ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,
тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/
У Х В А Л А
21 травня 2020 року м.Херсон Справа № 923/665/18
Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліної Т.Г. , за участю секретаря судового засідання Кудак М.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за заявою Кредитора Товариство з обмеженою відповідальністю "Лімтек ЛТД" (01133, м.Київ, вул.Генерала Алмазова,18/7, ідентифікаційний код юридичної особи ЄДРПОУ 38890184)
до Боржника: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інкон" (ідентифікаційний код юридичної особи код ЄДРПОУ 32071774, м. Херсон вул. Преображенська,49)
про банкрутство
за участю представників сторін:
від кредиторів:
ТОВ "Лімтек ЛТД" - адвокат Сядро О.В., довіреність б/н від 13.01.2020р.,
ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м.Севастополі - Кромп О.П. (посвідчення ХС № 000059 від 05.02.2020р.), начальник відділу, довіреність № 185/9/21-22-10-03-04 від 05.09.2019р.,
від боржника: ліквідатор Бутенко О.О.
Кредитор Товариство з обмеженою відповідальністю "Лімтек ЛТД" звернулось до Господарського суду Херсонської області із заявою про порушення справи про банкрутство боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкон", м.Херсон на підставі ст.ст.10-12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", мотивуючи свої вимоги тим, що боржник має грошові зобов`язання в сумі, що перевищує триста мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку.
Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 13.08.2018 суд відкрив провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкон", визнав безспірні вимоги ініціюючого кредитора Товариства з обмеженою відповідальністю "Лімтек ЛТД" до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкон" в сумі 452 075 233,92 грн.
Суд ввів процедуру розпорядження майном боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкон" на строк 115 календарних днів та призначив розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Гуцал Тамару Михайлівну.
Оголошення про порушення справи про банкрутство боржника своєчасно оприлюднено судом на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 13.08.2018 номер публікації 53496.
Ухвалою від 16.10.2018 затверджено реєстр вимог кредиторів, згідно якого вимоги кредиторів включені: 1 черга - сплачені кредиторами суми судового збору, 2 черга - вимоги не заявлялись; 3 черга - вимоги не заявлялись; 4 черга - Товариство з обмеженою відповідальністю "Лімтек ЛТД" (01133, м. Київ, вул. Генерала Алмазова,18/7, код ЄДРПОУ 38890184) - 452075233,92грн. ; 5 черга - вимоги не заявлялись; 6 черга - Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі (73026, м. Херсон пр. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259) - 2363,80 грн., Товариство з обмеженою відповідальністю "Хауленд" (01133, м. Київ вул. Кутузова, 18/7, код ЄДРПОУ 39655545) - 122857385,60 грн. Внесено до реєстру окремо як вимоги, забезпечені заставою - товариство з обмеженою відповідальністю "Фортест ЮА"(01133, м. Київ вул.Генерала Алмазова, 18/7, ідентифікаційний код 39567119) - 517977380,86 грн.
Постановою від 05.02.2019р. суд припинив процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкон" (код ЄДРПОУ 32071774, місцезнаходження - м. Херсон вул. Преображенська, 49) та повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого Гуцал Т.М., визнав Товариство з обмеженою відповідальністю "Інкон" (код ЄДРПОУ 32071774, м.Херсон, вул.Преображенська, 49) банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру ТОВ "Інкон", призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Бутенко Олега Олександровича (Свідоцтво № 912 від 18.04.2013; 54030, м. Миколаїв, вул. Артилерійська, 18/6, офіс, 414; поштова адреса - а/с 151, м.Миколаїв, 54055).
Суд зобов`язав ліквідатора здійснити ліквідаційну процедуру банкрута і забезпечити виконання вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Повідомлення про визнання боржника банкрутом своєчасно оприлюднено судом на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України, текст якого додається до матеріалів справи.
16.03.2020р. ліквідатор Бутенко О.О. подав до суду звіт про здійснення повноважень та ліквідаційний баланс боржника, які просить затвердити.
Для розгляду поданого до суду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника суд ухвалою від 26.03.2020р. призначив судове засідання на 16.04.2020р.
03.03.2020р. до господарського суду надійшла заява Головного управління ДПС у Київській області м.Київ про визнання кредиторських вимог до боржника у розмірі 381 129,86 грн. та віднесення до вимог третьої черги реєстру вимог кредиторів.
Суд розглянув заяву Головного управління ДПС у Київській області м.Київ про визнання кредиторських вимог до боржника у розмірі 381 129,86 грн. та віднесення до вимог третьої черги реєстру вимог кредиторів (без номеру і дати, надійшла до господарського суду 03.03.2020р., т.1, а.с.58-87) та встановив, що дана заява обґрунтована. Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 16.04.2020 року визнано повністю вимоги кредитора Головного управління ДПС у Київській області в сумі 381 129,86 грн. та віднесено до 3 черги реєстру вимог кредиторів.
Ухвалою від 16.04.2020р. суд призначив судове засідання для розгляду звіту ліквідатора на 05.05.2020 року.
Проте, 29.04.2020р. до суду надійшло клопотання кредитора Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі про відкладення розгляду справи у зв`язку з оголошеним у державі карантином.
Крім того, 30.04.2020р. від ліквідатора Бутенка О.О. надійшов уточнений звіт про здійснення повноважень (від 29.04.2020р. № 02-01/25/21).
В судове засідання з`явились представник ініціюючого кредитора, кредитор ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м.Севастополі та ліквідатор банкрута.
В судовому засіданні заслухано звіт ліквідатора та розглянуто ліквідаційний баланс боржника. Ліквідатор просить затвердити звіт і ліквідаційний баланс та закрити провадження у справі.
Представник ініціюючого кредитора роботу ліквідатора вважає задовільною, подане ліквідатором клопотання підтримує та проти затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу боржника не заперечує.
Представник кредитора ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м.Севастополі не заперечує проти затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу боржника.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши присутніх в судовому засіданні представників, суд -
в с т а н о в и в:
Частиною 1 ст.2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
Постановою суду від 05.02.2019 боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Бутенко О.О., якого зобов`язано здійснити ліквідаційну процедуру банкрута та по готовності надати суду документально підтверджений звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу.
Відповідно до вимог ст.1 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор - арбітражний керуючий, призначений господарським судом для здійснення ліквідаційної процедури.
Згідно ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомості необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
Виходячи із положень ст.ст. 61, 63, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідаційна процедура направлена на здійснення заходів щодо задоволення вимог кредиторів, шляхом продажу майна банкрута.
Згідно ч. ч. 1, 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. Вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до вимог ч.1 ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договорів купівлі - продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.
На виконання вимог постанови господарського суду від 05.02.2019 ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІV Кодексу України з процедур банкрутства, та за результатами проведеної роботи, відповідно до ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства, подано на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкон".
Як слідує зі звіту, ліквідатором було вжито заходів щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута з урахуванням вимог, передбачених ст.ст.61-67 Кодексу України з процедур банкрутства.
За приписами ст. 62 Кодексу України з процедур банкрутства, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання, включаються до складу ліквідаційної маси. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.
В той же час, визначений положеннями ч.1 ст.62 Кодексу України з процедур банкрутства обсяг ліквідаційної маси цим не обмежується, оскільки згідно з частиною першою статті 213 ГК у процедурах банкрутства використовуються майнові активи, які належать боржнику на підставі речових та зобов`язальних прав, а також права інтелектуальної власності. Права вимоги за зобов`язаннями та об`єкти права інтелектуальної власності можуть бути предметами цивільного обігу, а тому вони підлягають включенню до складу ліквідаційної маси і реалізації ліквідатором у порядку, встановленому Кодексом.
З метою отримання відомостей щодо зареєстрованого за банкрутом рухомого та нерухомого майна, для встановлення об`єктивного майнового стану підприємства ліквідатором було направлено запити до відповідних органів та отримано відповіді.
Так згідно інформації, отриманої від державних установ, вбачається зокрема наступне:
- ДФС України (№18937/6/99-99-0715 від 22.04.2019) повідомило про те, що товариство-банкрут відсутнє в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами. (Т.№7, а.с.195-196);
- ДП Український державний центр радіочастот (№80/09.4.2-04/25-524/4224 від 04.04.2019) повідомляє про те, що дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв не видавались. (Т.№7, а.с.197);
- ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області (№12-2-7/1992 від 02.05.2019) сповістило про відсутність інформації про наявність зареєстрованої за банкрутом сільськогосподарської техніки. (Т.№7, а.с.198-199);
- ГУ Держпраці в Херсонській області (№01-08/2623 від 17.04.2019) інформує про відсутність технологічних транспортних засобів, зареєстрованих за банкрутом. (Т.№7, а.с.200);
- Регіональний сервісний центр МВС (№31/21/7-1526 від 04.04.2019) відповів про відсутність зареєстрованого за боржником транспорту. (Т.№7, а.с.201);
- Державне космічне агентство України (№1927/10-16Д04.1/19 від 08.04.2019) повідомило про відсутність відомостей щодо наявності у банкрута об`єктів космічної діяльності, космічної техніки, ліцензій на право провадження господарської діяльності з розроблення, випробування, виробництва, експлуатації ракет-носіїв, космічних апаратів та їх складових частин, наземного комплексу управління космічними апаратами та його складових частин. (Т.№7, а.с.202);
- Державіаслужба України (№12.1/1775-19 від 23.04.2019) відповіло, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за банкрутом повітряні судна не зареєстровані. (Т.№7, а.с.203);
- Держводагенство (№2254/3/4/11-19 від 19.04.2019) сповістило про те, що дозволи на проведення робіт на землях водного фонду та дозволи на спеціальне водокористування банкруту не видавались. (Т.№7, а.с.204);
- Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (№10/01/9077 від 12.04.2019) зазначило про відсутність боржника серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше) акцій приватних акціонерних товариств та (5 відсотків і більше) публічних акціонерних товариств. (Т.№7, а.с.205);
- ДП Агенство з ідентифікації та реєстрації тварин (№428/8-11 від 12.04.2019) відповіло, що боржник в Реєстрі тварин не зареєстрований як власник тварин. (Т.№7, а.с.206);
- ДП Держреєстри України (№445 від 05.12.2019) відповіли, що боржник не зберігає на зернових складах, підключених до основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання. (Т.№7, а.с.207);
- ГУ Держгеокадастру у Херсонській області (№33-21-0.201-1726/2-19 від 05.04.2019) повідомило про те, що за наявною інформацією за банкрутом земельні ділянки не зареєстровані. (Т.№7, а.с.208);
- Архівний відділ Херсонської міської ради (№09-04-05/314 від 11.04.2019) вказав, що документи з особового складу банкрута на зберігання до архівного відділу не надходили, їх місцезнаходження не відоме. (Т.№7, а.с.209);
- Держрибагенство (№3-18-17/1920-19 від 08.04.2019) відповіло про те, що документи дозвільного характеру на здійснення діяльності у галузі рибного господарства не видавались, за погодженням режимів рибогосподарської експлуатації водних об`єктів товариство не зверталось, рибальські судна за банкрутом не зареєстровані. (Т.№7, а.с.210);
- Департамент екології та природних ресурсів ХОДА (№1747-01-9/0/19/313-1290 від 15.04.2019) відповів, що боржнику не видавався дозвіл на спеціальне водокористування. (Т.№7, а.с.211).
Окрім цього, ліквідатором були отримані інформаційні довідки та витяги з Державних реєстрів, зокрема:
- інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна згідно якої за банкрутом обліковувались об`єкти нерухомості, деякі об`єкти нерухомості перебували під обтяженнями (відомості про все майно наведені в переліку ліквідаційної маси та додатку до реєстру вимог кредиторів - відомостях про майно боржника, яке забезпечує вимоги заставного кредитора);
- витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна;
- про відсутність відкритих виконавчих проваджень свідчить витяг відомостей з реєстру виконавчих проваджень;
- витягом з ЄДРПОУ встановлено відсутність корпоративних прав у банкрута.
Ліквідатором від ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м.Севастополі отримано також інформацію про відкриті рахунки, зареєстровані за банкрутом: 1.АТ Райффайзен банк Аваль (МФО 380805) - № НОМЕР_1 ; 2. ПАТ Укрінбанк (МФО 300142) - № НОМЕР_2 ; 3. Казначейство України (ел. адм податок) (МФО 899998) - № 37512000071444 ; 4. АТ ЮНЕКС БАНК (МФО 322539) - № НОМЕР_4 ; 5. ПАТ Мегабанк , (МФО 351629) - № НОМЕР_5 .
В якості ліквідаційного рахунку використовувався рахунок, відкритий в АТ ОТП Банк (МФО 300528) - НОМЕР_6 .
Про закриття рахунків, відкритих в АТ Райффайзен банк Аваль , АТ ЮНЕКС БАНК , ПАТ Мегабанк , АТ ОТП Банк свідчать повідомлення про закриття рахунків установ банків (Т.№7, а.с. 118,119,120,123).
Щодо ПАТ Укрінбанк , то відповідно до постанови Правління НБУ від 22.03.2016 р. № 180 Про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію ПАТ УКРІНБАНК виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд) прийнято рішення від 22.03.2016 р. № 385, Про початок процедури ліквідації ПАТ УКРІНБАНК та делегування повноважень ліквідатора банку . Згідно з зазначеним рішенням розпочато процедуру ліквідації ПАТ УКРІНБАНК з 23.03.2016 року, процедура ліквідації триває досі, тому отримати доступ до рахунків не виявляється можливим.
Стосовно рахунку в Держказначействі України, ліквідатор вказує, що 05.07.2002 ТОВ Інкон анульовано реєстрацію платника ПДВ за самостійним рішенням контролюючого органу у зв`язку із ненаданням декларацій ПДВ протягом року, про що свідчать відомості з державного реєстру платників ПДВ. Закриття спеціального рахунку для адміністрування податків не можливо здійснити ліквідатору, так як це виходить за межи його повноважень і відноситься до повноважень державних установ, а саме: відповідно до пункту 7 Порядку Електронного адміністрування податку на додану вартість , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 569 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 №1177), закриття рахунку відбувається Казначейством на підставі отриманого від ДФС реєстру платників податку, без участі платника податку.
Документи тривалого зберігання банкрута ТОВ "Інкон" (архівні документи з кадрових питань) впорядковані та передані за актом до архівної установи, про що отримано довідку.
Документи банкрута ТОВ "Інкон" ліквідаторові не передавались. За актом приймання-передачі арбітражний керуючий (ліквідатор) ТОВ Інкон прийняв майно банкрута, за актом отримана печатка ТОВ Інкон , яка знищена по завершенню процедури ліквідації банкрута за актом (Т.№7, а.с. 104).
Організація продажу майна банкрута відбувалась на підставі Договору про проведення аукціону №20872156, укладеного 21.06.2016 року ліквідатором ТОВ Інкон з ТБ Титул (з урахуванням додаткової угоди №1 від 08.08.2016 року).
Оголошення про проведення аукціону з продажу майна банкрута у вигляді цілісного майнового комплексу за початковою вартістю 1 093 203 708,05 грн., призначеного на 04.10.2019 року. Публікація №62219 від 04.09.2019:
http://vgsu.arbitr.gov.ua/pages/158/?d=62219&v=1925f25c50&t=7 ;
http://old.minjust.gov.ua/46406/?d=62219&v=1925f25c50&t=7;
Аукціон не відбувся у зв`язку із відсутністю учасників на аукціоні. Повідомлення про результати аукціону (публікація 63119):
http://vgsu.arbitr.gov.ua/pages/158/?d=63119&v=6d7f8fd144&t=8; http://old.minjust.gov.ua/46406/?d=63119&v=6d7f8fd144&t=8.
Поділ майна для продажу його частинами відбувся на підставі рішення комітету кредиторів. Оголошення про продаж майна частинами (у складі 6 лотів) на аукціоні за загальною початковою вартістю 35 400 000,00 грн., призначеного на 01.11.2019 року. Публікація №62848 від 01.10.2019 року:
http://vgsu.arbitr.gov.ua/pages/158/?d=62848&v=cab2230c2c&t=7 ;
http://old.minjust.gov.ua/46406/?d=62848&v=cab2230c2c&t=7;
Аукціон не відбувся у зв`язку із відсутністю учасників на аукціоні. Повідомлення про результати аукціону (публікація 63120):
http://vgsu.arbitr.gov.ua/pages/158/?d=63120&v=63beefa7c3&t=8
http://old.minjust.gov.ua/46406/?d=63120&v=63beefa7c3&t=8
У зв`язку із тим, що аукціон не відбувся, було організовано та проведено повторний аукціон з продажу манна банкрута частинами (у складі 6 лотів). Оголошення від 15.10.2019 року про продаж майна частинами (у складі 6 лотів) на повторному аукціоні, призначеного на 26.11.2019 за загальною початковою вартістю 28 320 000,00:
http://vgsu.arbitr.gov.ua/pages/158/?d=63368&v=d1c06e2096&t=7
http://old.minjust.gov.ua/46406/?d=63368&v=d1c06e2096&t=7
Повторний аукціон відбувся. Майно банкрута було реалізоване 26.11.2019 року на повторному аукціоні за загальною вартістю 15 281 600,00 грн. Повідомлення про результати аукціону (публікація 64292) - додається:
http://vgsu.arbitr.gov.ua/pages/158/?d=64292&v=773f111edb&t= 8
За результатами торгів, покупці, на підставі отриманих протоколів про проведення аукціонів, повністю розрахувались за придбане майно, уклали з банкрутом договори купівлі-продажу (на все майно), акти передання прав власності на нерухоме майно та акти передання прав власності на рухоме майно, отримали свідоцтва про право власності на нерухоме майно.
Розподіл коштів, отриманих від реалізації майна банкрута. Грошові кошти, отримані від реалізації майна банкрута, а також виявлені на рахунках банкрута були розподілені ліквідатором наступним чином:
Розподіл коштів, отриманих від продажу майна та виявлених на рахунках Отримувачсумапризначення ПП Консалтінгова фірма Снейл 31447376 88500,00Оплата за проведення незалежної оцінки ФОП, арбітражний керуючий Бутенко О.О. 2970422774 94 466,96Основна винагорода ФОП, арбітражний керуючий Бутенко О.О. 2970422774 259 800,68Додаткова винагорода ТБ Титул 382 040,00За організацію та проведення торгів АТ ОТП Банк 697,00Комісія за надання банківських послуг АТ Мегабанк 201,00Комісія за надання банківських послуг ГУ ДФС у Житомирській області 39459195 3 842,00Погашення 1 черги кредит.вимог (судовий збір) ГУ ДФС у м. Києві 39439980 3 842,00Погашення 1 черги кредит.вимог (судовий збір) ТОВ "Лімтек ЛТД" 38890184 17 620,00Погашення 1 черги кредит.вимог (судовий збір) ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі 39394259 3 524,00Погашення 1 черги кредит.вимог (судовий збір) ТОВ "Хауленд" 39655545 3 524,00Погашення 1 черги кредит.вимог (судовий збір) ТОВ "Фортест ЮА" 39567119 3 524,00Погашення 1 черги кредит.вимог (судовий збір) ГУ ДФС у Житомирській області 39459195 255 453,87Погашення 3 черги кредит.вимог ГУ ДФС у м. Києві 39439980 4 749,38Погашення 3 черги кредит.вимог ТОВ "Лімтек ЛТД" 38890184 5 601 638,08Погашення 4 черги кредит.вимог ТОВ "Фортест ЮА" 39567119 8 568 178,71Погашення кредит.вимог заставного кредитора Всього 15300705,36
Станом на 01.01.2020 року сукупна вартість активів підприємства дорівнює нулю, в той час як сукупні зобов`язання становлять 1 078 742 547,39 грн. - фінансовий стан ТОВ Інкон визначається як абсолютно неплатоспроможне підприємство.
У зв`язку із завершенням роботи по проведенню ліквідаційної процедури банкрута ТОВ "Інкон" ліквідатор банкрута просить суд затвердити звіт і ліквідаційний баланс та закрити провадження у справі.
Як слідує з матеріалів справи, 11.03.2020р. відбулось засідання комітету кредиторів ТОВ "Інкон", на якому було заслухано ліквідатора зі звітом про проведену в ході ліквідаційної процедури роботу. За результатами засідання схвалено звіт та вирішено звернутись до суду із клопотанням про затвердження звіту, ліквідаційного балансу боржника та закриття провадження у справі.
Крім того, 28.04.2020р. відбулось засідання комітету кредиторів ТОВ "Інкон", на якому було схвалено (погоджено) уточнений звіт ліквідатора, здійснювані заходи ліквідатора вважають вичерпними та такими, що відповідають інтересам боржника та кредиторів, рекомендували направити уточнений звіт до суду.
Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також достовірність змісту ліквідаційного балансу.
Згідно ч. 2 ст. 46 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Дослідивши та оцінивши матеріали звіту, суд вважає, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 61-65 Кодексу України з процедур банкрутства, що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.
Відповідно до ст.61 Кодексу України з процедур банкрутства, до повноважень ліквідатора відноситься формування ліквідаційної маси, пред`явлення до третіх осіб вимог щодо повернення дебіторської заборгованості банкрута, вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.
Письмовий звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вжиття ним заходів по виявленню кредиторів та активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або його ліквідацію та закриття провадження у справі.
Відповідно до ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Господарський суд може постановити ухвалу про ліквідацію юридичної особи, що звільнилася від боргів, лише у разі, якщо залишок її майнових активів є меншим, ніж вимагається для продовження нею господарської діяльності згідно із законодавством.
У відповідності з ч.7 ст.64 Кодексу України з процедур банкрутства, вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.
У частині 6 ст. 65 Закону України Кодексу України з процедур банкрутства зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Відповідно до п.5 ч.1 ст.90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.
Згідно ч.4 ст.90 Кодексу України з процедур банкрутства, у випадках, передбачених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
За таких обставин, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора по справі № 923/665/18 і ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкон", та закрити провадження у справі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 58 - 65, п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
у х в а л и в:
1. Звіт ліквідатора у справі №923/665/18 про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкон" (код ЄДРПОУ 32071774, юридична адреса: 73000, м.Херсон, вул.Преображенська, 49) банкрутом затвердити.
2. Ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкон" (код ЄДРПОУ 32071774, юридична адреса: 73000, м.Херсон, вул.Преображенська, 49) затвердити.
3. Юридичну особу банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Інкон" (код ЄДРПОУ 32071774, юридична адреса: 73000, м.Херсон, вул.Преображенська, 49) ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.
4. Вимоги кредиторів, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважати погашеними.
5. Відповідно до ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
6. Припинити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкон" (код ЄДРПОУ 32071774, юридична адреса: 73000, м.Херсон, вул.Преображенська, 49).
7. Ліквідатору повідомити Державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.
8. Провадження у справі №923/665/18 закрити.
9. Ліквідатору арбітражному керуючому Бутенко О.О., відповідно до ч. 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, виконувати свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкон" (код ЄДРПОУ 32071774, юридична адреса: 73000, м.Херсон, вул.Преображенська, 49).
10. Копію ухвали надіслати: кредиторам, ліквідатору, Державному реєстратору, Державному органу з питань банкрутства, Головному управлінню статистики в Херсонській області.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена в апеляційному порядку у строки, встановлені ст.256 ГПК України, з врахуванням продовження такого строку на час дії карантину згідно положень Закону України від 30.03.2020р. "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)".
Згідно п.п. 17.5 пункту 17 Розділу XI "Перехідні положення" Господарського процесуального кодексу України, апеляційна скарга подається до апеляційного господарського суду через відповідний місцевий господарський суд.
Суддя Т.Г. Пінтеліна
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 21.05.2020 |
Оприлюднено | 03.06.2020 |
Номер документу | 89595289 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Пінтеліна Т.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні