ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
18 червня 2020 року м. Київ № 640/16773/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Федорчука А.Б., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Сучасні оздоблювальні
технології (04114, м. Київ, вул. Полупанова, 16)
до Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8)
про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:.
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю Сучасні оздоблювальні технології (далі по тексту - позивач) з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (далі по тексту - відповідач), в якому просить: визнати протиправними та скасувати рішення Державної фіскальної служби України про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання вчинити дії щодо реєстрації податкових накладних.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 вересня 2019 року відкрито провадження у справі та вирішено здійснити її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
У ході розгляду даної справи судом встановлено, що оскаржувані позивачем рішення про відмову в реєстрації податкових накладних прийнято комісією Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, а відтак вимоги до Державної фіскальної служби України можуть бути пред`явлені лише в частині зобов`язання реєстрації податкової накладної.
У відповідності до частини 3 статті 48 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, суд до ухвалення рішення у справі за згодою позивача замінює первісного відповідача належним відповідачем, не закриваючи провадження у справі, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи. Суд має право за клопотанням позивача до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача.
Відповідно до пункту 19 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 (далі по тексту - Порядок №117) комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).
Пунктом 23 Порядку №117 передбачено, що комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Так, позивачем оскаржуються рішення комісії контролюючого органу, яка приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкової накладної.
З матеріалів справи вбачається, що оскаржувані рішення прийнято комісією Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, яка приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а не комісією Державної фіскальної служби України.
За таких підстав, суд дійшов висновку про необхідність залучення до участі у справі в якості співвідповідача Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві.
Суд зазначає, що постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року №537 утворено Головне управління ДПС у місті Києві та реорганізовано Головне управління ДФС у місті Києві шляхом приєднання до Головного управління ДПС у місті Києві.
Водночас, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року №1200 Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.
Тобто, на законодавчому рівні встановлено факт правонаступництва Головного управління ДФС у місті Києві, яким є Головне управління ДПС у місті Києві.
Судом установлено, що згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №682-р Кабінет Міністрів України погодився з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року №227 Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 48, 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-
У Х В А Л И В:
1. Залучити Головне управління ДПС у місті Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/16, код ЄДРПОУ 43141267) до участі у справі у якості співвідповідача.
2. Повідомити Головне управління ДПС у місті Києві про залучення його до участі у справі у якості співвідповідача.
3. Зобов`язати позивача не пізніше двох днів з дня вручення копії даної ухвали направити на адресу Головного управління ДПС у місті Києві копію адміністративного позову з додатками, а докази такого направлення надати суду.
4. Встановити Головному управлінню ДПС у місті Києві п`ятнадцятиденний строк з дня одержання копії даної ухвали для подачі до Окружного адміністративного суду міста Києва відзиву на позовну заяву, відповідних доказів, на які він посилається при його обґрунтуванні проти наведених позивачем обставин та правових підстав позову, оформленого відповідно до положень частин 2-4 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України, та доказів надіслання (надання) іншим учасникам справи одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду.
5. Запропонувати позивачу у п`ятиденний строк з дня отримання відзиву співвідповідача на позовну заяву подати до Окружного адміністративного суду міста Києва відповідь на відзив та докази надіслання (надання) іншим учасникам справи одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя А.Б. Федорчук
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 18.06.2020 |
Оприлюднено | 23.06.2020 |
Номер документу | 89946585 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Федорчук А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні