ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 червня 2020 року м. Київ № 640/1627/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Мазур А.С., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (у письмовому провадженні) адміністративну справу:
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "DFT-Південь" до Державної фіскальної служби України Адміністрації Державної прикордонної служби України провизнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ :
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "DFT-Південь" із позовом до Державної фіскальної служби України (далі по тексту - відповідач - 1 або ДФС України), Адміністрації Державної прикордонної служби України (далі по тексту - відповідач - 2) про визнання протиправним та скасування наказу № 815/567АГ від 10.12.2018.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08.02.2019 Товариства з обмеженою відповідальністю "DFT-Південь" прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення та виклику учасників справи (у письмовому провадженні).
В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на те, що 10.12.2018 Державною фіскальною службою України спільно з Адміністрацією Державної прикордонної служби України щодо позивача винесено наказ N 815/567 АГ "Про анулювання дії дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі". Вказаний наказ позивач вважає протиправним у зв`язку з тим, що наказ про анулювання дії дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі видається уповноваженим органом лише із виключних підстав. На думку позивача, підставою для винесення зазначеного наказу стало порушення митних правил директором позивача, про що винесена постанова від 13.12.2017 № 0272/50800/17, яка оскаржується (провадження по справі 766/22082/17), але вказана постанова не дає правових підстав для винесення спільного наказу N 815/567 АГ від 10.12.2018.
На підставі вказаного просить визнати протиправним та скасувати наказ № 815/567 АГ від 10.12.2018.
Відповідачем - 1 наданий відзив, в якому він проти позову заперечує та зазначає, що робота магазину безмитної торгівлі згідно із Правилами продажу товарів магазинами безмитної торгівлі, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 року №1089 (із змінами) (далі Постанова №1089) організовується таким чином, щоб забезпечити надходження, зберігання та продаж товарів відповідно до вимог Митного кодексу України, Податкового кодексу України інших нормативно-правових актів і цих Правил. За проведеними перевірками роботи магазину безмитної торгівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "DFT-Південь", розміщених в пунктах пропуску для повітряного сполучення Аеропорт Херсон встановлено, нестачі на надлишки товару; несвоєчасне декларування товарів, що вибувають з магазину, не подання звіту про рух товарів у МБТ за ІІІ квартал 2017 та не надання доказів на підтвердження проведення технічної інвентаризації. Дію дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі було зупинено та наданий строк для усунення порушень. Листом від 03.07.2018 № 4666/21-70-03 митниця ДФС у Херсонській області повідомила про те, що частина порушень позивачем не усунута. У зв`язку із чим, податковим органом спільно з Адміністрацією Державної прикордонної служби України видано наказ № 815/567 АГ від 10.12.2018 Про анулювання дії дозволів на відкриття та експлуатацію магазинів безмитної торгівлі . Вважає, що дії податкового органу є законними та вчинені відповідно до вимог чинного законодавства з питань митної справи в частині анулювання дії дозволів Товариства з обмеженою відповідальністю "DFT-Південь" на відкриття та експлуатацію магазинів безмитної торгівлі. Просить відмовити у задоволенні позовних вимог.
Відповідач - 2 у відзиві на позовну заяву зазначив, що у зв`язку з невиконанням позивачем вимог, встановлених ст.422 Митного Кодексу України та Правил продажу товарів магазинами безмитної торгівлі, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 року №1089 на підставі Спільного наказу Державної фіскальної служби України та Адміністрації Державної прикордонної служби України від 04.06.2018 №350/291 АГ відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 412 Митного кодексу України з 31.07.2018 на 30 днів було зупинено дію дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі, наданого ТОВ "DFT-Південь". Вказаний наказ позивачем в установленому законом порядку не оскаржувався та є чинним. В подальшому спільним наказом Державної фіскальної служби України та Адміністрації Державної прикордонної служби України від № 815/567 АГ від 10.12.2018 було анульовано дозвіл на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі у зв`язку із не усуненням порушень. Відповідач 2 зазначає, що жодних доказів протиправності оскаржуваного наказу позивачем не надано, тому просить відмовити в задоволенні позову.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.
ТОВ "DFT-Південь" зареєстровано як юридичну особу з 24.03.1999 (ідентифікаційний код 30330003); місцезнаходження: Херсонська обл., м. Херсон, Комсомольський район, вул. Толстого, 33; основний вид економічної діяльності 47.25 - роздрібна торгівля напоями спеціалізованих магазинах.
Наказом Державної митної служби України та Адміністрації Державної прикордонної служби України від 10.06.2016 № 515/273 АГ ТОВ "DFT-Південь" надано дозвіл на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі (надалі - МБТ) в пунктах пропуску для повітряного сполучення Аеропорт Херсон (номер запису в реєстрі магазинів безмитної торгівлі № D/0062/02) .
20.11.2017 комісією Херсонської митниці було проведено огляд МБТ ТОВ "DFT-Південь" та кафе-бару МБТ, що знаходяться в пунктах пропуску для повітряного сполучення Аеропорт Херсон щодо відповідності фактичної кількості ввезених товарів, транспортних засобів комерційного призначення відомостям, заявленим у митній декларації та дотримання встановлених Митним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами правил провадження діяльності, контроль за якою покладено на митні органи.
За наслідками огляду було складено акт про проведення огляду територій та приміщень складів тимчасового зберігання, митних складів, магазинів безмитної торгівлі, територій вільних митних зон та інших місць, де знаходяться товари, транспортні засоби комерційного призначення, що підлягають митному контролю, чи провадять діяльність, контроль за якою покладено на митні органи № 19 від 20.11.2017.
В підпунктах 13.1, 13.2, 13.3, 13.4 пункту 13 Додатку № 3 до акту огляду № 19 від 20.11.2017 комісія зафіксувала нестачі та надлишки товарів, несвоєчасне декларування товарів, що вибувають з мазанину, не подання звіту за ІІІ квартал 2017 та не надання доказів на підтвердження проведення інвентаризації.
У висновках акту № 19 від 20.11.2017 комісія Херсонської митниці зазначено, що порушення ст. 422 Митного Кодексу України є неодноразові.
Для вирішення питання про зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію МБТ 04.12.2017 Херсонська митниця направила на адресу відповідача 1 подання за № 6009/21-70-18 Про зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію МБТ у зв`язку із виявленням порушень при провадженні позивачем безмитної торгівлі.
В доповнення до подання митниці від 04.12.2017 № 6009/21-70-18 Херсонська митниця 16.03.2019 направила на адресу відповідача 1 лист № 1862/21-70-18 для вирішення питання зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію МБТ. Вказаним листом відповідача 1 повторно повідомлено, що утримувачем магазину безмитної торгівлі (№ D/0062/02), розташованого на території міжнародного пункту пропуску "Аеропорт "Херсон" не забезпечується дотримання вимог митного законодавства, у зв`язку з чим на підставі наказу ГУ ДФС України у Херсонській області від 07.02.2018 № 172 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки проведена позапланова виїзна перевірка позивача. В ході проведення перевірочних заходів позивачем не надані копії чеків на реалізований товар.
За поданнями Херсонської ДФС від 04.12.2017 № 6009/21-70-18 та від 16.03.2018 № 1862/21-70-18, на підставі протоколу робочої групи № 1 від 13.03.2018 спільним наказом Державної фіскальної служби України та Адміністрації Державної прикордонної служби України (надалі - АПСУ) №360/-291АГ від 07.06.2018 Про зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію магазинів безмитної торгівлі з 04.06.2018 було зупинено дію дозволу, наданого ТОВ DFT-Південь на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі в міжнародному пункті пропуску для повітряного сполучення Аеропорт Херсон на строк 30 днів. Вказаний наказ є чинним.
03.07.2018 за №4666/21-70-03 Херсонська митниця надіслала до ДФС подання на анулювання дії дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі в міжнародному пункті пропуску для повітряного сполучення Аеропорт Херсон (номер запису в реєстрі магазинів безмитної торгівлі № D/0062/02) з інформацію про те, що порушення, що призвели до зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі ТОВ "DFT-Південь" частково не усунуті, а саме:
- утримувачем магазину безмитної торгівлі ТОВ ОРТ-Південь не подано жодної митної декларації з метою митного оформлення товарів у митний режим реекспорту, які реалізовані у МВТ протягом червня місяця 2017 року по теперішній час, чим порушуються вимоги встановлені пункту 1 статті 422 Митного Кодексу;
- підприємством постійно ігноруються письмові вимоги митниці щодо надання необхідних документів для здійснення митного контролю та митного оформлення, порушуючи частину 2 статті 334 Кодексу;
- не виконуються вимоги пункту б Постанови КМУ від 17,07.2003 року № 1089 щодо зберігання протягом не менш як трьох років у магазині безмитної торгівлі всіх копій чеків на реалізований товар.
Також зазначено, що порушення ст.422 Митного Кодексу України та Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 №1089 мають системний характер.
У зв`язку із не усуненням підприємством обставин, відповідно до яких наказом ДФС та АПСУ від №360/-291АГ від 07.06.2018 було здійснено зупинення дії дозволу, на підставі подання митниці ДФС у Херсонській області від 03.07.2018 № 4666/8/21-7003 та протоколу робочої групи № 4 від 17.08.2018 спільним наказом Державної фіскальної служби України та АПСУ № 815/567 АГ від 10.12.2018 ТОВ "DFT-Південь" анульовано дію дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі в міжнародному пункті пропуску для повітряного сполучення Аеропорт Херсон (номер запису в реєстрі магазинів безмитної торгівлі № D/0062/02).
Не погоджуючись з наказом № 815/567 АГ від 10.12.2018 позивач звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з даним позовом.
Розглядаючи адміністративну справу по суті, суд виходить з наступного.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Одночасно Конституцією встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Згідно п. 34-1 ч.1 статті 4 Митного кодексу України (далі - МК України) (у редакції чинній на дату виникнення спірних правовідносин), органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, митниці та митні пости.
Митниця є митним органом, який у зоні своєї діяльності забезпечує виконання завдань, покладених на органи доходів і зборів (ч.1 статті 546 МК України) (у редакції чинній на дату виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до п. 11 ч. 2 статті 544 МК України, здійснюючи державну митну справу, органи доходів і зборів виконують такі основні завдання, зокрема, здійснення в межах повноважень, визначених цим Кодексом, контролю за діяльністю підприємств, які надають послуги з декларування товарів, перевезення та зберігання товарів, що переміщуються через митний кордон України чи перебувають під митним контролем, та здійснюють інші операції з такими товарами, надання дозволів на здійснення зазначених видів діяльності; видача сертифікатів уповноваженого економічного оператора;
Пунктом 1 частини 1 статті 404 Митного кодексу України встановлено, що до видів діяльності, контроль за провадженням яких здійснюється органами доходів і зборів, належать відкриття та експлуатація магазину безмитної торгівлі.
Відповідно до ст. 405 Митного кодексу України, на провадження видів діяльності, зазначених у статті 404 цього Кодексу, надаються дозволи. Підприємства, які отримали такі дозволи, включаються до відповідних реєстрів, які ведуться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до статті 415 цього Кодексу. Таким підприємствам видаються витяги із зазначених реєстрів.
Набуття права на провадження видів діяльності, зазначених у статті 404 цього Кодексу, без отримання відповідного дозволу не допускається, за винятком випадків, передбачених главою 2 цього Кодексу.
Дозвіл на здійснення митної брокерської діяльності, відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі надається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, разом із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту державного кордону (ч. 1 ст. 406 Митного кодексу України).
Відповідно до ч.1 ст.140 МК України, безмитна торгівля - це митний режим, відповідно до якого товари, не призначені для вільного обігу на митній території України, знаходяться та реалізуються для вивезення за межі митної території України під митним контролем у пунктах пропуску (пунктах контролю) через державний кордон України, відкритих для міжнародного сполучення, та на повітряних, водних або залізничних транспортних засобах комерційного призначення, що виконують міжнародні рейси, з умовним звільненням від оподаткування митними платежами, установленими на імпорт та експорт таких товарів, та без застосування до них заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, а також без проведення заходів офіційного контролю.
Відповідно до частини першої статті 420 Митного кодексу (далі МК України) магазин безмитної торгівлі - це спеціалізований торговельний заклад, розташований у пункті пропуску через державний кордон України, відкритому для міжнародного сполучення, а також на повітряному або водному транспортному засобі комерційного призначення, що виконує міжнародні рейси, та призначений для реалізації товарів, поміщених у митний режим безмитної торгівлі.
Магазини безмитної торгівлі здійснюють продаж товарів громадянам, які виїжджають за межі митної території України, а також пасажирам міжнародних рейсів, які виконуються повітряними та водними транспортними засобами комерційного призначення, що експлуатуються резидентами. Реалізація магазинами безмитної торгівлі товарів, поміщених у митний режим безмитної торгівлі, підприємствам забороняється (частина 2 статті 420 МК України).
Відповідно до частини першої статті 412 МК України дозволи можуть бути анульовані або їх дія може зупинятися на строк до 30 днів органами, уповноваженими надавати ці дозволи.
Про зупинення дії або анулювання дозволу органами, зазначеними у статті 406 цього Кодексу, видається наказ.
Завірена копія наказу про зупинення дії або анулювання дозволу видається заявникові або надсилається йому рекомендованим листом протягом п`яти робочих днів з дати видання такого наказу (ч. 4, 5 ст. 412 Митного кодексу України).
Наказом Міністерства фінансів України від 08.06.2012 року № 692 (зареєстровано в Мінюсті 27 червня 2012 р. за № 1080/21392) на виконання ст. 407 МК України та з метою забезпечення відкриття та експлуатації магазинів безмитної торгівлі, затверджено Порядок подання та розгляду заяв, надання, зупинення дії, анулювання дозволів на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі (надалі - Порядок).
Пунктами 12-14 Порядку визначено, що дозвіл може бути переоформлений, анульований або його дія може зупинятись на строк до 30 днів органами, уповноваженими надавати ці дозволи. Переоформлення дозволу, зупинення дії дозволу та анулювання дозволу здійснюються відповідно до статей 412 та 413 Митного кодексу України. Про зупинення дії або анулювання дозволу органами, зазначеними у пункті 7 цього Порядку, видається наказ.
Такими органами, в силу п.7 Порядку є Державна фіскальна служба України та Адміністрація Держприкордонслужби України.
Положеннями статті 412 МК України встановлені вичерпний перелік підстав для анулювання дії дозволу на відкриття та експлуатацію МБТ.
Так п.1 частини 3. статті 412 МК України встановлено, що дозвіл анулюється:
1) у разі неусунення підприємством обставин, зазначених у пунктах 1 або 2 частини другої цієї статті, протягом 30 днів, наступних за днем зупинення дії дозволу;
2) у разі повторного протягом року виникнення підстав для зупинення дії дозволу, які призвели до неправомірного звільнення від сплати митних платежів або зменшення їх розміру, до незабезпечення дотримання заходів тарифного та/або нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності;
3) за заявою підприємства, якому надано дозвіл;
4) у разі припинення підприємства, якому надано дозвіл;
5) у разі встановлення факту надання особою під час отримання дозволу недостовірної інформації;
6) у разі анулювання іншого дозволу, наявність якого є необхідною відповідно до статті 408 цього Кодексу.
Із змісту спільного наказу Державної фіскальної служби України та АПСУ № 815/567 АГ від 10.12.2018 вбачається, що анулювання дії дозволу на відкриття та експлуатацію МБТ відбулося відповідно до п.1 ч.3 ст. статті 412 МК України - не усунення підприємством обставин, зазначених у пунктах 1 або 2 частини другої цієї статті, протягом 30 днів, наступних за днем зупинення дії дозволу.
Відповідно до ч. 1, 2 статті 412 МК України встановлено, що дія дозволів може зупинятися на строк до 30 днів органами у разі невиконання підприємством вимог, встановлених цим Кодексом, актами Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, - в межах строку, встановленого частиною першою цієї статті, але не більше, ніж до моменту виконання цих вимог.
Отже, у 30-днений строк з дня прийняття наказу про зупинення позивач повинен був виконати вимоги встановлені МК України, актами Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Обставинами, що слугували підставами зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію МБТ стали порушення МК України, актів Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, що зазначені в підпунктах 13.1, 13.2, 13.3, 13.4 пункту 13 Додатку № 3 до акту огляду № 19 від 20.11.2017, а саме:
-не подача звіту про рух товарів у МБТ за ііі квартал 2017 (підпункт 1 пункту 13 Додатку № 3 акту № 19 від 20.11.20170;
-нестача на надлишки товару (підпункти 2,3 пункту 13 Додатку № 3 акту № 19 від 20.11.2017);
- несвоєчасне декларування товарів та не оформлення митних декларацій (підпункт 4 пункту 13 Додатку № 3 акту № 19 від 20.11.2017);
- не надання звіту про рух товарів за ІІІ квартал 2017 - не проведення інвентаризації за поточний період (підпункт 5 пункту 13 Додатку № 3 акту № 19 від 20.11.2017), а також порушень. зазначених у поданні Херсонської митниці 16.03.2019 направила на адресу відповідача 1 лист № 1862/21-70-18:
- не подача митної декларації з метою митного оформлення товарів у митний режим реекспорту, які реалізовані у МВТ протягом червня 2017 року по теперішній час (дата подання 16.03.2018) (порушення вимог пункту 1 статті 422 Митного Кодексу);
- постійне ігнорування письмових вимог митниці щодо надання необхідних документів для здійснення митного контролю та митного оформлення (порушення частини 2 статті 334 МК України);
- не виконання вимог пункту б Постанови КМУ від 17,07.2003 року № 1089 щодо зберігання протягом не менш як трьох років у магазині безмитної торгівлі всіх копій чеків на реалізований товар.
У поданні Херсонської митниці від 03.07.2018 № 4666/21-70-03, яке направлено до відповідача 1 для розгляду питання про анулювання дії дозволу на відкриття та експлуатацію МБТ зазначено, що позивачем не усунуті порушення:
-утримувачем магазину безмитної торгівлі ТОВ ОРТ-Південь не подано жодної митної декларації з метою митного оформлення товарів у митний режим реекспорту, які реалізовані у МВТ протягом червня місяця 2017 року по теперішній час (дата подання 03.07.2018) - порушення вимог пункту 1 статті 422 Митного Кодексу;
- підприємством постійно ігноруються письмові вимоги митниці щодо надання необхідних документів для здійснення митного контролю та митного оформлення, порушення частини 2 статті 334 Кодексу;
- не виконуються вимоги пункту б Постанови КМУ від 17.07.2003 року № 1089 щодо зберігання протягом не менш як трьох років у магазині безмитної торгівлі всіх копій чеків на реалізований товар.
Аналіз зазначених вище норм законодавства підтверджує, що позивач наділений обов`язком дотримуватись правил митного законодавства, у тому числі, щодо забезпечення обліку товару, його зберігання і належного декларування.
З урахуванням встановлених під час розгляду справи обставин, суд приходить до висновку про те, що наказ від 10.12.2018 Державної фіскальної служби України та Адміністрації Державної прикордонної служби України N 815/567 АГ "Про анулювання дії дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі" відповідає вимогам чинного законодавства та прийнятий у межах повноважень контролюючих органів. Вищенаведені законодавчі положення чітко вказують на те, що наказ про анулювання дії дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі" видається уповноваженим органом лише із виключних підстав. Із аналізу наказу N 815/567 АГ від 10.12.2018 Про анулювання дії дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі" вбачається, що у документі наведено та обґрунтовано у зв`язку із чим був прийнятий такий наказ.
Як зазначено вище, п.1 ч.3 ст 412 Митного кодексу України передбачає, що дія дозволу анулюється, зокрема, у випадку невиконання підприємством вимог, встановлених Митним кодексом України, актами Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Із цього законодавчого положення випливає, що обставинами, які слугують підставою для анулювання дії дозволу є невиконання суб`єктом господарювання певних законодавчих вимог.
Зазначене узгоджується з нормативним визначенням індивідуального акту, наданого п.19 ст.4 КАС України, за яким, індивідуальний акт - акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Суд критично ставиться до твердження позивача про те, що підставою для винесення зазначеного наказу стало порушення митних правил директором позивача, про що винесена постанова від 13.12.2017 № 0272/50800/17, тому що зазначене спростовується матеріалами справи.
Отже, твердження позивача, що "DFT-Південь" дотримується усіх вимог Митного кодексу України та інших нормативно - правових актів не відповідає матеріалам справи, а тому наказ N 815/567 АГ від 10.12.2018 Про анулювання дії дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі", прийнятий відповідачами на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно із ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Розподіл судових витрат відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України не здійснюється.
Керуючись, ст. ст. 2, 19, 77, 90, 139, 194, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовних вимог Товариству з обмеженою відповідальністю "DFT-Південь" відмовити.
Судові витрати покласти на позивача.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя А.С. Мазур
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2020 |
Оприлюднено | 15.06.2020 |
Номер документу | 89790714 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Мазур А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні