Ухвала
від 17.06.2020 по справі 640/21246/18
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

17 червня 2020 року

Київ

справа №640/21246/18

адміністративне провадження №К/9901/14894/20

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Ханової Р.Ф.,

суддів - Гончарової І.А, Олендера І.Я.,

перевіривши касаційну скаргу Фермерське господарство Лебідь

на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 17 січня 2020 року

та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 13 травня 2020 року

у справі №640/21246/18

за позовом Фермерського господарства Лебідь

до Головного управління ДФС у Хмельницькій області

про визнання протиправними та скасування повідомлень-рішень,-

ВСТАНОВИВ:

До Верховного Суду надійшла касаційна скарга Фермерського господарства Лебідь на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 17 січня 2020 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 13 травня 2020 року у справі №640/21246/18, предметом спору у якій є визнання протиправними та скасування протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Хмельницькій області від 30 жовтня 2018 року №0002305705, №0002405705, №0002415705, №0002325705, №0002375705, №0002385705, №0002395705, №0002355705, №0002345705, №0002365705.

Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 17 січня 2020 року, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 13 травня 2020 року, відмовлено у задоволенні адміністративного позову.

У касаційній скарзі скаржник, посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 17 січня 2020 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 13 травня 2020 року у справі №640/21246/18 та постановити нове рішення, яким задовольнити позов повністю.

При вирішенні питання про відкриття касаційного провадження за зазначеною касаційною скаргою Суд виходить з наступного.

Відповідно до частини 3 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Згідно з частиною першою статті 13 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право на апеляційний перегляд справи та у визначених законом випадках - на касаційне оскарження судового рішення.

Відповідно до частини першої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити в касаційному порядку рішення суду першої інстанції після апеляційного перегляду справи, а також постанову суду апеляційної інстанції повністю або частково у випадках, визначених цим Кодексом.

Аналіз наведених норм дає підстави для висновку про те, що особи, які беруть участь у справі, у разі, якщо не погоджуються із ухваленими судовими рішеннями після їх перегляду в апеляційному порядку, можуть скористатися правом їх оскарження у касаційному порядку лише у визначених законом випадках.

В свою чергу, відповідно до пункту другого частини п`ятої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності та інших справах розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження (крім справ, які відповідно до цього Кодексу розглядаються за правилами загального позовного провадження), крім випадків, якщо: а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовної практики; б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи; в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу; г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.

Згідно з пункту 6 частини 6 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України для цілей цього Кодексу справи щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб віднесено до категорії справ незначної складності.

Згідно з пунктом 24 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб - розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який вираховується станом на 1 січня календарного року, в якому подається відповідна заява або скарга, вчиняється процесуальна дія чи ухвалюється судове рішення.

На час звернення позивача з адміністративним позовом - 2018 рік, відповідно до норм Закону України "Про державний бюджет України на 2018 рік" прожитковий мінімум для працездатних осіб у місячному розмірі з 01 січня 2018 року встановлено 1762,00 гривень.

Предметом позову у цій справі є вимога про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень від від 30.10.2018 року: №0002305705, яким за порушення строку сплати зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб застосовано штраф у розмірі 20% та становить 76906,90 грн; №0002405705, яким за порушення строку сплати зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб застосовано штраф у розмірі 20% та становить 243,20 грн; №0002415705, яким за порушення строку сплати зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб застосовано штраф у розмірі 10% та становить 51,82 грн; №0002325705, яким за порушення строку сплати зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб застосовано штраф у розмірі 10% та становить 3211,17 грн; №0002375705, яким за порушення строку сплати зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб застосовано штраф у розмірі 10% та становить 2212,63 грн; №0002385705, яким за порушення строку сплати зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб застосовано штраф у розмірі 20% та становить 879,02 грн; №0002395705, яким за порушення строку сплати зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб застосовано штраф у розмірі 10% та становить 150,46 грн; №0002355705, яким за порушення строку сплати зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб застосовано штраф у розмірі 10% та становить 2107,18 грн; №0002345705, яким за порушення строку сплати зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб застосовано штраф у розмірі 20% та становить 18453,33 грн; №0002365705, яким за порушення строку сплати зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб застосовано штраф у розмірі 20% та становить 24797,57 грн., що не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Ця справа за критерієм, встановленим пунктом 6 частини шостої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України, є справою незначної складності.

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 333 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі, якщо касаційну скаргу подано на судове рішення, що не підлягає касаційному оскарженню.

Таким чином, оскільки оскаржуване судове рішення прийнято у справі незначної складності, передбачені пунктом 2 частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України виняткові обставини відсутні, тому у відкритті касаційного провадження у даній справі слід відмовити.

Керуючись статтями 328, 333, 359 Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Фермерського господарства Лебідь на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 17 січня 2020 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 13 травня 2020 року у справі №640/21246/18 за позовом Фермерського господарства Лебідь до Головного управління ДФС у Хмельницькій області про визнання протиправними та скасування повідомлень-рішень.

Копію ухвали разом з касаційною скаргою та доданими до неї матеріалами направити заявникові.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач Р.Ф. Ханова

Судді І.А. Гончарова

І.Я.Олендер

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення17.06.2020
Оприлюднено18.06.2020
Номер документу89869134
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/21246/18

Ухвала від 17.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 13.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 20.03.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 20.03.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 04.03.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Рішення від 17.01.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 21.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні