Постанова
від 12.06.2020 по справі 937/3886/20
МЕЛІТОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Дата документу 12.06.2020

ЄУН 937/3886/20

3/937/1182/20

ЄУН 937/3887/20

3/937/1183/20

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 червня 2020 року м. Мелітополь

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області у складі:

головуючого судді Юрлагіної Т.В.,

за участю секретаря - Бондаренко Г.В.,

прокурора - Джавоян О.Р.,

правопорушника - ОСОБА_1 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративні матеріали, які надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Запорізькій області ДСР НП України про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України (паспорт НОМЕР_1 , виданий 26.07.2011 Мелітопольським МВ ГУМВС України в Запорізькій області), зареєстрована та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , не працює, до 26.05.2019 обіймала посаду начальнику відділу з реклами КП Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області,

за ч.1 ст. 172-6 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

Відповідно примітки до ст. 172-6 КУпАП, суб`єктом правопорушень у цій статті є особи, які відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 45 3акону України Про запобігання корупції зобов`язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Статтею 45 Закону України Про запобігання корупції визначено, що до осіб, які зобов`язані подавати декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, визначені ч. 1 та ч. 2 цієї статті, відносяться особи, зазначені у п. 1, п.п. а і в п. 2, п. 5 ч. 1 ст. З цього Закону.

Згідно з п.п. а п. 2 ч. 1 ст. З Закону України Про запобігання корупції суб`єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є посадові особи юридичних осіб публічного права.

Відповідно до ч. 2 ст. 81 Цивільного кодексу України юридичною особою публічного права визначається юридична особа, яка створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної республіки Крим чи органу місцевого самоврядування. 'Гак, відповідно до статуту, Комунальне підприємство Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області, код ЄДРПОУ № 22159095, засновано на комунальній власності Мелітопольської міської ради. Підприємство є правонаступником усіх прав та обов`язків КП Телерадіокомпанія Мелітополь , зареєстрованого рішенням виконавчого комітету Мелітопольської міської ради народних депутатів від 21 жовтня 1993 року № 12. Статут КП затверджено рішенням сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області від 31.08.2018 № 8/1.

11.09.2008 року наказом № 80/1 ОСОБА_2 прийнято на посаду менеджера з реклами КП Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області. Наказом № 9 від 02.02.2010 ОСОБА_2 переведено на посаду начальника рекламного відділу зазначеного комунального підприємства. Наказом № 54 від 12.08.2011 була проведена зміна прізвища в документах з ОСОБА_3 на ОСОБА_4 .

Згідно посадової інструкції начальника відділу з реклами КП Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області ОСОБА_1 відноситься до категорії Керівники . Знає і застосовує в діяльності постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з організації рекламування, репертуарного планування, кінообслуговування населення, здійснює керівництво, планування та координацію робіт з проведення рекламних кампаній, тощо.

Таким чином, ОСОБА_1 , перебуваючи до 26.05.2019 на посаді начальника відділу з реклами КГІ Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області, відповідно до ч. 1 примітки до ст. 172-6 КУпАП, п.п. а п. 2 ч. 1 ст. З Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

29.01.2018 ОСОБА_1 була попереджена про спеціальні обмеження, встановлені Законами України Про службу в органах місцевого самоврядування та Про запобігання корупції щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування.

Наказом керівника КП Телерадіокомпанія Мелітополь № 19-к від 26.05.2019 про припинення трудового договору (контракту), ОСОБА_1 звільнено з посади начальника відділу з реклами зазначеного комунального підприємства.

Частиною 2 статті 45 Закону України Про запобігання корупції передбачено, що особи, зазначені у пункті 1, підпунктах а і в пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.

Відповідно до підпункту 2 пункту 5 розділу II Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 3 від 10.06.2016, декларація перед звільненням - декларація, яка подається відповідно до абзацу першого частини другої статті -5 Закону не пізніше двадцяти робочих днів з дня припинення діяльності, пов`язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншої діяльності, зазначеної у підпунктах а , в пункту 2 частини першої статті 3 Закону.

У відповідності до абз. 2 п. 2 Розділу XIII Прикінцеві положення Закону України Про запобігання корупції про початок роботи системи подання та оприлюднення відповідно до цього Закону декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, приймається рішення Національного агентства з питань запобігання корупції.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 12 Закону України Про запобігання корупції , Національне агентство з метою виконання покладених на нього повноважень має право приймати з питань, що належать до його компетенції, обов`язкові для виконання нормативно-правові акти.

10.06.2016 Національним агентством з питань запобігання корупції прийнято рішення № 2 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 958/29088) Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , яким передбачено, що система подання та оприлюднення відповідно до Закону України Про запобігання корупції декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, розпочинає свою роботу в два етапи:

1) перший етап - з 00 год. 00 хв. 01.09.2016 для таких типів декларацій повідомлень) та суб`єктів декларування:

- щорічні декларації за 2015 рік службових осіб, які станом на 01.09.2016 займають згідно зі ст. 50 Закону відповідальне та особливо відповідальне становище. Зазначені у цьому абзаці декларації подаються протягом 60 календарних днів з дати, визначеної у цьому абзаці;

- декларації, передбачені абз. 1 ч. 2 ст. 45 Закону (декларації осіб, які припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування), службових осіб, які 01.09.2016 чи пізніше цієї дати припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, та станом на день такого припинення займають згідно зі ст. 50 Закону відповідальне та особливо відповідальне становище;

- повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб`єкта декларування, передбачені ч. 2 ст. 52 Закону, службових осіб, які станом на .09.2016 чи пізніше цієї дати займають згідно зі ст. 50 Закону відповідальне та особливо відповідальне становище;

2) другий етап - з 00 годин 00 хвилин 01.01.2017 для всіх інших суб`єктів декларування та декларацій (повідомлень), передбачених Законом.

Крім цього, зазначені у пункті 1 цього рішення декларації подаються згідно із Законом шляхом заповнення відповідних форм на офіційному Веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Таким чином ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника відділу з реклами КП Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області, відповідно до ч. 2 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції , рішення Національного агентства з питань запобігання корупції № З від 10,06.2016, була зобов`язана не пізніше двадцяти робочих днів з дня припинення діяльності, пов`язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншої діяльності, зазначеної у підпунктах а , в пункту 2 частини першої статті 3 Закону, тобто з 26.05.2019 року, подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями (перед звільненням).

Проте встановлено, що згідно публічної частини Єдиного державного реєстру осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування, ОСОБА_1 подала декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за період, не охоплений раніше поданими деклараціями (перед звільненням), шляхом заповнення відповідної форми на веб-ресурсі, несвоєчасно, лише 15.07.2019, що є порушенням вимог ч. 2 ст. 45 3акону України Про запобігання корупції , рішення Національного агентства з питань запобігання корупції № 3 від 10.06.2016 відповідальність за яке встановлена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Враховуючи наведене, начальник відділу з реклами КП Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області ОСОБА_1 , будучи, згідно з п.п. а ч. 1 ст. 3, ст. 45 Закону України Про запобігання корупції , приміткою до ст. 172-6 КУпАП суб`єктом відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, достовірно знаючи про необхідність не пізніше двадцяти робочих днів з дня припинення діяльності, пов`язаної і виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншої діяльності, зазначеної у підпунктах а , в пункту 2 частини першої статті З Закону, а саме з 26.05.2019, подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями (перед звільненням), у порушення вимог ч. 2 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції , рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 3 подала її несвоєчасно, лише 15.07.2019, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП (в редакції Закону № 1700-VII від 14.10.2014) - несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Крім того, відповідно до підпункту 1 пункту 5 розділу II Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 3 від 10.06.2016, щорічна декларація суб`єкта декларування подається у період з 00 години 00 хвилин 01 січня до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року, наступного за звітним роком. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.

Таким чином, ОСОБА_1 , перебуваючи до 26.05.2019 на посаді начальника відділу з реклами КП Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області, відповідно до ч. 1 ст. 45 3акону України Про запобігання корупції , рішення Національного агентства з питань запобігання корупції № 2 від 10.06.2016, була зобов`язана до 01.04.2019 подати щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік.

Проте встановлено, що згідно публічної частини Єдиного державного реєстру осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування, ОСОБА_1 подала декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік, шляхом заповнення відповідної форми на веб-ресурсі, несвоєчасно, лише 30.04.2020, що є порушенням вимог ч. 1 ст. 45 3акону України Про запобігання корупції , рішення Національного агентства з питань запобігання корупції № 2 від 10.06.2016, відповідальність за яке встановлена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

У судовому засіданні ОСОБА_1 вину у вчиненні адміністративних правопорушень визнала частково. Зокрема, не визнала свою винуватість за фактом несвоєчасного подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, оскільки зазначила, що виконала усі необхідні дії для подання вказаної декларації, заповнила дану декларацію на сайті та натиснула кнопку Подати документ , однак чому він не відправився їй не відомо. Тому вважає, що вказана декларація не відобразилась на сайті НАЗК з причин від неї незалежних. Вину у вчиненні адміністративного правопорушення за фактом несвоєчасного подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, не пізніше 20 робочих днів після звільнення, визнала у повному обсязі.

Прокурор у судовому засіданні зазначив, що у діях ОСОБА_1 міститься склад адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 172-6 КУпАП та просив накласти на неї стягнення за вчинення вказаного правопорушення.

Заслухавши доводи правопорушника та думку прокурора, дослідивши матеріали справи, суд доходить наступного висновку.

У відповідності зі ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її відповідно до закону.

Відповідно до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадській організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно зі ст.256 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 1 статті 172-6 КУпАП передбачена відповідальність за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Відповідно до примітки до ст. 172-6 КУпАП, суб`єктом правопорушень у цій статті є особи, які відповідно до ч. 1 та ч.2 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції зобов`язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

11.09.2008 року наказом № 80/1 ОСОБА_2 прийнято на посаду менеджера з реклами КП Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області. Наказом № 9 від 02.02.2010 ОСОБА_2 переведено на посаду начальника рекламного відділу зазначеного комунального підприємства. Наказом № 54 від 12.08.2011 була проведена зміна прізвища в документах з ОСОБА_3 на ОСОБА_4 .

Згідно посадової інструкції начальника відділу з реклами КП Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області ОСОБА_1 відноситься до категорії Керівники . Знає і застосовує в діяльності постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з організації рекламування, репертуарного планування, кінообслуговування населення, здійснює керівництво, планування та координацію робіт з проведення рекламних кампаній, тощо.

Таким чином, ОСОБА_1 , перебуваючи до 26.05.2019 на посаді начальника відділу з реклами КГІ Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області, відповідно до ч. 1 примітки до ст. 172-6 КУпАП, п.п. а п. 2 ч. 1 ст. З Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

29.01.2018 ОСОБА_1 була попереджена про спеціальні обмеження, встановлені Законами України Про службу в органах місцевого самоврядування та Про запобігання корупції щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування.

Наказом керівника КП Телерадіокомпанія Мелітополь № 19-к від 26.05.2019 про припинення трудового договору (контракту), ОСОБА_1 звільнено з посади начальника відділу з реклами зазначеного комунального підприємства.

Частиною 1 ст. 1 Закону України Про запобігання корупції визначено, що корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у ч. 1 ст. 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.

Відповідно до положень ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

За правилами ст. ст. 10, 11 КУпАП адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Адміністративне правопорушення визнається вчиненим з необережності, коли особа, яка його вчинила, передбачала можливість настання шкідливих наслідків своєї дії чи бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоч повинна була і могла їх передбачити.

Склад правопорушення за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП є формальним, оскільки обов`язковим елементом об`єктивної сторони є умисна дія - умисне несвоєчасне подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування без поважних причин. Тому орган, уповноважений на складання протоколу про адміністративне правопорушення, зобов`язаний довести суду наявність в діях особи, що притягується до адміністративної відповідальності за вчинення цього адміністративного правопорушення, умислу на несвоєчасне подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування без поважних причин.

При цьому суб`єктивна сторона даного правопорушення характеризується наявністю вини у формі прямого чи непрямого умислу; вчинення цього діяння через необережність виключає притягнення особи до адміністративної відповідальності.

КУпАП визначає, що адміністративне правопорушення за своїми суб`єктивними властивостями - діяння чи бездіяльність, вчинені з певною ціллю і з певних мотивів. Ці органічно зв`язані між собою, взаємозалежні форми психічної активності створюють зміст суб`єктивної сторони правопорушення. Вина це є психічне ставлення особи в формі умислу або необережності до своїх дій і їх наслідків. Вина - це обов`язкова умова адміністративної відповідальності.

Умисел - це відношення пізнавальної можливості і волі суб`єкта до вчиненого ним діяння. Його обов`язкові елементи, це повне усвідомлення протиправності скоєного діяння в його юридичних і соціально-побутових особливостях, передбачення антигромадських результатів свого діяння (бездіяльності), бажання або усвідомлене допущення настання вказаних наслідків. Відсутність умислу і необережності засвідчують про випадок - такому збігу життєвих обставин, при яких особа не усвідомлювала і не могла усвідомлювати властивостей вчиненого або не передбачала і не могла передбачати наслідків вчиненого діяння. Випадок і вина - це категорії взаємовиключні, а тому вчинення діяння або бездіяльності випадково не є умовою адміністративної відповідальності.

Конструктивною ознакою правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, є також несвоєчасне подання декларації без поважних на те причин. Тобто за наявності останніх відповідальність за вказаною частиною статті виключається. Під поважними причинами слід розуміти неможливість особи подати вчасно декларацію у зв`язку з хворобою, перебуванням особи на лікуванні, внаслідок стихійного лиха (повені, пожежі, землетрусу), технічних збоїв офіційного веб-сайту Національного агентства з питань запобігання корупції, витребуванням відомостей, необхідних для внесення в декларацію, перебуванням (триманням) під вартою тощо.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 не мала умислу на неподання щорічної декларації виходячи зі змісту роздруківки про послідовність її дії як користувача, оскільки вона подала своєчасно щорічну декларацію з поважної причини, нею були виконані всі дії, необхідні для подання декларації, натиснуто кнопку Подати документ , про що свідчить долучена до матеріалів справи довідка про послідовність дій користувача Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , які вчинила ОСОБА_1 за період з 01.01.2019 до 26.02.2020 (а.с.15). Однак вказана декларація не була відправлена до реєстру з не залежних від ОСОБА_1 причин, тому суд доходить висновку про відсутність умислу у ОСОБА_1 на несвоєчасність подання декларації.

Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій і четвертій цієї статті.

Згідно з ч.3 вказаної статті адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Відповідно до вимог п. 7 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 КУпАП.

Для визначення початку перебігу строку давності притягнення особи до адміністративної відповідальності за адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, важливу роль відіграють як день вчинення, так і день виявлення правопорушення.

Моментом виявлення порушення, пов`язаного з корупцією, є момент отримання інформації про таке порушення уповноваженими (особою чи органом державної влади). При цьому складання адміністративного протоколу про вчинення порушення, пов`язаного з корупцією, - є лише окремою процесуальною дією, вчиненою на підставі виявленого факту порушення, пов`язаного з корупцією (факт виявлення порушення - це окрема подія, яка завжди передує складанню протоколу про вчинення порушення).

Днем вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, є 30 квітня 2020 року, а днем виявлення вказаного правопорушення у протоколі зазначено 26.05.2020, оскільки саме в цей день посадовою особою органу Національної поліції надається оцінка зібраним доказам.

Однак з матеріалів справи вбачається, що факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, виявлено відповідними посадовими особами, у т.ч. Національним агентством з питань запобігання корупції, ще у лютому 2020 року.

Однак протокол про адміністративне правопорушення складений лише 26 травня 2020 року.

З наведеного слідує, що факт виявлення адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією відносно ОСОБА_1 передував складанню протоколу, а тому інформація, зазначена в ньому про дату виявлення правопорушення спростовується доказами, долученими до матеріалів справи.

Підсумовуючи викладене, на теперішній час строк притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП за фактом несвоєчасного подання щорічної декларації закінчився.

Таким чином, враховуючи викладене, суд доходить висновку щодо необхідності закриття провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-6 КУпАП, відносно ОСОБА_1 за фактом несвоєчасного подання щорічної декларації, у зв`язку із відсутністю складу адміністративного правопорушення, а також закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 КУпАП.

Щодо адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП, відносно ОСОБА_1 в частині несвоєчасності подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за період, не охоплений раніше поданими деклараціями (перед звільненням) , то крім повного визнання винуватості ОСОБА_1 в цій частині, її вина також підтверджується доданими до матеріалів справи доказами: протоколом про адміністративне правопорушення № 271 від 26.05.2020 року; копією наказу про припинення трудового договору від 26.05.2019 року; копією посадової інструкції ОСОБА_1 ; копією статуту КП Телерадіокомпанія Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області ; роздруківкою послідовності дії ОСОБА_1 , у єдиному державному реєстрі осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування.

Таким чином, своїми діями ОСОБА_1 скоїла адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, згідно якої передбачена адміністративна відповідальність за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. 23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Згідно зі ст. 33 КУпАП стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Крім того, на підставі ст. 40-1 КУпАП України, з правопорушника також підлягає стягненню на користь держави судовий збір у розмірі 352,40 гривень.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 23, 33, 401, ч. 1 ст. 172-56, 283, 284, 294 КУпАП, Законом України Про судовий збір ,

Керуючись ст.ст. 38, 172-6, 245, 247, 283 , 284 , 294 КУпАП , -

ПОСТАНОВИВ:

Закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-6 КУпАП, відносно ОСОБА_1 , в частині подання щорічної декларації у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 КУпАП.

Визнати ОСОБА_1 винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП України, (в частині несвоєчасності подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за період, не охоплений раніше поданими деклараціями (перед звільненням) .

Призначити ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 850 (вісімсот пятьдесят) гривень (Отримувач: Мелітопольське УК/Мелітополь/21081100, Код ЄДРПОУ: 37968956, Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), Номер рахунку: UA278999980313060106000008013, КБК: 21081100)).

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір на користь держави у розмірі 420 (чотириста двадцять) гривень 40 копійок (Отримувач коштів:ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783 Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), Рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, Код класифікації доходів бюджету : 22030106).

У відповідності до вимог ч. 2 ст. 308 КУпАП у разі несплати правопорушником штрафу у 15-денний строк з дня повідомлення про винесення зазначеної постанови, в порядку примусового виконання постанови з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.

Строк пред`явлення постанови до виконання до 12 вересня 2020 року.

Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Запорізької області через Мелітопольський міськрайонний суд протягом 10 днів з дня винесення постанови.

Суддя: Т.В.Юрлагіна

Дата ухвалення рішення12.06.2020
Оприлюднено16.06.2020
Номер документу89808081
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —937/3886/20

Постанова від 12.06.2020

Адмінправопорушення

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Юрлагіна Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні