Постанова
від 10.06.2020 по справі 465/1729/20
ФРАНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

465/1729/20

3/465/1408/20

П О С Т А Н О В А

Іменем України

10.06.2020 року м. Львів

Суддя Франківського районного суду м. Львова Марків Ю.С., розглянувши матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, працюючого у ГО Продакшн-студія Офф Лабораторі , одруженого, на утриманні двоє малолітніх дітей, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1

за ч.1 ст.130 КУпАП,

В С Т А Н О В И В:

Як вбачається із протоколу про адміністративне правопорушення Серії ДПР18 №405725, 15.03.2020 року о 02:04 год. по вул. Наукова, 111 у м. Львові, водій ОСОБА_1 , керував автомобілем марки BMW 318D , д.н.з. НОМЕР_1 , в стані алкогольного сп`яніння, що підтверджується проведеним тестом на виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння Drager №854 від 15.03.2020 року, чим порушив п. 2.9а ПДР України.

Факт вчинення адміністративного правопорушення та вина ОСОБА_1 підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення серії ДПР18 №405725 від 15.03.2020 року, проведеним тестом на виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння Drager №854 від 15.03.2020 року, поясненнями свідків ОСОБА_2 та ОСОБА_3 від 15.03.2020 року, а також відеозаписом із нагрудних відео регістраторів інспекторів поліції.

Відповідно до вимог ст.245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Статтею 280 КУпАП передбачено, що при розгляді справи про адміністративне правопорушення відповідний орган чи посадова особа зобов`язані з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

За змістом ст. 279 КУпАП ці обставини встановлюються в ході дослідження доказів під час розгляду справи.

Згідно ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, а також іншими документами.

Згідно із ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженню всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

27.05.2020 року до Франківського районного суду м.Львова керівник ГО Продакшн-Студія Офф Лабораторі направив клопотання про розгляд питання про взяття ОСОБА_1 на поруки колективу ГО Продакшн-Студія Офф Лабораторі для застосування до нього заходів громадського впливу. Клопотання мотивує тим, що ОСОБА_1 щиро розкаюється у вчиненому адміністративному правопорушенні, на роботі себе проявляє сумлінно, постійно проявляє ініціативу у виконанні доручень, скарг не має, до адміністративної відповідальності раніше не притягувався. Крім того, ОСОБА_1 використовує протягом тривалого часу в інтересах організації автомобіль марки BMW 318D , д.н.з. НОМЕР_1 , а тому позбавлення його права керування траснпортними засобами вплине безпосередньо на діяльність ГО Продакшн-Студія Офф Лабораторі . Колектив зобов`язується здійснити заходи громадського впливу.

Як вбачається із витягу з Рішення №7 Ради Громадської організації Продакшн-Студія Офф Лабораторі від 06.05.2020 року, трудовий колектив вирішив взяти на поруки ОСОБА_1 .

Крім того, долученими до клопотання керівника ГО Продакшн-Студія Офф Лабораторі довідкою №01/06.05.2020 від 06.05.2020 року підтверджується, що ОСОБА_1 є членом ГО Продакшн-Студія Офф Лабораторі з 23.03.2019 року.

Факт вчинення адміністративного правопорушення стверджується протоколом про адміністративне правопорушення та іншими матеріалами справи, які знаходяться в об`єктивному взаємозв`язку між собою.

Згідно з п.2.9(а) Правил дорожньогоруху України, водієві забороняється керувати транспортним засобом у стані алкогольного сп`яніння або перебувати під впливом наркотичних чи токсичних речовин.

Відповідно до ч.1 ст.130КУпАП керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, а також передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані такого сп`яніння чи під впливом таких лікарських препаратів, а так само відмова особи, яка керує транспортним засобом,від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції,- тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк один рік і на інших осіб - накладення штрафу в розмірі шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Суд, дослідивши адміністративний матеріал, прийшов до висновку, що своїми діями ОСОБА_1 скоїв правопорушення, передбачене ч.1 ст. 130 КУпАП, тобто, він керував транспортним засобом в стані алкогольного сп`яніння.

Відповідно до вимог ст.245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Статтею 280 КУпАП передбачено, що при розгляді справи про адміністративне правопорушення відповідний орган чи посадова особа зобов`язані з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Так, ст.280КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язані в тому числі з`ясувати, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації або трудового колективу.

Крім того, згідно положень ст.23КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Тобто, адміністративна відповідальність має подвійну мету - захист правопорядку і виховання громадян у дусі поваги до закону та правил співжиття, яка реалізується, зокрема, через такі функції адміністративної відповідальності - репресивно-каральну та запобіжно-виховну.

Що стосується доводів про можливість звільнення останнього від адміністративної відповідальності та передачі матеріалів справи про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації ПРОДАКШН- СТУДІЯ ОФФ ЛАБОРАТОРІ , до якої входить ОСОБА_1 , то вони заслуговують на увагу, оскільки відповідно до вимог ст.21КУпАП особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, крім посадової особи, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника до нього доцільно застосувати захід громадського впливу.

Згідно з матеріалами справи ОСОБА_1 вперше притягується до адміністративної відповідальності, має на утриманні двох дітей, меншій дитині лише 6 місяців, що підтверджується копіями свідоцтв про народження дітей, свою вину у скоєному визнає та щиро розкаявся у вчиненому правопорушенні. Як вбачається з характеристики ОСОБА_4 від 06.05.2020 такий є відповідальним та працьовитим членом громадської організації. Протягом тривалого часу активно підтримує та надає допомогу учасникам бойових дій та їх сім`ям. Основною метою діяльності організації є: здійснення благодійної діяльності в інтересах спільноти учасників АТО, надання благодійної допомоги тим хто її потребує, впровадження необхідних виховально- патріотичних заходів для молоді та дітей - пропаганда подвигу тих, хто із зброєю у руках став на захист держави у важку мить, організація та матеріальна підтримка бойових підрозділів ЗСУ, МВС, Національної Гвардії України. ОСОБА_1 є активним учасником громадської організації ПРОДАКШН- СТУДІЯ ОФФ ЛАБОРАТОРІ . Як вбачається із документів долучених до клопотання самостійно реалізує декілька проектів, зокрема курує збір та доставку в зону АТО різноманітних ресурсів (харчів, ліків, одягу, автотранспорту). На підтвердження наведеного вище, надано копії наказів про відрядження ОСОБА_5 у м.Щастя Луганської області, у м.Трьохізбенка Луганської області. Автомобіль ОСОБА_1 використовує протягом тривалого часу в інтересах громадської організації, позбавлення права керування таким вплине безпосередньо і на діяльність самої організації.

Застосуванням такого заходу як громадський вплив, буде достатнім для досягнення визначеної ст.23КУпАП мети - виховного впливу та запобігання вчинення нових правопорушень із звільненням його від адміністративної відповідальності у відповідності до вимог ст.21 КУпАП.

Разом з тим, з урахуванням вимог ст.33 КУпАП, характеру вчиненого правопорушення та особи порушника, ступеня його вини, його об`єктивне відношення до скоєного, приходжу до висновку, що дане правопорушення не призвело до тяжких наслідків, а тому вважаю допустимим застосування ст.21 КУпАП.

Згідно з ч. 2 ст.21КУпАП про заходи громадського впливу, застосовані до осіб, які вчинили правопорушення, передбачені ч.1 ст.130 КУпАП, власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган або громадська організація повинні не пізніш як у десятиденний строк з дня одержання матеріалів повідомити орган (посадову особу), який надіслав матеріали.

Відповідно до ст.284 КУпАП постанова про закриття справи виноситься при оголошенні усного зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи трудового колективу або передачі їх прокурору, органу досудового слідства чи дізнання, а також при наявності обставин, передбаченихстаттею 247 цього Кодексу.

Враховуючи викладені вище обставини, дані про особу правопорушника, а також враховуючи характер вчиненого правопорушення, вважаю, що на підставі ч. 1 ст.21КУпАП до ОСОБА_4 доцільно застосувати захід громадського впливу, звільнивши його від адміністративної відповідальності з передачею його на поруки громадської організації ПРОДАКШН- СТУДІЯ ОФФ ЛАБОРАТОРІ , а провадження у справі закрити.

Керуючись ст.ст. 21, 23, 33, 130, 246, 248, 283, 284 КУпАП -

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звільнити від адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, передавши матеріали справи на розгляд колективу Громадської організації Продакшн-Студія Офф Лабораторі (код ЄДРПОУ: 40561403; місцезнаходження: м.Львів Городоцька, 234/4) на підставі ст.21 КУпАП для застосування заходу громадського впливу.

Провадження у справі закрити.

Керівнику ГО Продакшн-Студія Офф Лабораторі ОСОБА_6 О ОСОБА_7 І. про заходи громадського впливу, застосовані до ОСОБА_1 , повідомити суд не пізніш як у десятиденний строк з дня одержання матеріалів .

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя: Марків Ю.С.

СудФранківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення10.06.2020
Оприлюднено17.06.2020
Номер документу89839002
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —465/1729/20

Постанова від 10.06.2020

Адмінправопорушення

Франківський районний суд м.Львова

Марків Ю. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні