Справа № 815/235/18
УХВАЛА
18 червня 2020 року суддя Одеського окружного адміністративного суду Бжассо Н.В., розглянувши заяву представника Державної судової адміністрації України про виправлення помилки у виконавчому листі та поновлення строку пред`явлення виконавчого листа до виконання
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходилася адміністративна справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю СКАЙКОНС до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 26.12.2017 року № 0049951401, № 0049961401, № 0049971401, № 0049981401.
17.07.2018 року Одеським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист № 815/235/18 про стягнення з ГУ ДФС в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Державного бюджету України несплачений судовий збір за подачу апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції у розмірі 925050,00 грн.
17.06.2020 року від представника Державної судової адміністрації України надійшла заява, за результатом розгляду якої заявник просить:
- зазначити у виконавчому листі Одеського окружного адміністративного суду від 17.07.2018 року по справі № 815/235/18 строк пред`явлення виконавчого документа до виконання, тобто виправити помилку у виконавчому листі;
- поновити строк пред`явлення виконавчого листа Одеського окружного адміністративного суду від 17.07.2018 року по справі № 815/235/18 до виконання.
Розглянувши заяву представника Державної судової адміністрації України, суд зазначає наступне.
Стаття 374 КАС України визначає порядок розгляду заяви про виправлення помилки у виконавчому документі та визнання його таким, що не підлягає виконанню.
Згідно з ч. ч. 1, 3,4 ст. 374 КАС України, суд, який видав виконавчий документ, може за заявою стягувача або боржника виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі, чи визнати виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню.
Суд розглядає заяву в десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника і постановляє ухвалу. Неявка стягувача і боржника не є перешкодою для розгляду заяви. До розгляду заяви суд має право своєю ухвалою зупинити виконання за виконавчим документом або заборонити приймати виконавчий документ до виконання.
Така ухвала підлягає внесенню до Єдиного державного реєстру виконавчих документів не пізніше наступного дня з дня її постановлення.
Про виправлення помилки у виконавчому документі та визнання його таким, що не підлягає виконанню, суд постановляє ухвалу. Якщо стягнення за таким виконавчим документом уже відбулося повністю або частково, суд одночасно з вирішенням вказаних питань на вимогу боржника стягує на його користь безпідставно одержане стягувачем за виконавчим документом.
Стаття 376 КАС України визначає порядок розгляду судом питання про поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання.
Згідно з ч. ч. 1, 3, 4 ст. 376 КАС України, стягувачам, які пропустили строк для пред`явлення виконавчого листа до виконання з причин, визнаних судом поважними, пропущений строк може бути поновлено.
Суд розглядає заяву про поновлення пропущеного строку в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Ухвалу суду за результатами розгляду заяви про поновлення пропущеного строку може бути оскаржено в порядку, встановленому цим Кодексом.
Отже, з огляду на наведені судом норми КАС України, заява про виправлення помилки у виконавчому листі та заява про поновлення строку пред`явлення виконавчого листа до виконання є окремими заявами процесуального характеру в розумінні КАС України, кожна з яких підлягає розгляду в окремому процесуальному порядку відповідно до вищенаведених приписів КАС України.
При цьому, суд зазначає, що за правилами ч.ч.2,3 ст.166 КАС України, заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі.
Заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.
Згідно з ч.1 ст.167 КАС України, будь-яка письмова заява, повинна містити:
1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України;
2) найменування суду, до якого вона подається;
3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі;
4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника;
5) підстави заяви (клопотання, заперечення);
6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення);
7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.
Відповідно до частини 2 статті 167 КАС України якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
Суд зазначає, що подана заява представника Державної судової адміністрації України не відповідає вищенаведеним вимогам КАС України, оскільки заявник в одному процесуальному документі просить суд розглянути два окремих процесуальних питання, що відповідно до норм КАС України, унеможливлює їх одночасний розгляд.
Таким чином, суд робить висновок, що заяву належить поверненню заявнику без розгляду на підставі ч. 2 ст. 167 КАС України.
Керуючись ст. ст. 167, 374,376 КАС України, суд
УХВАЛИВ :
Повернути без розгляду заяву представника Державної судової адміністрації України про виправлення помилки у виконавчому листі та поновлення строку пред`явлення виконавчого листа до виконання.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складання, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження:
на ухвалу суду - якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
Процесуальні строки, визначені даною ухвалою застосовуються з урахуванням п. 3 розділу VI Прикінцеві положення КАС України.
Ухвала суду може бути оскаржена до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду.
Суддя Н.В. Бжассо
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.06.2020 |
Оприлюднено | 22.06.2020 |
Номер документу | 89884201 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Бжассо Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні