдержадміністрації та заступнику голови райдержадміністрації за розподілом обов`язків, а також підзвітне та підконтрольне Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації.

Штатний розпис та кошторис управління затверджує голова райдержадміністрації за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року №228.

Відповідно до частини 5 Положення основними завданнями Управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території району.

Отже, Управління соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації не є суб`єктом господарювання в розумінні Господарського кодексу України.

Разом з тим, в порушення наведених вимог законодавства позивач провів перевірку відповідача саме як суб`єкта господарювання, про що склав відповідний акт, на підставі якого звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

З урахуванням викладеного, враховуючи той факт, що Управління соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації не є суб`єктом господарювання, суд вважає позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області є таким, що не підлягає задоволенню.

Відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України у разі відмови в задоволенні позову розподілу судових витрат не передбачено.

Керуючись статтями 2-17, 19-20, 42-47, 55-60, 72-77, 90, 94-99, 122, 124-125, 132, 139, 143, 159-165, 168, 171, 173, 192-196, 224, 225-228, 229-230, 241, 243, 245, 246, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовних вимог Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (ЄДРПОУ 38652962, адреса: 87547, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 175) до Управління соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації (ЄДРПОУ 24812369, адреса: 84000, Донецька область, Олександрівський район, пл. Олександра Невського, 1) про застосування заходів реагування - відмовити.

Вступну та резолютивну частину рішення складено та підписано у нарадчій кімнаті та проголошено у судовому засіданні 25 травня 2020 року в присутності представника позивача.

Повний текст рішення виготовлено та підписано 29 травня 2020 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: 1) на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Апеляційна скарга згідно положень статті 297 КАС України подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Донецький окружний адміністративний суд.

Суддя П.В. Кочанова

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.05.2020
Оприлюднено01.06.2020
Номер документу89512253
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/1555/20-а

Рішення від 25.05.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кочанова П.В.

Ухвала від 29.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кочанова П.В.

Ухвала від 01.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кочанова П.В.

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кочанова П.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні