ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"11" червня 2020 р. справа № 300/832/20
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Могили А.Б., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-
ВСТАНОВИВ:
Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області звернулося в суд із адміністративним позовом до Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Позовні вимоги мотивовані тим, що при проведені позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання Криворівнянською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, виявлено порушення вимог законодавства за наслідками яких створюється реальна загроза життю та здоров`ю людей. З метою усунення порушень та забезпечення безпеки життю та здоров`ю людей до відповідача слід застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівель Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за результатами проведеної позапланової перевірки відповідача, посадовими особами Верховинського районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області встановлено, що експлуатація приміщень Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області здійснюється з порушеннями вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей та працівників, про що складено акт від №18 від 30.01.2020 та видано відповідний припис № 14 від 30.01.2020. Таким чином експлуатація будівель (споруд, приміщень) вищевказаного навчального закладу неможлива до усунення виявлених правопорушень.
Відповідач подав суду заперечення, які суд розцінює, як відзив на позовну заяву. Зазначив, що твердження позивача про те, що порушення, які встановлені під час перевірки, створюють загрозу життю та здоров`ю людей та працівників Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області є помилковими. Крім цього, 7 пунктів припису позивача № 14 від 30.01.2020 відповідачем виконано, що підтверджується актом складеним комісією Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області за участю інженера по технічному обслуговуванню відділу освіти Верховинської районної державної адміністрації. При цьому, з метою усунення інших порушень визначених приписом Верховинського районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області № 14 від 30.01.2020, зважаючи на необхідність підвищення протипожежної безпеки закладу, відповідач звернувся до Верховинської міської ради, Верховинської районної державної адміністрації та відділу освіти Верховинської районної державної адміністрації. Вважає, що обраний позивачем захід реагування є таким, що не в повній мірі відповідає критеріям пропорційності, так як обґрунтування застосування повного зупинення та заборони експлуатації будівель, споруд і приміщень школи контролюючим органом не наведено та належними доказами не доведено.
У відповіді на відзив (заперечення) позивач зазначив що відповідачем надано лист-звернення до Верховинської міської ради, Верховинської районної державної адміністрації та відділу Верховинської районної державної адміністрації щодо необхідності виділення коштів на заходи протипожежної безпеки. Однак, відсутні будь-які докази, які б підтверджували реальний факт усунення зазначених порушень виявлених під час перевірки. Вказаний лист свідчить тільки про намір позивача усунути порушення і жодним чином не засвідчує реальний факт їх виконання. Відсутність коштів не звільняє відповідача від виконання вимог припису № 14 від 30.01.2020. Чинне законодавство не ставить в залежність необхідність в застосуванні заходів реагування від наявності чи відсутності бюджетних коштів (фінансової спроможності) відповідача. Сама по собі відсутність коштів на забезпечення протипожежної та техногенної безпеки, в тому числі й у зв`язку з відсутністю відповідного бюджетного асигнування не може бути підставою для відкладення вжиття заходів щодо усунення факторів небезпеки життю, здоров`ю громадян. Аналогічно, наданий відповідачем акт № 1 від 15.04.2020, не підтверджує факт усунення ряду виявлених порушень, оскільки жодних доказів про реальність усунення таких порушень не надано. Порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, які становлять загрозу для життя і здоров`я людей надалі існують.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.04.2020 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними матеріалами справи, дослідивши письмові докази, зазначає наступне.
На підставі наказу №386 від 12.12.2019 та посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) № 837/09-18 від 23.12.2019, у період з 22.01.2020 по 30.01.2020 посадовими особами Верховинського районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області проведено позапланову перевірку Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області щодо додержання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки (а.с.7, 12).
За результатами перевірки складено акт №18 від 30.01.2020, яким виявлено наступні порушення щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки:
- приміщення школи не забезпечені інструкціями про заходи пожежної безпеки (п. 4 розділу ІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);
- не забезпечено технічне обслуговування засобів протипожежного захисту (п. 2.2 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);
- дерев`яні елементи горища школи та спального корпусу не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності (п. 2.5 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);
- не засклені вікна на горищі школи (п. 2.12 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);
- не влаштовано другий евакуаційний вихід з другого поверху спального корпусу (п. 2.23 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417, пункт 14 Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України 15.08.2016 № 974);
- в приміщеннях школи та спальних корпусів шляхи евакуації не обладнано евакуаційним освітленням (п. 2.31 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);
- в приміщенні 4-го класу електророзетки встановлено на горючу основу (п. 1.17 розділу IV Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);
- в приміщеннях школи електророзетки (11 клас, котельня) та вимикач (бібліотека) експлуатується в пошкодженому стані (п. 1.18 розділу IV Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);
- приміщення школи та спального корпусу не доукомплектовано первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками) (п. 3.6 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);
- наявні вогнегасники експлуатуються без раструбів (п. 3.10 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417)
- наявні вогнегасники не направлені на технічне обслуговування (п. 3.17, розділ V п. 2.5 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);
- приміщення спального корпусу не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до норм ДБН В.2.5-56:2014 (п. 1.2 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417) (а.с. 13 -20).
На підставі даної перевірки контролюючим органом винесено припис № 14 від 30.01.2020, яким зобов`язано відповідача усунути виявленні порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки до 30.04.2020 (а.с.21 -22).
Вищевказані акт та припис отримані директором Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області 30.01.2020 про що свідчить його підпис на даних документах.
Спірні правовідносини регулюються Кодексом цивільного захисту України, Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та Правилами пожежної безпеки в Україні, які затверджені наказом Міністерством внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 та зареєстровані у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697.
Згідно статті 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа (частина 4 статті 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» ).
Частиною 7 статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Згідно частин 8, 11 статті 7 вказаного Закону припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб`єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.
У разі виконання в повному обсязі та у встановлений строк припису, розпорядження, рішення, іншого розпорядчого документа про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу нагляду (контролю), фінансові та адміністративні санкції, заходи реагування до суб`єкта господарювання, його посадових осіб не застосовуються.
Суд зазначає, що Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 року, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 року за №252/26697, є обов`язковими для виконання усіма суб`єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
Пожежна безпека повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних заходів та технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж (пункт 4 Розділ І Правил пожежної безпеки в Україні).
Відповідно частини 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Частиною 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.
Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (частина 2 статті 70 Кодексу цивільного захисту України).
Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг можливе лише за рішенням адміністративного суду, прийнятим за зверненням центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки. Такі заходи можуть бути застосовані на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки і ці порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей. Заходи реагування до суб`єкта господарювання не застосовуються у разі виконання в повному обсязі та у встановлений строк припису.
Відповідно до пунктів 26, 33, 43 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України небезпечний чинник - складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини; пожежна безпека - відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов`язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю; техногенна безпека - відсутність ризику виникнення аварій та/або катастроф на потенційно небезпечних об`єктах, а також у суб`єктів господарювання, що можуть створити реальну загрозу їх виникнення. Техногенна безпека характеризує стан захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного характеру. Забезпечення техногенної безпеки є особливою (специфічною) функцією захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.
З аналізу вказаних приписів вбачається, що настання реальної загрози життю та здоров`ю людей слід пов`язувати з обставинами, які можуть призвести до займання, розповсюдження вогню, виникнення аварій (катастроф) та з впливом небезпечних факторів, які породжують вказані явища.
Таким чином, наявність та не усунення порушень вказаних у приписі № 14 від 30.01.2020 створюють загрозу життю та здоров`ю людей.
Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Відповідачем надано суду акт № 1 від 15.04.2020 складений комісією Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області за участю інженера по технічному обслуговуванню відділу освіти Верховинської районної державної адміністрації, згідно якого вимоги припису № 14 від 30.01.2020 частково виконано, а саме пункт 1 (всі приміщення школи забезпечено інструкціями про заходи пожежної безпеки), пункт 4 (засклено вікна на горищі), пункт 7 (в 4 класі під електророзетку підкладено суцільний негорючий матеріал, що виступає за габарити агрегату не менше ніж 0,01 м.), пункт 8 (в приміщеннях школи замінено електророзетки (11 клас, котельня) та вимикач (бібліотека), пункт 9 (приміщення школи та спального корпусу доукомплектовано первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками)), пункт 10 (забезпечено наявність раструбів на вогнегасниках), пункт 11 (наявні вогнегасники направлено на технічне обслуговування) (а.с.43).
Однак, видаткові накладні чи інші фінансові документи, які підтверджують придбання вогнегасників та проведення технічного обслуговування вже наявних у школи засобів пожежогасіння в матеріалах справи відсутні. Жодних фото карток та будь - яких інших доказів на усунення вказаних порушень (пункти 1, 4, 7, 8, 9, 10, 11 припису № 14 від 30.10.2020) навчальним закладом суду не надано.
В той же час встановлено, що відділом освіти Верховинської районної державної адміністрації (замовник) з приватним підприємством «Івано-Фракнівськпожежсервіс» (виконавець) укладено Договір № 14/12/15 про монтаж автоматичної пожежної сигналізації. Згідно розділу ІІ вказаного договору вартість робіт складає 43 892, 45 грн. Виконання роботи проводиться на протязі 10 днів з моменту оплати Замовником платежу в розмірі 100%, що складає 43 892,45 грн. (розділ ІІІ Договору № 14/12/16) (а.с. 39).
Криворівнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області звернулася з листом № 10 від 04.03.2020 до Верховинської міської ради, Верховинської районної державної адміністрації та відділу освіти Верховинської районної державної адміністрації щодо допомоги для усунення порушень виявлених під час проведення позапланової перевірки додержання вимог законодавства з питань пожежної та техногенної безпеки - з проханням виділити кошти на усунення порушень зазначених у приписі позивача № 14 від 30.01.2020, а саме на обладнання школи автоматичною системою пожежної сигналізації, на оброблення дерев`яних конструкцій горища вогнетривким розчином, влаштування іншого евакуаційного виходу з другого поверху спального корпусу та забезпечення евакуаційним освітленням приміщення школи та спального корпусу (а.с. 42).
Як зазначає відповідач у відзиві на позовну заяву (запереченні) цим листом Криворівнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області просила виділити кошти у сумі 43 892, 45 грн на монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, як це передбачено договором № 14/12/16.
Суд враховує вищевказані дії відповідача щодо намагання виконати вимоги припису позивача, проте жодних доказів Криворівнянською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області на підтвердження усунення виявлених перевіркою порушень не надано.
Зважаючи на те, що відповідачем не усунуті порушення вимог пожежної безпеки в навчальному закладі, суд вважає недопустимою експлуатацію такої будівлі до повного усунення виявлених перевіркою порушень.
Таким чином, оскільки на час розгляду справи доказів, які б свідчили про повне усунення відповідачем порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей відповідачем не надано, порушення, які залишилися, продовжують створювати загрозу життю та здоров`ю людей, а тому суд вважає, що наявність наведених порушень вимог протипожежної безпеки призводить до невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю населення.
За таких обставин, суд дійшов до висновку про необхідність застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі (споруд, приміщень) Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області, шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.
Крім того, застосування таких заходів у даний період жодним чином не перешкоджатиме освітній діяльності відповідачу, як закладу освіти.
Таким чином, позов Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) підлягає до задоволення.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівель (споруд, приміщень) Криворівнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Михайла Грушевського Верховинської районної ради Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 20558431, с.Криворівня, Верховинський район, Івано-Франківська область), шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складання повного рішення суду.
Апеляційна скарга подається через Івано-Франківський окружний адміністративний суд або безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 Кодексу адміністративного судочинства України.
Згідно з пунктом 3 розділу IV «Прикінцеві положення» під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строк, визначений, зокрема статтею 295 цього Кодексу, а також строки апеляційного оскарження продовжуються на строк дії такого карантину.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Суддя /підпис/ Могила А.Б.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2020 |
Оприлюднено | 15.06.2020 |
Номер документу | 89748684 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Могила А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні