Рішення
від 22.06.2020 по справі 360/1897/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

22 червня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/1897/20

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Петросян К.Є., розглянувши в порядку спрощеного письмового провадження адміністративну справу за позовом виконуючого обов`язки керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області до Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - Комунальна установа "Біловодська дитячо-юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області", відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області, про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

14 травня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов виконуючого обов`язки керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області до Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області, відповідно до якого позивач просить суд:

визнати протиправною бездіяльність Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області щодо неоформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлею Комунальної установи "Біловодська дитячо-юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області";

зобов`язати Біловодську селищну раду Біловодського району Луганської області вжити заходи щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлею Комунальної установи "Біловодська дитячо-юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області".

В обгрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що Біловодським відділом Старобільської місцевої прокуратури Луганської області у межах, наданого частиною четвертою статті 23 Закону України «Про прокуратуру» права витребувати за письмовим запитом, ознайомлюватися та безоплатно отримувати копії документів і матеріалів органів державної влади, вивчено інформацію відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області щодо наявності документів на право користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами закладу позашкільної освіти Біловодського району Луганської області.

З листів відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради № 334 від 10.04.2020 та Біловодської селищної ради Біловодського району № 01.3-34/885 від 28.04.2020 вбачається, що правовстановлюючі документи на земельну ділянку площею 0,1 га під будівлями та спорудами Комунальної установи "Біловодська дитячо-юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області" (далі Біловодська ДЮСШ), розташованої за адресою: вул. Козюменського 12 А, смт. Біловодськ Луганської області, 92800 (код ЄДРПОУ 36880017), відсутні.

Факт не оформлення права постійного користування зазначеною земельною ділянкою підтверджується відомостями, наявними у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно. За відомостями, наявними у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, державна реєстрація права користування земельною ділянкою, яка використовується вказаним дошкільним закладом, не проводилася.

Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та освітнього процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Вказана земельна ділянка належить Біловодській селищній об`єднаній територіальній громаді, тому її використання може здійснюватися у суворій відповідності з вимогами чинного земельного законодавства, із дотриманням певних обмежень щодо використання земель комунальної форми власності.

У даному випадку використання вказаної земельної ділянки комунальної форми власності здійснюється із порушенням вимог чинного законодавства: шляхом користування земельною ділянкою без державної реєстрації права постійного користування. Таким чином, звернення прокурора до суду спрямоване на дотримання встановленого Конституцією України принципу верховенства права, задоволення суспільної потреби у відновленні законності при вирішенні питання щодо розпорядження земельною ділянкою комунальної форми власності.

Ухвалою суду від 15.05.2020 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін. Також, залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - Комунальну установу "Біловодська дитячо-юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області" та відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області.

Відповідач правом надати відзив на позовну заяву не скористався.

Від третіх осіб письмові поясненя щодо заявленого позову також до суду не надходили.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов наступного.

Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області (ідентифікаційний код 41845351) є юридичною особою (а.с.39-40).

Біловодською селищною радою Біловодського району Луганської області на підставі рішення Біловодської селищної ради № 2/13 від 08.12.2017 Про прийняття у комунальну власність Біловодської селищної об`єднаної територіальної громади бюджетних установ та майна спільної власності територіальних громад селища та сіл Біловодського району Луганської області прийнято у комунальну власність Комунальний заклад Дитячо-юнацька школа , розташований за адресою смт. Біловодськ, вул. Козюменського, 12, який містить будівлю спортзалу, міні-стадіон, тренажерний зал, сарай та міні-котельню №2 (а.с.16-19).

Згідно з актом приймання-передачі від 19.12.2017, затвердженого рішенням Біловодської селищної ради № 4/8 від 22.12.2017, будівлі та приміщення Біловодської ДЮСШ, розташовані за адресою: смт. Біловодськ, вул. Козюменського, 12а, які складаються з: спортзалу (площа - 308,2 кв.м., залишкова вартість - 139899 грн), міні-стадіону (площа - 288 кв.м., залишкова вартість - 127285 грн), тренажерного залу (площа - 66,4 кв.м., залишкова вартість - 2349 грн) та земельної ділянки, прийнято на баланс Біловодській селищній раді Біловодського району (а.с.20-21).

Відповідно до рішення Біловодської селищної ради Біловодського району № 4/18 від 22.12.2017 вказаний орган місцевого самоврядування увійшов до складу засновників юридичної особи - Комунальної установи "Біловодська дитячо-юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області", яким затверджено статут вказаного закладу позашкільної освіти (а.с.22-28).

До Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань (код ЄДРПОУ 36880017) 01.04.2010 внесено запис за № 1 363 102 0000 000384 про державну реєстрацію даного навчального закладу як юридичної особи (а.с.41-42).

Згідно з відомостями ЄДРПОУ Біловодська ДЮСШ є комунальним закладом, засновником якого є Біловодська селищна рада Біловодського району Луганської області.

За пунктом 1 Статуту Біловодської ДЮСШ, затвердженого рішенням сесії Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області № 4/18 від 22.12.2017, вказана установа знаходиться у комунальній власності Біловодської об`єднаної територіальної громади, є закладом позашкільної освіти. Засновником спортивної школи є Біловодська селищна рада Біловодського району(пункт 1.4 Статуту) (а.с.23-28).

Відповідно до пункту 4.1 Статуту управління закладом освіти здійснюється його засновником - Біловодською селищною радою Біловодського району Луганської області та відділом освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області.

Матеріально-технічна база спортивної школи, згідно з пунктами 5.1, 5.3 Статуту включає адміністративні приміщення та спортивні бази (басейна, ігрові поля, спортивні зали, споруди тощо), підсобні приміщення, обладнання, засоби зв`язку, оргтехніку, майданчики, земельні ділянки, рухоме і нерухоме майно, що перебуває в її користуванні і передана в оперативне управління. Майно спортивної школи належить йому на правах власності, повного господарського відання або оперативного управління відповідно до чинного законодавства, рішення про заснування та статуту спортивної школи. Спортивна школа відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони. Основним джерелом формування кошторису закладу є кошти бюджету Біловодської селищної ради Біловодського району (пункт 6. 2 Статуту).

З Положення про відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області, затвердженого рішенням другої сесії Біловодської селищної ради сьомого скликання Біловодського району Луганської області від 08.12.2017 №2/10, зі змінами, внесеними рішенням Біловодської селищної ради №5/4 від 22.01.2018 (далі - Положення), вбачається, що відділ у межах своїх повноважень організовує виконання актів законодавства у сфері освіти і науки, інновацій, інтелектуальної власності, здійснює контроль за їх реалізацією. Відділ підпорядкований виконавчому комітету Біловодської селищної ради, а також підзвітний та підконтрольний Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації, є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку з зображенням Державного Герба та своїм найменуванням, власні бланки. Основними завданнями відділу освіти, згідно з п.6 Положення, є, зокрема, участь у забезпеченні реалізації на території Біловодського району державної політики у сфері освіти, забезпечення розвитку системи освіти, визначення потреб, розроблення пропозицій щодо розвитку та удосконалення мережі закладів освіти, здійснення контролю за дотриманням актів законодавства з питань освіти, виконання закладами освіти державних вимог щодо змісту, рівня та обсягу дошкільної освіти, координація діяльності закладів освіти. Відділ освіти, відповідно до покладених на нього завдань здійснює керівництво, контролює діяльність і координує роботу закладів освіти, вживає заходів із забезпечення належного рівня дошкільної освіти, розробляє та подає на розгляд виконавчого комітету селищної ради пропозиції до проектів фінансування та матеріально-технічного забезпечення виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на поліпшення становища освіти, дітей, вносить пропозиції щодо проекту районного бюджету (пункт 7 Положення) (а.с.32-35).

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта вбачається, що відомості щодо комунальної установи Біловодська дитячо - юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області відсутні (а.с.36-37).

З листів відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради № 334 від 10.04.2020 та Біловодської селищної ради Біловодського району №01.3-34/885 від 28.04.2020 на запит позивача вбачається, що правовстановлюючі документи на земельну ділянку площею 0,10 га під будівлею комунальної установи Біловодська дитячо - юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області , відсутні (а.с.14-15).

Відповідно до частини першої статті 3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку (частина перша статті 92 Земельного кодексу України).

Згідно з пунктом «а» частини другої статті 92 Земельного кодексу України права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності.

Частиною другою статті 18 Закону України від 23.05.1991 № 1060-XII «Про освіту» , який діяв до 28.09.2017 (далі - Закон № 1060) передбачено, що навчальні заклади, засновані на загальнодержавній або комунальній власності, мають статус державного навчального закладу.

Відповідно до частини першої статті 63 Закону № 1060 матеріально-технічна база навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності. Майно навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених чинним законодавством.

Згідно з частинами першою, третьою статті 22 Закону від 05.09.2017 № 2145-VIII «Про освіту» , який діє з 28.09.2017 (далі - Закон № 2145) юридична особа має статус закладу освіти, якщо основним видом її діяльності є освітня діяльність. Заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.

Відповідно до частини першої статті 80 Закону № 2145 до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об`єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об`єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Відповідно до частини другої статті 80 Закону № 2145 порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

Згідно з частиною першою статті 92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають заклади освіти незалежно від форми власності (пункт ґ частини другої статті 92 Земельного кодексу України).

Відповідно до частини першої статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування (частина друга статті 116 Земельного кодексу України).

Частиною першою статті 124 Земельного кодексу України визначено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Відповідно до частини першої статті 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Згідно з частиною першою статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, у тому числі, у разі формування нової земельної ділянки.

Відповідно до частини другої цієї ж статті особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Частиною першою статті 50 Закону України від 22.05.2003 № 858-IV «Про землеустрій» встановлено, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок.

Відповідно до частини третьої вказаної статті проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок включають, у тому числі, довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

Згідно з частинами третьою та шостою статті 123 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні, а у разі надання такого дозволу - у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та за необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Згідно зі статтею 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (стаття 126 Земельного кодексу України).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України від 01.07.2004 № 1952-VI «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон № 1952) державна реєстрація прав є обов`язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Згідно з частиною другою статті 3 Закону № 1952 права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

З листів відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради № 334 від 10.04.2020 та Біловодської селищної ради Біловодського району №01.3-34/885 від 28.04.2020 на запит позивача вбачається, що правовстановлюючі документи на земельну ділянку площею 0,10 га під будівлею комунальної установи Біловодська дитячо - юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області , відсутні (а.с.14-15).

Кабінетом Міністрів України 17.10.2012 прийнято розпорядження № 802-р «Про здійснення протягом 2012 і 2013 років заходів, пов`язаних з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади» , яким зобов`язано центральні органи виконавчої влади, у підпорядкуванні яких перебувають дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади, здійснити протягом 2012 і 2013 років заходи, пов`язані з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади. Державне агентство земельних ресурсів та його територіальні органи повинні забезпечити проведення землевпорядних робіт і оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, в установленому законодавством порядку.

Таким чином, необхідність оформлення відповідачем правовстановлюючих документів на земельну ділянку під комунальною установою Біловодська дитячо - юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області прямо передбачена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 802-р.

Відповідачем не надано доказів вжиття ним заходів, спрямованих на належне оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, а тому позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльності Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області щодо неоформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлею Комунальної установи "Біловодська дитячо-юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області" та зобов`язання Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області вжити заходи щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлею Комунальної установи "Біловодська дитячо-юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області", підлягають задоволенню. Права на нерухоме майно та їх обтяження підлягають обов`язковій державній реєстрації відповідно до Закону № 1952 і відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування дошкільного закладу та освітнього процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Щодо розподілу судових витрат суд зазначає таке.

Згідно з частиною першою статті 46 КАС України сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач.

Суд зазначає, що прокурор у даному випадку, звертаючись до суду з вимогами, діяв як посадова особа органу державної влади, виступаючи в інтересах держави через відсутність суб`єкта владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження.

Отже, у даному випадку прокурор є суб`єктом владних повноважень, оскільки виступає в інтересах держави, у зв`язку з відсутністю суб`єкта владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Згідно з частиною другою зазначеної статті при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

З аналізу зазначених норм КАС України встановлено, що законодавець в даному випадку передбачив стягнення на користь суб`єкта владних повноважень судових витрат, тільки пов`язаних із залученням свідків та проведення експертизи, стягнення витрат зі сплати судового збору за подання позову на користь суб`єкта владних повноважень законодавець не передбачив.

Оскільки прокурор у вказаній справі є суб`єктом владних повноважень та виконує функції з представництва інтересів держави в суді, виходячи з аналізу наведених норм, суд дійшов висновку щодо відмови у стягненні з відповідача судового збору на користь прокуратури Луганської області.

Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги виконуючого обов`язки керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області до Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - Комунальна установа "Біловодська дитячо-юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області", відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області, про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області щодо неоформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлею Комунальної установи "Біловодська дитячо-юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області".

Зобов`язати Біловодську селищну раду Біловодського району Луганської області вжити заходи щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлею Комунальної установи "Біловодська дитячо-юнацька спортивна школа Біловодського району Луганської області".

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Суддя К.Є. Петросян

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.06.2020
Оприлюднено24.06.2020
Номер документу89944361
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/1897/20

Рішення від 22.06.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 15.05.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні