Постанова
від 10.06.2020 по справі 757/12746/20-п
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/12746/20-п

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 червня 2020 року суддя Печерського районного суду м. Києва Константінова К.Е., розглянувши матеріали, які надійшли з Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, керівника політичної партії 5.10 , який проживає за адресою АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ,за ст. 212-21 Кодексу України про адміністративне правопорушення,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 12.03.2020, будучи керівником політичної партії 5.10 , знаходячись за адресою: м. Київ, вул. Інститутська , 17/5, оф. 10, вчинив правопорушення - порушення порядку подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за наступних обставин.

Так, за результатами аналізу Звіту, поданого до Національного агентства зпитань запобігання корупції, політичною партією 5.10 (код ЄДРПОУ 39169428) за III квартал 2019 року за підписом керівника Партії ОСОБА_1 встановлено, що Звіт Партії, оформлено з грубим порушенням встановлених вимог щодо оформлення та включені до нього звітні дані не відповідають вимогам законодавства, а саме, відповідно до абзацу третього, шостого, сьомого пункту З розділу II Положення про аналіз Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства 08.09.2016 № 26, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.09.2016 за № 1264/29394, а саме: подання Звіту без інформації про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 23.12.2019 за № НОМЕР_2 встановлено, що політична партія має 51 місцеву організацію, які в установленому порядку набули статус юридичної особи. В таблиці Місцеві організації політичної партії, які в установленому порядку набули статус юридичної особи Звіту Партії зазначено 51 місцеву організацію. Однак до Звіту Партії додано інформацію про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру 31 місцевої організації.

Таким чином, до Звіту Партії не додано інформацію про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру 20 місцевих організацій, а саме:

- Миколаївської обласної організації Партії (ЄДРПОУ 39336930);

- Запорізької обласної організації Партії (ЄДРПОУ 39271748);

- Черкаської обласної організації Партії (ЄДРПОУ 39318953);

- Дніпропетровської обласної організації Партії (ЄДРПОУ 39236279);

- Чернівецької обласної організації Партії (ЄДРПОУ 40469547);

- Рівненської обласної організації Партії (ЄДРПОУ 39263894);

- Тернопільської обласної організації Партії (ЄДРПОУ 39336637);

- Полтавської обласної організації Партії (ЄДРПОУ 39304041);

- Харківської обласної організації Партії (ЄДРПОУ 39327308);

- Закарпатської обласної організації Партії (ЄДРПОУ 39288091);

- Житомирської міської організації Партії (ЄДРПОУ 39667168);

- Ужгородської міської організації Партії (ЄДРПОУ 41017046);

- Кременчуцької міської організації Партії (ЄДРПОУ 39424974);

- Черкаської міської організації Партії (ЄДРПОУ 39828672);

- Дніпропетровської міської організації Партії (ЄДРПОУ 39337447);

- Ірпінської міської організації Партії (ЄДРПОУ 39656905);

- Харківської міської організації Партії (ЄДРПОУ 39922630);

- Чернігівської міської організації Партії (ЄДРПОУ 39734181);

- Криворізької міської організації Партії (ЄДРПОУ 39390097);

- Нетішинської міської організації Партії (ЄДРПОУ 40014574),

які в установленому порядку набули статус юридичної особи, що є порушенням частини дев`ятої статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні (в редакції, що діяла на день опублікування Закону України від 19.12.2019 № 410-ІХ Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання і протидії політичній корупції ) та підпункту 1 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства від 28.07.2016 № 2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за №1185/29315.

Окрім того встановлено неподання Звіту в електронному вигляді на електронному носії інформації про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру щодо місцевих організацій, та у форматі ХЬБ , щодо Звіту Партії, що є порушенням частини сьомої статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні (в редакції, що діяла на день опублікування Закону України від 19.12.2019 № 410-ІХ Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання і протидії політичній корупції ) та абзацу третього пункту 1 розділу II Положення про порядок подання Звіту.

ОСОБА_1 про місце, день і час розгляду справи повідомлявся у встановленому законом порядку, в судове засідання не з`явився, суд визнав можливим розглянути справу за його відсутності.

Вивчивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, приходжу до висновку про доведеність вини ОСОБА_1 у вчиненні інкримінованого правопорушення, яка також підтверджується фактичними даними протоколу про адміністративне правопорушення № 50-30/53 від 12.03.2020, Актом про проведення аналізу Звіту Партії від 28.12.2019 та Висновком про результати аналізу Звіту Партії від 05.02.2020 № 786, затвердженого наказом Національного агентства від 05.02.2020 року № 32/20, іншими матеріалами справи.

З урахуванням фактичних обставин справи суд кваліфікує дії ОСОБА_1 за ст. 212-21 КУпАП, як порушення встановленого порядку подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог.

При вирішенні питання про накладення адміністративного стягнення суд у відповідності до положень ст. 33 КУпАП враховує характер вчиненого правопорушення, дані про особу правопорушника і вважає можливим у виховних цілях призначити стягнення у виді штрафу.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 212-21, 283, 284 КУпАП,

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, та застосувати адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі 5 100 гривень.

Штраф необхідно сплатити на наступні реквізити: UA488999980314080542000026007, Назва отримувача коштів: УК у Печерському районі/Печерс.р-н/21081100, Код отримувача/код ЄДРПОУ/38004897, Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), Код класифікації доходів бюджету: 21081100, Призначення платежу: адміністративний штраф.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в розмірі 420 гривні 40 копійок, який необхідно сплатити на наступні реквізити: Отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, Код отримувача /код ЄДРПОУ/37993783, Рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), Код класифікації доходів бюджету: 22030106, Призначення платежу: судовий збір.

Відповідно до ч. 1 ст. 307 та ч. 2 ст. 308 КУпАП штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення. При здійснення примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.

Строк пред`явлення до виконання 3 (три) місяці.

Апеляційна скарга може бути подана до Київського апеляційного суду через Печерський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя К.Е. Константінова

Дата ухвалення рішення10.06.2020
Оприлюднено17.06.2020
Номер документу89843224
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —757/12746/20-п

Постанова від 10.06.2020

Адмінправопорушення

Печерський районний суд міста Києва

Константінова К. Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні