Рішення
від 09.06.2020 по справі 380/2622/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№380/2622/20

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 червня 2020 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Потабенко В.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до дошкільного навчального закладу № 3 м. Яворова про зупинення роботи будівлі, -

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (надалі - ГУ ДСНС України у Львівській області, позивач) звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до дошкільного навчального закладу № 3 м. Яворова (далі - ДНЗ № 3 м. Яворова, відповідач) з вимогою зупинити роботу дошкільного навчального закладу № 3 м. Яворова за адресою: 81000, Львівська область, м. Яворів, вул. Богдана Лепкого, 5, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

При обґрунтуванні позовних вимог позивач зазначає, що в ході проведення позапланового заходу на об`єкті відповідача було виявлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697, Кодексу цивільного захисту України, Правил техногенної безпеки та низки інших нормативних актів. Зазначив, що значна кількість з виявлених порушень пропонувалася відповідачу до виконання попереднім приписом про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки №318 від 06.08.2019, однак станом на 31.01.2020 такі не були усунуті. Наголосив, що порушення законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, що були виявлені у всій будівлі відповідача, створює загрозу для життя і здоров`я працівників та інших людей, що можуть там перебувати. Крім того, щодо вказаних порушень було складено протоколи про адміністративні правопорушення та винесена постанова про накладення адміністративного стягнення. Враховуючи вказане, а також те, що при роботі дошкільного закладу не вперше виявлені грубі та численні недотримання вимог пожежної та техногенної безпеки, на думку позивача, наявні підстави для зупинення роботи вказаної будівлі.

Ухвалою від 07.04.2020 відкрито провадження у справі та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження, без повідомлення сторін.

Відповідач позову не визнав. 12.05.2020 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву (вх. №23661). Аналогічний відзив надходив на електронну адресу суду 07.05.2020 (вх. №3909 ел.). Відповідач у відзиві зазначив, що заклад звернувся із листом до начальника відділу освіти Яворівської РДА, голови Яворівської районної ради та Яворівської районної ради про виділення коштів в сумі 300000,00 грн. для усунення порушень, зазначених в пунктах 1, 2, 4 та 8 позовної заяви.

Крім того, наголосив, що дирекцією закладу було попередньо проведено домовленість з фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 щодо обробки дерев`яних елементів горищних покриттів, заземлення блискавковідводу, правильного облаштування електропроводів і кабелів. Тому, за умови виділення коштів вказані роботи будуть проведені до початку нового навчального року. Наголосив, що деякі порушення, зазначені в акті перевірки вже усунуті, а інші будуть усунуті в повному обсязі найближчим часом. Враховуючи наведене, відповідач просив у задоволенні позову відмовити повністю.

Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Оскільки відсутні клопотання будь-якої зі сторін про розгляд справи у судовому засіданні з викликом сторін, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі факти, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом встановлено, що дошкільний навчальний заклад № 3 м. Яворова знаходиться за адресою: 81000, Львівська область, Яворівський район, м. Яворів, вул. Богдана Лепкого, 5.

Відповідно до наказу ГУ ДСНС України у Львівській області № 337 від 11.12.2019 "Про проведення позапланової перевірки" відповідача включено до переліку підприємств, щодо яких заплановано проведення позапланових перевірок додержання законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки закладів, установ та організацій з масовим перебуванням людей відповідно до графіку (а. с.19).

20.01.2020 начальником ЯворівськогоРВ ГУ ДСНС України у Львівській області видано посвідчення № 17на проведення заходу державного нагляду (контролю) ДНЗ № 3 м. Яворова, розташованого за адресою:81000, Львівська область, Яворівський район, м. Яворів, вул. Богдана Лепкого, 5 (а.с. 21).

У період з 20.01.2020 по 31.01.2020 проведено позапланову перевірку щодо дотримання суб`єктом господарювання ДНЗ № 3 м. Яворова вимог у сфері техногенної та пожежної безпеки за адресою: 81000, Львівська область, Яворівський район, м. Яворів, вул. Богдана Лепкого, 5. Перевірка проводилася у присутності директора ДНЗ № 3 м. Яворова ОСОБА_2 (далі - ОСОБА_2 ).

За результатами перевірки складено акт від 31.01.2020 № 9 (а.с.4-10).

Згідно вказаного акта перевірки, позаплановою перевіркою встановлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697, Кодексу цивільного захисту України, Правил техногенної безпеки та низки інших нормативних актів, а саме:

1) будинки, приміщення та споруди не обладнані системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2010 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту" (автоматичною пожежною сигналізацією та системою оповіщення);

2) дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

3) не проведено заміру опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання;

4) захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів не виконано відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008;

5) сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпечено евакуаційним освітленням;

6) забороняється зменшувати кількість та розміри евакуаційних виходів з будівель і приміщень, класи вогнестійкості (дерев`яних сходових маршів) несучих та огороджувальних конструкцій, застосовувати матеріали з вищими показниками небезпеки, змінювати інженерні та планувальні рішення й умови освітлення згідно з нормованою вимогою;

7) технічне обслуговування окремих вогнегасників не здійснюється відповідно до Правил експлуатації вогнегасників;

8) під сходовою кліткою прокладено електропроводи і кабелі незалежно від їх напруги, крім електропроводки для освітлення звичайних сходових кліток;

9) в приміщенні електролампочки не закручені в скляні плафони;

10) допускається захаращування шляхів евакуації шафками, меблями;

11) в горищному приміщенні димові канали не оштукатурені та не побілені;

12) приміщення не забезпечено відповідними знаками безпеки;

13) посадовими особами не пройдено навчання на перевірку знань з питань пожежної безпеки.

29.01.2020 посадовими особами ГУ ДСНС України у Львівській області щодо директора дошкільного навчального закладу № 3 м. Яворова було складено протокол про адміністративне правопорушення за ст.188-8 КУпАП, серія ЛВ №013060.

29.01.2020 винесено постанову №013060 про накладення на директора дошкільного навчального закладу № 3 м.Яворова ОСОБА_2 адміністративного стягнення у вигляді штрафу за невиконання п.п. 1-2, 4-6, 9, 11 припису № 318 від 06.08.2019.

Як вбачається з вказаного протоколу, директор дошкільного навчального закладу № 3 м. Яворова ОСОБА_2 з протоколом ознайомлена, в пункті 17 протоколу зазначила, що недоліки будуть усунені при виділенні коштів відділом освіти.

Оскільки виявлені в роботі дошкільного навчального закладу № 3 м. Яворова порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки уже не вперше, позивач звернувся до суду з позов про зупинення роботи будівлі до повного усунення виявлених порушень.

При вирішенні спору, суд застосовує наступні норми права.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1052 (далі - Положення) Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Пунктом 7 Положення передбачено, що ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Відповідно до п. 8 Положення ДСНС під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими державними органами, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, тимчасовими консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, утвореними Кабінетом Міністрів України, органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, громадськими спілками, профспілками та організаціями роботодавців, відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, а також підприємствами, установами, організаціями.

Пунктом 9 цього Положення передбачено, що в межах повноважень, передбачених законом, на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, наказів МВС видає накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує та контролює їх виконання.

Згідно з п.п. 48 п. 4 Положення, ДСНС відповідно до покладених на неї завдань складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 №877-V.

Відповідно до ст.1 цього Закону,державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту регулює Кодекс цивільного захисту України.

Згідно з п.п. 12 ч. 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 (далі -КЦЗ України) до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до ч. 1 ст. 68 КЦЗ України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

Згідно з ч. 2 ст. 68 КЦЗ України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до ст. 70 КЦЗ України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:

1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами;

8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;

10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;

11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Відповідно до ч. 7 ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що правовою підставою для застосування адміністративним судом заходів реагування є одночасна наявність таких умов: 1) факт порушення правил та норм пожежної і техногенної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей; 2) звернення компетентного органу, який здійснює державний нагляд у сфері пожежної і техногенної безпеки, із відповідним адміністративним позовом до суду; 3) наявність обов`язку у підконтрольного суб`єкта, зупинення експлуатації приміщень якого вимагає відповідний орган Державної служби України з надзвичайних ситуацій, забезпечувати дотримання вимог пожежної безпеки у відповідному приміщенні.

При обранні заходу реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, позивачем як суб`єктом владних повноважень, і судом, відповідно, мають враховуватися принцип співмірності обраного заходу реагування тим порушенням, які виникли та тим, які залишилися не усунутими на час розгляду справи, а також дотримання справедливого балансу між інтересами відповідача і публічними інтересами.

Наявність порушень правил пожежної безпеки у дошкільному навчальному закладі № 3 м. Яворова за адресою: Львівська область, Яворівський район, м. Яворів, вул. Богдана Лепкого, 5 підтверджується актом перевірки від 31.01.2020 № 9.

Суд зазначає, що без усунення порушень законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, продовження роботи будівлі ДНЗ № 3 м. Яворова за адресою: Львівська область, Яворівський район, м. Яворів, вул. Богдана Лепкого, 5, становить загрозу для життя і здоров`я дітей, працівників та інших людей, що можуть там перебувати.

Відповідач у відзиві на позовну заяву зазначав про часткове усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

На підтвердження часткового усунення відповідач долучив фотокартки, листи, грамоти, договори, тощо.

Щодо покликання відповідача на листи до начальника відділу освіти Яворівської РДА, голови Яворівської районної ради та Яворівської районної ради про виділення коштів в сумі 300000,00 грн. для усунення порушень, зазначених в пунктах 1, 2, 4 та 8 акта, суд зазначає наступне.

Відсутність коштів, які є необхідними для усунення порушень, які вказані в пунктах 1, 2, 4 та 8 акта перевірки, не позбавляють відповідача можливості усунути інші порушення, які не потребують значних фінансових витрат.

Водночас, суд наголошує, що існування (неусунення відповідачем) хоча б одного з порушень, встановлених Головним управлінням державної служби з надзвичайних ситуацій у Львівській області, які загрожують життю та здоров`ю людей, вже є самостійною достатньою правовою підставою для застосування до нього заходів реагування.

Аналогічні висновки викладені в постанові Верховного Суду від 26.06.2018 у справі №823/589/16.

Щодо наданих фотокарток на усунення порушень, суд зазначає, що такі не є належними і достатніми доказами усунення порушень, встановлених під час перевірки, оскільки не містять ні інформацію щодо часу виконання, ні щодо усунення виявлених під час перевірки порушень, нічого, що можливо було б пов`язати з наявністю і подальшим усуненням виявлених під час перевірки порушень.

Вказане узгоджується з позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 26.02.2020 у справі №826/7073/18.

Суд також звертає увагу, що відповідач не ініціював проведення повторної перевірки з метою підтвердження усунення порушень.

Відповідно до ч.1 ст.6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", відповідач повинен був звернутися з письмовою заявою до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням та для перевірки усунення порушень вимог законодавства виявлених під час попередньої перевірки.

Проте матеріали справи не містять такої заяви та не містять висновку позивача, що відповідач усунув зафіксовані в акті перевірки від 31.01.2020 № 9 порушення.

Крім того, суд наголошує, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації будівлі, є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Водночас поняття "загроза життю та/або здоров`ю людини" є оціночним поняттям, яке лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.

Вказане узгоджується з позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 25.02.2020 у справі №826/15768/18.

Аналізуючи усе вищенаведене, суд наголошує, що станом на дату винесення рішення у вказаній справі значна частина порушень, які викладені в акті перевірки від 31.01.2020 № 9 залишилася не усуненими, а ті порушення, які ймовірно і були відповідачем усунені, - не підтверджені належними доказами.

Отже, оскільки на час розгляду справи належних доказів, які б свідчили про повне усунення відповідачем порушень, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, зокрема, дітей, які відвідують дошкільний навчальний заклад, не було надано, суд погоджується з доводами позивача, що наявність наведених порушень вимог протипожежної безпеки становить реальну небезпеку та загрозу життю та здоров`ю людей, та вважає такі заходи співмірними з тими порушеннями, які встановлено позивачем.

Відповідно до ст. 3 Конституції України та ст. 6 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визначаються найвищими цінностями та визначають зміст та спрямованість держави.

Підсумовуючи наведене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ГУ ДСНС у Львівській області є обґрунтованими та підлягають до задоволення в повному обсязі.

Відповідно до ч.2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки, під час розгляду даної справи, свідки судом не залучались та судові експертизи не призначались, суд вважає за необхідне зазначити, що судові витрати понесені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 19-20, 22, 73-77, 139, 244- 246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

адміністративний позов задовольнити повністю.

Зупинити роботу будівлі дошкільного навчального закладу № 3 м. Яворова (код ЄДРПОУ 22398492, місцезнаходження: 81000, Львівська область, м. Яворів, вул. Богдана Лепкого, 5) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Судові витрати зі сторін стягненню не підлягають.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня складення його повного тексту. Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який постановив рішення. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення складено та підписано 09.06.2020

Суддя Потабенко В.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.06.2020
Оприлюднено09.06.2020
Номер документу89681118
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/2622/20

Рішення від 09.06.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 07.04.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні