Провадження №3/760/3209/20
Справа№760/6009/20
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 травня 2020 року суддя Солом ?янського районного суду м. Києва Педенко А.М. розглянувши матеріали, що надійшли від Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , (РНОКПП НОМЕР_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 ,
за ст. 212-21 КУпАП, -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до протоколу № 50-30/27 від 24.02.2020 року складеного уповноваженою особою Національного агентства з питань запобігання корупції - заступником керівника департаменту - керівником відділу роботи із політичними партіями, що не отримують державне фінансування на статутну діяльність Департаменту з питань запобігання політичній корупції Гречаніченко О., вбачається, що ОСОБА_1 будучи керівником політичної партії Студентська партія України , (далі-Партія), що розташована за адресою: вулиця Героїв Севастополя, 10-Б, кв. 36, місто Київ, вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст.. 212-21 КУпАП, а саме: за результатами аналізу встановлено, що оформлення Звіту політичної партії Студентська партія України (код ЄДРПОУ 40280750) про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за III квартал 2019 року(далі - Звіт Партії), включені до нього звітні дані не відповідають вимогам законодавства, порушено встановлені вимоги щодо оформлення, а саме: у Звіті Партії не відображено інформацію щодо виборчого фонду кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 95 ОСОБА_2 , а також до Звіту Партії не додано копію остаточного звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 95 ОСОБА_2 . Відповідно до відомостей, які містяться на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії та згідно з постановою Центральної виборчої комісії від 24.06.2019 № 1223 Про реєстрацію кандидата в народні депутати України ОСОБА_2, висунутого ПОЛІТИЧНОЮ ПАРТІЄЮ "СТУДЕНТСЬКА ПАРТІЯ УКРАЇНИ", в одномандатному виборчому окрузі № 95 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року суб`єктом висування вказаного кандидата в народні депутати України була Партія. Зазначені обставини вказують на порушення пункту 2 та 4 частини 9 статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні (далі - Закон) та абзацу третього пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 № 2 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за № 1185/29315.
Складений протокол про адміністративне правопорушення не вручено ОСОБА_1 , та в матеріалах справи відсутні відомості про отримання ОСОБА_1 копії складеного протоколу про адміністративне правопорушення.
Суд вважає, що було порушено права ОСОБА_1 , при складанні протоколу про адміністративне правопорушення, оскільки останнього не ознайомлювали з його правами при складанні протоколу, що підтверджується відсутністю підпису останнього в протоколі, він не надавав пояснення з приводу складеного протоколу.
Крім того, судом направлялись судові повістки про виклик ОСОБА_1 , для розгляду адміністративного матеріалу, які останній не отримував, за місцем розташування політичної партії, тому вони повертались назад до суду, а ОСОБА_1 не з`являвся в призначені судові засідання.
Тому, суд позбавлений можливості перевірити наявність події і складу адміністративного правопорушення.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених ст. 255 КУпАП.
Статтею 256 КУпАП передбачено, що в протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягується до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмови особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
При складенні протоколу особі, яка притягується до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбаченні статтею 268 КУпАП, про що робиться відмітка у протоколі.
Відповідно до ст. 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання щодо правильного складання протоколу та інших матеріалів справи про адміністративне правопорушення.
Судом встановлено, що в матеріалах адміністративної справи відсутні будь-які пояснення ОСОБА_1 , як особи, що притягується до адміністративної відповідальності, відсутній його підпис в протоколі про адміністративне правопорушення, відсутні відомості про відмову особи, що притягається до адміністративної відповідальності від підпису складеного протоколу.
Враховуючи викладене та те, що основним доказом винуватості ОСОБА_1 є протокол про адміністративне правопорушення, який не відповідає вимогам ст. 256 КУпАП, і вказані вище недоліки перешкоджають всебічному, повному і об`єктивному з`ясуванню обставин даної справи, суддя приходить до висновку, що в діях ОСОБА_1 не вбачається складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст.. 212-21 КУпАП.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження по справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 підлягає закриттю за відсутності в його діях події і складу адміністративного правопорушення.
На підставі викладеного, та керуючись ст. ст. 212-21, 247 ч. 1, 255, 256, 268, 278 КУпАП та ЗУ Про судовий збір , -
ПОСТАНОВИВ:
Закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно керівника політичної партії Студентська партія України , ОСОБА_1 , за ст. 212-21 КУпАП, у зв`язку з відсутністю в його діях події і складу адміністративного правопорушення.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом 10 днів з моменту винесення.
Суддя:
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.05.2020 |
Оприлюднено | 03.06.2020 |
Номер документу | 89572049 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Педенко А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні