Справа №760/6481/20
Провадження № 3/760/3410/10
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 червня 2020 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Агафонов С.А., розглянувши адміністративну справу, що надійшла з Департаменту з питань запобігання політичної корупції про притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 212 21 Кодексу України про адміністративні правопорушення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника політичної партії За Україну! , місце реєстрації: (місцезнаходження політичної партії): вул. Івана Пулюя, буд. 5, м. Київ, 03048;
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення №50-30/43 від 02 березня 2020 року, керівника політичної партії За Україну! ОСОБА_1 порушив порядок подання звіту партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене статтею 212 21 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Так, за результатами аналізу встановлено, що оформлення Звіту політичної партії За Україну! (код ЄДРПОУ 21715973) про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за III квартал 2019 року (далі - Звіт Партії), включені до нього звітні дані не відповідають вимогам законодавства, а саме: містять грубі порушення вимог щодо оформлення відповідно до абзацу третього, шостого, сьомого пункту 3 розділу II Положення про аналіз Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 08.09.2016 № 26, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.09.2016 за № 1264/29394, а саме: подання Звіту без інформації про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи та неподання Звіту в електронному вигляді.
У таблиці Місцеві організації політичної партії, які в установленому порядку набули статус юридичної особи Звіту Партії зазначено 172 місцевих організації, з яких: 2 - знаходяться на тимчасово окупованій території України, 3-у стадії ліквідації.
Водночас, до Звіту Партії додано інформацію про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від 30 місцевих організації Партії.
При цьому до Звіту Партії не додано інформацію про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру 142 місцевих організацій Партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, що є порушенням частини дев`ятої статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні та підпункту 1 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 № 2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за №1185/29315 (далі - Положення про порядок подання Звіту). На титульній сторінці Звіту Партії зазначено фактичне місцезнаходження Партії за адресою: м. Київ, вул. Ярославів Вал, 13/2 літера Б, проте інформація щодо права власності або користування приміщенням за вказаною адресою не відображено у пункті 2.1. глави 2 розділу 1 Відомості про майно, що перебуває на праві користування політичної партії Звіту Партії.
До того ж, до Звіту Партії не долучено жодного документа на підтвердження наявності у користуванні Партії приміщення за вказаною адресою.
До Звіту Партії та Звітів Регіональної київської міської партійної організації Партії (код ЄДРПОУ 34189193), Сумської міської організації Партії (код ЄДРПОУ 37283400) не долучено довідки установ банку про рух коштів на рахунках зазначених місцевих організацій Партії, що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону, підпункту 2 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту.
Відповідно до вимог пункту 13 розділу II Положення про порядок подання Звіту достовірність даних Звіту підтверджується власноручними підписами керівника (уповноваженої особи) та головного бухгалтера (особи, відповідальної за ведення бухгалтерського обліку) на останній сторінці Звіту, скріпленими печаткою політичної партії.
Звіт Партії поданий до Національного агентства за підписом керівника ОСОБА_1 та скріплено печаткою Партії, а відтак останній підтвердив достовірність інформації, викладеної у Звіті Партії (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається).
Таким чином, ОСОБА_1 , як керівник Партії, подав Звіт, оформлений з порушенням встановлених вимог, за що статтею 212 21 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність.
ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. Причини неявки до суду не повідомив.
Вина ОСОБА_1 підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення, звітом політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, звітом місцевих осередків Партії за ІІІ квартал 2019 року, актом про проведення аналізу Звіту від 28.12.2019 року, висновком про результати аналізу Звіту від 05.02.2020 №730, наказом НАЗК від 12.02.2020 №55/20 про визначення уповноважених осіб та іншими доказами в їх сукупності.
Згідно з ч. 2 ст. 7 КУпАП, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності, а ст. 245 цього Кодексу передбачає, що завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Відповідно до ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Виходячи з вище вказаного, суддя вважає вину ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 212 21 Кодексу про адміністративні правопорушення України доведеною в повному обсязі.
При призначенні виду і міри адміністративного стягнення суддя врахував відсутність обставин, що обтяжують чи пом`якшують відповідальність за адміністративне правопорушення; характер правопорушення, особу порушника та його ставлення до вчиненого, ступінь його вини, що була повністю встановлена в судовому засіданні, майновий стан, а тому вважає, що ОСОБА_1 слід призначити адміністративне стягнення, яке передбачене санкцією ст. 212 21 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що є необхіднім та достатнім для виправлення та запобігання новим правопорушенням.
Відповідно до ст. 40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.
Керуючись ст. ст.40-1,221, 283, 284 КУпАП та на підставі 212 21КУпАП,-
ПОСТАНОВИВ:
Визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого 212 21 Кодексу України про адміністративні правопорушення та застосувати до нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 5 525 (п`ять тисяч п`ятсот двадцять п`ять) гривень.
Штраф необхідно сплатити на наступні реквізити: UA698999980313040149000026001, Назва отримувача коштів: ГУК у м. Києві, Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), Код класифікації доходів бюджету: 21081300, Призначення платежу: адміністративний штраф.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в розмірі 420,40 грн., який необхідно сплатити на наступні реквізити: Отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, Код отримувача /код ЄДРПОУ/37993783, Рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), Код класифікації доходів бюджету: 22030106, Призначення платежу: судовий збір.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її винесення.
Відповідно до ч. 1 ст. 307 та ч. 2 ст. 308 КУпАП штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення. При здійснення примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.
Строк пред`явлення до виконання 3 (три) місяці.
Суддя Агафонов С.А.
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.06.2020 |
Оприлюднено | 17.06.2020 |
Номер документу | 89844447 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Агафонов С. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні