ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
справа №1.380.2019.004462
10 червня 2020 року
зал судових засідань №10
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Лунь З.І.
секретар судового засідання Ходань Н.С.,
за участю:
представника позивача Мельника М.А.
представника відповідачів Гавриляка Р.А.,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Авіон+ до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.
в с т а н о в и в :
Товариство з обмеженою відповідальністю Авіон+ (місцезнаходження: 79040, м.Львів, вул. Городоцька, буд.355, офіс 358) звернулося до суду з позовом до Державної фіскальної служби України (місцезнаходження: 04053, м.Київ, Львівська пл.8), Головного управління ДФС у Львівській області (місцезнаходження: 79003, м.Львів, вул.Стрийська, 35), в якому просить суд:
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС України у Львівській області про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме:
рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №900556/40110917 від 31.08.2018;
рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №937900/40110917 від 02.10.2018;
рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №948318/40110917 від 09.10.2018;
рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №950897/40110917 від 11.10.2018;
рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №940286/40110917 від 03.10.2018;
рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №950900/40110917 від 11.10.2018;
-зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні ТОВ Авіон+ (код ЄДРПОУ40110917) датою їх подання на реєстрацію, а саме:
податкову накладну № 3102271 від 31.03.2018 р. на суму 20 000,00 грн.;
податкову накладну № 3100292 від 31.03.2018 р. на суму 1 382,54 грн.;
податкову накладну № 3100294 від 31.03.2018 р. на суму 2611,94 грн.;
податкову накладну № 3100295 від 31.03.2018 р. на суму 16753,14 грн.;
податкову накладну № 3100302 від 31.03.2018 р. на суму 2879,57 грн.;
податкову накладну № 3100305 від 31.03.2018 р. на суму 25460,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних № 3102271 від 31.03.2018 на суму 20 000,00 грн., № 3100292 від 31.03.2018 на суму 1 382,54 грн., № 3100294 від 31.03.2018 на суму 2611,94 грн., № 3100295 від 31.03.2018 на суму 16753,14 грн., № 3100302 від 31.03.2018 на суму 2879,57 грн., № 3100305 від 31.03.2018 на суму 25460,00 грн., які, на думку позивача, є протиправними та підлягають скасуванню, оскільки платником податків на виконання вимог п. п.201.16.2 п.201.16 ст. 201 ПК України надано всі необхідні документи, які беззаперечно підтверджують реальність здійснення операцій по податкових накладних. На думку позивача, сукупність наявних первинних документів у повній мірі підтверджує реальність операцій, їх фактичне виконання, в той час, коли з документів ДФС України взагалі не вбачається, у чому саме полягають порушення, рішення про відмову в реєстрації накладних є протиправними і підлягають скасуванню з відновленням їх прав. Просив позов задовольнити повністю.
Відповідач, Головне управління ДФС у Львівській області, подало до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог повністю. Відзив обґрунтований тим, що Комісією Головного управління ДФС у Львівській області розглянуто повідомлення позивача щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, з яких встановлено, що позивачем не надано всього переліку документів та пояснень, які наведені у вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затвердженому Наказом №567. Також, зазначає, що позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних № 3102271 від 31.03.2018 на суму 20 000,00 грн., № 3100292 від 31.03.2018 на суму 1 382,54 грн., № 3100294 від 31.03.2018 на суму 2611,94 грн., № 3100295 від 31.03.2018 на суму 16753,14 грн., № 3100302 від 31.03.2018 на суму 2879,57 грн., № 3100305 від 31.03.2018 на суму 25460,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) відповідно до п. в пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, вичерпний перелік яких встановлено Наказом № 567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена п. 4 цього наказу. Під час розгляду пояснень та копій документів встановлено, що позивачем надано документи, які не є достатніми для прийняття оскаржених рішень Комісією. Вказані обставини, на думку відповідача, є підставами для повної відмови в задоволенні позовних вимог.
Відповідач, Державна фіскальна служба України, заяви про визнання позову чи відзив на позовну заяву в строки, передбачені ст.261 Кодексу адміністративного судочинства України до суду не надав.
Позивач подав суду відповідь на відзив, в якому зазначив, що ним контролюючому органу надавались пояснення і як додатки надавалися усі необхідні документи для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, однак в адміністративному порядку контролюючі органи відмовлялися реєструвати податкові накладні із формальних підстав.
Ухвалою суду від 18.12.2019 у справі № 1.380.2019.004462 позовну заяву ТзОВ Авіон+ до ДФС України, Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії - залишено без розгляду.
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 20.02.2020 у справі №А/857/489/20 ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 18.12.2019 про залишення позовної заяви без розгляду №1.380.2019.004462 скасовано, а справу направлено для продовження розгляду до суду першої інстанції.
Ухвалою від 12.03.2020 прийнято справу до провадження та призначено справу до розгляду за правилами загального позовного провадження і визначено дату підготовчого засідання.
Ухвалою суду від 13.05.2020 закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, наведених у позовній заяві. Просив суд позовні вимоги задовольнити повністю.
Представник відповідачів у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечив з підстав, наведених у відзиві. Просив суд у задоволенні позову відмовити повністю.
Суд встановив таке.
Товариство з обмеженою відповідальністю Авіон+ зареєстроване як юридична особа, код ЄДРПОУ 40110917, місцезнаходження: вул. Городоцька, 355, офіс 358, м. Львів, 79040, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що між Товариством з обмеженою відповідальністю Авіон+ та Товариством з обмеженою відповідальністю Алкоресурс (код ЄДРПОУ - 39975682, місцезнаходження: 73030, м.Херсон 1, Текстильна 1, укладено договір про надання послуг №87 від 01.09.2016, додатковий договір №1 від 01.09.2016, додатковий договір №1-2, додатковий договір №3, предметом якого є надання послуг на умовах, визначених договором.
На виконання даного договору позивачем надано послугу на суму 16666,67грн., без ПДВ, сума ПДВ 3333,33грн., сума з ПДВ - 20000,00грн., що підтверджується актом приймання виконаних робіт (наданих послуг) від 31.03.2018 ЦАВ-000826.
Після підписання актів виконаних робіт за правилами першої події в порядку п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТзОВ Авіон+ подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3102271 від 31.03.2018 на суму 20000,00грн. з ПДВ, яку 31.03.2018 направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних,
Згідно із квитанцією від 13.04.2018 убачається, що після прийняття вищезазначеної податкової накладної її реєстрація була зупинена контролюючим органом на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. У повідомленні про зупинку реєстрації зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМОКР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбавання по товарах згідно УКТ ЗЕД. Також запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.
За результатами обробки вказаної податкової накладної з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України отримано квитанцію №10 від 29.08.2018 (по податковій накладні №3102271 від 31.03.2018), в якій вказано результат обробки: ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА .
Причиною зупинки реєстрації по податковій накладній відповідачем вказано те, що за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарам згідно з УКТ ЗЕД: 3907, та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України та/або таблицю даних платника податків.
Разом з вказаним повідомленням Товариство направило на адресу ДФС договір про надання послуг, додатковий договір №1, додаткова угода 1-2, додаткова угода 3, Акт про надання послуг, платіжне доручення.
Комісією ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації винесено рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з підстави надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування №900556/40110917 від 31.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3102271 на суму 20000,00грн., з ПДВ від 31.03.2018.
Також між Товариством з обмеженою відповідальністю Авіон- та Приватним підприємством Універсал- Л (код ЄДРПОУ -3091863, місцезнаходження: 79039, м. Львів, вул. Шевченка. 154) укладено договір про надання послуг №М-14/2016 від 21.10.2016, предметом якого є надання маркетингових послуг, на умовах, визначених договором.
На виконання даного договору позивачем надано послуг на суму 1152,12грн. без ПДВ. сума ПДВ 230,42грн. сума, з ПДВ - 1382,54 грн., що підтверджується актом надання послуг №ЦАВ-000863 від 31.03.2018.
Позивачем під час здійснення операцій з поставки товарів було оформлено податкову накладну №3100292 від 31.03.2018 на суму 1382,54грн. з ПДВ, яку 31 .03.2018 направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно із квитанцією від 13.04.2018 убачається, що після прийняття вищезазначеної податкової накладної її реєстрація була зупинена контролюючим органом на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. У повідомленні про зупинку реєстрації зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМОКР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбавання по товарах згідно УКТ ЗЕД. Також запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.
За результатами обробки вказаної податкової накладної з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України отримано квитанцію №5 від 25.09.2018 (по податковій накладні №3100292 від 31.03.2018), в якій вказано результат обробки: ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА .
Причиною зупинки реєстрації по податковій накладній відповідачем вказано те, що за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарам згідно з УКТ ЗЕД: 3907, та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України та/або таблицю даних платника податків.
Разом з вказаним повідомленням Товариство направило на адресу ДФС договір про надання послуг, Акт про надання послуг, платіжне доручення.
Комісією ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації винесено рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з підстави надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування №937900/40110917 від 02.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100292 від 31.03.2018 на суму 1382,54грн.
Крім цього, між Товариством з обмеженою відповідальністю Авіон+ та Товариством з обмеженою відповідальністю Кано (код ЄДРПОУ - 20825547, місцезнаходження: 79070, м. Львів, вул. Зубрівська, 11/63, ) укладено договір про надання послуг № М-39/2017 від 11.05.2017, предметом якого є надання маркетингових послуг, на умовах, визначених договором.
На виконання даного договору позивачем надано послугу на суму 2176,62 грн. без ПДВ. сума ПДВ 435,32грн., сума з ПДВ - 2611,94грн., що підтверджується актом про надання послуг №ЦАВ-000865 від 31.03.2018.
Позивачем під час здійснення операцій з поставки товарів було оформлено податкову накладну № 3100294 від 31.03.2018 на суму 2611,94 грн.
Після підписання вказаного акта за правилами першої події в порядку п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТзОВ Авіон+ подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 3100294 від 31.03.2018 на суму 2611,94 грн. з ПДВ, яку 31.03.2018 направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно із квитанцією від 13.04.2018 убачається, що після прийняття вищезазначеної податкової накладної її реєстрація була зупинена контролюючим органом на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. У повідомленні про зупинку реєстрації зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМОКР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбавання по товарах згідно УКТ ЗЕД. Також запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.
За результатами обробки вказаної податкової накладної з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України отримано квитанцію №6 від 08.10.2018 (по податковій накладні № 3100294 від 31.03.2018), в якій вказано результат обробки: ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА .
Причиною зупинки реєстрації по податковій накладній відповідачем вказано те, що за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарам згідно з УКТ ЗЕД: 3907, та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України та/або таблицю даних платника податків.
Разом з вказаним повідомленням Товариство направило на адресу ДФС договір про надання послуг, Акт про надання послуг, платіжне доручення.
Комісією ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації винесено рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з підстави надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування №948318/40110917 від 09.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3100294 від 31.03.2018 на суму 2611,94 грн.
Також між Товариством з обмеженою відповідальністю Авіон-+ та Товариством з обмеженою відповідальністю Еко.Трейд (код ЄДРПОУ - 37880201, місцезнаходження: 79015, м. Львів, вуя. Героїв УПА, 73) укладено договір про надання послуг № М-7/2016 від 18.08.2016, предметом якого є надання маркетингових послуг, на умовах, визначених договором.
На виконання даного договору позивачем надано послугу на суму 13960,95 грн. без ПДВ, сума ПДВ 2792,19грн., сума з ПДВ - 16753,14грн., що підтверджується актом про надання послуг №ЦАВ-000887 від 31.03.2018.
Позивачем під час здійснення операцій з поставки товарів було оформлено податкову накладну №3100295 від 31.03.2018 на суму 16753,14грн.
Після підписання вказаного акта за правилами першої події в порядку п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТзОВ Авіон+ подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3100295 від 31.03.2018 на суму 16753,14грн з ПДВ, яку 31.03.2018 направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно із квитанцією від 13.04.2018 убачається, що після прийняття вищезазначеної податкової накладної її реєстрація була зупинена контролюючим органом на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. У повідомленні про зупинку реєстрації зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМОКР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбавання по товарах згідно УКТ ЗЕД. Також запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.
За результатами обробки вказаної податкової накладної з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України отримано квитанцію №3 від 09.10.2018 (по податковій накладні №3100295 від 31.03.2018), в якій вказано результат обробки: ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА .
Причиною зупинки реєстрації по податковій накладній відповідачем вказано те, що за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарам згідно з УКТ ЗЕД: 3907, та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України та/або таблицю даних платника податків.
Разом з вказаним повідомленням Товариство направило на адресу ДФС договір про надання послуг, додаткова угода №1, платіжне доручення.
Комісією ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації винесено рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з підстави надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування №950897/40110917 від 11.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100295 від 31.03.2018 на суму 16753,14грн.
Крім того, між Товариством з обмеженою відповідальністю Авіон+ та Приватним Підприємством Болеро-Сервіс (код ЄДРПОУ-31073655, місцезнаходження: 79000, Львівська обл., м. Львів, вул. Б. Хмельницького, 212, корп.2) укладено договір поставки №П-27/2017 від 05.01.2017, та додатковий договір №1 предметом якого є надання маркетингових послуг, на умовах, визначених договором.
На виконання даного договору позивачем надано послугу на суму 2399,64 грн. без ПДВ, сума ПДВ 479,93грн., сума з ПДВ - 2879,57грн., що підтверджується актом надання послуг від 31.03.2018.
Позивачем під час здійснення операцій з поставки товарів було оформлено податкову накладну №3100302 від 31.03.2018, на суму 2879,57грн. з ПДВ.
Після підписання вказаного акта за правилами першої події в порядку п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТзОВ Авіон+ подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3100302 від 31.03.2018, на суму 2879,57грн., яку 31.03.2018 направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно із квитанцією від 13.04.2018 убачається, що після прийняття вищезазначеної податкової накладної її реєстрація була зупинена контролюючим органом на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. У повідомленні про зупинку реєстрації зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМОКР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбавання по товарах згідно УКТ ЗЕД. Також запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.
За результатами обробки вказаної податкової накладної з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України отримано квитанцію №7 від 09.10.2018 (по податковій накладні №3100302 від 31.03.2018), в якій вказано результат обробки: ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА .
Причиною зупинки реєстрації по податковій накладній відповідачем вказано те, що за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарам згідно з УКТ ЗЕД: 3907, та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України та/або таблицю даних платника податків.
Разом з вказаним повідомленням Товариство направило на адресу ДФС договір про надання послуг, акт про надання послуг, платіжне доручення.
Комісією ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації винесено рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з підстави надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування №940286/40110917 від 03.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100302 від 31.032018на суму 2879,57грн.
Між Товариством з обмеженою відповідальністю Авіон+ та Товариством з обмеженою відповідальністю Фірма Мілане (код ЄДРПОУ-35469299, місцезнаходження: 73009, м. Херсон, вул. Тельмана, буд. 2) укладено договір про надання послуг №28 від 01,08.2016, предметом якого є надання маркетингових послуг, на умовах, визначених договором.
На виконання даного договору позивачем надано послугу на суму 21216,67грн. без ПДВ, сума ПДВ 4243,33грн., сума з ПДВ - 25460,00грн,, що підтверджується актом про надання послуг №ЦАВ-000881 від 31.03.2018.
Позивачем під час здійснення операцій з поставки товарів було оформлено податкову накладну № 3100305 від 31.03.2018 на суму 25460,00 грн. з ПДВ.
Після підписання вказаного акта за правилами першої події в порядку п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТзОВ Авіон+ подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 3100305 від 31.03.2018, на суму 25460,00грн., яку 31.03.2018 направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно із квитанцією від 13.04.2018 убачається, що після прийняття вищезазначеної податкової накладної її реєстрація була зупинена контролюючим органом на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. У повідомленні про зупинку реєстрації зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМОКР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбавання по товарах згідно УКТ ЗЕД. Також запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.
За результатами обробки вказаної податкової накладної з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України отримано квитанцію №7 від 09.10.2018 (по податковій накладні №3100305 від 31.03.2018), в якій вказано результат обробки: ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА .
Причиною зупинки реєстрації по податковій накладній відповідачем вказано те, що за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарам згідно з УКТ ЗЕД: 3907, та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України та/або таблицю даних платника податків.
Разом з вказаним повідомленням Товариство направило на адресу ДФС договір про надання послуг, акт про надання послуг, платіжне доручення.
Комісією ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації винесено рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з підстави надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування №950900/40110917 від 11.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100305від 31.03.2018 на суму 25460,00грн.
Не погоджуючись із рішеннями відповідачів, позивач звернувся до суду з відповідним позовом.
Суд при вирішенні спору по суті виходить з такого.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми п.187.1 ст.187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п.188.1 ст.188 ПК України).
Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
За приписами п.74.2 ст.74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (п.74.3 ст.74 ПК України).
Відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна-електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно із пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених п.192.1 ст. 192 та п. 201.10 ст. 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до п. 200-1.3 та п. 200-1.9 ст. 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до п. 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених п.12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, чи про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні норми містить п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України (чинного на дату виникнення спірних відносин), згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до п. 74.2 ст.74 цього Кодексу.
Відповідно до п.п. 201.16.1. п. 201.16 ст.201 ПК України (чинного на дату виникнення спірних відносин) у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Зі змісту квитанцій по податкових накладних №310271 від 31.03.2018 на суму 20 000,00 грн., № 3100292 від 31.03.2018 на суму 1 382,54 грн., № 3100294 від 31.03.2018 на суму 2611,94 грн., № 3100295 від 31.03.2018 на суму 16753,14 грн., №3100302 від 31.03.2018 на суму 2879,57 грн., №3100305 від 31.03.2018 на суму 25460,00грн. убачається, що контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
У квитанціях, фіскальним органом, в порушення підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, не вказано конкретного переліку документів, вичерпний перелік яких встановлений Наказом №567 (пункт 1 Вичерпного переліку документів містить два різні переліки, в залежності від визначеного ступеня ризику).
Нормативно-правовим актом, який визначає порядок та підстави зупинення реєстрації податкових накладних є Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 (далі - Порядок).
Пунктом 14 згаданого Порядку передбачено перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН, а саме:
-договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
-договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
-первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
-розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Також, зі змісту квитанцій встановлено, що фіскальним органом запропоновано платнику податків надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Відповідно до п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст.201 ПК України (чинного на дату виникнення спірних відносин), письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в п.п. 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.3 пункту 201.16 статті 201).
Комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Судом встановлено, що позивачем були надані контролюючому органу пояснення та копії документів по вищезгаданих господарських операціях, а саме: договора про надання послуг, акти про надання послуг, платіжні доручення.
Такі документи направлені позивачем, відповідно до п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПК України, до Комісії Державної Фіскальної служби України, для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної.
Зі змісту висновків контролюючого органу щодо реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації, викладених у спірних рішеннях встановлено надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування.
Абзацом 1 постанови Кабінету Міністрів України Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації №190 від 29.03.2017 встановлено, що комісія Державної фіскальної служби приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до п.п. в п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст.201 ПК України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.
Абзацом 2 цієї Постанови визначено, що підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:
-ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;
-ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 Кодексу;
-надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Таким чином, рішення Комісії повинні містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкових накладних.
Всупереч цьому, оскаржувані рішення позбавлені чіткості у визначенні підстав для відмови в реєстрації податкових накладних, позаяк включають обидва альтернативні варіанти.
Крім того, суд зазначає, що у рішеннях комісії відсутня конкретна інформація про причини та підстави для прийняття таких рішень. В рішеннях не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Отже, вживання податковим органом загального посилання на пункт шостий Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Аналогічна позиція висловлена в постанові Верховного Суду у складі Касаційного адміністративного суду від 04.12.2018 у справі № 821/1173/17 (адміністративне провадження № К/9901/62719/18).
Відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки, викладені в постановах Верховного Суду.
Суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарських операцій, ані факту настання першої події - постачання товарів/послуг, або отримання коштів, які, в свою чергу, підтверджені первинними документами, на підставі яких і складена податкова накладна.
Відтак, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та контрагентами, а також те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних, так як спірні рішення не відповідають встановленим у ч.2 ст. 2 КАС України критеріям обґрунтованості, добросовісності, розсудливості та на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначений Конституцією та законами України.
З огляду на вказане, суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, а саме: №900556/40110917 від 31.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3102271 від 31.03.2018; №937900/40110917 від 02.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100292 від 31.03.2018; №948318/40110917 від 09.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100294 від 31.03.2018; №950897/40110917 від 11.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100295 від 31.03.2018; №940286/40110917 від 03.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100302 від 31.03.2018; №950900/40110917 від 11.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100305 від 31.03.2018 прийняті з порушенням порядку, не у спосіб визначений законом, а тому, є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо вимоги позивача про зобов`язання ДФС України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних днем їх подання, суд зазначає таке.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 245 КАС України, у разі задоволення позову суд може прийняти постанову про зобов`язання відповідача вчинити певні дії.
З огляду на висновок суду щодо протиправності рішень Державної фіскальної служби України, з метою повного захисту та дієвої реалізації прав позивача, суд вважає за необхідне зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 3102271 від 31.03.2018 на суму 20000,00грн., № 3100292 від 31.03.2018 на суму 1382,54грн, № 3100294 від 31.03.2018 на суму 2611,94грн., № 3100295 від 31.03.2018 на суму 16753,14грн., № 3100302 від 31.03.2018 на суму 2879,57грн., № 3100305 від 31.03.2018 на суму 25460,00грн.
Суд також зауважує, що рішення суду має бути не тільки законним та обґрунтованим, воно повинно бути ще й ефективним у захисті порушених прав, свобод та інтересів.
А тому, вважає, що покладання на Державну фіскальну службу України обов`язку зареєструвати податкові накладні не вважатиметься втручанням у його дискреційні повноваження.
Враховуючи вищевикладене, проаналізувавши обставини справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що відповідачами, як суб`єктами владних повноважень, не спростовано встановлені судом обставини та не доведено правомірності своїх дій, тому суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню повністю.
Оскільки відповідачами у цій справі є Головне управління ДФС у Львівській області та ДФС України, судові витрати у вигляді судового збору, що сплачений відповідно до платіжного доручення №24164 від 30.08.2019 на загальну суму 11526,00грн., підлягають стягненню за рахунок їхніх бюджетних асигнувань на користь позивача у сумі 5763,00грн., з кожного.
Керуючись ст.ст. 242-246, 250, 257-262 КАС України, суд, -
в и р і ш и в :
адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Авіон+ (місцезнаходження: 79040, м.Львів, вул. Городоцька, буд.355, офіс 358, код ЄДРПОУ 40110917) до Державної фіскальної служби України (місцезнаходження: 04053, м.Київ, Львівська пл.8, код ЄДРПОУ 39292197), Головного управління ДФС у Львівській області (місцезнаходження: 79003, м.Львів, вул.Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 39462700) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС України у Львівській області про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №900556/40110917 від 31.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3102271 від 31.03.2018.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС України у Львівській області про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №937900/40110917 від 02.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100292 від 31.03.2018.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС України у Львівській області про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №948318/40110917 від 09.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100294 від 31.03.2018.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС України у Львівській області про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №950897/40110917 від 11.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100295 від 31.03.2018.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС України у Львівській області про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №940286/40110917 від 03.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100302 від 31.03.2018.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС України у Львівській області про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №950900/40110917 від 11.10.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №3100305 від 31.03.2018.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №3102271 від 31.03.2018 на суму 20000,00грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою її подання.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №3100292 від 31.03.2018 на суму 1382,54грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою її подання.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №3100294 від 31.03.2018 на суму 2611,94грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою її подання.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №3100295 від 31.03.2018 на суму 16753,14грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою її подання.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №3100302 від 31.03.2018 на суму 2879,57грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою її подання.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №3100305 від 31.03.2018 на суму 25460,00грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою її подання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 39292197) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Авіон+ (місцезнаходження: 79040, м.Львів, вул. Городоцька, буд.355, офіс 358, код ЄДРПОУ 40110917) судовий збір у розмірі 5763(п`ять тисяч сімсот шістдесят три) 00 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Львівській області (місцезнаходження: 79003, м.Львів, вул.Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 39462700) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Авіон+ (місцезнаходження: 79040, м.Львів, вул. Городоцька, буд.355, офіс 358, код ЄДРПОУ 40110917) судовий збір у розмірі 5763(п`ять тисяч сімсот шістдесят три) 00 грн.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду із врахуванням п.п 15.5 п.5 розділу VII Перехідних положень КАС України протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення.
Повний текст рішення складено та підписано 15.06.2019.
Суддя Лунь З.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2020 |
Оприлюднено | 16.06.2020 |
Номер документу | 89800207 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Лунь Зоряна Іванівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Старунський Дмитро Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Старунський Дмитро Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Старунський Дмитро Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні