Рішення
від 04.06.2020 по справі 200/1802/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 червня 2020 р. Справа№200/1802/20

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кошкош О.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Комунального закладу Бойовський ясла-садок Сонечко Нікольської районної ради Донецької області про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (ідентифікаційний код 38652962, 87547, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Митрополитська 175) звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Комунального закладу Бойовський ясла-садок Сонечко Нікольської районної ради Донецької області (ідентифікаційний код 36544227, 87060, Донецька область, Нікольський район, с.Бойове, вул.Сенатосенка, 74в). Просив застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) Комунального закладу Бойовський ясла-садок Сонечко Нікольської районної ради Донецької області, розташованого за адресою: Донецька область, Нікольский район, с.Бойове, вул.Сенатосенка, 74в до повного усунення порушень. Позов вмотивовано тим, що під час проведення позапланової перевірки приміщень та території відповідача встановлені чисельні порушення Правил пожежної безпеки в України, які створюють безпосередню загрозу виникнення пожежі, несуть загрозу життю та здоров`ю людей, перешкоджають вільній експлуатації людей у разі настання надзвичайної ситуації (пожежі, аварії та ін.), ускладнюють гасіння пожежі.

24 лютого 2020 року ухвалою суду відкрито провадження у справі та призначено підготовче засідання на 16 березня 2020 року.

16 березня 2020 року, 13 квітня 2020 року ухвалами суду відкладено підготовче засідання на 13 квітня 2020 року, 12 травня 2020 року відповідно.

Відповідачем надано відзив, в якому зазначено, що з метою виконання вимог чинного законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи установи, систем та засобів протипожежного захисту та усунення виявлених недоліків за результатами перевірки, завідувачем закладу дошкільної освіти спрямовані листи від 25.02.2020 №27 та від 05.03.2020 №33 до Відділу освіти Нікольської РДА з проханням внести зміни до районного бюджету на 2020 рік щодо додаткового фінансування на суму 263652,03 грн. на виконання протипожежних заходів зазначених у приписі. Відповідачем отримані пропозиції від суб`єктів господарювання щодо надання послуг з усунення порушень. Частково усунуті порушення. Просив у задоволені позовних вимог відмовити.

12 травня 2020 року ухвалою суду закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті на 01 червня 2020 року.

У судове засідання представники сторін не з`явилися, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, за таких обставин суд визнав за можливе розглянути справу на підставі наявних матеріалів в порядку письмового провадження.

Згідно ч.4 ст.243 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області є суб`єктом владних повноважень у відповідності до приписів п. 7 ч. 1 ст. 4 КАС України.

Відповідач - Комунальний заклад Бойовський ясла-садок Сонечко Нікольської районної ради Донецької області є юридичною особою, зареєстрований 24.11.2009 (номер запису у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 1 240 102 0000 000420, ідентифікаційний код 36544227, місцезнаходження: 87060, Донецька обл., Нікольський район, село Бойове, вулиця Сенатосенка, будинок 74В).

На виконання доручення Прем`єр-міністра України від 11 грудня 2019 року №44205/1/1-19, у відповідності до наказу начальника 100 Державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС України у Донецькій області від 11.12.2019 №75 Про здійснення позапланової перевірки та посвідчення про проведення заходу державного нагляду (контролю) від 09.01.2020 №34 в період з 09 січня 2020 року по 10 січня 2020 року службовою особою 100 ДПРЧ ГУ ДСНС України у Донецькій області проведено позапланову перевірку додержання (виконання) вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки в Комунальному закладі Бойовський ясла-садок Сонечко Нікольської районної ради Донецької області, розташованому за адресою: Донецька обл., Нікольський район, село Бойове, вулиця Сенатосенка, будинок 74В.

За результатами зазначеного позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки позивачем складено акт перевірки від 10 січня 2020 року №32, яким встановлено 17 порушення вимог Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30 грудня 2014 року № 1417 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 5 березня 2015 року за № 252/26697, а саме:

приміщення об`єкту не обладнані системою протипожежної сигналізації, системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системою передавання тривожних сигналів;

двері на шляхах евакуації не відчиняються в напрямку виходу з будівель (приміщень);

на об`єкті не ведеться журнал обліку вогнегасників;

не проведене технічне обслуговування вогнегасників, які є в наявності;

плани евакуації людей на випадок пожежі не відповідають вимогам ДСТУ 7317:2013;

допускається замикання на замки двері евакуаційних виходів;

заповнення прорізів у протипожежних перешкодах, які відокремлюють пожежонебезпечні приміщення (електрощитова) не відповідають вимогам ДБНВ.1.1-7:2016, а саме не встановлені протипожежні двері 2-го типу;

не забезпечені евакуаційним освітленням сходові клітки, коридори, проходи та інші шляхи евакуації;

приміщення їдальні не забезпечено водяними вогнегасниками із зарядом води з сольовими добавками з розрахунку один вогнегасник на одне окреме робоче місце;

не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту органів дихання згідно діючих нормативних актів;

відсутній наказ про призначення особи, відповідальної за технічний стан та справність вентиляційних систем, забезпечення додержання вимог протипожежної безпеки під час їх експлуатації;

відсутня інструкція (наказ), якими визначені терміни проведення профілактичних оглядів та очищення повітропроводів іншого обладнання вентиляційних систем, а також не визначений порядок відключення вентиляційних систем і дій обслуговуючого персоналу у разі виникнення пожежі або аварії;

відсутній спеціальний журнал реєстрації огляду результатів перевірки й очищення вентиляційного обладнання;

з`єднання, відгалуження та оцінювання жил проводів і кабелів не здійснюється за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;

не проведене вогнезахисне оброблення дерев`яних конструкцій горищних приміщень;

на дверях горища не вказане місце зберігання ключів;

пожежний щит не укомплектовано покривалом з негорючого теплоізоляційного матеріалу або товсті розміром 2х2 м.

Під час розгляду справи у суді, відповідачем вчинені певні дії, спрямовані на усунення зазначених порушень, разом з цим, за результатом проведення комісійного обстеження залишились невиконаними наступні порушення:

приміщення об`єкту не обладнані системою протипожежної сигналізації, системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системою передавання тривожних сигналів;

двері на шляхах евакуації не відчиняються в напрямку виходу з будівель (приміщень);

не забезпечені евакуаційним освітленням сходові клітки, коридори, проходи та інші шляхи евакуації;

заповнення прорізів у протипожежних перешкодах, які відокремлюють пожежонебезпечні приміщення (електрощитова) не відповідають вимогам ДБНВ.1.1-7:2016, а саме не встановлені протипожежні двері 2-го типу;

приміщення їдальні не забезпечено водяними вогнегасниками із зарядом води з сольовими добавками з розрахунку один вогнегасник на одне окреме робоче місце;

не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту органів дихання згідно діючих нормативних актів;

не проведене вогнезахисне оброблення дерев`яних конструкцій горищних.

На думку позивача, зазначені порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки створюють реальну загрозу життю та здоров`ю людей.

Вирішуючи даний спір, суд виходить з наступного.

Згідно зі ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України

Органом, уповноваженим державою здійснювати повноваження у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки є Державна служба України з надзвичайних ситуацій. Позивач - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області є територіальним органом, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки на території Донецької області.

Відповідно до абзацу 2 статті 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05 квітня 2007 року №877-V (далі - Закон України від 05 квітня 2007 року №877-V), державний нагляд (контроль) є діяльністю уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Частиною 1 статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року №877-V передбачено, що державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Абзацом 5 частини 1 статті 6 Закону України від 05 квітня 2007 року №877-V підставою для здійснення позапланових заходів визначено доручення Прем`єр-міністра України про перевірку суб`єктів господарювання у відповідній сфері у зв`язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров`я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави.

Згідно ч. 5 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.

Статтею 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) визначено як діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно абзацу 1 ч. 5 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Частиною 7 ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Згідно з п. 6 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16.01.2013 № 20/2013 "Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій", та пунктом 7 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1052, ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

Відповідно до пп. 27 п. 4 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, затвердженого наказом ДСНС України від 04.02.2013 № 3 (у редакції наказу ДСНС України від 21.09.2017 № 507), Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суб`єктами господарювання.

Частиною 2 ст. 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Київ та Севастополь, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. Таким територіальним органом на території Донецької області є позивач.

Згідно статті 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Статтею 67 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: - здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; - складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; - звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Згідно частин першої, другої та третьої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Приписи, постанови, розпорядження центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, щодо усунення порушень встановлених законодавством вимог з питань техногенної та пожежної безпеки можуть бути оскаржені до суду в установлений законом строк.

Відповідно до ст. 70 Кодексу цивільного захисту України, підставами для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту.

Відповідно до ч. 2 ст. 51 та ч. 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України, забезпечення техногенної та пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на керівників та власників таких суб`єктів господарювання.

Згідно із підпунктами 1, 3, 8, 13, 19, 21, 22, 23 пункту 1 статті 20 Кодексу цивільного захисту України, на суб`єкта господарювання покладається обов`язок: забезпечення виконання заходів у сфері цивільного захисту на об`єктах суб`єкта господарювання; розміщення інформації про заходи безпеки та відповідну поведінку населення у разі виникнення аварії; здійснення навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки; здійснення за власні кошти заходів цивільного захисту, що зменшують рівень ризику виникнення надзвичайних ситуацій; розроблення заходів щодо забезпечення пожежної безпеки, впровадження досягнень науки і техніки, позитивного досвіду із зазначеного питання; забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримання у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням; здійснення заходів щодо впровадження автоматичних засобів виявлення та гасіння пожеж і використання для цієї мети виробничої автоматики.

Доводи відповідача про необхідність додаткового фінансування закладу, на виконання протипожежних заходів зазначених у приписі, отримання пропозицій від суб`єктів господарювання (ТОВ НВФ АВИ-ПРОМ , ТОВ Виробничо-технічна фірма Азовпроммонтаж , ПП ОСОБА_1 ,) щодо надання послуг (товарів - протипожежного інвентарю, будівельні матеріали, вироби, конструкції) з метою усунення виявлених порушень, не спростовують того, що виявлені порушення усунуті.

З урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що на час розгляду справи порушення, виявлені в ході проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки і зазначені в акті від 10.01.2020 №32, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, у повному обсязі не усунуті.

Вказані порушення на переконання суду не є формальними, а стосуються наявності у відповідача порушень, які можуть призвести до займання і відсутності необхідної системи заходів для уникнення пожежі, забезпечення своєчасного її виявлення та гасіння, попередження людей про небезпеку, тобто такими, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Суд зауважує, що застосування заходу реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) має тимчасовий характер, період дії якого залежить безпосередньо від факту усунення відповідачем виявлених порушень.

Крім того, застосування до відповідача заходу реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) має також спонукаючий характер, направлений на забезпечення суб`єктом господарювання виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки на об`єкті підвищеної небезпеки.

Вищезазначене узгоджується з позицією Верховного Суду, викладеною у постанові № 812/1262/18 від 23 квітня 2020 року.

Частиною 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Згідно із частиною 2 статті 70 Кодексу цивільного захисту України повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Оскільки порушення, встановлені позивачем під час перевірки відповідача, у встановлений час та спосіб не усунуті та створюють загрозу життю та здоров`ю людей, з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей суд вважає за доцільне застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду шляхом повного зупинення та заборони експлуатації Комунального закладу Бойовський ясла-садок Сонечко Нікольської районної ради Донецької області, розташованого за адресою: Донецька область, Нікольский район, с.Бойове, вул.Сенатосенка, 74в до повного усунення порушень.

Таким чином, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню у повному обсязі.

Стосовно розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Таким чином, судовий збір стягненню з відповідача на користь позивача не підлягає.

На підставі викладеного, керуючись ст. 2, 5-8, 10, 19, 72, 90, 191, 241-246, 255, 293 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (ЄДРПОУ 38652962; 87547, Донецька обл., м.Маріуполь, вул. Митрополитська, буд. 175) до Комунального закладу Бойовський ясла-садок Сонечко Нікольської районної ради Донецької області про застосування заходів реагування - задовольнити у повному обсязі.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту - Комунального закладу Бойовський ясла-садок Сонечко Нікольської районної ради Донецької області, розташованого за адресою: Донецька область, Нікольский район, с.Бойове, вул.Сенатосенка, 74в шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту до повного усунення порушень, відображених в акті від 10.01.2020 №32.

Рішення може бути оскаржено протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду, з урахуванням підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 розділу VII Перехідні положення, п.3 розділу VI Перехідні положення КАС України.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.О. Кошкош

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.06.2020
Оприлюднено09.06.2020
Номер документу89670291
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/1802/20-а

Рішення від 04.06.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 13.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 16.03.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 24.02.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні