Рішення
від 23.06.2020 по справі 420/3276/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/3276/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 червня 2020 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого по справі судді Бжассо Н.В.,

розглянув в порядку письмового провадження в м. Одеса за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про визнання протиправним та скасування наказу від 03.01.2020 року, зобов`язання розглянути клопотання та прийняти рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, за результатом розгляду якого з урахуванням уточнення позовних вимог, позивачка просить суд:

Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 03.01.2020 року, яким відмовлено ОСОБА_1 у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, розташованої на території Йосипівської сільської ради Овідіопольского району Одеської області (за межами населеного пункту), орієнтовний розмір 2,00 га, із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства;

Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру в Одеській області розглянути клопотання ОСОБА_1 про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення, державної власності, орієнтовною площею, 2,0 га, яка має кадастровий номер: 5123781600:01:001:0403 з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, за межами населеного пункту Йосипівської сільської ради Овідіопольського району Одеської області та прийняти рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

Судові витрати, в тому числі, сплачений судовий збір разом із комісією (857,96 грн.) та витрати на професійну правничу допомогу по даній справі, стягнути з відповідача на користь позивача.

Зобов`язати відповідача надати звіт про виконання рішення суду по даній справі у строки встановленні судом в порядку ст. 382 КАС України.

В обґрунтування адміністративного позову позивачка зазначає, що 20.06.2019 року вона звернулася до відповідача із клопотанням про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення, державної власності, орієнтованою площею 2,0 га, кадастровий номер 5123781600:01:001:0403 з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Йосипівської сільської ради Овідіопольського району Одеської області (за межами населених пунктів).

Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області надано лист №К-7175/0-4199/0/37-19 від 23.07.2019 року, яким відмовлено від надання такої земельної ділянки.

04.07.2019 року ОСОБА_1 повторно звернулась до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області із клопотанням про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення безоплатно у власність земельної ділянки орієнтованою площею 2,0 га, для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності на території Йосипівської сільської ради Овідіопольського району Одеської області (за межами населених пунктів).

Листом №К-7934/0-4564/0/37-19 від 08.08.2019 року відповідач відмовив позивачу у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

На виконання рішення Одеського окружного адміністративного суду від 31.10.2019 року у справі № 420/5371/19, ГУ Держгеокадастр в Одеській області видало наказ від 03.01.2020 року про відмову у наданні дозволу на розробку документації із землеустрою ОСОБА_1 , оскільки ГУ Держгеокадастру в Одеській області затверджений перелік земельних ділянок право оренди на які виставляється на земельні торги окремими лотами, до якого включена земельна ділянка, яку позивач бажає отримати у власність.

Позивачка вважає, що оскільки клопотання про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки були подані 20.06.2019 року та 04.07.2019 року - відповідач не мав прав 30.07.2019 року вносити дану земельну ділянку до переліку земельних ділянок, права оренди на які виставляються на земельні торги окремими лотами.

Ухвалою суду від 24.04.2020 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за статтею 262 КАС України.

25.05.2020 року від представника відповідача надійшов відзив на адміністративний позов, з огляду на який, ГУ Держгеокадастру в Одеській області вважає позовні вимоги необґрунтованими та такими, що не належать до задоволення. Представник відповідача зазначає, що з метою проведення земельних торгів з продажу прав оренди на земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, Головним управлінням прийнято наказ від 30.07.2019 року № 326 Про доповнення переліку земельних ділянок , згідно з яким до переліку включена земельна ділянка кадастровий номер: 5123781600:01:001:0403. Земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу. Надаватися у користування до завершення торгів.

29.05.2020 року від представника позивача надійшла відповідь на відзив на адміністративний позов, з огляду на яку, позивач повністю підтримує позовні вимоги та не погоджується із відзивом на адміністративний позов.

01.06.2020 року представник відповідача повідомив суд, що ним отримано відповідь на відзив на адміністративний позов на електронну пошту та зазначає, що Головним управлінням були описані усі факти у відзиві, який знаходиться в матеріалах справи та який відповідач просить врахувати при вирішенні питання по суті спору.

11.06.2020 року від представника відповідача надійшли заперечення щодо стягнення судових витрат на професійну правничу допомогу з відповідача на користь позивача.

19.06.2020 року засобами електронного зв`язку від представника позивача надійшла відповідь на заперечення.

Справу розглянуто в порядку письмового провадження.

Суд розглянув матеріали справи, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінив надані учасниками справи докази в їх сукупності та робить наступні висновки.

20 червня 2019 року, ОСОБА_1 , через свого представника, звернулась до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, із клопотанням, щодо надання дозволу на розробку документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, сільськогосподарського призначення, державної власності, орієнтованою площею 2,0 га, кадастровий номер 5123781600:01:001:0403, яка розташована на території Йосипівської сільської ради Овідіопольського району Одеської області (за межами населених пунктів) з метою подальшої передачі безоплатно у власність.

До вказаного клопотання представником позивача було додано копію паспорту громадянина України; копію ідентифікаційного коду; графічний матеріал на бажану ділянку із позначенням місця її розташування; копію свідоцтва та ордеру на представництво інтересів.

Листом №К-7175/0-4199/0/37-19 від 23.07.2019 року «Про надання відповіді» , Головне управління Держгеокадастру в Одеській області відмовило позивачу у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та зазначило, що відповідно до доручення Віце-прем`єр-міністра України - міністра регіонального розвитку, будівництва та житлового комунального господарства України Гройсмана В.Б., №37732/0/1-14 від 08.10.2014 року, під час розгляду клопотань про надання дозволів на розробку документації із землеустрою щодо земельних ділянок с/г призначення державної власності, необхідно враховувати позицію органів місцевого самоврядування. На момент надання відповіді у ГУ Держгеокадастру в Одеській області відсутня інформація щодо позиції Йосипівської сільської ради Овідіопольського району Одеської області щодо надання ОСОБА_1 , у власність даної земельної ділянки.

04 липня 2019 року, ОСОБА_1 , повторно через свого представника звернулась до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області із клопотанням щодо надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення безоплатно у власність земельної ділянки орієнтованою площею 2,0 га, для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності на території Йосипівської сільської ради Овідіопольського району Одеської області (за межами населених пунктів).

До вказаного клопотання представником позивача було додано: копію паспорту; копію ідентифікаційного номеру; графічний матеріал, на бажану земельну ділянку із позначенням місця її розташування; копію свідоцтва та ордеру на представництво інтересів.

Листом №К-7934/0-4564/0/37-19 від 08 серпня 2019 року «Про надання відповіді» Головне управління Держгеокадастру в Одеській області відмовлено позивачу у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та зазначено, що відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області №77 від 18.09.2014 року «Про затвердження переліку земельних ділянок» із змінами №326 від 30.07.2019 року «Про доповнення переліку земельних ділянок» , згідно з Додатком № 1, бажана до відведення земельна ділянка входить до переліку земельних ділянок, права оренди на які виставляються на земельні торги окремими лотами. Зазначалося, що ч.3 ст.136 Земельного кодексу України передбачено, що земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватись, передаватись в заставу, надаватись у користування до завершення торгів. Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 31.10.2019 року у справі № 420/5371/19, визнано протиправною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, яка полягає у не прийнятті рішення (наказу) за результатами розгляду клопотання ОСОБА_1 від 20.06.2019 року.

Зобов`язано Головне управління Держгеокадастру в Одеській області розглянути клопотання ОСОБА_1 від 20.06.2019 року, з урахуванням висновків суду викладених у судовому рішенні та прийняти рішення з урахуванням вимог ст.118 ч.7 Земельного Кодексу України та пункту 8 Положення про Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, затверджене наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №333 від 29.09.2016 року, у вигляді наказу, яким вирішити питання надання або вмотивованої відмови у наданні дозволу ОСОБА_1 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, сільськогосподарського призначення, державної форми власності, орієнтовною площею 2 га, з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства за межами населеного пункту Йосипівської сільської ради Овідіопольського району Одеської області. Рішення суду набрало законної сили 03.12.2019 року.

03.01.2020 року ГУ Держгеокадастру в Одеській області прийнято наказ № 15-49/13-20-СГ, яким відмовлено гр. ОСОБА_1 у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, розташованої на території Йосипівської сільської ради Овідіопольського району Одеської області (за межами населеного пункту), орієнтовний розмір земельної ділянки 2,00 га, із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства з таких підстав: Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області затверджений перелік земельних ділянок право оренди на які виставляється на земельні торги окремими лотами, до якого включена земельна ділянка, яку бажає отримати у власність ОСОБА_1 .

Статтею 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.ч.1-3 ст.116 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Згідно з ч.6 ст.118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до ч.7 ст.118 Земельного кодексу України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін. У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Згідно з пп. «б» ч.1 ст.121 Земельного кодексу України, громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.

Згідно з ч. ч. 1, 3 ст.134 Земельного кодексу України, земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об`єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

Земельні торги не проводяться при наданні (передачі) земельних ділянок громадянам у випадках, передбачених статтями 34, 36 та 121 цього Кодексу, а також передачі земель загального користування садівницькому товариству та дачному кооперативу. Земельні торги не проводяться при безоплатній передачі земельних ділянок особам, статус учасника бойових дій яким надано відповідно до пунктів 19-21 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

Відповідно до ч. ч. 1, 2, 3 ст.136 Земельного кодексу України, організатор земельних торгів визначає перелік земельних ділянок державної чи комунальної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами. Забороняється вносити до зазначеного переліку призначені під забудову земельні ділянки без урахування у випадках, передбачених законом, результатів громадського обговорення. У переліку зазначаються місце розташування (адреса) земельної ділянки, її цільове призначення (функціональне використання), площа, кадастровий номер, умови продажу.

Добір земельних ділянок державної чи комунальної власності, у тому числі разом з розташованими на них об`єктами нерухомого майна (будівлями, спорудами) державної чи комунальної власності, які або права на які виставляються на земельні торги, здійснюється з урахуванням затверджених містобудівної документації та документації із землеустрою, а також маркетингових досліджень, інвестиційної привабливості, звернень громадян та юридичних осіб щодо намірів забудови.

Земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися у користування до завершення торгів.

Суд зазначає, що відповідно до наказу ГУ Держгаокадастру в Одеській області від 30.07.2019 року № 326, доповнено перелік земельних ділянок, права оренди на які виставляються на земельні торги окремими лотами згідно з Додатокм № 1, затвердженого наказом Головного управління Держземагенства в Одеській області Про затвердження переліку земельних ділянок № 77 від 18.09.2014 року, земельними ділянками, визначеними додатком № 1 цього наказу.

Згідно з Додатком № 1 до вказаного наказу, перелік земельних ділянок, права оренди на які виставляються на земельні торги окремими лотами доповнено земельною ділянкою орієнтовною площею 17,9836 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, місце розташування: Одеська обл., Овідіопольський район, Йосипівська сільська рада (за межами населеного пункту), кадастровий номер: 5123781600:01:001:0403.

Суд зазначає, що з огляду на приписи статті 136 Земельного кодексу України, віднесення земельної ділянки до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для продажу прав на них на земельних торгах є підставою для відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення такої земельної ділянки.

При цьому, суд наголошує, що наказ від 30.07.2019 року № 326 прийнято відповідачем до надання відповіді за результатом розгляду клопотання позивачки від 04.07.2019 року (лист-відповідь від 08.08.2019 року) та до прийняття та набрання законної сили рішення у справі № 420/5317/19.

Оскільки, на момент розгляду клопотань ОСОБА_1 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства та прийняття Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області рішення з цього питання, земельна ділянка щодо якої позивачем було подано клопотання, наказом Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 30 липня 2019 року № 326 була включена до переліку земельних ділянок, права оренди на які виставляються на земельні торги окремими лотами, суд робить висновок про правомірність оскаржуваного наказу від 03.01.2020 року.

Вказаний висновок суду відповідає висновкам Верховного Суду, що наведені у постанові від 03 квітня 2018 року у справі № 815/3059/17.

Суд, зазначає, що не приймає до уваги доводи представника позивача про те, що земельна ділянка, для отримання якої позивач подав клопотання неправомірно включена до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для продажу права на них на земельних торгах відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 30.07.2019 року № 326, оскільки вказаний наказ є чинним, доказів на підтвердження факту його скасування позивачем не надано, а правомірність вказаного наказу та включення доповнення переліку земельних ділянок не є предметом оскарження у даній справі.

Також, суд не приймає до уваги посилання представника позивачки на ч. 3 ст. 134 Земельного кодексу України, оскільки положення вказаної норми застосовуються саме при безоплатній передачі земельних ділянок громадянам у власність, а в даному випадку, позивачка звернулася до відповідача із клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо подальшого відведення у власність земельної ділянки, що врегульовано приписами ст. 118 Земельного кодексу України.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оскільки суд зробив висновок про відмову у задоволенні позовних вимог, то судові витрати з відповідача на користь позивача не стягуються, а також, відсутні підстави для зобов`язання відповідача подати суду звіт про виконання судового рішення.

З урахуванням вищевикладеного, суд робить висновок, що адміністративний позов ОСОБА_1 не належить до задоволення.

Керуючись ст.ст. 2, 3, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 139, 243, 245, 246, 250, 262, 295, 382 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Відмовити у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про визнання протиправним та скасування наказу від 03.01.2020 року, зобов`язання розглянути клопотання від 20.06.2019 року та прийняти рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою.

Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ Перехідні положення КАС України через Одеський окружний адміністративний суд до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Процесуальні строки, визначені рішенням суду застосовуються з урахуванням п. 3 розділу VI Прикінцеві положення КАС України.

Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ).

Відповідач - Головне управління Держгеокадастру в Одеській області (65107, м. Одеса, вул. Канатна, 83; код ЄДРПОУ 39765871).

Повний текст рішення складений та підписаний судом 23.06.2020 року.

Суддя Н.В. Бжассо

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.06.2020
Оприлюднено24.06.2020
Номер документу89997589
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/3276/20

Постанова від 17.12.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 28.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 01.09.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Рішення від 23.06.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 24.04.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 16.04.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні