Рішення
від 01.06.2020 по справі 826/12979/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 червня 2020 року м. Київ № 826/12979/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі колегії суддів: головуючого судді Катющенка В.П., суддів: Кармазіна О.А., Скочок Т.О., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Укрінжинірбуд" до третя особа: про Державної архітектурно-будівельної інспекції України Житлово-будівельний кооператив "Новобудова-7" визнання протиправними та скасування рішень,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрінжинірбуд" (далі - ТОВ "Укрінжинірбуд") звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом, у якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати припис Державної архітектурно-будівельної інспекції України про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 14.03.2016;

- визнати протиправними та скасувати постанови від 29.03.2016 № 087/40-212-10/2563, № 088/40-212-10/2563 та № 089/40-212-10/2563 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, якими ТОВ "Укрінжинірбуд" визнано винним у вчиненні правопорушень, передбачених абзацом 4 пункту 4 частини третьої статті 2, пунктом 6 частини третьої статті 2 та пунктом 8 частини третьої статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф у сумах 124020,00 грн, 24804,00 грн та 62010,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що товариство не було повідомлено про проведення перевірки, що позбавило останнього можливості забезпечити явку уповноваженого представника та надати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта перевірки, складеного інспекцією за результатами перевірки, що є порушенням пункту 9 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю. Звертає увагу, що вказаний у акті перевірки керівник проекту Левін В.В., у присутності якого було проведено перевірку, не є уповноваженою особою ТОВ "Укрінжинірбуд". Зазначає, що спірні постанови були направлені на адресу позивача лише у серпні 2016 року, що є порушенням пункту 22 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю.

Ухвалою суду від 10.10.2016 відкрито провадження в адміністративній справі № 826/12979/19 та призначено справу до судового розгляду.

12.04.2017 до суду від представника відповідача Драчука В.П. надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи належним чином завірених матеріалів, що стали підставою для прийняття спірних рішень.

26.10.2017 до суду від позивача надійшло клопотання, у якому останній просить суд розглянути справу в порядку письмового провадження.

Відповідно до ухвали суду від 01.12.2017 адміністративну справу № 826/12979/16 прийнято до провадження судді Катющенка В.П. та призначено справу до судового розгляду колегією у складі трьох суддів у судове засідання на 31.01.2018.

30.01.2018 представником позивача Чорнобиль О.А. подано до суду клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Зважаючи на перебування судді Катющенка В.П. на лікарняному, 31.01.2018 адміністративну справу № 826/12979/16 знято з розгляду, наступне судове засідання призначено на 28.03.2018.

02.02.2018 до суду від ЖБК "Новобудова-7" надійшли письмові пояснення, у яких останній просить суд задовольнити позовні вимоги з підстав необґрунтованості висновків перевірки та порушенням відповідачем процедури проведення державного аріхтектурно-будівельного контролю.

26.03.2018 до суду від позивача надійшло клопотання, у якому останній просить суд розглянути справу в порядку письмового провадження.

Зважаючи на неприбуття у судове засідання 28.03.2018 усіх учасників справи, суд на підставі частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України ухвалив про продовження розгляду справи в порядку письмового провадження.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

14.03.2016 головним інспектором будівельного нагляду відділу державного архітектурно-будівельного контролю Управління державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно-будівельної інспекції України Тимошенком С.О. у присутності представника суб`єкта будівництва - керівника проекту Левіна В.В. проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил ЖБК "Новобудова-7" (замовник будівництва) та ТОВ "Укрінжинірбуд" (підрядна організація), за результатами якої складено акт від 14.03.2016 (а.с.15-16).

Атом перевірки зафіксовано, що ЖБК "Новобудова-7" та ТОВ "Укрінжинірбуд" здійснюється будівництво секції № 5 багатоповерхового житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення по вул. Покришкіна-Кривоноса у м. Вінниці. Під час проведення перевірки представником суб`єкта містобудування проектна документація на об`єкті перевірки відсутня.

Перевіркою виявлені наступні порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності:

будівельні роботи на об`єкті будівництва фактично були розпочаті за відсутності документа, що надає право на виконання будівельних робіт. Таким чином, замовником та підрядником порушені вимоги частини першої статті 34 та частини першої статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", а також пункту 5 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466;

будівельні роботи на об`єкті виконуються за відсутності належним чином затвердженої проектної документації та робочої документації, що є порушенням статті 27 Закону України "Про архітектурну діяльність";

на об`єкті відсутні робочі креслення, виконавчі схеми, загальний журнал робіт, журнали спеціальних робіт, що є порушенням вимог пункту 1.17 ДБН А.3.1-5-2009 "Організація будівельного виробництва";

будівельні роботи проводяться з порушенням вимог ДБН, а саме: будівельні роботи виконуються без підтвердження належної якості попередньо виконаних робіт і без складання актів на закриття прихованих робіт, що є порушенням вимог пунктів 9.8 та 9.8.1 ДБН А.3.1-5-2009 "Організація будівельного виробництва".

За результатом виявлених порушень, головним інспектором будівельного нагляду відділу державного архітектурно-будівельного контролю Управління державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно-будівельної інспекції України Тимошенком С.О. видано ТОВ "Укрінжинірбуд" припис від 14.03.2016 з вимогою усунути допущені порушення в термін до 14.04.2016 (а.с. 17-18).

Також 14.03.2016 головним інспектором будівельного нагляду відділу державного архітектурно-будівельного контролю Управління державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно-будівельної інспекції України Тимошенком С.О. винесено протоколи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, якими повідомлено ТОВ "Укрінжинірбуд", що розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відбудеться 29.03.2016 о 14:40 (а.с. 19-24).

29.03.2016 головним інспектором будівельного нагляду відділу державного архітектурно-будівельного контролю Управління державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно-будівельної інспекції України Тимошенком С.О. прийнято наступні постанови:

№ 087/40-212-10/2563, якою визнано винним ТОВ "Укрінжинірбуд" у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 8 частини третьої статті 2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", та накладено штраф у сумі 62010,00 грн (а.с. 25);

№ 088/40-212-10/2563, якою визнано винним ТОВ "Укрінжинірбуд" у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 6 частини третьої статті 2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", та накладено штраф у сумі 24804,00 грн (а.с. 26);

№ 089/40-212-10/2563, якою визнано винним ТОВ "Укрінжинірбуд" у вчиненні правопорушення, передбаченого абзацом 4 пункту 4 частини третьої статті 2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", та накладено штраф у сумі 124020,00 грн (а.с. 27).

Не погодившись з приписом та постановами, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини першої статті 41 Закону України від 17.02.2011 N 3038-VI "Про регулювання містобудівної діяльності" (далі - Закон N 3038-VI, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 3 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 N 553 (далі - Порядок N 553, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється посадовими особами органів державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до їх посадових інструкцій та функціональних повноважень.

Пунктом 5 Порядку N 553 передбачено, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Згідно з пунктом 7 Порядку N 553 позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Підставами для проведення позапланової перевірки є:

подання суб`єктом містобудування письмової заяви про проведення перевірки об`єкта будівництва або будівельної продукції за його бажанням;

необхідність проведення перевірки достовірності даних, наведених у повідомленні та декларації про початок виконання підготовчих робіт, повідомленні та декларації про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об`єкта до експлуатації, протягом трьох місяців з дня подання зазначених документів;

виявлення факту самочинного будівництва об`єкта;

перевірка виконання суб`єктом містобудівної діяльності вимог приписів органу державного архітектурно-будівельного контролю;

вимога Держархбудінспекції про проведення перевірки;

звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб`єктом містобудування вимог містобудівного законодавства;

вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.

Строк проведення позапланової перевірки не може перевищувати п`яти робочих днів, а у разі потреби може бути одноразово продовжений за письмовим рішенням керівника відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю чи його заступника не більше ніж на два робочих дні.

Під час проведення позапланової перевірки посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю зобов`язана пред`явити службове посвідчення та направлення для проведення позапланової перевірки.

За змістом пункту 9 Порядку N 553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб`єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об`єкт будівництва.

Указаними нормами установлено, що планові та позапланові перевірки проводяться у присутності суб`єктів містобудування, при цьому, під час проведення позапланової перевірки посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю зобов`язана пред`явити суб`єкту містобудування службове посвідчення та направлення для проведення позапланової перевірки.

Матеріали справи не містять жодного доказу пред`явлення головним інспектором будівельного нагляду відділу державного архітектурно-будівельного контролю Управління державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно-будівельної інспекції України Тимошенком С.О. суб`єкту містобудування направлення для проведення позапланової перевірки.

Натомість, у акті перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 14.03.2016 зафіксовано, що позапланова перевірка проведена у присутності представника суб`єкта будівництва - керівника проекту Левіна В.В.

Поряд з цим, відповідно до інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з 2014 року керівником ТОВ "Укрінжинірбуд" є ОСОБА_2 , і відповідно до статуту, останній здійснює представництво інтересів товариства в усіх підприємствах, установах, організаціях, органах державної влади та місцевого самоврядування.

У свою чергу, згідно довідки ТОВ "Укрінжинірбуд" від 18.11.2016 № 199 ОСОБА_3 не є і ніколи не був до цього часу працівником ТОВ "Укрінжинірбуд", не перебуває і не перебував в будь-яких інших трудових відносинах з вказаним підприємством (а.с. 41).

Встановлені обставини свідчать про те, що позапланова перевірка проведена відповідачем за відсутності суб`єкта містобудування або його представника, які будують або збудували об`єкт будівництва, що підтверджує порушення останнім процедури проведення заходу державного архітектурно-будівельного контролю.

У свою чергу, порушення процедури проведення заходу державного архітектурно-будівельного контролю нівелює законність оскаржуваного припису, що є правовою підставою для скасування останнього.

Як уже було зазначено судом, 14.03.2016 головним інспектором будівельного нагляду відділу державного архітектурно-будівельного контролю Управління державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно-будівельної інспекції України Тимошенком С.О. винесено протоколи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, якими повідомлено ТОВ "Укрінжинірбуд", що розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відбудеться 29.03.2016 о 14:40.

За змістом частини третьої статті 41 Закону N 3038-VI орган державного архітектурно-будівельного контролю розглядає відповідно до закону справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" порядок накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності визначається Кабінетом Міністрів України.

Пунктами 9-15 Порядку накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1995 N 244 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 N 735) (далі - Порядок N 244, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), передбачено, що про вчинення правопорушення у сфері містобудівної діяльності посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю, які згідно з функціональними обов`язками здійснюють державний архітектурно-будівельний контроль (далі - уповноважена посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю), складають протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

Уповноважена посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю складає протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності у двох примірниках, один з яких надається під підпис суб`єкту містобудування, що притягається до відповідальності за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, не пізніше трьох робочих днів з дня складення акта перевірки такого суб`єкта містобудування.

У разі вчинення одним суб`єктом містобудування двох або більше правопорушень у сфері містобудівної діяльності протокол складається стосовно кожного правопорушення окремо.

У разі вчинення одного правопорушення у сфері містобудівної діяльності кількома суб`єктами містобудування протокол складається стосовно кожного з них окремо.

У протоколі про правопорушення у сфері містобудівної діяльності зазначаються: дата і місце його складення; посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про суб`єкта містобудування, який притягається до відповідальності; місце вчинення і суть правопорушення; нормативно-правовий акт, нормативний документ (акт), вимоги якого порушено; положення Закону, яке передбачає відповідальність за відповідне правопорушення; прізвища, адреси свідків (у разі наявності); пояснення суб`єкта містобудування, який притягається до відповідальності; інші відомості, що мають значення для вирішення справи.

Протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності підписується особою, яка його склала, суб`єктом містобудування, який притягається до відповідальності за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, а також свідками (у разі наявності).

У разі відмови суб`єкта містобудування, який притягається до відповідальності за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, від підписання протоколу або ознайомлення з ним уповноважена посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю, що складає протокол, робить про це відповідну відмітку в ньому.

Суб`єкт містобудування, який притягається до відповідальності за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які є його невід`ємною частиною, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання.

Під час складання протоколу уповноважена посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю, що складає протокол, роз`яснює суб`єкту містобудування, який притягається до відповідальності, його права та обов`язки, передбачені Законом та цим Порядком.

До протоколу про правопорушення у сфері містобудівної діяльності можуть додаватися оригінали або копії документів, фотоматеріали, які підтверджують факт вчинення правопорушення у сфері містобудівної діяльності, винність суб`єкта містобудування в його вчиненні та інші обставини, які мають значення для вирішення справи.

Протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності та інші матеріали подаються посадовій особі органу державного архітектурно-будівельного контролю, уповноваженій розглядати справу про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, з метою вирішення питання притягнення до відповідальності та накладення штрафу протягом трьох днів після його складення.

Суд акцентує увагу, що жоден з протоколів від 14.03.2016, що додані позивачем до позовної заяви, не містить відмітки про відмову останнього від підпису та отримання протоколу.

Натомість, додані відповідачем до матеріалів справи протоколи від 14.03.2016 (а.с. 55-60) містять відмітку, що позивач відмовився від підпису та отримання останніх.

Поряд з цим, вирішуючи спір, суд звертає увагу на положення пунктів 16 та 17 Порядку N 244, якими регламентовано, що справа про правопорушення у сфері містобудівної діяльності (далі - справа) розглядається посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю, до повноважень якої належить розгляд таких справ, протягом 15 днів з дня одержання зазначеною особою протоколу про правопорушення у сфері містобудівної діяльності та інших матеріалів справи.

Справа може розглядатися за участю суб`єкта містобудування, який притягається до відповідальності, або його уповноваженого представника, експертів, інших осіб.

Відомості про час і місце розгляду справи повідомляються суб`єкту містобудування, який притягається до відповідальності, та іншим особам, які беруть участь у розгляді справи, не пізніше як за три доби до дня розгляду справи.

Неприбуття суб`єкта містобудування у визначений час і місце не перешкоджає розгляду справи.

З аналізу наведених положень Порядку N 244 вбачається, що розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності за відсутності суб`єкта містобудування можлива виключно у випадку своєчасного повідомлення останнього про розгляд справи.

Матеріали справи не містять жодного доказу вручення позивачеві протоколів про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 14.03.2016, що є підставою стверджувати про необізнаність суб`єкта містобудівної діяльності про час та місце розгляду справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

На переконання суду, недотримання відповідачем процесуальних вимог Порядку N 244 нівелює право особи, яка притягається до відповідальності, на захист її прав та інтересів в адміністративному досудовому порядку та зумовлює незаконність рішення органу, прийнятого за результатами розгляду справи про правопорушення.

Європейський суд з прав людини в рішенні від 07.07.1989 у справі "Юніон Аліментаріа Сандерс С. А. проти Іспанії" зазначив, що заявник зобов`язаний демонструвати готовність брати участь на всіх етапах розгляду, що стосуються безпосередньо його, утримуватися від використання прийомів, які пов`язані із зволіканням у розгляді справи, а також, максимально використовувати всі засоби внутрішнього законодавства для прискорення процедури слухання.

Враховуючи викладене у сукупності та зважаючи на те, що відповідачем не було дотримано законодавчо визначеної процедури застосування штрафу, суд дійшов висновку, що постанови від 29.03.2016 № 087/40-212-10/2563, № 088/40-212-10/2563 та № 089/40-212-10/2563 є протиправними та підлягають скасуванню.

Згідно частин першої, другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до пункту 30 Рішення Європейського Суду з прав людини у справі "Hirvisaari v. Finland" від 27.09.2001, рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані. Згідно пункту 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.

Враховуючи наведене та встановлені обставини, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

Керуючись статтями 9, 14, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінжинірбуд" (08140, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Білогородка, вул. Тернівська, 2А, ідентифікаційний код 39205460) задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати припис Державної архітектурно-будівельної інспекції України (01133, м. Київ, бульвар Л. Українки, 26, ідентифікаційний код 37471912) від 14.03.2016 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил.

Визнати протиправними та скасувати постанови Державної архітектурно-будівельної інспекції України (01133, м. Київ, бульвар Л. Українки, 26, ідентифікаційний код 37471912) про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 29.03.2016 № 087/40-212-10/2563, № 088/40-212-10/2563 та № 089/40-212-10/2563.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної архітектурно-будівельної інспекції України (01133, м. Київ, бульвар Л. Українки, 26, ідентифікаційний код 37471912) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінжинірбуд" (08140, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Білогородка, вул. Тернівська, 2А, ідентифікаційний код 39205460) 5994,30 грн сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржено за правилами, встановленими статтями 293, 295 - 297 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції Закону № 2147-VIII).

Головуючий суддя СуддіВ.П. Катющенко О.А. Кармазін Т.О. Скочок

Дата ухвалення рішення01.06.2020
Оприлюднено02.06.2020
Номер документу89542342
СудочинствоАдміністративне
СутьДержавної архітектурно-будівельної інспекції України Житлово-будівельний кооператив "Новобудова-7" визнання протиправними та скасування рішень

Судовий реєстр по справі —826/12979/16

Рішення від 01.06.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

Ухвала від 01.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

Ухвала від 10.10.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 25.08.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні