Рішення
від 17.06.2020 по справі 904/479/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17.06.2020м. ДніпроСправа № 904/479/20

за позовом Комунального підприємства "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" Дніпровської міської ради, м. Дніпро

до Товариства з обмеженою відповідальністю "ОТЕГ", м. Дніпро

про стягнення заборгованості у розмірі 50 208,29 грн

Суддя Золотарьова Я.С.

Секретар судового засідання Волювач М.В.

Представники:

від позивача: не з`явився

від відповідача: не з`явився

ПРОЦЕДУРА

Комунальне підприємство "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" Дніпровської міської ради звернулось до господарського суду Дніпропетровської області із позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "ОТЕГ" про стягнення заборгованості у розмірі 50 208,29 грн.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 29.01.2020 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 12.03.2020 вирішено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, призначено справу до розгляду у підготовчому засіданні на 31.03.2020.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 18.03.2020 відкладено підготовче засідання на 15.04.2020.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 03.04.2020 відкладено підготовче засідання на 13.05.2020.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 13.05.2020 відкладено підготовче засідання на 03.06.2020.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 03.06.2020 закрито підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду по суті на 17.06.2020.

У судове засідання 17.06.2020 представник позивача не з`явився, 16.06.2020 подав заяву, в якій просить суд здійснювати розгляд справи по суті за відсутності представника.

У судове засідання 17.06.2020 представник відповідача не з`явився, про причини неявки суд не повідомив.

Ухвалу про відкриття провадження від 29.01.2020 відповідач отримав 04.02.2020, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, яке міститься в матеріалах справи (арк.с.58).

За таких обставин у суду маються достатні підстави вважати, що ним вжито належних заходів щодо повідомлення відповідача про розгляд справи №904/479/20, але відповідач не скористався своїм процесуальним правом на подання відзиву на позов.

Відповідно до частини 2 статті 178 Господарського процесуального кодексу України у разі неподання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Так, справа розглядається за наявними в ній матеріалами, визнаними судом достатніми, в порядку статті 178 Господарського процесуального кодексу України.

17.06.2020 розглянуто справу по суті, встановлено обставини справи та досліджено докази, наявні у матеріалах справи.

У судовому засіданні 17.06.2020 у нарадчій кімнаті ухвалено судове рішення в порядку статті 240 Господарського процесуального кодексу України з оформленням вступної та резолютивної частини.

АРГУМЕНТИ СТОРІН

Позиція позивача

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем умов договору на надання послуг з централізованого питного водопостачання та водовідведення № 4732 від 10.02.2016 в частині здійснення оплати за скид вод з понаднормативним забрудненням.

Позиція відповідача

Відповідач не скористався своїм процесуальним правом на подання відзиву на позов.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ТА ДОКАЗИ, ЩО ЇХ ПІДТВЕРДЖУТЬ

10.02.2016 між Комунальним підприємством "Дніпроводоканал" Дніпропетровської міської ради (водоканал) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ОТЕГ" (абонент,) було укладено договір № 4732 про надання послуг з централізованого питного водопостачання та водовідведення (арк.с.12).

Відповідно до пункту 2.1 договору, водоканал зобов`язується надавати абоненту послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення, а абонент зобов`язується оплачувати послуги в порядку і на умовах, визначених договором та діючим законодавством.

Пунктом 2.2 договору встановлено, що місцем надання послуг водоканалом абоненту є Точка розподілу, визначена сторонами в Акті визначення Точки розподілу та розмежування балансової приналежності водопровідних та каналізаційних мереж.

Об`єкти абонента, на які надаються послуги за Договором, та їхні адреси визначені в додатку №2до договору (пункт 2.3 договору).

Допустимі концентрації шкідливих речовин у стічних водах - встановлений рівень концентрації шкідливих речовин у стічних водах, вище якого вода вважається непридатною для очищення на міських очисних спорудах (пункт 1.1 договору).

Відповідно до пунктів 3.15, 3.16 договору абонент, на балансі якого знаходяться мережі водовідведення, несе відповідальність за порушення норм щодо кількості та концентрації шкідливих речовин в стічних водах, які скидають до вказаних мереж субабоненти, орендарі, суборендарі; допустимі концентрації шкідливих речовин у стічних водах встановлені рішенням виконкому Дніпропетровської міської ради №1895 від 25.12.2012 "Про затвердження Правил приймання та скиду (водовідведення) стічних вод підприємств у систему каналізації м. Дніпропетровська" та наводяться у додатку №4 до Договору; нарахування проводяться по нормативу плати за очищення 1 куб.м стічних вод з вмістом забруднень у межах допустимих концентрацій (Нп ), обсягом скинутих понаднормативно забруднених стічних вод (Vпз) та коефіцієнтом кратності (Кк), який враховує рівень небезпеки скинутих забруднень для технологічних процесів очищення стічних вод та екологічного стану водойми.

Абонент зобов`язаний подавати водоканалу звіт про якісний склад стічних вод, що він скидає до каналізації, за формою, наведеною в додатку №5 Договору, не пізніше одного місяця після закінчення кварталу року, в якому надавалися послуги за Договором (пункт 3.17 договору).

Для визначення вмісту забруднень у стічних водах використовуються як дані лабораторії водоканалу, так і результати вибіркового контролю, виконаного лабораторіями місцевих органів Держсанепіднагляду, охорони навколишнього природного середовища або іншими лабораторіями, акредитованими у даній галузі (пункт 3.18 договору).

Плата за скид понаднормативних забруднень стягується за весь об`єм стічних вод, скинутих абонентом протягом календарного місяця, коли було зафіксоване перевищення допустимої концентрації (пункт 3.19 договору).

Відповідно до пункту 9.1 договору договір набирає чинності з моменту підписання сторонами та скріплення печатками і в частині надання послуг діє до 10.02.2019, а в частині їх оплати - до повного виконання.

Відповідно до пункту 4.10 договору величина плати за скид стічних вод у систему водовідведення водоканалу з понаднормативними забрудненнями розраховується згідно Інструкції №37; така оплата здійснюється абонентом не пізніше 10 днів з дати отримання листа-повідомлення та рахунку.

Згідно пункту 7.2.8 договору абонент зобов`язаний не перевищувати рівня вмісту забруднюючих речовин у стічних водах та нести відповідальність за якісний склад стічних вод.

11.05.2017 співробітниками водоканалу: інженерами з якості в присутності представника підприємства (завгосп) проведено відбір разових проб стічних вод підприємства з метою контролю їх складу та якості за адресою вул. Січеславська набережна, 19д, про що було складено акт відбору проб стічних вод від 13.11.2017 (арк.с.36). Будь-яких зауважень з боку представника абонента (завгосп) акт не містить.

За результатами вимірювання показників складу та властивостей стічних вод, проведених лабораторією по контролю якості стічних вод підприємств, виявилось перевищення допустимих концентрацій по таким показникам: завислим речовинам, азоту амонійному, БСК 5 , ортофосфатам, залізу та жирам, тому що останні не відповідають гранично допустимим концентраціям шкідливих речовин, наведеним в "Правилах приймання та скиду (водовідведення) стічних вод підприємств в систему каналізації м. Дніпропетровська", затверджених рішенням виконкому Дніпропетровської міської ради від 19.02.15 №129, що зафіксовано в протоколі вимірювань показників складу та властивостей стічних вод (арк.с.34-35).

На підставі лабораторних вимірювань водоканалом здійснений розрахунок величини плати за скид стічних вод з понаднормативним забрудненням за вересень - листопад 2017 та нараховано до сплати березень- травень 18 544,03 грн (арк.с.32).

23.05.17 позивачем на адресу відповідача було направлено лист № 6197/2414 від 23.05.2017 (арк.с.33), в якому зазначено про перевищення допустимих концентрацій в стічних водах відповідача. Додатково було направлено протокол вимірювань показників складу та властивостей стічних вод.

14.06.2017 позивачем на адресу відповідача було направлено лист № 7199/2414 від 14.06.2017 (арк.с.31), в якому зазначено про перевищення допустимих концентрацій в стічних водах відповідача. Додатково було направлено розрахунок розрахунок величини плати за скид стічних вод з понаднормативним забрудненням за березень - травень 2017.

Позивачем було віставлено відповідачу рахунок № 56240 від 30.06.2017 на суму 18 544,03 грн (арк.с.30).

Також, 13.11.2017 співробітниками водоканалу: інженерами з якості в присутності представника підприємства (інженера) проведено відбір разових проб стічних вод підприємства з метою контролю їх складу та якості за адресою вул. Січеславська набережна, 19д, про що було складено акт відбору проб стічних вод від 13.11.2017 (арк.с.28). Будь-яких зауважень з боку представника абонента (інженера) акт не містить.

За результатами вимірювання показників складу та властивостей стічних вод, проведених лабораторією по контролю якості стічних вод підприємств, виявилось перевищення допустимих концентрацій по таким показникам: завислим речовинам, азоту амонійному, ХСК, БСК 5 , ортофосфатам, залізу та жирам, тому що останні не відповідають гранично допустимим концентраціям шкідливих речовин, наведеним в "Правилах приймання та скиду (водовідведення) стічних вод підприємств в систему каналізації м. Дніпропетровська", затверджених рішенням виконкому Дніпропетровської міської ради від 19.02.15 №129, що зафіксовано в протоколі вимірювань показників складу та властивостей стічних вод (арк.с.26-27).

На підставі лабораторних вимірювань водоканалом здійснений розрахунок величини плати за скид стічних вод з понаднормативним забрудненням за вересень - листопад 2017 та нараховано до сплати 31 736,26 грн (арк.с.24).

21.11.2017 позивачем на адресу відповідача було направлено лист № 13767/2414 від 21.11.2017 (арк.с.25), в якому зазначено про перевищення допустимих концентрацій в стічних водах відповідача. Додатково було направлено протокол вимірювань показників складу та властивостей стічних вод.

13.12.2017 позивачем на адресу відповідача було направлено лист № 14660/24-14 від 13.12.2017 (арк.с.23), в якому зазначено про перевищення допустимих концентрацій в стічних водах відповідача. Додатково було направлено розрахунок розрахунок величини плати за скид стічних вод з понаднормативним забрудненням за вересень - листопад 2017.

Позивачем було віставлено відповідачу рахунок № 113219 від 31.12.2017 на суму 31 736,26 грн (арк.с.22).

ОЦІНКА АРГУМЕНТІВ СТОРІН, ВИСНОВКИ СУДУ

Щодо правовідносин сторін

Частиною 1 статті 901 Цивільного кодексу України передбачено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Відповідно до частини 1 статті 903 Цивільного кодексу України, якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов`язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.

З огляду на наявний в матеріалах справи договір, між сторонами склались правовідносини надання послуг.

Щодо нарахування плати за понаднормовий скид забруднюючих речовин

Відповідно до частини 6 статті 33 Закону України "Про охорону навколишнього середовища", екологічні нормативи розробляються і вводяться в дію центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, та іншими уповноваженими на те державними органами відповідно до законодавства України.

Відповідно до статті 44 Водного кодексу України водокористувачі зобов`язані дотримуватись встановлених нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин та встановлених лімітів забору води, лімітів використання води та лімітів скидання забруднюючих речовин, а також санітарних та інших вимог щодо впорядкування своєї території.

Договір № 4732 від 10.02.2016 є підставою для виникнення у сторін кореспондуючих прав і обов`язків, спірні правовідносини регламентуються, насамперед, нормами Закону України "Про питну воду та питне водопостачання" та "Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України" (Правила № 65), "Правилами приймання стічних вод підприємств в комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України" (Правила № 37), "Інструкцією про встановлення та стягнення плати за скид промислових та інших стічних вод в системи каналізації населених пунктів" та "Правилами приймання та скиду (водовідведення) стічних вод підприємств у систему каналізації м. Дніпропетровська (Правила № 129).

Згідно пункту 1.2 Правил прийняття стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 19.02.2002 № 37 та зареєстрованих Міністерством юстиції України 26.04.2002 за № 403/6691 (далі Правила № 37), Правила поширюються на комунальні підприємства водопровідно-каналізаційного господарства міст і селищ України та інші підприємства, що мають на балансі системи місцевого водопроводу та каналізації (далі - Водоканали), та на всі підприємства, установи, організації незалежно від форм власності й відомчої належності, які скидають свої стічні води в системи каналізації населених пунктів (далі - Підприємства).

Відповідно до пункту 1.5 Правил № 37, на підставі цих Правил та Інструкції про встановлення та стягнення плати за скид промислових стічних вод у системи каналізації населених пунктів (далі - Інструкція) Водоканали розробляють місцеві Правила приймання стічних вод підприємств у систему каналізації населеного пункту (далі - місцеві Правила приймання), у яких установлюються допустимі концентрації (далі - ДК) для кожної забруднюючої речовини, що може скидатися Підприємствами в систему каналізації, а також відображаються місцеві особливості приймання стічних вод Підприємств у міську каналізацію.

Місцеві Правила приймання згідно з Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" затверджують виконавчі органи місцевих рад за поданням Водоканалів після погодження з територіальними органами Мінекоресурсів та Міністерства охорони здоров`я України. Місцеві Правила приймання є обов`язковими для всіх Підприємств, яким Водоканали надають послуги з водовідведення та які розташовані на території даної місцевої ради (пункт 1.6 Правил № 37).

Водоканал має право контролювати якість, кількість та режим скиду стічних вод підприємств; пред`являти Підприємствам у встановленому порядку рахунки за скид понаднормативних забруднень із застосуванням коефіцієнта кратності, який враховує рівень небезпеки скинутих забруднень, при порушенні як цих Правил, так і місцевих Правил приймання; здійснювати раптовий (у будь-яку годину доби), не погоджений з Підприємством заздалегідь відбір проб для контролю за якістю стічних вод, що скидаються. Порядок та періодичність відбору проб визначаються в місцевих Правилах приймання (пункт 2.1 Правил № 37).

Рішенням виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради від 19.02.2015 № 129, на виконання пунктів 1.5, 1.6 Правил прийняття стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України та пункту 2.3 Інструкції про встановлення та стягнення плати за скид промислових та інших стічних вод у системи каналізації населених пунктів, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України № 37 від 19.02.2002 (далі -Інструкція № 37), затверджено Правила приймання та скиду (водовідведення) стічних вод підприємств у систему каналізації м. Дніпропетровська (далі - Правила №129).

Зазначені вище Правила регламентують взаємні права та обов`язки Комунального підприємства "Дніпроводоканал" Дніпропетровської міської ради та суб`єктів господарювання, загальні вимоги до складу і властивостей їх стічних вод, порядок нарахування плати за скид понаднормативних забруднень у міську каналізацію, порядок контролю за виконання цих Правил, відповідальність та засоби впливу за їх порушення.

Пунктами 1.2 та 1.5 Правил № 129 визначено, що умови даних правил поширюються на КП "Дніпроводоканал" Дніпропетровської міської ради (позивача) та підприємства, установи, організації всіх форм власності, фізичних осіб-підприємців, що скидають усі види стічних вод у комунальну систему каналізації міста; Правила встановлюють вимоги до підприємств, які скидають стічні води до міської каналізації, регламентують взаємні права та обов`язки підприємств і Водоканалу, порядок визначення величини плати за скидання стічних вод у міську каналізацію, порядок контролю за виконанням цих правил, відповідальність та засоби впливу з їх порушення.

В силу пунктів 2.1.4, 2.1.6 Правил № 129 Водоканал має право проводити обстеження водопровідних та каналізаційних систем підприємства та складати акти за результатами цих обстежень, здійснювати позаплановий (в будь-яку годину доби), непогоджений з підприємством заздалегідь, відбір проб для контролю за якістю стічних вод, що скидаються, та застосовувати на підставі результатів контролю (при виявленні порушень Правил приймання та умов договору на надання послуг водопостачання та водовідведення) відповідні заходи. Присутність представника підприємства при відборі проб обов`язкова.

Відповідно до пункту 7.1 Правил № 37, які були чинні на час виникнення спірних правовідносин, підприємства зобов`язані здійснювати контроль за кількістю та якістю стічних вод, які вони скидають до системи міської каналізації. Перелік забруднень, на наявність яких провадиться аналіз, та періодичність контролю встановлюються Водоканалом.

Згідно пункту 7.5 Правил № 37, водоканал здійснює контроль за витратою та якістю стічних вод, що скидають Підприємства. Цю роботу організовує адміністрація Водоканалу, яка розробляє інструктивні матеріали щодо контролю за стічними водами Підприємств, які затверджує керівник Водоканалу. Адміністрація Водоканалу повинна передбачити виділення відповідних трудових та матеріальних ресурсів, обладнання, транспортних засобів, виходячи з потреби контролю обсягів та якості стічних вод кожного Підприємства не менше одного разу на три місяці.

Пунктом 7.8 Правил № 37, передбачено, що з метою контролю якості стічних вод Підприємств Водоканал здійснює відбір разових проб. Виявлені в цих пробах перевищення ДК забруднюючих речовин у стічних водах є підставою для нарахування плати за скид понаднормативних забруднень. Відбір контрольних проб стічних вод Підприємств виконується уповноваженими представниками Водоканалу, що фіксується у спеціальному журналі або акті, який підписують як представники Водоканалу, так і представник Підприємства-абонента.

Згідно з пунктами 2.1 та 2.4 Правил № 37 водоканали мають право пред`являти Підприємствам у встановленому порядку рахунки за скид понаднормативних забруднень із застосуванням коефіцієнта кратності, який враховує рівень небезпеки скинутих забруднень, при порушенні як цих Правил, так і місцевих Правил приймання, а Підприємства зобов`язані оплачувати рахунки за скид понаднормативних забруднень при порушенні встановлених показників.

Як встановлено судом вище, позивачем було надіслано відповідачу рахунки № 113219 від 31.12.2017 на суму 31 736,26 грн, № 56240 від 30.06.2017 на суму 18 544,03 грн (арк.с.22,30).

На момент розгляду справи, доказів оплати відповідачем вказаних рахунків суду не надано.

З огляду на встановлені судом обставин, враховуючи приписи чинного законодавства, а також умови укладеного сторонами договору, суд приходить до висновку щодо обґрунтованості здійснених позивачем відповідачу нарахувань у сумі 50 208,29 грн (31 736,26 грн + 18 544,03 грн), за понаднормовий скид забруднюючих речовин у каналізацію міста.

Враховуючи викладене, позовні вимоги про стягнення з відповідача заборгованості за перевищення допустимих концентрацій забруднюючих речовин у розмірі 50 208,29 грн, підлягають задоволенню у повному обсязі.

СУДОВІ ВИТРАТИ

Згідно пункту 2 частини 1 статті 129 Господарського процесуального кодексу України у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Тому судовий збір позивача у розмірі 2 102,00 грн слід покласти на відповідача.

Керуючись статтями 2, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ОТЕГ" (49044, м. Дніпро, вул. Барикадна, 15А, корпус 1, поверх 5; ідентифікаційний код 19091749) на користь Комунального підприємства "Дніпроводоканал" Дніпровської міської ради (49101, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21А; ідентифікаційний код 03341305) заборгованість за перевищення допустимих концентрацій забруднюючих речовин у розмірі 50 208,29 грн та судовий збір у розмірі 2 102,00 грн.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення до Центрального апеляційного господарського суду.

Оскільки Єдина судова інформаційно-телекомунікаційної система не почала функціонувати, відповідно до підпункту 17.5 пункту 17 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України апеляційні скарги подаються учасниками справи до господарського суду Дніпропетровської області.

Звернути увагу сторін на вимоги пункту 4 розділу 10 Прикінцевих положень Господарського процесуального кодексу України.

Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 46, 157, 195, 229, 256, 260, 288, 295, 306, 321, 341, 346, 349, а також інші процесуальні строки щодо зміни предмета або підстави позову, збільшення або зменшення розміру позовних вимог, апеляційного оскарження, залишення апеляційної скарги без руху, повернення апеляційної скарги, подання заяви про скасування судового наказу, розгляду справи по суті, строки, на які зупиняється провадження, подання заяви про перегляд судових рішень за нововиявленими або виключними обставинами, звернення зі скаргою, оскарження рішення третейського суду, судового розгляду справи, касаційного оскарження, подання відзиву продовжуються на строк дії такого карантину. Строк, який встановлює суд у своєму рішенні, не може бути меншим, ніж строк карантину, пов`язаного із запобіганням поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Повне рішення складено 19.06.2020

Суддя Я.С. Золотарьова

Дата ухвалення рішення17.06.2020
Оприлюднено23.06.2020

Судовий реєстр по справі —904/479/20

Ухвала від 10.09.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

Судовий наказ від 06.08.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

Рішення від 17.06.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

Ухвала від 03.06.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

Ухвала від 13.05.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

Ухвала від 03.04.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

Ухвала від 18.03.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

Ухвала від 12.03.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

Ухвала від 29.01.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні