ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
10 червня 2020 року м. Київ № 640/2137/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Скочок Т.О., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю Сальве Глобал доГоловного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування рішень В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю Сальве Глобал (далі також - позивач, ТОВ Сальве Глобал ) з позовом до Головного управління ДФС у м. Києві (далі також - відповідач, ГУ ДФС у м. Києві), в якому просило суд: визнати протиправними та скасувати наступні рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації: №1023256/41131215 від 13.12.2018 року, №1023257/41131215 від 13.12.2018, №1023260/41131215 від 13.12.2018, №1023258/41131215 від 13.12.2018, №1023259/41131215 від 13.12.2018, №1025596/41131215 від 14.12.2018, №1028443/41131215 від 18.12.2018, №1031198/41131215 від 20.12.2018, №1037605/41131215 від 28.12.2018, №1028444/41131215 від 18.12.2018 про відмову у реєстрації податкових накладних № 5 від 09.08.2018, № 4 від 09.10.2018, № 8 від 10.10.2018, №10 від 11.10.2018, №15 від 12.10.2018, №17 від 12.10.2018, №19 12.10.2018, №28 від 12.10.2018, №29 від 12.10.2018, №11 від 16.10.2018.
В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначено, що позивач після направлення засобами електронного зв`язку ряду податкових накладних для реєстрації таких в Єдиному реєстрі податкових накладних, отримав квитанції про зупинення реєстрації цих податкових накладних. Зі змісту квитанцій вбачалося, що податкові накладні відповідають вимогам пп. 1.6 п. 1 Критерії ризиковості платника податку. З метою усунення сумнівів контролюючого органу щодо реальності господарських операцій, за наслідком яких виписані податкові накладні, ТОВ Сальве Глобал надіслало до органу ДФС письмові електронні повідомлення про подання пояснень разом із копіями підтверджуючих первинних документів. Проте орган ДФС безпідставно не враховував та не проаналізував зміст наданих позивачем документів і пояснень, прийнявши необґрунтовані та незаконні рішення про відмову в реєстрації податкових накладних ТОВ Сальве Глобал .
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 04.03.2019 відкрито провадження у справі №640/2137/19 за вказаним позовом та дану справу призначено до розгляду у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Копія цієї ухвали суду разом з позовними матеріалами отримана уповноваженим представником ГУ ДФС у м. Києві 14.03.2019.
Проте, у встановлений судом строк відповідач відзив на позовну заяву та жодні додаткові матеріали до канцелярії суду не подав.
Натомість від представника позивача через канцелярію суду надійшли додаткові пояснення, у тексті яких останній посилався на безпідставність зупинення реєстрації податкових накладних з причини, що зазначені в текстах квитанцій про зупинення.
Розглянувши подані представником позивача документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Між ТОВ Сальве Глобал (як постачальником) і рядом суб?єктів господарювання (як покупцем) були укладені однотипні за змістом договори поставок, а саме: договір поставки №2102/1 від 21.02.2018 з СТОВ Придніпровський край , договір поставки №2102/4 від 21.02.2018 з ТОВ Енселко Агро , договір поставки №2102/4 від 13.09.2018 з ТОВ Агро Інвест Україна , договір поставки №2102/3 від 21.02.2018 з ТОВ Агрополіс , договір поставки №1309/18/1 від 13.08.2018 з СП у вигляді ТОВ ТРАНСБАЛКТЕРМІНАЛ , договір поставки №20/02/2018-ОТГ від 20.02.2018 з ТОВ ОЙЛТРАНСТЕРМІНАЛ , договір поставки №5833-13/09/2018 від 13.09.2018, договір поставки №36 від 28.09.2017 з ТОВ Придніпровський олійноекстракційний завод , договір поставки №22022018 від 22.2.2018 з - ПрАТ Полтавський олійноекстракційний завод-Кернел Груп , договір купівлі-продажу №19/04 від 18.04.2017 з ТОВ Роберт Бош Лтд .
За умовами цих договорів ТОВ Сальве Глобал зобов`язується здійснити поставки покупця визначені у специфікаціях/додатках товари, а покупці, у свою чергу, - прийняти та оплатити такі товари на умовах цих договорів поставок. Поставки товарів здійснюються постачальником на умовах та в строки, що вказуються у специфікаціях/додатках до договорів поставок. Ціна товару, його кількість, а також порядок оплати визначаються у специфікаціях/додатках до договорів поставок. Датою поставки товару є дата підписання сторонами накладної/акта приймання-передачі товару. Розрахунки за такими договорами поставок здійснюються у національній валюті, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок постачальника.
В рамках цих договорів поставок ТОВ Сальве Глобал виписало покупцям рахунки на оплату та склало наступні видаткові накладні: №161 від 09.08.2018 на суму 9 468 грн. (в т.ч. ПДВ - 1 578 грн.), №204 від 12.10.2018 на суму 434 750,40 грн. (в т.ч. ПДВ - 72 458,40 грн.), №208 від 12.10.2018 на суму 51 072 грн. (в т.ч. ПДВ - 8 512 грн.), №206 від 12.10.2018 на суму 75 012 грн. (в т.ч. ПДВ - 12 502 грн.), №191 від 12.10.2018 на суму 61 286,40 грн (в т.ч. ПДВ - 10 214,40 грн.), №193 від 12.10.2018 на суму 24 578,40 грн. (в т.ч. ПДВ - 4 096,40 грн.), №195 від 12.10.2018 на суму 30 962,40 грн. (в т.ч. ПДВ - 5 160,40 грн.), №210 від 12.10.2018 на суму 68 628 грн. (в т.ч. ПДВ - 11 438 грн.), №211 від 12.10.2018 на суму 143 959,20 грн. (в т.ч. ПДВ - 23 993,20 грн.), №187 від 16.10.2018 на суму 62 632,20 грн. (в т.ч. ПДВ - 10 438,70 грн.), згідно яких позивач відвантажив покупцям товари (універсальну мобільну батарею з логотипом, пледи з логотипом і листівкою в подарунковому пакеті, блокноти з логотипом в асортименті, флеш-пам?ять з логотипом в асортименті, викрутки металеві з логотипом, еко-сумки з логотипом).
Транспортування цих товарів до місць призначення було здійснено за допомогою служби кур?єрської доставки ТОВ Нова пошта , а також силами покупців із використанням автомобільного транспорту, що підтверджується наданими позивачем копіями експрес-накладної від 09.08.2018, специфікації до зведеного акта наданих послуг від 20.10.2018 №НП-00188047, товарно-транспортної накладної від 16.10.2018 №2
Поряд з цим, за даними наданих позивачем банківських виписок зі свого поточного рахунку в АТ УкрСибанк за періоди 09.10.2018, 10.10.2018, 11.10.2018, 23.10.2018, 24.10.2018, 25.10.2018, 29.10.2018, 30.10.2018 виставлені ТОВ Сальве Глобал рахунки на оплату були оплачені покупцями - ТОВ Енселко Агро , ТОВ Агро Інвест Україна , ТОВ Агрополіс , СП у вигляді ТОВ ТРАНСБАЛКТЕРМІНАЛ , ТОВ ОЙЛТРАНСТЕРМІНАЛ , ТОВ Агрофірма Кам?янка , ТОВ Придніпровський олійноекстракційний завод , ПрАТ Полтавський олійноекстракційний завод-Кернел Груп , ТОВ Роберт Бош Лтд повністю.
Керуючись приписами п. 187.1 ст. 187, п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України (щодо правила першої події ), ТОВ Сальве Глобал виписало на адреси названих вище контрагентів-покупців наступні податкові накладні:
- від 09.08.2018 №5 на суму 9 468 грн. (в т.ч. ПДВ 1 578 грн.), покупець (отримувач) - Сільськогосподарське ТОВ Придніпровський край , де визначено номенклатуру товарів: універсальна мобільна батарея з логотипом, код згідно з УКТ ЗЕД - 8507600000;
- від 09.10.2018 №4 на суму 434 750,40 грн. (в т.ч. ПДВ 72 458,40 грн.), покупець (отримувач) - ТОВ Енселко Агро , де визначено номенклатуру товарів: плед з логотипом і листівкою в подарунковому пакеті, код згідно з УКТ ЗЕД - 4202;
- від 10.10.2018 №8 на суму 51 072 грн. (в т.ч. ПДВ 8 512 грн.), покупець (отримувач) - ТОВ Агро Інвест Україна , де визначено номенклатуру товарів: плед з логотипом і листівкою в подарунковому пакеті, код згідно з УКТ ЗЕД - 4202;
- від 11.10.2018 №10 на суму 75 012 грн. (в т.ч. ПДВ 12 502 грн.), покупець (отримувач) - ТОВ Агрополіс , де визначено номенклатуру товарів: плед з логотипом і листівкою в подарунковому пакеті, код згідно з УКТ ЗЕД - 4202;
- від 12.10.2018 №15 на суму 61 286,40 грн. (в т.ч. ПДВ 10 214,40 грн.), покупець (отримувач) - Спільне підприємство у вигляді ТОВ ТРАНСБАЛКТЕРМІНАЛ , де визначено номенклатуру товарів: плед з логотипом і листівкою в подарунковому пакеті, код згідно з УКТ ЗЕД - 4202;
- від 12.10.2018 №17 на суму 24 578,40 грн. (в т.ч. ПДВ 4 096,40 грн.), покупець (отримувач) - ТОВ ОЙЛТРАНСТЕРМІНАЛ , де визначено номенклатуру товарів: плед з логотипом і листівкою в подарунковому пакеті, код згідно з УКТ ЗЕД - 4202;
- від 12.10.2018 №19 на суму 30 962,40 грн. (в т.ч. ПДВ 5 160,40 грн.), покупець (отримувач) - ТОВ Агрофірма Кам?янка , де визначено номенклатуру товарів: плед з логотипом і листівкою в подарунковому пакеті, код згідно з УКТ ЗЕД - 4202;
- від 12.10.2018 №28 на суму 68 628 грн. (в т.ч. ПДВ 11 438 грн.), покупець (отримувач) - ТОВ Придніпровський олійноекстракційний завод , де визначено номенклатуру товарів: плед з логотипом і листівкою в подарунковому пакеті, код згідно з УКТ ЗЕД - 4202;
- від 12.10.2018 №29 на суму 143 959,20 грн. (в т.ч. ПДВ 23 993,20 грн.), покупець (отримувач) - ПрАТ Полтавський олійноекстракційний завод-Кернел Груп , де визначено номенклатуру товарів: плед з логотипом і листівкою в подарунковому пакеті, код згідно з УКТ ЗЕД - 6301;
- від 16.10.2018 №11 на суму 62 632,20 грн. (в т.ч. ПДВ 10 438,70 грн.), покупець (отримувач) - ТОВ Роберт Бош Лтд , де визначено номенклатуру товарів: блокноти з логотипом в асортименті, флеш-пам?ять з логотипом в асортименті, викрутка металева з логотипом, еко-сумка, коди згідно з УКТ ЗЕД - 4820103000, 8523511000, 8205400000, 4202929800.
За наслідками надіслання вказаних електронних податкових накладних до ДФС України засобами електронного зв`язку з метою здійснення реєстрації таких в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі також - Реєстр), ТОВ Сальве Глобал 04.09.2018 та 31.10.2018 отримало електронні квитанції про те, що ці документи прийняті, проте їх реєстрація зупинена. Зі змісту роздруківок електронних квитанцій від 04.09.2018 та від 31.10.2018 вбачається, що єдиною підставою в усіх випадках для зупинення реєстрації податкової накладної позивача стало наступне: податкова накладна відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критерії ризиковості платника податку . У зв?язку з чим платнику було запропоновано подати пояснення та/або копії документів (без наведення переліку таких документів), достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
11.12.2018, 12.12.2018, 14.12.2018, 15.12.2018, 18.12.2018, 22.12.2018 ТОВ Сальве Глобал з метою спростування висновків контролюючого органу щодо наявності підстав для зупинення податкових накладних № 5 від 09.08.2018, № 4 від 09.10.2018, № 8 від 10.10.2018, №10 від 11.10.2018, №15 від 12.10.2018, №17 від 12.10.2018, №19 12.10.2018, №28 від 12.10.2018, №29 від 12.10.2018, №11 від 16.10.2018 надіслало до ДФС України електронні повідомлення за №№2, 3, 4, 5, 6, 1, 2, 4, 7 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено. Разом з такими Повідомленнями платник надіслав копії відсканованих договорів із покупцями, договорів із продавцями реалізованих покупцям товарів, первинних документів, оформлених на виконання таких договорів, - рахунків на оплату, видаткових накладних, акта здачі-прийняття роті (наданих послуг), експрес-накладних, товарно-транспортних накладних, а також банківських виписок.
Однак за результатами розгляду отриманих документів комісія ГУ ДФС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія при ГУ ДФС у м. Києві), прийняла рішення про відмову у реєстрації податкових накладних позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме:
- від 13.12.2018 №1023256/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 09.08.2018. В тексті цього рішення в якості підстави для прийняття такого зазначено наступне: ненадання платником податків копій документів - Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)
Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків
Документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
Додаткова інформація: документи не можливо ідентифікувати/пошкоджений, а саме: Документ довільного формату 9274077417 від 11.12.2018 (виписка Цифротех 03.08.18.pdf). Документ довільного формату 9274077418 від 11.12.2018 (декларація НП.pdf). Документ довільного формату 9274077423 від 11.12.2018 (виписка Придніпровський край 09.08.18.pdf). ;
- від 13.12.2018 №1023257/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 09.10.2018. В тексті цього рішення в якості підстави для прийняття такого зазначено наступне: ненадання платником податків копій документів - Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)
Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків
Документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
Додаткова інформація: документи не можливо ідентифікувати/пошкоджений, а саме: Документ довільного формату 9274077443 від 11.12.2018 (Полімер банк.виписка 14.09.18 28.10.18.pdf). Документ довільного формату 9274077444 від 11.12.2018 (Полімер видаткова 3325 28.09.18.pdf). Документ довільного формату 9274077445 від 11.12.2018 (Самурай банк.виписка 01.10.18.pdf). Документ довільного формату 9274077446 від 11.12.2018 (Самурай рахунок 28.09.18.pdf). ;
- від 13.12.2018 №1023260/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 10.10.2018. В тексті цього рішення в якості підстави для прийняття такого зазначено наступне: ненадання платником податків копій документів - Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)
Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків
Документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
Додаткова інформація: документи не можливо ідентифікувати/пошкоджений, а саме: Документ довільного формату 9274077550 від 11.12.2018 (агро інвест україна 208 12.09.18.pdf). Документ довільного формату 9274077550 від 11.12.2018 (Самурай рахунок 28.09.18.pdf). Документ довільного формату 9274077554 від 11.12.2018 (Самурай банк.виписка 01.10.18.pdf). Документ довільного формату 9274077555 від 11.12.2018 (ПОЛІМЕР ВИДАТ) ;
- від 13.12.2018 №1023258/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 11.10.2018. В тексті цього рішення в якості підстави для прийняття такого зазначено наступне: ненадання платником податків копій документів - Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)
Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків
Документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
Додаткова інформація: документи не можливо ідентифікувати/пошкоджений, а саме: Документ довільного формату 9274077506 від 11.12.2018 (Полімер видаткова 3325 28.09.18.pdf). Документ довільного формату 9274077508 від 11.12.2018 (Полімер банк.виписка 14.09.18 28.10.18.pdf). Документ довільного формату 9274077509 від 11.12.2018 (Самурай банк.виписка 01.10.18.pdf). Документ довільного формату 9274077511 від 11.12.2018 (Самурай рахунок 28.09.18.pdf). ;
- від 13.12.2018 №1023259/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №15 від 12.10.2018. В тексті цього рішення в якості підстави для прийняття такого зазначено наступне: ненадання платником податків копій документів - Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)
Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків
Документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
Додаткова інформація: документи не можливо ідентифікувати/пошкоджений, а саме:
Документ довільного формату 9274077521 від 11.12.2018 (Самурай рахунок 28.09.18.pdf). Документ довільного формату 9274077528 від 11.12.2018 (Полімер банк.виписка 14.09.18 28.10.18.pdf). Документ довільного формату 9274077529 від 11.12.2018 (Полімер видаткова 3325 28.09.18.pdf). Документ довільного формату 9274077530 від 11.12.2018 (Самурай банк.виписка 01.10.18.pdf). Документ довільного формату 9274077531 від 11.12.2018 (Укрпромінвест в ;
- від 14.12.2018 №1025596/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №17 від 12.10.2018. В тексті цього рішення в якості підстави для прийняття такого зазначено наступне: ненадання платником податків копій документів - Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)
Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків
Документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
Додаткова інформація: документи не можливо ідентифікувати/пошкоджений, а саме: Документ довільного формату 9276329549 від 12.12.2018 (Ойлтранстермінал 25.10.18.pdf). Документ довільного формату 9276329596 від 12.12.2018 (Укрпромінвест видаткова 01.10.2018.pdf). Документ довільного формату 9276329592 від 12.12.2018 (Укрпромінвест рахунок 01.10.2018.pdf). Документ довільного формату 9276329565 від 12.12.2018 (Самурай рахунок 28.09.18.pdf). Документ довільного формату 9276329549 від 12.12.2018 (Ойлтранстермінал 25.10.18.pdf). ;
- від 18.12.2018 №1028443/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №19 від 12.10.2018. В тексті цього рішення в якості підстави для прийняття такого зазначено наступне: ненадання платником податків копій документів - Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)
Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків
Документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
Додаткова інформація: документи не можливо ідентифікувати/пошкоджений, а саме: Документ довільного формату 60628810 від 15.12.2018 (Банківська виписка Кам?янка 23.10.18.pdf). Документ довільного формату 60628815 від 15.12.2018 (Полімер банк.виписка 14.09.18 28.10.18.pdf). Документ довільного формату 60628816 від 15.12.2018 (Полімер видаткова 3325 28.09.18.pdf). Документ довільного формату 60628825 від 15.12.2018 (Пояснення 19.pdf). Документ довільного формату 60628824 від 15.12.2018 (Самурай банк.виписка 01.10.18.pdf). ;
- від 20.12.2018 №1031198/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №28 від 12.10.2018. В тексті цього рішення в якості підстави для прийняття такого зазначено наступне: ненадання платником податків копій документів - Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)
Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків
Додаткова інформація: документи не можливо ідентифікувати/пошкоджений, а саме: Документ довільного формату 61347970 від 18.12.2018 (10.pdf). Документ довільного формату 61347957 від 18.12.2018 (17.pdf). Документ довільного формату 61347963 від 18.12.2018 (19.pdf). Документ довільного формату 61347964 від 18.12.2018 (20.pdf). Документ довільного формату 61347968 від 18.12.2018 (22.pdf). Документ довільного формату 61347974 від 18.12.2018 (21.pdf). Документ довільного формату 61347969 від 18.12.2018 (27.pdf). ;
- від 28.12.2018 №1037605/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №29 від 12.10.2018. В тексті цього рішення в якості підстави для прийняття такого зазначено наступне: ненадання платником податків копій документів - Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити) ;
- від 18.12.2018 №1028444/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №11 від 16.10.2018. В тексті цього рішення в якості підстави для прийняття такого зазначено наступне: ненадання платником податків копій документів - Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)
Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків
Документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
Додаткова інформація: документи не можливо ідентифікувати/пошкоджений, а саме: Документ довільного формату 60558558 від 14.12.2018 (Банківська виписка Бергамо 03.10.18.pdf). Документ довільного формату 60558534 від 14.12.2018 (Банківська виписка Борса 01.10.18 28.10.18.pdf). Документ довільного формату 60558545 від 14.12.2018 (Банківська виписка Бош 24.10.18.pdf). Документ довільного формату 60558542 від 14.12.2018 (Банківська виписка ВВВ 08.10.18.pdf). Документ довільного формату 60558557 від 14.12.2018 (Банківська виписка .
Вважаючи такі рішення Комісії при ГУ ДФС у м. Києві про відмову у реєстрації податкових накладних протиправними, позивач з метою захисту своїх прав та законних інтересів звернувся до суду із цим позовом.
Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України (п. 201.16 ст. 201 ПК України).
Постановою Кабінету Міністрів України Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 21.02.2018 №117 (що набула чинності з 22.03.2018 та діяла до 01.02.2020) було затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №117); Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Згідно з п. 5, 6 Порядку №117 податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
За змістом п. 2 Порядку №117 критерій оцінки ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник моніторингу, що характеризує ризик; ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складання та надання податкової накладної / розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а / б пункту 185.1 статті 185, підпункту а / б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено у такій податковій накладній / розрахунку коригування та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.
Відповідно до п. 13 Порядку №117 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
З наявних у справі матеріалів суд встановив, що реєстрація податкових накладних позивача була зупинена з наступної підстави: ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
У взаємозв`язку з цим суд зважає на те, що за змістом п. 10 Порядку №117 критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Отже, з аналізу наведених норм слідує, що критерії ризиковості мали визначатися ДФС України та обов`язково погоджуватися Міністерством фінансів України.
Державна фіскальна служба України листом №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 визначила Критерії ризиковості платника податку та Критерії ризиковості здійснення операцій, а листом №960/99-99-07-18 від 21.03.2018 - Перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку.
Зокрема, пп. 1.6 п. 1 цього листа №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 визначено, що платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо, зокрема: комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:
платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);
дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;
платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);
платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;
платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;
платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);
наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.
У разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб`єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пункті 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб`єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС.
Проаналізувавши наведені положення Критеріїв ризиковості платника податку суд дійшов висновку, що пп. 1.6 п. 1 цих Критеріїв не визначає самостійні критерії ризиковості платника податків, а лише дає підстави комісіям головних управлінь ДФС обласного рівня винести відповідного платника податків на розгляд комісії, і лише за результатами проведення засідання Комісії - прийняти рішення про його віднесення до переліку ризикових суб`єктів господарювання.
В ході судового розгляду цієї справи відповідач не надав суду жодних належних і допустимих доказів того, що Комісією ГУ ДФС у м. Києві взагалі приймалось рішення про віднесення ТОВ Сальве Глобал до переліку ризикових суб`єктів господарювання.
Також судом встановлено, що Критерії ризиковості платника податку, визначені у листі ДФС України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018, взагалі не були погоджені та затверджені Мінфіном.
У контексті з наведеним суд бере до уваги зміст постанов Верховного Суду від 20.11.2019 №560/279/19, від 02.04.2019 у справі №822/1878/18, від 21.05.2019 у справі №815/2791/18, від 09.07.2019 у справі №140/2093/18 та 30.07.2019 у справі №320/6312/18, у текстах яких Касаційний суд під час перегляду в порядку касаційного провадження схожих адміністративних справ надав наступну правову оцінку законності підстав зупинення реєстрації податкової накладної. Так, Касаційний суд зазначив, що акти, які затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством. Листи міністерств, інших органів виконавчої влади у розумінні ст. 117 Конституції України не є нормативно-правовими актами, а відтак не є джерелом права відповідно до ст. 7 Кодексу адміністративного судочинства України. У зв`язку з цим Верховний Суд дійшов висновку, що зупинення реєстрації податкових накладних на підставі критеріїв ризиковості, встановлених листом ДФС, порушує принцип правової визначеності та передбачуваності, а відтак, є неправомірним.
В силу положень ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Відповідно до п. 12, 13 Порядку №117, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів (п. 18 Порядку №117).
Суд звертає увагу на те, що у квитанціях від 04.09.2018 та 31.10.2018 про відмову в реєстрації податкових накладних позивача не зазначені орієнтовні переліки документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішень про реєстрацію податкових накладних.
Приписами п. 19, 20 Порядку №117 визначено, що Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).
Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до п. 21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Дослідивши та проаналізувавши зміст поданого позивачем контролюючому органу пакету документів суд вважає, що у розглядуваному випадку позивачем були надані контролюючому органу всі необхідні копії підтверджуючих документів, яких було цілком достатньо для прийняття Комісією при ГУ ДФС у м. Києві рішень про реєстрацію податкових накладних позивача.
При цьому, суд критично оцінює зафіксовані в текстах оспорюваних рішеннях (а саме в рядку Додаткова інформація ) відомості щодо неможливості ідентифікації контролюючим органом певних із надісланих позивачем відсканованих копій первинних та/або інших документів, оскільки дані обставини відповідачем документально суду не доведені. Також відповідачем не доведено суду, що через відсутність таких документів у Комісії дійсно не було можливості для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних позивача і Реєстрі.
Таким чином, зважаючи на наявність у позивача передбачених законодавством документів, які підтверджують реальність господарських операцій, на підставі яких виписані зупинені податкові накладні, достатність таких документів для прийняття рішень про їх реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також беручи до уваги висновок Верховного Суду про неправомірність дій органу ДФС щодо зупинення реєстрації податкових накладних платників податків на підставі Критерії ризиковості, суд дійшов висновку про відсутність у комісії ГУ ДФС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, правових підстав для прийняття наступних рішень стосовно ТОВ Сальве Глобал : від 13.12.2018 №1023256/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 09.08.2018, від 13.12.2018 №1023257/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 09.10.2018, від 13.12.2018 №1023260/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 10.10.2018, від 13.12.2018 №1023258/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 11.10.2018, від 13.12.2018 №1023259/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №15 від 12.10.2018, від 14.12.2018 №1025596/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №17 від 12.10.2018, від 18.12.2018 №1028443/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №19 від 12.10.2018, від 20.12.2018 №1031198/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №28 від 12.10.2018, від 28.12.2018 №1037605/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №29 від 12.10.2018, від 18.12.2018 №1028444/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №11 від 16.10.2018.
Як наслідок суд погоджується із правомірністю заявлених позивачем вимог про визнання протиправними та скасування таких рішень суб`єкта владних повноважень.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною другою ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
В силу положень ч. 2 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України).
Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та наданих учасниками справи доказів, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.
Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з наявного у матеріалах справи платіжного доручення від 05.02.2019 №1222, ТОВ Сальве Глобал під час звернення до суду з цим адміністративним позовом сплатило судовий збір у розмірі 19 210 грн.
У зв`язку з цим суд вказує про присудження на користь позивача відповідно до норм Кодексу адміністративного судочинства України за рахунок бюджетних асигнувань відповідача вказану суму судових витрат по сплаті судового збору.
Керуючись статтями 2, 5 - 11, 19, 72 - 77, 90, 134, 139, 241 - 246, 250, 255, 257 - 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Сальве Глобал (ідентифікаційний код 41131215, адреса: 01014, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 4А, приміщ. 12) до Головного управління ДФС у м. Києві (ідентифікаційний код 39439980, адреса: 04655, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19) про визнання протиправними та скасування рішень задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, при Головному управлінні ДФС у м. Києві від 13.12.2018 №1023256/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 09.08.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, при Головному управлінні ДФС у м. Києві від 13.12.2018 №1023257/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 09.10.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, при Головному управлінні ДФС у м. Києві від 13.12.2018 №1023260/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 10.10.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, при Головному управлінні ДФС у м. Києві від 13.12.2018 №1023258/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 11.10.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, при Головному управлінні ДФС у м. Києві від 13.12.2018 №1023259/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №15 від 12.10.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, при Головному управлінні ДФС у м. Києві від 14.12.2018 №1025596/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №17 від 12.10.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, при Головному управлінні ДФС у м. Києві від 18.12.2018 №1028443/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №19 від 12.10.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, при Головному управлінні ДФС у м. Києві від 20.12.2018 №1031198/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №28 від 12.10.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, при Головному управлінні ДФС у м. Києві від 28.12.2018 №1037605/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №29 від 12.10.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, при Головному управлінні ДФС у м. Києві від 18.12.2018 №1028444/41131215 про відмову у реєстрації податкової накладної №11 від 16.10.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Сальве Глобал (ідентифікаційний код 41131215, адреса: 01014, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 4А, приміщ. 12) понесені ним судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 19 210 грн. (дев`ятнадцять тисяч двісті десять гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у м. Києві (ідентифікаційний код 39439980, адреса: 04655, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19).
Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Т.О. Скочок
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2020 |
Оприлюднено | 15.06.2020 |
Номер документу | 89790622 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Скочок Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні