Рішення
від 03.06.2020 по справі 420/2856/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/2856/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 червня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі :

головуючого судді Потоцької Н.В.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження (відповідно до ст. 262 КАСУ) справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС в Одеській області до приватного підприємства Рубін-64 про стягнення податкового боргу,

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходиться справа за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до приватного підприємства Рубін-64 в якому позивач просить:

стягнути з усіх відкритих рахунків в банках, обслуговуючих ПП Рубін-64 , код ЄДРПОУ 40185893 кошти за податковим боргом, а саме:

з військового збору в сумі 1389,80 грн. на бюджетний рахунок UA838999980313050063000015175, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код отримувача 37838652, отримувач коштів УК у В-мих.р-ні/В-михайл. р-н/11011000;

по адміністративним штрафним та іншим санкціям в сумі 510 грн. на бюджетний рахунок UA258999980313030106000015175, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код отримувача 37838652, отримувач коштів УК у В-мих.р-ні/В-михайл. р-н/21081100;

по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податків у вигляді з/п в сумі 15034, 75 грн. на бюджетний рахунок UA 868999980333139340000015582, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код отримувача 37838652, отримувач коштів УК у В-Мих.рн/отг смт В.Мих. 1010100/11010100;

по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 640 462, 85 грн. на бюджетний рахунок UA 958999980314020698000015582, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код отримувача 37838652, отримувач коштів УК у В-Мих.рн/отг смт В.Мих./18050300

Позовні вимоги обґрунтовано наступним .

ПП Рубін-64 , код ЄДРПОУ 40185893 зареєстровано як юридичну особу, знаходиться на обліку як платника податків в Головному управлінні ДПС в Одеській області, а саме Южненське управління, Великомихайлівська ДПІ.

Станом на 17.02.2020 року, відповідно до облікових карток, що ведуться органом ДПС, згідно з Порядком ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 року №422, сумарний податковий борг ПП Рубін-64 складає 657397,40 грн., а саме: по військовому збору в сумі 1389, 80 грн.; по адміністративним штрафним та іншим санкціям в сумі 510 грн.; по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податків у вигляді з/п в сумі 15034, 75 грн.; по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 640462, 85 грн.

Заборгованість по військовому збору на загальну суму 1389, 80 грн. виникла на підставі податкового повідомлення-рішення Форми Д від 25.04.2018 р. №0208811304.

Заборгованість по адміністративним штрафним та іншим санкціям на суму 510 грн. виникла на підставі податкового повідомлення-рішення Форми ПС від 25.04.2018 р. №0015801409.

Заборгованість по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податків у вигляді з/п в сумі 15034, 75 грн. виникла на підставі податкового повідомлення-рішення Форми Д від 25.04.2018 р. № 0208761304. Та податкового повідомлення-рішення Форми ПС від 04.05.2018 р. №0214591304 щодо застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 510 грн.

Заборгованість по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 640462, 85 грн. виникла на підставі податкового повідомлення-рішення Форми Р від 25.04.2018 р. № 0015771409.

Станом на 11.07.2018 року ПП Рубін-64 здійснено переплату по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 4758,10 грн.

Відповідно до п. 59.1. ст. 59 Податкового кодексу України, разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

В зв`язку з несплатою податкової заборгованості ПП Рубін-64 винесено податкову вимогу Форми Ю № 69285-17 від 12.06.2018 року, яку було направлено за податковою адресою платника податків.

Відповідно до п. п. 20.1.34, п. 20.1. ст. 20 Податкового Кодексу України, контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, що і було зроблено Головним управлінням ДПС в Одеській області, оскільки відповідач порушив встановлені норми щодо оподаткування.

Процесуальні дії.

Ухвалою суду від 08.04.2020 року відкрито провадження по справі в порядку спрощеного позовного провадження, без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами в порядку ст 262 КАС України.

Відповідно ст.162 КАС України відповідачу встановлено п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження для подання відзиву на позовну заяву.

Копію ухвали про відкриття провадження по справі направлено на поштову адресу приватного підприємства Рубін-64 , рекомендованим повідомленням за трек-номером ОДЕСА ЦОКК 6530007911140.

17.04.2020 року на адресу Одеського окружного адміністративного суду надійшло поштове повернення відправлення за трек-номером ОДЕСА ЦОКК 6530007911140 з довідкою Укрпошти ф.20, з відміткою - не існує .

Станом, на 03.06.2020 року ПП Рубін-64 відзив на адміністративний позов або додаткові письмові докази суду не надані.

У відповідності до частини 4 статті 159 КАС України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи.

У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ.

Приватне підприємство Рубін-64 (ПП Рубін-64 - далі), код ЄДРПОУ 40185893, є юридичною особою, державну реєстрацію якої проведено від 21.12.2015 року за №15331020000000598, здійснює наступні види діяльності (за КВЕД): 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами (основний); 46.32 Оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами; 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами; 46.34 Оптова торгівля напоями; 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами; 46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами; 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками відповідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

З 29.01.2018 року підприємство перебуває в стані припинення.

10.04.2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області складено Акт №287/15-32-14-09/40185893 Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПП Рубін-64 , податковий номер 40185893, податкового та іншого законодавства за період з 21.12.2015 по 27.03.2018 року, правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з 21.12.2015 по 27.03.2018 , яким встановлені порушення вимог податкового законодавства.

На підставі Акту перевірки №287/15-32-14-09/40185893 від 10.04.2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області винесені:

25.04.2018 року податкове повідомлення-рішення №0208811304, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з військового збору, пені - 1389,80 грн.;

25.04.2018 року податкове повідомлення-рішення №0015801409, за платежем адміністративні штрафи та інші санкції - 510,00 грн.;

25.04.2018 року податкове повідомлення-рішення №0208761304, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з військового збору, пені - 14524,75 грн.;

04.05.2018 року податкове повідомлення-рішення №0214591304, за платежем податок на доходи фізичних осіб - 510, 00 грн.;

25.04.2018 року податкове повідомлення-рішення №0015771409 за платежем єдиний податок з юридичних осіб - 586948,25 грн.;

25.04.2018 року податкове повідомлення-рішення №0015791409, за платежем єдиний податок з юридичних осіб (сума штрафних санкцій) - 1020, 00 грн.

Зазначені податкові повідомлення-рішення, розрахунки штрафних санкцій згідно опису від 25.04.2018 року направлені на поштову адресу ПП Рубін-64 (Одеська область, Великомихайлівський район, смт. Велика Михайлівка, вул. Мічуріна, 26) рекомендованим повідомленням за трек-номером НОМЕР_1 .

Лист з рекомендованим повідомленням за трек-номером НОМЕР_1 вручений представнику ПП Рубін-64 04.05.2018 року, що підтверджується відміткою у рекомендованому повідомленні.

12.06.2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області винесено податкову вимогу форми Ю №69285-17 на загальну суму боргу, станом на 11.06.2018 року, - 16424,55 грн., яка направлена на поштову адресу відповідача рекомендованим повідомлення за трек-номером Одеса-44 6504408151139.

Відправлення за трек-номером Одеса-44 6504408151139 повернулось на адресу податкового органу з довідкою Укрпошти ф.20, з відміткою за зазначеною адресою не проживає .

РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА ВИСНОВКИ СУДУ.

Стаття 19 Конституції України в першому реченні закріплює автономію особистості в її різноманітній життєдіяльності, а у другому реченні містить її королларій, передбачаючи, що держава не може виходити за межі повноважень, що передбачені Конституцією та законами України.

У Науковому висновку щодо меж дискреційного повноваження суб`єкта владних повноважень та судового контролю за його реалізацією , опублікованому на офіційному сайті Верховного Суду, зазначено, що дискреційне повноваження може полягати у виборі діяти, чи без діяти, а якщо діяти, то у виборі варіанту рішення чи дії серед варіантів, що прямо або опосередковано закріплені у законі .

Суд перевіряє дії відповідача на відповідність вимогам ч.2-3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАСУ).

Відповідно до ст. 6 Конвенції Кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення .

Конституція України (в редакції станом на 30.09.2016 року) містить статтю 124 …Юрисдикція судів поширюється на будь-який юридичний спір та будь-яке кримінальне обвинувачення. У передбачених законом випадках суди розглядають також інші справи. , яка визначає можливість судового захисту за наявності юридичного спору.

З матеріалів позову вбачається, що юридичний спір виник в результаті несплати ПП Рубін-64 податкових зобов`язань та як результат формування Головним управління ДПС в Одеській області податкового боргу.

Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 року №1200 Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.

Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.

Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

Державна фіскальна служба до часу утворення центральних органів виконавчої влади, зазначених у цьому пункті, має повний доступ до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, інших реєстрів, банків і баз даних.

Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року №537 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби , постановлено реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 2.

Зокрема, Головне управління ДФС в Одеській області приєднано до Головного управління ДПС в Одеській області.

Основним законодавчим актом, який урегульовує відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства є Податковий кодекс України.

Згідно з вимогами ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п.14.1.137 ст.14 ПК України, орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Контролюючий орган має право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджету та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу.

Згідно п.15.1. ст.15 ПК України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Пунктами 36.1, 36.2 ст.36 ПК України встановлено, що податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором.

Виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк (п. 38.1 ст. 38 ПК України).

Відповідно до п.54.1. ст.54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Якщо згідно з нормами цієї статті сума грошового зобов`язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов`язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому цим Кодексом (п. 54.5 ст. 54 ПК України).

Згідно п.57.1. ст.57 ПК України, платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

У відповідності до пп.14.1.39 п.14.1 ст.14 ПК України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до п. 58.1. ст. 58 ПК України, контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян) або якщо за результатами перевірки контролюючим органом встановлено факт: невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації; завищення розміру задекларованого від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованої платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу; заниження або завищення суми податкових зобов`язань, заявленої у податковій декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість, крім випадків, коли зазначене заниження або завищення враховано при винесенні інших податкових повідомлень-рішень за результатами перевірки.

Судом встановлено, що на підставі Акту перевірки №287/15-32-14-09/40185893 від 10.04.2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області винесені:

25.04.2018 року податкове повідомлення-рішення №0208811304, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з військового збору, пені - 1389,80 грн.;

25.04.2018 року податкове повідомлення-рішення №0015801409, за платежем адміністративні штрафи та інші санкції - 510,00 грн.;

25.04.2018 року податкове повідомлення-рішення №0208761304, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з військового збору, пені - 14524,75 грн.;

04.05.2018 року податкове повідомлення-рішення №0214591304, за платежем податок на доходи фізичних осіб - 510, 00 грн.;

25.04.2018 року податкове повідомлення-рішення №0015771409 за платежем єдиний податок з юридичних осіб - 586948,25 грн.;

25.04.2018 року податкове повідомлення-рішення №0015791409, за платежем єдиний податок з юридичних осіб (сума штрафних санкцій) - 1020, 00 грн.

Податкові повідомлення-рішення направлені на поштову адресу ПП Рубін-64 .

Адміністративне чи судове оскарження винесених податкових повідомлень-рішень відповідачем не здійснено.

Положенням пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України передбачено, що податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень, у відповідності до положень пункту 41.2 статті 41 ПК України.

Відповідно до п.59.1 ст.59 ПК України, у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.

Підпунктом 14.1.153 п.14.1 ст.14 ПК України визначено, що податкова вимога - це письмова вимога контролюючого органу до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.

Пунктом 59.5 ст.59 ПК України передбачено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Згідно з п. 95.1 ст.95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі, однак не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Джерела погашення податкового боргу платника податку визначені нормами ст.87 ПК України. Крім того, в силу приписів п.87.9 ст.87 цього Кодексу у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до ст.95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Підпунктом 20.1.34. п.20.1 ст.20 ПК України визначено право контролюючих органів у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг.

Відповідно до абз.1 п.95.3 ст.95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Згідно з п.95.4 ст.95 ПК України, контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Враховуючи, що з дня надіслання контролюючим органом відповідачу податкової вимоги минуло 60 календарних днів, в першу чергу вживаються заходи щодо погашення податкового боргу платника податків за рахунок стягнення коштів, які перебувають у його власності, з рахунків платника податків у банках за рішенням суду.

Таким чином, враховуючи, що відповідачем відзиву на позов та доказів погашення боргу у сумі 657397,40 грн. суду не надано, позов Головного управління ДПС в Одеській області є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду (ч. 5 ст. 242 КАС України).

Правова позиція висловлена у Постанові Верховного Суду від 13.02.2018 року у справі №826/18379/14 (провадження №К/9901/8600/18) щодо стягнення податкової заборгованості:

З огляду на зміст наведеної норми процесуального права та з урахуванням того, що вимогою заявленого позову є стягнення податкового боргу, предметом доказування у даній справі є обставини, які свідчать про наявність підстав, з якими закон пов`язує можливість стягнення податкової заборгованості в судовому порядку: встановлення факту її сплати в добровільному порядку або встановлення відсутності такого факту; перевірка вжиття контролюючим органом заходів щодо стягнення податкового боргу на підставі та в черговості, встановлених Податковим кодексом України, тощо .

Відповідно до ч.2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно із ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії ).

Згідно зі ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 12, 242, 246, 250, 251, 255, 262, 295, 297 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області до приватного підприємства Рубін-64 про стягнення податкового боргу - задовольнити повністю.

Стягнути з усіх відкритих рахунків в банках, обслуговуючих ПП Рубін-64 , код ЄДРПОУ 40185893 кошти за податковим боргом, а саме:

з військового збору в сумі 1389,80 грн. на бюджетний рахунок UA838999980313050063000015175, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код отримувача 37838652, отримувач коштів УК у В-мих.р-ні/В-михайл. р-н/11011000;

по адміністративним штрафним та іншим санкціям в сумі 510 грн. на бюджетний рахунок UA258999980313030106000015175, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код отримувача 37838652, отримувач коштів УК у В-мих.р-ні/В-михайл. р-н/21081100;

по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податків у вигляді з/п в сумі 15034, 75 грн. на бюджетний рахунок UA 868999980333139340000015582, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код отримувача 37838652, отримувач коштів УК у В-Мих.рн/отг смт В.Мих. 1010100/11010100;

по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 640 462, 85 грн. на бюджетний рахунок UA 958999980314020698000015582, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код отримувача 37838652, отримувач коштів УК у В-Мих.рн/отг смт В.Мих./18050300.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та у строки, встановлені ст. ст. 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Пунктом 15.5 розділу VII Перехідні положення КАС України від 03 жовтня 2017 року визначено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи зберігаються порядок подачі апеляційних скарг та направлення їх до суду апеляційної інстанції, встановлені Кодексом адміністративного судочинства України від 06 липня 2005 року.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Головне управління ДПС в Одеській області код ЄДРПОУ 43142370 адреса: вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, тел./факс (048) 725-83-58, електронна пошта: od.official@sfs.gov.ua.

Приватне підприємство Рубін-64 , код ЄДРПОУ 40185893- адреса: 67100, Одеська область, Великомихайлівський район, смт. Велика Михайлівка, вул. Мічуріна, 26.

Головуючий суддя Потоцька Н.В.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.06.2020
Оприлюднено03.06.2020
Номер документу89597272
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/2856/20

Рішення від 03.06.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 08.04.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні