Cправа № 127/12022/20
Провадження № 1-кс/127/5354/20
У Х В А Л А
Іменем України
05 червня 2020 року м. Вінниця
Вінницький міський суд Вінницької області в складі:
слідчого судді: ОСОБА_1 ,
секретар судового засідання: ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області полковника податкової міліції ОСОБА_3 про арешт майна, -
ВСТАНОВИВ:
Начальник другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області полковник податкової міліції ОСОБА_3 04.06.2020 звернулася до суду з клопотанням, погодженим з прокурором ОСОБА_4 , про арешт майна.
Клопотання мотивоване тим, що досудовим розслідуванням установлено, що ОСОБА_5 , будучи зареєстрованим як фізична особа підприємець в Калинівській райдержадміністрації 21.01.2008, здійснюючи протягом 2016-2018 років ремонтно-будівельні роботи на замовлення відділу освіти Калинівської районної державної адміністрації Вінницької області, заволодів бюджетними коштами у сумі 263 560,49 грн., виділених на ремонти Комунарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Бережани, вул. Миру, 18), загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів дитячий садок с. Заливанщина (Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Заливанщина, вул. Шкільна, 34), загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Нова Гребля (Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Нова Гребля, вул. Шкільна, 16), ІНФОРМАЦІЯ_1 (Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Уладівське, вул. Шкільна, 1), здійснив привласнення чужого майна за наступних обставин.
Так, ФОП ОСОБА_5 17.08.2016 укладено з відділом освіти Калинівської райдержадміністрації в особі в.о. начальника відділу ОСОБА_6 договір підряду № 8/103 на виконання робіт з заміни віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Уладівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів вартістю 778 742 грн. Умовами договору передбачено, що підрядник зобов`язаний, серед іншого виконати роботи до 31.12.2016 відповідно до проектної та кошторисної документації та передати закінчені роботи замовнику у порядку передбаченому законодавством та договором підряду.
Виконавши у серпні 2016 частину робіт визначених договором від 17.08.2016 № 8/103, ФОП ОСОБА_5 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 439 988,58 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним здійснено утеплення цоколю плитами екструдованого пінополістеролу у розмірі 95 метрів вартістю робіт 1 439,86 грн. на що витрачено плит теплоізоляційних із екструдованого пінополістеролу у кількості 48,6 м2 вартістю 62,11 грн. за метр на загальну суму 4 458,41 грн., при цьому ним вказані роботи не проводились та плити не витрачались, після чого підписав 01.09.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_5 грошові кошти у сумі повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_5 привласнив бюджетні кошти у сумі 5 898,27 грн.
Виконавши у жовтні 2016 року частину робіт визначених договором від 17.08.2016 № 8/103, ФОП ОСОБА_5 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 98 019,84 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним виконано роботи з утеплення фасадів мінеральними плитами та пінопластом товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією Cerezit, стіни гладкі об`ємом 108,31 м2, проте насправді ним виконано такі роботи у об`ємі 51,15 м2, завищивши таким чином вартість цих робіт на 30 076,71 грн, роботи з утеплення цоколю плитами екструдованого пінополістеролу в кількості 12,2 метрів, які насправді не виконувались і витрачено плити теплоізоляційні екструдованого пінополістеролу в кількості 6,1 м2, на загальну суму 378,87 грн., які насправді під час виконання робіт не використовувались, після чого підписав 07.10.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_5 грошові кошти у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_5 привласнив бюджетні кошти у сумі 30 668,22 грн.
Виконавши у листопаді 2016 року частину робіт визначених договором від 17.08.2016 № 8/103, ФОП ОСОБА_5 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 58 999,20 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним здійснено утеплення фасадів мінеральними плитами та пінопластом товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією Cerezit, стіни гладкі в кількості 102,88 м2 на загальну суму 53 936,08 грн., які насправді не виконувались, після чого підписав 07.11.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_5 грошові кошти у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_5 привласнив бюджетні кошти у сумі 53 936,08 грн.
Виконавши у грудні 2016 року частину робіт визначених договором від 17.08.2016 № 8/103, ФОП ОСОБА_5 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 77 707,82 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним здійснено утеплення фасадів мінеральними плитами та пінопластом товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією Cerezit, стіни гладкі в кількості 97,52 м2 на загальну суму 50 857,66 грн., які насправді не виконувались, після чого підписав 08.12.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_5 грошові кошти у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_5 привласнив бюджетні кошти у сумі 50 857,66 грн.
Крім того, ФОП ОСОБА_5 18.08.2016 укладено з відділом освіти Калинівської райдержадміністрації в особі в.о. начальника відділу ОСОБА_6 договір підряду № 8/105 на виконання робіт з заміни віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Комунарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (розташована у с. Бережани) вартістю 680 973,82 грн. Умовами договору передбачено, що підрядник зобов`язаний, серед іншого виконати роботи до 31.12.2016 відповідно до проектної та кошторисної документації та передати закінчені роботи замовнику у порядку передбаченому законодавством та договором підряду.
Виконавши у серпні 2016 частину робіт визначених договором від 18.08.2016 № 8/105, ФОП ОСОБА_5 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 383 998,21 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним витрачено під час виконання робіт профілі цокольні у кількості 82,3 метри, вартістю 24 грн. за метр на загальну суму 1 975,2 грн., які насправді під час виконання робіт не використовувались, після чого підписав 01.09.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_5 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_5 привласнив бюджетні кошти у сумі 1 975,2 грн.
Виконавши у вересні 2016 частину робіт визначених договором від 18.08.2016 № 8/105, ФОП ОСОБА_5 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 77 998,34 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним витрачено під час виконання робіт профілі цокольні у кількості 16,4 метри, вартістю 24 грн. за метр на загальну суму 393,6 грн., які насправді під час виконання робіт не використовувались, після чого підписав 08.09.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_5 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_5 привласнив бюджетні кошти у сумі 393,6 грн.
Виконавши у жовтні 2016 частину робіт визначених договором від 18.08.2016 № 8/105, ФОП ОСОБА_5 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 100 015,77 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним витрачено під час виконання робіт профілі цокольні у кількості 22 метри, вартістю 24 грн. за метр на загальну суму 528 грн., які насправді під час виконання робіт не використовувались, після чого підписав 07.10.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_5 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_5 привласнив бюджетні кошти у сумі 528 грн.
Виконавши у листопаді 2016 частину робіт визначених договором від 18.08.2016 №8/105, ФОП ОСОБА_5 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2016 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 58 983,20 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним витрачено під час виконання робіт профілі цокольні у кількості 38 метри, вартістю 24 грн. за метр на загальну суму 912 грн., які насправді під час виконання робіт не використовувались, після чого підписав 07.11.2016 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_5 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_5 привласнив бюджетні кошти у сумі 912 грн.
Крім того, ФОП ОСОБА_5 15.08.2017 укладено з відділом освіти Калинівської райдержадміністрації в особі начальника відділу ОСОБА_7 договір підряду № 193/08 на виконання робіт по капітальному ремонту по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ І-ІІ ст. дитячий садок по вул. Шкільна, 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області вартістю 271 099,71 грн. Умовами договору передбачено, що підрядник зобов`язаний, серед іншого виконати роботи до 31.12.2017 відповідно до проектної та кошторисної документації та передати закінчені роботи замовнику у порядку передбаченому законодавством та договором підряду.
Виконавши у серпні 2017 роботи визначені договором від 15.08.2017 № 193/08, ФОП ОСОБА_5 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2017 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 271 099,71 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2017 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним витрачено під час виконання робіт плити теплоізоляційні із мінеральної вати тов.20 П-40 в кількості 782,8 рулонів вартістю 122,4 грн. за рулон на загальну суму 95 814,72 грн., проте насправді використав 236 рулонів, завищивши таким чином вартість використаних плит на 66 928,32 грн., після чого підписав 28.08.2017 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_5 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_5 привласнив бюджетні кошти у сумі 66 928,32 грн.
ФОП ОСОБА_5 26.06.2017 укладено з відділом освіти Калинівської райдержадміністрації в особі в.о. начальника відділу ОСОБА_6 договір підряду № 112/06 на виконання робіт по вибірковому капітальному ремонту підлоги ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Нова Гребля Калинівського району Вінницької області вартістю 97 998,63 грн. Умовами договору передбачено, що підрядник зобов`язаний, серед іншого виконати роботи до 31.12.2017 відповідно до проектної та кошторисної документації та передати закінчені роботи замовнику у порядку передбаченому законодавством та договором підряду.
Виконавши в липні 2017 року роботи визначені договором від 26.06.2017 № 112/06, ФОП ОСОБА_5 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2017 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 97 998,63 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2017 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним виконано роботи по розробці ґрунту екскаватором, група ґрунту 2 в кількості 97,2 м3 на загальну суму 1 872,87 грн., які насправді не виконувались, після чого підписав 25.07.2017 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_5 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_5 привласнив бюджетні кошти у сумі 1 872,87 грн.
Крім того, ФОП ОСОБА_5 04.09.2018 укладено з відділом освіти Калинівської райдержадміністрації в особі начальника відділу ОСОБА_7 договір підряду № 206/09 на виконання робіт з заміни віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Комунарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (розташована у с. Бережани) вартістю 169 844,66 грн. Умовами договору передбачено, що підрядник зобов`язаний, серед іншого виконати роботи до 31.12.2018 відповідно до проектної та кошторисної документації та передати закінчені роботи замовнику у порядку передбаченому законодавством та договором підряду.
Виконавши у вересні 2018 частину робіт визначених договором від 04.09.2018 №206/09, ФОП ОСОБА_5 діючи умисно, бажаючи заволодіти бюджетними коштами, склав і підписав довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2018 року, зазначивши у ній, що загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 169 844,66 грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2016 року на таку саму суму, зазначивши серед іншого недостовірні дані, що ним витрачено під час виконання робіт наступні матеріали: кутник перфорований у кількості 100 метрів, проте насправді використано 41,04 метрів, завищивши таким чином вартість використаного кутника на 353,76 грн.; суміш CEROZIT CT-190 (за нормою 12 кг/м2) у кількості 4 797 кг, проте насправді використано 2 100 кг, завищивши таким чином вартість використаної суміші на 13 616,97 грн.; грунтовка глибокого проникнення (за нормою 0,2 л/м2) у кількості 42 літри, проте насправді використано 38 літри, завищивши таким чином вартість використаної грунтовки на 76,4 грн.; склосітка (за нормою 1,15 м2/м2) у кількості 243,45 м2, проте насправді використано 218,5 м2, завищивши таким чином вартість використаної склосітки на 318,61 грн.; плити теплоізоляційні із мінеральної вати на синтетичному зв`язувальному, марка М 125 (за нормою 0,107 м3/м2) у кількості 21,915 м3, проте насправді використано 20,33 м3, завищивши таким чином вартість використаних плит на 4 755 грн.; штукатурка декоративна (короїд) під фарбування (за нормою 2,7 кг/м2) у кількості 767,5 кг, проте насправді використано 513 кг, завищивши таким чином вартість використаної штукатурки на 4 463,93 грн.; акрилова фарба CEROZIT CT-44 супер (за нормою 0,502 кг/м2) у кількості 97,89 кг, проте насправді використано 87,85 метрів, завищивши таким чином вартість використаної фарби на 642,16 грн., всього завищивши вартість використаних матеріалів на суму 24 226,83 грн, після чого підписав 25.09.2018 зазначені довідку і акт у представників замовника.
Після підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і акту приймання виконаних будівельних робіт відділ освіти Калинівської райдержадміністрації перерахував на рахунок ФОП ОСОБА_5 грошові кошти за виконанні роботи у повному розмірі, таким чином ФОП ОСОБА_5 привласнив бюджетні кошти у сумі 24 226,83 грн.
Своїми умисними діями, ОСОБА_5 заволодів бюджетними коштами в сумі 236 757,19 грн., чим завдав матеріальної шкоди відділу освіти Калинівської районної державної адміністрації Вінницької області у сумі, яка у 321 раз перевищує встановлений на рівні податкової соціальної пільги неоподатковуваний мінімум доходів громадян (2016 рік 143 727,17/689 = 208; 2017 рік 68 801,19/800 = 86; 2018 рік 24 226,83/811 = 27).
У кримінальному провадженні 27.04.2020 повідомлено про підозру ОСОБА_5 у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Під час здійснення досудового розслідування, на підставі ухвали Вінницького міського суду Вінницької області від 27.05.2020 (справа №127/11069/20) про тимчасовий доступ до речей і документів, здійснено виїмку у відділі освіти та спорту Калинівської районної державної адміністрації Вінницької області та приєднано до матеріалів кримінального провадження оригінали документів, а саме: документація, що стосується проведення технічного та авторського нагляду на об`єктах реконструкції: по заміні віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Бережани, вул. Миру, 18; поточний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Голендри Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Голендри, вул. Шкільна, 1; капітальний ремонт по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ І-ІІ ступенів дитячий садок по вул. Шкільна, 34, в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області; вибірковий капітальний ремонт підлог ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Нова Гребля Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Нова Гребля, вул. Шкільна, 16; заміна віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення Уладівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Уладівське, вул. Шкільна, 1; виготовлення робочого проекту, проведення розрахунків (договори, акти прийому-передачі робіт, послуг, документи, які підтверджують розрахунки тощо); проектно-кошторисна документація на проведення робіт на вищевказаних об`єктах (робочі проекти, кошториси, договірна ціна, підсумкові відомості ресурсів, паспорти на обладнання, інші наявні документи, договори на виготовлення проектно-кошторисної документації, акти здачі-прийняття, документи щодо оплати); документи, на підставі яких здійснено перерахування бюджетних коштів у повному обсязі, відповідно до умов договорів, за виконані роботи на вищевказаних об`єктах.
04.06.2020 винесено постанову про визнання вищевказаних документів, речовими доказами у кримінальному провадженні.
Вказані речі мають істотне значення для кримінального провадження, оскільки безпосередньо містять сліди злочину та можуть бути використані під час проведення судових експертиз, інших слідчих дій для з`ясування дійсних обставин події.
Враховуючи викладене, з метою накладення арешту на тимчасово вилучене майно, яке визнано речовими доказами, слідчий звернувся до суду з клопотанням про арешт майна.
Слідчий ОСОБА_3 в судове засідання не з`явилася, однак 05.06.2020 звернулася до суду із заявою про розгляд справи у її відсутність, у якій також зазначила, що вказане клопотання підтримує в повному обсязі.
Власник майна всудове засіданнятакож нез`явився,однак,як зазначеноу заявіслідчого ОСОБА_3 від 05.06.2020, про дату, час та місце розгляду клопотання останній повідомлявся слідчим належним чином.
Суд вважає за можливе розглянути клопотання у відсутність учасників процесу відповідно до вимог частини першої статті 172 КПК України.
Відповідно до частини четвертої статті 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Враховуючи те, що учасники процесуальної дії в судове засідання не з`явились, слідчий суддя вважає за можливе розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.
Дослідивши вказане клопотання та додані до нього матеріали слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим, а відтак підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно дочастини першоїстатті 170 КПКУкраїни арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Згідно з абзацом 2 частини першої статті 170 КПК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Частиною першою статті 98КПК України встановлено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Відповідно до пунктів 1, 2 частини другої статті 173КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні.
З матеріалів справи вбачається, що відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області проводиться досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018021160000046 від 19.07.2018, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , будучи зареєстрованим як фізична особа підприємець в Калинівській райдержадміністрації 21.01.2008, здійснюючи протягом 2016-2018 років ремонтно-будівельні роботи на замовлення відділу освіти Калинівської районної державної адміністрації Вінницької області, заволодів бюджетними коштами у сумі 263 560,49 грн., виділених на ремонти Комунарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Бережани, вул. Миру, 18), загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів дитячий садок с. Заливанщина (Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Заливанщина, вул. Шкільна, 34), загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Нова Гребля (Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Нова Гребля, вул. Шкільна, 16), Уладівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Уладівське, вул. Шкільна, 1), здійснив привласнення чужого.
Своїми умисними діями, ОСОБА_5 заволодів бюджетними коштами в сумі 236 757,19 грн., чим завдав матеріальної шкоди відділу освіти Калинівської районної державної адміністрації Вінницької області у сумі, яка у 321 раз перевищує встановлений на рівні податкової соціальної пільги неоподатковуваний мінімум доходів громадян (2016 рік 143 727,17/689 = 208; 2017 рік 68 801,19/800 = 86; 2018 рік 24 226,83/811 = 27).
27.04.2020 у кримінальному провадженні № 42018021160000046 від 19.07.2018 повідомлено про підозру ОСОБА_5 у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Під час здійснення досудового розслідування, на підставі ухвали Вінницького міського суду Вінницької області від 27.05.2020 (справа №127/11069/20) про тимчасовий доступ до речей і документів, здійснено виїмку у відділі освіти та спорту Калинівської районної державної адміністрації Вінницької області та приєднано до матеріалів кримінального провадження оригінали документів, а саме: документація, що стосується проведення технічного та авторського нагляду на об`єктах реконструкції: по заміні віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Бережани, вул. Миру, 18; поточний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Голендри Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Голендри, вул. Шкільна, 1; капітальний ремонт по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ І-ІІ ступенів дитячий садок по вул. Шкільна, 34, в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області; вибірковий капітальний ремонт підлог ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Нова Гребля Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Нова Гребля, вул. Шкільна, 16; заміна віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення Уладівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Уладівське, вул. Шкільна, 1; виготовлення робочого проекту, проведення розрахунків (договори, акти прийому-передачі робіт, послуг, документи, які підтверджують розрахунки тощо); проектно-кошторисна документація на проведення робіт на вищевказаних об`єктах (робочі проекти, кошториси, договірна ціна, підсумкові відомості ресурсів, паспорти на обладнання, інші наявні документи, договори на виготовлення проектно-кошторисної документації, акти здачі-прийняття, документи щодо оплати); документи, на підставі яких здійснено перерахування бюджетних коштів у повному обсязі, відповідно до умов договорів, за виконані роботи на вищевказаних об`єктах.
Наведені обставини підтверджуються протоколом доступу до речей і документів від 03.06.2020, який було проведено на підставі ухвали слідчого судді Вінницького міського суду Вінницької області від 27.05.2020.
Постановою слідчого від 04.06.2020 вилучені у ході обшуку вказані вище документи визнані речовими доказами.
Згідно з пунктом першим частини другої статті 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.
Відповідно до частини третьої статті 170КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Наведене свідчить про те, що вищевказані речі та документи, які були вилучені під час обшуку є тимчасовим вилученим майном та відповідно до статті 98 КПК України мають значення речових доказів у кримінальному провадженні, оскільки містять відомості, які можуть бути використані, як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а тому на дане майно слід накласти арешт.
Таким чином, з метою з`ясування дійсних обставин події кримінального правопорушення, а також з метою унеможливлення подальшого відчуження майна на час досудового розслідування та забезпечення його схоронності, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання слідчого про накладення арешту на вищевказане майно, підлягає задоволенню.
На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 167, 170, 172, 173, КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого задовольнити.
Накласти арешт на на оригінали документів, що стосуються проведення технічного та авторського нагляду на об`єктах реконструкції: по заміні віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Бережани, вул. Миру, 18; поточний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Голендри Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Голендри, вул. Шкільна, 1; капітальний ремонт по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ І-ІІ ступенів дитячий садок по вул. Шкільна, 34, в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області; вибірковий капітальний ремонт підлог ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Нова Гребля Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Нова Гребля, вул. Шкільна, 16;
- заміна віконних блоків, реконструкції будівлі, утеплення Уладівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Калинівського району Вінницької області за адресою: Вінницька обл., Калинівський р-н, с. Уладівське, вул. Шкільна, 1; виготовлення робочого проекту, проведення розрахунків (договори, акти прийому-передачі робіт, послуг, документи, які підтверджують розрахунки тощо); проектно-кошторисна документація на проведення робіт на вищевказаних об`єктах (робочі проекти, кошториси, договірна ціна, підсумкові відомості ресурсів, паспорти на обладнання, інші наявні документи, договори на виготовлення проектно-кошторисної документації, акти здачі-прийняття, документи щодо оплати); документи, на підставі яких здійснено перерахування бюджетних коштів у повному обсязі, відповідно до умов договорів, за виконані роботи на вищевказаних об`єктах, а саме: оригінал договору підряду №8/105 (на виконання робіт) від 18.08.2016 року сума договору 680973 грн.82 коп. на 3 арк., оригінал платіжного доручення №6 від 18.08.2016 року на суму 204292,15 на 1 арк., оригінал платіжного доручення №9 від 01.09.2016 року на суму 179706,06 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2016 року від 01.09.2016 року на 1 арк., оригінал акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2016 року на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (2016) на 3 арк., оригінал платіжного доручення №13 від 09.09.2016 року на суму 77998,34 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2016 року від 08.09.2016 року на 1 арк., оригінал акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2016 року на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (2016) на 3 арк., оригінал платіжного доручення №30 від 10.10.2016 року на суму 100015,77 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2016 року від 07.10.2016 року на 1 арк., оригінал акту №3 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (2016) на 3 арк., оригінал платіжного доручення №36 від 08.11.2016 року на суму 58983,20 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2016 року від 07.11.2016 року на 1 арк., оригінал акту №4 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (2016) на 3 арк., оригінал платіжного доручення №53 від 12.12.2016 року на суму 59960,27 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2016 року від 12.12.2016 року на 1 арк., оригінал акту №5 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (грудень 2016) на 3 арк., оригінал платіжного доручення №61 від 26.12.2016 року на суму 26954,95 на 1 арк., оригінал договору підряду №12/276 від 14.12.2016 року на суму 26954 грн.95 коп. на 3 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2016 року від 23.12.2016 року на 1 арк., оригінал акту № приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року від 23.12.2020 на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (грудень 2016) на 2 арк., оригінал договору №8/106 від 18.08.2016 року на суму 12903грн.,00коп. на 2 арк., оригінал платіжного доручення №15 від 21.09.2016 року на суму 7295,00 на 1 арк., оригінал акту №1 здачі-прийомки науково-технічної продукції від 09.09.2016 по договору №8/106 від 18.08.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №18 від 21.09.2016 року на суму 1481,00 на 1 арк., оригінал акту №2 здачі-прийомки науково-технічної продукції від 20.09.2016 року по договору №8/106 від 18.08.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №50 від 12.12.2016 року на суму 1120,00 на 1 арк., оригінал акту №4 здачі-прийомки науково-технічної продукції від 09.12.2016 по договору №8/106 від 18.08.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №51 від 12.12.2016 року на суму 1900,00 на 1 арк., оригінал акту №3 здачі-прийомки науково-технічної продукції від 09.12.2016 по договору №8/106 від 18.08.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №58 від 16.12.2016 року на суму 1107,00 на 1 арк., оригінал акту №5 здачі-прийомки науково-технічної продукції від 15.12.2016 по договору №8/106 від 18.08.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №64 від 27.12.2016 року на суму 512,00 на 1 арк., додаткова угода від 26.12.2016 року до договору №8/106 від 18.08.2016 року на 1 арк., оригінал акту №6 здачі-прийомки науково-технічної продукції від 26.12.2016 по договору №8/106 від 18.08.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №24 від 22.09.2016 року на суму 3105,00 на 1 арк., оригінал договору №181 (виконання проектних робіт, надання послуг) від 20.09.2016 року на суму 3105,00 грн., на 1 арк., оригінал акту виконаних робіт (надання послуг) за вересень 2016 по договору №181 від 20.09.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №3 від 15.08.2016 року на суму 1466,63 на 1 арк., оригінал договору №04/03/1002 на надання послуг від 10.08.2016 року на 3 арк., оригінал акту приймання передачі виконаних робіт (послуг) за Договором від 10.08.2016 року №04/03/1002 Про виконання експертизи проектно-кошторисної документації проекту будівництва від 12.08.2016 року на 1 арк., оригінал Додатку 1 до Договору №04/03/1002 від 10.08.2016 року Протокол Погодження договірної ціни на виконання робіт (послуг) щодо експертизи проектно-кошторисної документації проекту будівництва на 1 арк., оригінал платіжного доручення №28 від 05.10.2016 року на суму 1545,00 на 1 арк., оригінал договору на здійснення авторського нагляду №136 від 20.09.2016 року на суму 1545,00 грн. на 3 арк., оригінал акту виконаних робіт (надання послуг) за вересень 2016 року по договору №136 від 20.09.2016 року на 1 арк., оригінал титульної сторінки том 3 робочий проект (Затверджувальна частина) кошторисна документація 0158-К 2016 на 1 арк., оригінал пояснювальної записки Заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів Калинівського району Вінницької області Склав:Н.Маковецька, Перевірив: К. Приліпко на 1 арк., оригінал Форми №5 Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № Заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів Калинівського району Вінницької області складений в поточних цінах станом на 5 серпня 2016 року на 2 арк., кошторисний розрахунок №П122 кошторисна вартість проектних робіт на 1 арк., кошторисний розрахунок №П130 кошторисний прибуток на 1 арк., кошторисний розрахунок №П147 кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій на 1 арк., оригінал Форми №1 Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на заміну віконних блоків, реконструкцію будівлі, утеплення фасаду Комунарівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів складений в поточних цінах станом на 05.08.2016 року на 7 арк., оригінал розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1 на заміну віконних блоків, реконструкцію будівлі, утеплення фасаду на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 заміну віконних блоків, реконструкцію будівлі, утеплення фасаду на 8 арк., оригінал кошторису на виконання робіт по авторському нагляду на суму 1545 грн. на 1 арк., оригінал платіжного доручення №290 від 14.07.2017 року на суму 97396,86 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2017 року від 12.07.2017 року на 1 арк., оригінал акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2017 року від 12.07.2017 року на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: Поточний ремонт покрівлі ЗОШ I-III ступенів с. Голендри (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 2017р.) на 2 арк., оригінал договору підряду №129/07 (на виконання робіт) від 06.07.2017 року на суму 97 396 грн.86 коп. на 4 арк., оригінал Договірна ціна на будівництво Поточний ремонт покрівлі ЗОШ I-III ступенів с. Голендри Калинівського району Вінницької області що здійснюється в 2017 році складена в поточних цінах станом на 2017 рік на 2 арк., розрахунки №1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи, тис. грн. на 1 арк., оригінал форми №1 Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на поточний ремонт покрівлі ЗОШ I-III ступенів с. Голендри складений в поточних цінах станом на 2017 рік на 2 арк., оригінал Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 поточний ремонт покрівлі на 2 арк., звіт про укладені договори UA-2017-07-06-000131-a на 1 арк., оригінал титульної сторінки кошторисна документація 0167-К 2017 р. Поточний ремонт покрівлі ЗОШ I-III ступенів в с. Голендри Калинівського району Вінницької області на 1 арк., оригінал пояснювальної записки Поточний ремонт покрівлі ЗОШ I-III ступенів с. Голендри Калинівського району Вінницької області Склав:Н.Маковецька, Перевірив: К.Приліпко на 1 арк., оригінал форми №5 Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва № Поточний ремонт покрівлі ЗОШ I-III ступенів с. Голендри Калинівського району Вінницької області складений в поточних цінах станом на 27.06.2017 р. та затверджений 30.06.2017 року на 2 арк., кошторисний розрахунок №П122 кошторисна вартість проектних робіт на 1 арк., кошторисний розрахунок №П130 Кошторисний прибуток на 1 арк., кошторисний розрахунок №П147 кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій на 1 арк., оригінал форми №1 Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на поточний ремонт покрівлі ЗОШ I-III ступенів с. Голендри складений в поточних цінах станом на 27.06.2017 р. на 4 арк., оригінал розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1 на поточний ремонт покрівлі на 3 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 поточний ремонт покрівлі ЗОШ I-III ступенів с. Голендри на 5 арк., оригінал платіжного доручення № 60 від 20.12.2017 року на суму 3045,00 на 1 арк., оригінал акту №2-19.12.2017 від 14.12.2017 здачі прийомки науково-технічної продукції по договору №192/08 від 15.08.2017 на 1 арк., оригінал договору №192/08 від 15.08.2017 на суму 4066 тис.грн. на 1 арк., оригінал платіжного доручення №16 від 03.08.2017 року на суму 6467,00 на 1 арк., оригінал договору №77 на створення проектно-кошторисної документації від 03.08.2017 на суму 6467 грн. на 1 арк., оригінал акту №77 здачі приймання проектно-кошторисної документації від 3.08.2017 на 1 арк., оригінал платіжного доручення №15 від 10.08.2017 року на суму 1332,00 на 1 арк., оригінал договору 02-0246-17 на виконання експертизи кошторисної документації проекту будівництва від 3.08.2017 на суму 1332,00 грн. на 3 арк., оригінал додатку №1 до договору на виконання експертизи кошторисної документації проекту будівництва 02-0246-17 від 3.08.2017 на 1 арк., оригінал акту №17 приймання-передачі виконаних робіт від 03.08.2017 року за договором 02-0246-17 від 3.08.2017 про виконання експертизи кошторисної документації проекту будівництва на 1 арк., оригінал договору підряду (на виконання робіт) №193/08 від 15.08.2017 року на суму 271099грн.71 коп. на 4 арк., оригінал платіжного доручення №31 від 28.08.2017 року на суму 44931,00 на 1 арк., оригінал платіжного доручення №35 від 28.08.2017 року на суму 226168,71 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за серпень 2017 року по капітальному ремонту по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст.. дитячий садочок по вул.. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області від 28.08.2017 року на 1 арк., оригінал акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2017 року по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст. дитячий садочок по вул. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області від 28.08.2017 року на 5 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт капітальний ремонт по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст. дитячий садочок по вул.. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (2017) на 3 арк., оригінал договору підряду (на виконання робіт) №227/09 від 05.09.2017 року на суму 27577 грн. 77 коп. на 3 арк., оригінал платіжного доручення №34 від 11.09.2017 року на суму 27577,77 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за вересень 2017 року по капітальному ремонту по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст.. дитячий садочок по вул.. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області від 11.09.2017 рокуна 1 арк., оригінал акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2017 року по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст. дитячий садочок по вул. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області від 11.09.2017 року на 6 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт капітальний ремонт по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст. дитячий садочок по вул. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (2017) на 3 арк., оригінал титульної сторінки кошторисна документація 0276-К- 2017. Капітальний ремонт по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст. дитячий садочок по вул. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області на 1 арк., зміст на 1 арк., оригінал пояснювальної записки Капітальний ремонт по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст. дитячий садочок по вул. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області на 2 арк., оригінал Дефектного акту від 14.06.2017 року на Капітальний ремонт по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст. дитячий садочок по вул. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області на 1 арк., оригінал форми №5 Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № Капітальний ремонт по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст. дитячий садочок по вул. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області складений в поточних цінах станом на 27.07.2017 року та затверджений 15.08.2017 року на 2 арк., оригінал форми №1 Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на Капітальний ремонт по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст. дитячий садочок по вул. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області складений в поточних цінах станом на 27.07.2017 року на 6 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів по Капітальному ремонту по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст. дитячий садочок по вул. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області на 5 арк., оригінал розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1 на Капітальний ремонт по утепленню перекриття та фасаду будівлі ЗОШ I-II ст. дитячий садочок по вул. Шкільна 34 в с. Заливанщина Калинівського району Вінницької області на 3 арк., оригінал платіжного доручення №5 від 17.08.2016 року на суму 233622,60 на 1 арк., оригінал платіжного доручення №10 від 01.09.2016 року на суму 206365,98 на 1 арк., оригінал договору підряду №8/103 (на виконання робіт) від 17.08.2016 року сума договору 778742 грн.00 коп. на 3 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2016 року від 01.09.2016 року на 1 арк., оригінал акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2016 року від 01.09.2016 року на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Уладівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (2016) на 3 арк., оригінал платіжного доручення №12 від 09.09.2016 року на суму 103995,81 грн. на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2016 року від 08.09.2016 року на 1 арк., оригінал акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2016 року від 08.09.2016 року на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Уладівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (2016) на 3 арк., оригінал платіжного доручення №29 від 10.10.2016 року на суму 98019,84 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2016 року на від 07.10.2016 року 1 арк., оригінал акту №3 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року від 07.10.2016 року на 5 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Уладівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (2016) на 3 арк., оригінал платіжного доручення №37 від 08.11.2016 року на суму 58999,20 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2016 року від 07.11.2016 року на 1 арк., оригінал акту №4 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року на від 07.11.2016 року 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Уладівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (листопад 2016) на 2 арк., оригінал платіжного доручення №47 від 12.12.2016 року на суму 77707,82 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2016 року від 08.12.2016 року на 1 арк., оригінал акту №5 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року від 08.12.2016 року на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Уладівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (грудень 2016) на 3 арк., оригінал договору підряду №12/278 від 14.12.2016 року на суму 38110 грн.05 коп. на 4 арк., оригінал платіжного доручення №59 від 19.12.2016 року на суму 38110,05 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2016 року від 19.12.2016 року на 1 арк., оригінал акту приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року від 19.12.2020 на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Уладівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (грудень 2016) на 2 арк., оригінал договору №8/104 від 17.08.2016 року на суму 14793грн.,00коп. на 2 арк., оригінал платіжного доручення №16 від 21.09.2016 року на суму 8359,00 на 1 арк, оригінал акту №1 здачі-прийомки науково-технічної продукції від 09.09.2016 по договору №8/104 від 17.08.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №17 від 21.09.2016 року на суму 1975,00 на 1 арк., оригінал акту №2 здачі-прийомки науково-технічної продукції від 20.09.2016 року по договору №8/104 від 17.08.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №52 від 12.12.2016 року на суму 1862,00 на 1 арк., оригінал акту №3 здачі-прийомки науково-технічної продукції від 09.12.2016 по договору №8/104 від 17.08.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №54 від 14.12.2016 року на суму 1120,00 на 1 арк., оригінал акту №4 здачі-прийомки науково-технічної продукції від 13.12.2016 по договору №8/104 від 17.08.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №55 від 14.12.2016 року на суму 1476,00 на 1 арк., оригінал акту №5 здачі-прийомки науково-технічної продукції від 13.12.2016 по договору №8/104 від 17.08.2016 року на 1 арк., оригінал договору №183 (виконання проектних робіт, надання послуг) від 20.09.2016 року на суму 3208,00 грн., на 1 арк., оригінал акту виконаних робіт (надання послуг) за вересень 2016 по договору №183 від 20.09.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №23 від 22.09.2016 року на суму 3208,00 на 1 арк., оригінал договору №04/03/1001 на надання послуг від 10.08.2016 року на суму 1503,94 на 3 арк., оригінал акту приймання передачі виконаних робіт (послуг) за Договором від 10.08.2016 року №04/03/1001 Про виконання експертизи проектно-кошторисної документації проекту будівництва від 12.08.2016 року на 1 арк., оригінал Додатку 1 До Договору №04/03/1001 від 10.08.2016 року Протокол Погодження договірної ціни на виконання робіт (послуг) щодо експертизи проектно-кошторисної документації проекту будівництва на 1 арк., оригінал платіжного доручення №2 від 15.08.2016 року на суму 1503,94 на 1 арк., оригінал договору на здійснення авторського нагляду №184 від 20.09.2016 року на суму 1545,00 грн. на 3 арк., оригінал акту виконаних робіт (надання послуг) за вересень 2016 року по договору №184 від 20.09.2016 року на 1 арк., оригінал платіжного доручення №21 від 22.09.2016 року на суму 1545,00 на 1 арк., оригінал титульної сторінки Заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Уладівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів Калинівського району Вінницької області том 3 робочий проект (Затверджувальна частина) кошторисна документація 0156-К 2016 на 1 арк., оригінал пояснювальної записки Заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Уладівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів Калинівського району Вінницької області Склав:Н.Маковецька, Перевірив: К.Приліпко на 2 арк., оригінал Форми №5 Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № Заміна віконних блоків, реконструкція будівлі, утеплення фасаду Уладівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів Калинівського району Вінницької області складений в поточних цінах станом на 3 серпня 2016 року на 2 арк., кошторисний розрахунок №П122 кошторисна вартість проектних робіт на 1 арк., кошторисний розрахунок №П130 кошторисний прибуток на 1 арк., кошторисний розрахунок №П147 кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій на 1 арк., оригінал Форми №1 Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на заміну віконних блоків, реконструкцію будівлі, утеплення фасаду Уладівської середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів на 8 арк., оригінал розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1 на заміну віконних блоків, реконструкцію будівлі, утеплення фасаду на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 заміну віконних блоків, реконструкцію будівлі, утеплення фасаду на 11 арк., оригінал кошторису на виконання робіт по авторському нагляду на суму 1545 грн. на 1 арк., оригінал договору підряду №112/06 (на виконання робіт) від 26.06.2017 року сума договору 97998 грн.63 коп. на 4 арк., оригінал платіжного доручення №21 від 26.07.2017 року на суму 68599,04 на 1 арк., оригінал платіжного доручення №5 від 04.07.2017 року на суму 29399,59 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2017 року від 25.07.2017 року на 1 арк., оригінал акту № приймання виконаних будівельних робіт за липень 2017 року від 25.07.2017 на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: вибірковий капітальний ремонт підлог ЗОШ І-ІІІ ст.. в с. Нова Гребля (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (2017) на 3 арк., оригінал договору підряду №245/09 (на виконання робіт) від 18.09.2017 року сума договору 72734 грн.87 коп. на 3 арк., оригінал платіжного доручення №36 від 25.09.2017 року на суму 50000,00 на 1 арк., оригінал платіжного доручення №37 від 25.09.2017 року на суму 22734,87 на 1 арк., оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2017 року від 25.09.2017 року на 1 арк., оригінал акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2017 року від 25.09.2017 року на 4 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів об`єкт: вибірковий капітальний ремонт підлог ЗОШ І-ІІІ ст.. в с. Нова Гребля (витрати за прийнятими нормами) звітний період 1 (2017) на 2 арк., оригінал платіжного доручення №39 від 04.10.2017 року на суму 768,00 на 1 арк., оригінал договору про надання послуг з технічного нагляду №102-ТН-2 від 18.09.2017 року сума договору 768 грн.00 коп. на 1 арк., оригінал акту №102/2 від 02.10.2017р здачі-приймання виконаних робіт (послуг) на 1 арк., оригінал договору про надання послуг з технічного нагляду №70-ТН від 26.06.2017 року сума договору 1024 грн.00 коп. на 1 арк., оригінал платіжного доручення №22 від 26.07.2017 року на суму 1024,00 на 1 арк., оригінал акту №70 від 25.07.2017р здачі-приймання виконаних робіт (послуг) на 1 арк., оригінал договору на здійснення авторського нагляду №22 від 21.03.2017 року на суму 513,00 грн. на 3 арк., оригінал платіжного доручення №2 від 22.03.2017 року на суму 513,00 на 1 арк., оригінал акту виконаних (надання послуг) за березень 2017 року по договору №22 від 21.03.2017 року на 1 арк., оригінал договору №21 (виконання проектних робіт, надання послуг) від 21.03.2017 року на суму 2773,00 грн., на 1 арк., оригінал платіжного доручення №1 від 22.03.2017 року на суму 2773,00 на 1 арк., оригінал акту виконаних робіт (надання послуг) за березень 2017 по договору №21 від 21.03.2017 року на 1 арк., оригінал титульної сторінки Вибірковий капітальний ремонт підлог ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Нова Гребля Калинівського району Вінницької області кошторисна документація 0014-К 2017 на 1 арк., оригінал пояснювальної записки Вибірковий капітальний ремонт підлог ЗОШ І-ІІІ ст.. в с. Нова Гребля Калинівського району Вінницької області Склав:Н.Маковецька, Перевірив: К. Приліпко на 2 арк., оригінал Форми №5 Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № Вибірковий капітальний ремонт підлог ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Нова Гребля Калинівського району Вінницької області складений в поточних цінах станом на 7 лютого 2017 року на 2 арк., кошторисний розрахунок №П122 кошторисна вартість проектних робіт на 1 арк., кошторисний розрахунок №П130 кошторисний прибуток на 1 арк., кошторисний розрахунок №П147 кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій на 1 арк., оригінал Форми №1 Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на Вибірковий капітальний ремонт підлог ЗОШ І-ІІІ ст.. в с. Нова Гребля на 3 арк., оригінал розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1 Вибірковий капітальний ремонт підлог ЗОШ І-ІІІ ст.. в с. Нова Гребля на 3 арк., оригінал підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 Вибірковий капітальний ремонт підлог ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Нова Гребля Калинівського району Вінницької області на 4 арк., які вилучені у відділі освіти та спорту Калинівської районної державної адміністрації Вінницької області (код за ЄДРПОУ 02141354, адреса: Вінницька обл., м. Калинівка, вул. Незалежності, 8), на підставі ухвали Вінницького міського суду Вінницької області від 27.05.2020 (справа № 127/11069/20) про тимчасовий доступ до речей і документів.
Виконання та контроль за виконанням ухвали суду покласти на начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області полковника податкової міліції ОСОБА_3 .
Зобов`язати начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області полковника податкової міліції ОСОБА_3 повідомити заінтересованих осіб про накладання арешту на вищевказане майно.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду протягом 5 днів з дня її проголошення, однак оскарження ухвали не зупиняє її виконання.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2020 |
Оприлюднено | 07.06.2024 |
Номер документу | 89664751 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Гриневич В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні