Постанова
від 04.05.2020 по справі 757/5005/20-п
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/5005/20-п

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05.05.2020 року суддя Печерського районного суду м. Києва Карабань В.М., розглянувши матеріали, які надійшли з Ради Адвокатів Хмельницької області Національної Ради Адвокатів України, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, працюючого на посаді начальника Управління ліцензування та контролю якості надання медичної допомоги Міністерства охорони здоровя України, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , за ч.5 ст.212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення серії ХМ № 000001 від 30.01.2020 ОСОБА_1 , за місцем роботи у м. Києві, вул. Грушевського, 7, займаючи посаду начальника Управління ліцензування та контролю якості надання медичної допомоги Міністерства охорони здоров`я України (далі МОЗ України), порушив вимоги ч.2 ст.24 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», неправомірно відмовив у наданні інформації та документів на запит адвоката Смірнової Ірини Сергіївни від 08 листопада 2019року, чим порушив професійні права адвоката Смірнової І.С. на своєчасне повне отримання інформації та вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.5 ст.212-3 КУпАП.

У зв`язку з наданням правової допомоги ОСОБА_2 , адвокат Смірнова І.С., яка діє на підставі договору №09-09/19 від 09.09.2019р. з громадською спілкою «Українська Гельсінська спілка з прав людини» та ордеру серії АА №119082 від 08.11.2019р. звернулась до Міністерства охорони здоров`я України з запитом від 08.11.2019р., в якому просила надати інформацію:

1) чи були наявні у 2018, 2019рр.: - у Стрижавській багатопрофільній лікарні №81 філії ДУ «ЦОЗ ДКВС України» у Вінницькій області (місце провадження діяльності 23210, вул. Алеї 30, смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області) підпорядкована філії ДУ «ЦОЗ ДКВС України» у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 42378546, місцезнаходження: 21100, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Блацлавська, 2, корп. А); - у Шепетівській багатопрофільній лікарні №98 ДУ «ЦОЗ ДКВС України» у Хмельницькій області (місце провадження діяльності 30400, вул. Т.Шевченка, 60, с. Климетовичі Шепетівського району Хмельницької області) підпорядкована філії ДУ «ЦОЗ ДКВС України» у Хмельницькій області (код ЄДРПОУ 42378457, місцезнаходження: Хмельницька область, м. Хмельницький, пров. Військоматський, 3) дійсні акредитаційні сертифікати закладу охорони здоров`я?

2) чи були наявні у 2018, 2019рр.: у Стрижавській багатопрофільній лікарні №81 філії ДУ «ЦОЗ ДКВС України» у Вінницькій області (місце провадження діяльності 23210, вул. Алеї 30, смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області) підпорядкована філії ДУ «ЦОЗ ДКВС України» у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 42378546, місцезнаходження: 21100, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Блацлавська, 2, корп. А); - у Шепетівській багатопрофільній лікарні №98 ДУ «ЦОЗ ДКВС України» у Хмельницькій області (місце провадження діяльності 30400, вул. Т.Шевченка, 60, с. Климетовичі Шепетівського району Хмельницької області) підпорядкована філії ДУ «ЦОЗ ДКВС України» у Хмельницькій області (код ЄДРПОУ 42378457, місцезнаходження: Хмельницька область, м. Хмельницький, пров. Військоматський, 3) дійсні ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики? та копії звітів про медичні кадри за 2018, 2019рр. (форма №17 (річна), затверджена Наказом Міністерства охорони здоров`я України від 10.07.2007р. №378 Стрижавської багатопрофільній лікарні №81 філії ДУ «ЦОЗ ДКВС України» у Вінницькій області (місце провадження діяльності 23210, вул. Алеї 30, смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області), Шепетівської багатопрофільній лікарні №98 ДУ «ЦОЗ ДКВС України» у Хмельницькій області (місце провадження діяльності 30400, вул. Т. Шевченка, 60, с. Климетовичі Шепетівського району Хмельницької області).

11.11.2019р. даний запит був отриманий адресатом, що підтверджується витягом з сайту Укрпошти про рух поштового відправлення штрих-код №290100681530.

Згідно з відповіддю начальника Управління ліцензування та контролю якості надання медичної допомоги Міністерства охорони здоров`я України ОСОБА_1 за вих.№17-04/4569/2-19 від 18.11.2019р. через потребу пошуку інформації серед значної кількості даних МОЗ України продовжило строк розгляду запиту на 20 робочих днів.

Станом на 30.01.2020р. начальником Управління ліцензування та контролю якості надання медичної допомоги Міністерства охорони здоров`я України Слонецьким І.І. відповідь на запит адвоката Смірнової І.С. від 08.11.2019р. не надана.

Відповідно дост. 129 Конституції Українирозгляд і вирішення справ в судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведеності перед судом їх переконливості.

Вивчивши матеріали адміністративної справи, вважаю, що адміністративний матеріал складений відносно ОСОБА_1 необхідно направити на доопрацювання з наступних підстав.

Органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19 Конституції України).

Відповідно до вимог ст. ст. 254, 256 Кодексу Українипро адміністративніправопорушення протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

Разом з тим, матеріали відносно ОСОБА_1 складені з порушеннями зазначених вище вимог законодавства, не містять повних відомостей про особу ОСОБА_1 , зокрема місця його фактичного проживання.

Крім того, суд повідомляв особу відносно якої складено протокол про адміністративне правопорушення за робочою адресою, єдиною, яка вказана в протоколі, однак, на адресу Печерського районного суду м. Києва не повернулося жодного повідомлення про вручення поштового відправлення на ім`я ОСОБА_1 , зокрема, судової повістки.

Відтак, при вирішенні питання про притягнення до адміністративної відповідальності та накладення адміністративного стягнення, суд позбавлений можливості повно та всебічно оцінити всі обставини справи, оскільки в протоколі про адміністративне правопорушення не зазначено дійсні контактні дані особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, що позбавляє суд можливості повідомити особу про час та місце розгляду справи.

Враховуючи зазначене, вивчивши матеріали справи, оцінивши факт неможливості розгляду адміністративного матеріалу без належного його оформлення, вважаю за необхідне, протокол про адміністративне правопорушення, складений відносно ОСОБА_1 а направити до Ради Адвокатів Хмельницької області Національної Ради Адвокатів України, для усунення вищезазначених порушень.

Керуючись ст. 251 КУпАП, суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

Направити адміністративний матеріал відносно ОСОБА_1 до Ради Адвокатів Хмельницької області Національної Ради Адвокатів України, для дооформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя В.М. Карабань

Дата ухвалення рішення04.05.2020
Оприлюднено12.09.2022
Номер документу89662812
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, що посягають на встановлений порядок управління Порушення права на інформацію та права на звернення

Судовий реєстр по справі —757/5005/20-п

Постанова від 04.05.2020

Адмінправопорушення

Печерський районний суд міста Києва

Карабань В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні